//

[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM

[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sl4sh Ik heb die ene tent die eerder in het topic genoemd (maes?) werd gemaild.. Aanbetaling ga ik niet doen, dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 19-07-08, 23:59
Neworder78 Neworder78 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sl4sh Bekijk bericht
Ik heb die ene tent die eerder in het topic genoemd (maes?) werd gemaild.. Aanbetaling ga ik niet doen, dan reserveer ik hem wel ergens anders
Bij Maes hoef je ook helemaal geen aanbetaling te doen. Ik heb die mevrouw gemaild en gevraagd of dit moest, helemaal niet. Enige wat je moet doen, is even je telefoonnummer doormailen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 20-07-08, 00:31
iPeng iPeng is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neworder78 Bekijk bericht
Je hebt 2 winkels in Turnhout, ik weet niet welke je bedoelt? Meestal hoef je geen aanbetaling te doen..
Ja ik bedoelde APR Maes.

Citaat:
Je moet hem niet bij een mobistar kopen, gewoon een APR. En geen aanbetalingen.
Waarom niet bij Mobistar?
  #83  
Oud 20-07-08, 10:20
ivanovh ivanovh is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik heb hem besteld in Mol(mobistar), zwart 16Gb, sta nummer 5 op de lijst. Bij de volgende zending zit hij er waarschijnlijk bij...Alleen wanneer de zending komt is niet duidelijk.. Wel 100 euro aanbetaald.. Geduld is een schone zaak )
  #84  
Oud 20-07-08, 10:35
laminar laminar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar laminar Stuur een bericht via MSN naar laminar Stuur een bericht via Yahoo naar laminar
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door depl0y Bekijk bericht
De witte 16GB. Hij moet nog binnenkomen, maar ik heb op zich alle tijd. Zit nog te wachten op de unlock/jailbreak voor firmware 2.0 voor de iPhone 2G
Gaat die er komen denk je? Ik heb zelf ook een iPhone met 1.1.1. die ik graag wil (laten) updaten naar 2.0
  #85  
Oud 20-07-08, 10:38
laminar laminar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar laminar Stuur een bericht via MSN naar laminar Stuur een bericht via Yahoo naar laminar
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philro Bekijk bericht
...en voor diegene die beschikken over een NL btw nummer kunnen een btw 0 factuur krijgen en gaat er (21%) vanaf!
Pardon? Weet je dat zeker? Je moet dan toch in NL BTW betalen?
  #86  
Oud 20-07-08, 11:35
yogi yogi is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 7
Standaard

haha, ik ben net eens lid geworden op dit forum .

Zalig dat jullie allemaal een belgische iPhone gaan halen, terwijl ze in belgie allemaal zagen dat 525 & 615 te duur is, afzetterij is en dergelijke!

btw, over dat restoren, volgens mij maakt het niet uit, Een vriend van me (wij zijn dus wel belgen met een mobistar sim) had voor hij thuis iets had gedaan met de iPhone, eerst gerestored, en vervolgens kreeg hij gewoon weer een Provider Update via iTunes!
  #87  
Oud 20-07-08, 13:01
schulo schulo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Goed om te horen dat de Belgische Iphone 3g werkt op het Nederlandse netwerk.
Waarschijnlijk een domme vraag, maar kan ik hieruit concluderen dat de iphone 3g uit Belgie unlocked is en daarom te gebruiken in alle landen de daarbij horende simkaarten?
Ik woon zelf in Singapore en kan niet wachten om eindelijk de iphone 3g te kopen... De vraag is dus waar? Belgie of Italie, misschien zelfs australie ofzo.
Graag tips en / of antwoord op de bovenstaande vraag.
Thx
  #88  
Oud 20-07-08, 13:20
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Waar zou je eventueel nog kunnen reserveren waarvan je zeker weet dat het een vertrouwd bedrijf is ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sl4sh Bekijk bericht
Ik heb die ene tent die eerder in het topic genoemd (maes?) werd gemaild.. Aanbetaling ga ik niet doen, dan reserveer ik hem wel ergens anders
  #89  
Oud 20-07-08, 13:44
Neworder78 Neworder78 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
kan ik hieruit concluderen dat de iphone 3g uit Belgie unlocked is en daarom te gebruiken in alle landen de daarbij horende simkaarten?
De iphone 3G is in Belgie idd unlocked te verkrijgen. Ze hebben het weleens over een landlock maar dat blijkt niet zo te zijn.
  #90  
Oud 20-07-08, 15:24
gertjanb gertjanb is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neworder78 Bekijk bericht
De iphone 3G is in Belgie idd unlocked te verkrijgen. Ze hebben het weleens over een landlock maar dat blijkt niet zo te zijn.
Er is wel degelijk een lock. In hoe verre je van een lock mag spreken. Mij werd het volgende verteld...

"Bij het activeren van je iPhone in iTunes, herkend deze hem als een Belgische telefoon. Hierdoor kun je je iPhone niet met een NL sims activeren. Je moet bij de aanschaf van je iPhone even door lopen naar een mobistar oid en daar voor 10 euro een prepaid pakketje aanschaffen. Vervolgens activeren met je belgische sim, en nu werkt hij met alle sim kaarten! Thats all!
  #91  
Oud 20-07-08, 15:26
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Lees eens verder dan dat je neus lang is.

Praktijk ervaring zal meer vertellen dan wat in de theorie waar zou moeten zijn.

https://forum.iculture.nl/f41/i...kervaring.html

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjanb Bekijk bericht
Er is wel degelijk een lock. In hoe verre je van een lock mag spreken. Mij werd het volgende verteld...

"Bij het activeren van je iPhone in iTunes, herkend deze hem als een Belgische telefoon. Hierdoor kun je je iPhone niet met een NL sims activeren. Je moet bij de aanschaf van je iPhone even door lopen naar een mobistar oid en daar voor 10 euro een prepaid pakketje aanschaffen. Vervolgens activeren met je belgische sim, en nu werkt hij met alle sim kaarten! Thats all!
  #92  
Oud 20-07-08, 15:33
gertjanb gertjanb is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx Bekijk bericht
Lees eens verder dan dat je neus lang is.

Praktijk ervaring zal meer vertellen dan wat in de theorie waar zou moeten zijn.

https://forum.iculture.nl/f41/i...kervaring.html
Ok dat had ik nog niet gelezen! Scheelt dat weer 10 euro hehe Ging er vanuit dat die APR wel wist waar ze het over hadden.. Liegbeesten
  #93  
Oud 20-07-08, 15:42
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

No problem

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjanb Bekijk bericht
Ok dat had ik nog niet gelezen! Scheelt dat weer 10 euro hehe Ging er vanuit dat die APR wel wist waar ze het over hadden.. Liegbeesten
  #94  
Oud 20-07-08, 16:10
laminar laminar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar laminar Stuur een bericht via MSN naar laminar Stuur een bericht via Yahoo naar laminar
Standaard

Al dat geciteer naar een bericht direct boven je eigen bericht heeft geen enkele zin en maakt het geheel minder goed leesbaar.
  #95  
Oud 21-07-08, 10:45
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Beetje jammer Laminar
  #96  
Oud 21-07-08, 11:26
SnakeNL SnakeNL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

Heb ondertussen al 3 mails gestuurd naar maes nv de laaste via het contact formulier had al een tijd niks vernomen hoop dat dit keer snel reageren
  #97  
Oud 21-07-08, 12:13
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Grappig eigenlijk dat mensen over die landen-lock blijven zeuren, terwijl al minstens 20 keer (op dit forum) is bewezen dat ze in Belgie uit hun nek lullen.
  #98  
Oud 21-07-08, 12:57
Neworder78 Neworder78 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SnakeNL Bekijk bericht
Heb ondertussen al 3 mails gestuurd naar maes nv de laaste via het contact formulier had al een tijd niks vernomen hoop dat dit keer snel reageren
Die mensen blijven mailen heeft weinig nut, wacht gewoon even geduldig af. Ook zij zullen het waarschijnlijk aardig druk hebben met alle reserveringen. En als je op de site had gekeken dan had je kunnen zien dat ze vandaag dicht zijn, verwacht dus vandaag geen mailtje !
  #99  
Oud 21-07-08, 13:30
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Heb gisteren naar het mobistar centre 15 km van mij vandaan gebelt en het was geen probleem om een iphone te reserveren ze zouden deze week nog binnenkomen dus ben benieuwd.

Vrouwtje was erg aardig ze zij zelf van (ja ze zijn simlockvrij) zal je zeker een telefoontje geven wanneer ze binnen zijn .

Toch wel *** dat ik al 10 dagen verder ben dan de officieele release en nog altijd geen iphone heb (begint redelijk te kriebelen )

Laatst gewijzigd door dtroxx; 21-07-08 om 13:33.
  #100  
Oud 21-07-08, 17:42
lokiolav lokiolav is offline
• iOS 4.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 59
Standaard

Waar in Belgie zou ik de iphone zo op kunnen halen? Iemand een idee. Ga morgen op vakantie en vind het niet erg om even om te rijden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 23:03
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet happylinks Unlock 2 15-11-10 21:49
Nederlandse Sim , Independence 1.4? Rodi-3000 Unlock [archief] 4 19-03-08 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.