//

[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM

[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) OK Ik ga volgende week nog naar Malmedy en ga daar eens kijken of ze hem daar hebben (reserveren lijkt me achterlijk want het ligt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 08-08-08, 13:11
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

OK
Ik ga volgende week nog naar Malmedy en ga daar eens kijken of ze hem daar hebben (reserveren lijkt me achterlijk want het ligt niet dicht bij voor mij)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 08-08-08, 13:11
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bokje Bekijk bericht
@noutmans: heb je wel een snel internet (UMTS) abonnement bij Vodafone?
Vodafone helpdesk wist mij te vertellen dat als je je Vodafone SIM kaart in een UMTS (3G) ready toestel plaats, hij automatisch gebruik maakt van de snelst aanwezige netwerk (lees UMTS).

Zullen het wel zien als ik mijn Vodafone SIM kaart (nu in de 2G) plaats in de unlockte 3G (in de toekomst).
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #323  
Oud 08-08-08, 13:42
ifolkert ifolkert is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knidreeg Bekijk bericht
De countrylock is inderdaad een leugen waarmee ze proberen de buitenlanders zoveel mogelijk weg te houden.

Na vanochtend zo ongeveer 5 euro te hebben besteed aan het betalen van het starttarief en steeds contact te krijgen met Mobistar Mol's voicemail, schrok ik me dood toen er ineens een vriendelijke meneer opnam.

Ik had 1 week geleden gevraagd om een betalingsbevestiging, die mij toegemaild zou worden. Dit was echter nog steeds niet gebeurd. Meneer zal mij vandaag nog een betalingsbevestiging sturen, wie weet. Ik heb hem gevraagd waarom ik nu al 2 weken wacht terwijl mij 2 weken geleden werd verteld dat de wachttermijn 1 à 2 weken is. Hij wist mij te vertellen dat de levering van de 16Gb voorlopig stil stond. Ze verwachten midden volgende week weer een nieuwe levering en daar zal dan hoogstwaarschijnlijk mijn toestel ook bij zitten (kijk, daar kan ik wat mee!)

Vervolgens heb ik hem nog gevraagd over het gerucht dat de toestellen met sim-lock zouden zijn. Hij wist mij te vertellen dat de medewerkers tot nu toe is verteld dat er een sim-lock op het toestel zit, maar dat dit tot nu toe altijd nog niet zo is gebleken. Dit zou dus verklaren waarom alle medewerkers van Mobistar zeggen dat hij niet werkt in Nederland, en waarom Apple Resellers zeggen van wel: Mobistar weet niet beter. Hij zei dat hij verder niets wist van een eventuele sim-lock en dat hij ook niet wist of er nu een verandering had opgetreden waardoor er een sim-lock op de 'toestellekes' staat, zoals onze zuiderburen dat zo mooi zeggen.

Ik neem dus aan dat Bree een geval apart is en dat er daar iets fout is gegaan. Ik kijk in ieder geval uit naar volgende week!

Groeten.
Ja dat was min of meer allemaal wel te verwachten. Lab9 zegt dat ze compleet simlock-vrij zijn, en als dat uiteindelijk niet zo blijkt te zijn zijn ze bereid mijn geld terug te geven!
alles lijkt me nu wel helemaal duidelijk.
  #324  
Oud 09-08-08, 11:45
stef1234's schermafbeelding
stef1234 stef1234 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 223
Standaard Iphone 3G

Gisteren weer 1 opgehaald in belgie en ja simlock vrij geen probleem
__________________
Iphone 4 16 GB zwart
  #325  
Oud 09-08-08, 15:23
ifolkert ifolkert is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 48
Standaard

gefeliciteerd joh
  #326  
Oud 09-08-08, 15:48
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Wel jammer dat er hier mensen zijn die er aan meerdere kunnen komen, terwijl ik er nog steeds geen 1 heb, vast niet iemand hier die er nog eentje nieuw heeft voor mij te koop?
  #327  
Oud 09-08-08, 15:56
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Ja . ..... jammer .....
Als je er echt een wil hebben, neem een dag vrij en rij naar België. Je hebt toch nu wel genoeg gelezen dat reserveren alleen frustreert. Verder leert de ervaring dat in elk geval belgisch Limburg meestal nieuwe iPhones krijgt op vrijdag. Maak een lijst van winkels en ga ze allemaal af. Het liefst net voor of na de middagpauze. Als je problemen ervaart dat ze er geen willen verkopen zonder abonnement, koop een prepaid voor € 20 bij en je bent vertrokken.
Go for it.......
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
  #328  
Oud 09-08-08, 16:10
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

ja precies. vrijdags in limburg. daarom ben ik dus gisteren bijna 40km voor nop gereden...
  #329  
Oud 12-08-08, 20:34
JAN.V JAN.V is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Omg. Utrecht
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macron Bekijk bericht
Als je er echt een wil hebben, neem een dag vrij en rij naar België.
Nou, ik heb vanmiddag 15 winkels gebeld, en NERGENS was er iets meer te krijgen, dus op goed geluk erheen gaan is niet echt slim.

Zeker niet als je er 150 km voor moet rijden, zoals ik.
Met de huidige benzineprijs is het niet goedkoop om even heen en weer te rijden voor nop.



Gewoon reserveren dus.. zie weinig andere mogelijkheden...

Laatst gewijzigd door JAN.V; 12-08-08 om 20:40.
  #330  
Oud 13-08-08, 00:20
Trunx Trunx is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb ook eentje gereserveert, hopelijk krijg ik hem deze week of volgende week. afwachten...
  #331  
Oud 13-08-08, 12:17
ifolkert ifolkert is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trunx Bekijk bericht
hopelijk krijg ik hem deze week of volgende week. afwachten...
daar zou ik niet te veel op rekenen. waar heb je hem besteld?
  #332  
Oud 13-08-08, 12:57
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

kreeg vandaag te horen dat er eigelijk alleen maar witte 16GB's gereserveerd zijn en dat ik voor een 8GB hele grote kans maak dat ik die meteen mee kan nemen.
bij de zwarte 16GB zou ook nog binnen twee weken kunnen lukken

Probleem: er vragen bij die ene winkel blijkbaar elke dag 10-20 mensen naar. kans is dan groot dat ie al weg is voor dat ik er aangekomen ben

maar ik ga op vrijdag nog eens in het franstalige gedeelte Belgie kijken (maar die kregen blijkbaar vandaag nieuwe iPhones (en hadden geen wachtlijst want dat deden ze niet) dus die zijn op vrijdag weer weg vrees ik)
  #333  
Oud 13-08-08, 13:00
bertbrutus bertbrutus is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

@ stef1234, dan mag je er voor mij ook wel een meenemen heur
  #334  
Oud 13-08-08, 13:53
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Zo, dit topic leeft nog :')

Ik heb het eigenlijk wel gezien, ik hoef die hele iPhone al niet meer

Mocht ik dit jaar nog () bericht krijgen dat ik er een kan komen ophalen, dan mag een van jullie em hebben
  #335  
Oud 13-08-08, 14:25
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sl4sh Bekijk bericht
Zo, dit topic leeft nog :')

Ik heb het eigenlijk wel gezien, ik hoef die hele iPhone al niet meer

Mocht ik dit jaar nog () bericht krijgen dat ik er een kan komen ophalen, dan mag een van jullie em hebben
Haha heb je de hoop nu al opgegeven?
Nou ik ben wel geinteresseerd. Heb je nog een reservering lopen ofzo?
  #336  
Oud 13-08-08, 14:58
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chakir Bekijk bericht
Haha heb je de hoop nu al opgegeven?
Nou ik ben wel geinteresseerd. Heb je nog een reservering lopen ofzo?
Nu al? Ik sta al sinds ergens in Juli op de reserveringslijst. Ik had hem nu toch eigenlijk wel willen hebben.

De komende twee weken heb ik toch geen tijd om dat ding te halen, en daarna vertrek ik voor de rest van dit jaar naar een plek hier heel ver vandaan
  #337  
Oud 13-08-08, 17:52
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

voor alle pm'ers onder ons:

Het is een iPhone 16Gb Zwart gereserveerd bij Maes Turnhout. Als ik bericht krijg zet ik het wel hier in dit topic neer, anders moet ik bij gaan houden wie wanneer een iphone gekregen heeft en blablabla.
  #338  
Oud 13-08-08, 19:31
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Ik heb je een PM gestuurd zou de reservering heel graag willen overnemen.
  #339  
Oud 14-08-08, 10:19
ivanovh ivanovh is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Natuurlijk is wachten iets verschrikkelijks! Maar ik denk de grote onzekerheid van de levertijd is het grootste probleem; de onduidelijkheid van wanneer is hogelijk frustrerend!
  #340  
Oud 14-08-08, 10:31
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanovh Bekijk bericht
Natuurlijk is wachten iets verschrikkelijks! Maar ik denk de grote onzekerheid van de levertijd is het grootste probleem; de onduidelijkheid van wanneer is hogelijk frustrerend!
Mwah.. Het verassingselement is wel leuk natuurlijk, zit je je te vervelen op je werk, krijg je opeens een mailtje in je box dat je je iphone op kan komen halen

Het frustrerende is dat je dik veel mensen ziet die op hetzelfde moment of later een iphone gerserveerd hebben, die er nu al up to 2 weken mee spelen, en ik nogsteeds vruchteloos zit te wachten.. Plus, "de piek" is over. Eerst was de emotionele associatie van iphone nog "waaauuuwww ". Nu associeer ik het met wekenlang wachten waarbij je iedere dag de serviceverlening van een hoop drijfzand mag doorstaan. Is niet hetzelfde

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StarlightNo1 Bekijk bericht
Ik heb je een PM gestuurd zou de reservering heel graag willen overnemen.
Jij en vele andere Als ik een bericht ontvang, dan zet ik dat gewoon in dit topic. Degene die dan nog een iphone zoeken, kunnen dan reageren. Ik verwacht eerlijk gezegd niet gelijk morgen bericht, dus wordt niet te enthousiast
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 22:03
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet happylinks Unlock 2 15-11-10 20:49
Nederlandse Sim , Independence 1.4? Rodi-3000 Unlock [archief] 4 19-03-08 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:19.