//

[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM

[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus de iPhone is gewoon simlockvrij/abbovrij/landlockvrij te koop bij onze zuiderburen??? Waar is dichtbijzijnde winkel aan de nederlandse grens waar men de iPhone kan kopen??...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 21-07-08, 17:05
Marconier Marconier is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Borne, NL
Berichten: 27
Stuur een bericht via MSN naar Marconier
Standaard

Dus de iPhone is gewoon simlockvrij/abbovrij/landlockvrij te koop bij onze zuiderburen??? Waar is dichtbijzijnde winkel aan de nederlandse grens waar men de iPhone kan kopen??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 21-07-08, 17:21
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Talking

Kijk hier eens en selecteer op dat kaartje wat het dichts bij jou in de buurt is en bel voor er eentje te reserveren.

Mobistar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marconier Bekijk bericht
Dus de iPhone is gewoon simlockvrij/abbovrij/landlockvrij te koop bij onze zuiderburen??? Waar is dichtbijzijnde winkel aan de nederlandse grens waar men de iPhone kan kopen??
  #103  
Oud 21-07-08, 17:33
nunkifrutzz nunkifrutzz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Exclamation iphone bij Mobistar

Beste mensen,

De iphone 3G die b bij Mobistar in België verkocht wordt is wel degelijk simlock vrij. En laat je niets anders wijs maken.
De reden hiervoor is dat koppelverkoop (dus enkel als je er een abo bijneemt) bij wet verboden is in België. Dit is overigens ook de reden waarom ze er een absurd hoge prijs op plakken. 525 EUR voor de 8Gb versie en 615 EUR voor de 16Gb versie.
Veel plezier ermee aan allen die er dat voor neergeteld hebben, maar ik heb het er voorlopig nog niet voor over.
  #104  
Oud 21-07-08, 18:02
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nunkifrutzz Bekijk bericht
Dit is overigens ook de reden waarom ze er een absurd hoge prijs op plakken.
525 EUR voor de 8Gb versie en 615 EUR voor de 16Gb versie.
Ach, je kunt ook verlengen voor 1 jaar en dan 999,95 betalen voor het toestel
Ik vindt het absoluut geen absurd hoge prijzen. Wel een hoop geld, maar dat is heel wat anders.
  #105  
Oud 21-07-08, 18:37
Freepo Freepo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brabant
Berichten: 16
Standaard Mwa...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nunkifrutzz Bekijk bericht
Dit is overigens ook de reden waarom ze er een absurd hoge prijs op plakken. 525 EUR voor de 8Gb versie en 615 EUR voor de 16Gb versie.
Die apparaten kosten nu eenmaal geld. En in België moet je dat betalen omdat je provider het niet voor je subsidieert.

Goed, Apple zal er lekker aan verdienen voor deze prijs maar een Nokia N95 kostte ook EUR 500 zonder abonnement. Die is nog multifunctioneler dan mijn iPhone 3G overigens, maar minder mooi qua interface en gebruiksgemak. Kiezen of delen...
  #106  
Oud 21-07-08, 18:43
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Had je de N95 met 8 of 16 GB
Maar i.d.d. dat is ook wat ik bedoelde, toestelen van dit kaliber kosten nu eenmaal veel geld.
En dat Apple er "lekker" aan verdient lijkt me logisch, net als ieder bedrijf maken ze producten om er aan te verdienen.
Ik verdien mijn brood ook met verkopen van spullen in mijn winkel, Albert Hein verkoopt ook met winst geloof ik.
Ik heb zelfs het idee dat Nokia het ook niet erg vond dat jij de N95 van hen kocht.
Kortom, dat Apple verdient aan hun spullen is zo'n overbodige opmerking waar iedereen maar over door blijft zeuren.
Daar kan ik me zo aan storen, elk bedrijf verkoopt hun producten om er aan te verdienen.
Maar.... als jij net zo'n mooi apparaat kan maken en ze gratis weggeeft, sta ik vooraan in de rij hoor.

Laatst gewijzigd door Redchilly; 21-07-08 om 18:46.
  #107  
Oud 21-07-08, 19:27
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Ach, een iPod Touch 8GB kost al 280 euro, dus wat dat betreft, krijg je er voor 245 euro een telefoon en GPS bij
  #108  
Oud 22-07-08, 09:35
SnakeNL SnakeNL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

Heb gereserveerd bij Maes
  #109  
Oud 22-07-08, 10:18
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Hoeveel staan er daar in de wacht ?

Ik heb hier op het forum gelezen dat het zeker over de 200 zit daarzo...?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SnakeNL Bekijk bericht
Heb gereserveerd bij Maes
  #110  
Oud 22-07-08, 10:32
SnakeNL SnakeNL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

Weet niet is gewoon een apple seller ik moest me naam en telefoon nummer achter laten.

Ik hoor het wel wanneer ik hem krijg heb nu toch nog niet het geld
  #111  
Oud 22-07-08, 14:56
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Volgens mij mailen ze bij Maes niet meer terug naar Nederlandse klanten ofzow Of zijn er mensen die wel bericht gekregen hebben van ze?
  #112  
Oud 22-07-08, 15:17
SnakeNL SnakeNL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

Ik vanochtend nog een mail gekregen van ze kon reserveren moest me naam en telefoonnummer achter laten heb ik gedaan nu niks meer vernomen ik wacht rustig af
  #113  
Oud 22-07-08, 15:24
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Je kan de telefoons alleen bestellen via het contact formulier

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sl4sh Bekijk bericht
Volgens mij mailen ze bij Maes niet meer terug naar Nederlandse klanten ofzow Of zijn er mensen die wel bericht gekregen hebben van ze?
  #114  
Oud 22-07-08, 16:52
SnakeNL SnakeNL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

ik kan wel een reply doen als ze me een mail hebben gestuurd of moet het ook via de contact ?
  #115  
Oud 22-07-08, 17:54
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx Bekijk bericht
Je kan de telefoons alleen bestellen via het contact formulier
Als dat zo is, is dat een flinke naaistreek van ze dan. Op hun site communiceren ze namelijk dat je gewoon moet mailen:

Citaat:
Verkrijgbaar vanaf 11 juli, 10u00(beperkte voorraad!, reservering voor volgende levering mogelijk via info@maesnv.be)
  • 8Gb aan € 525
  • 16Gb aan € 615
Met of zonder Mobistar abonnement
  #116  
Oud 22-07-08, 17:57
Neworder78 Neworder78 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 70
Standaard

Jullie hebben wel weinig geduld zeg. Als je hun site wat beter doorkijkt dan zie je ook staan:
Mailen kan naar turnhout@maesnv.be, of gebruik het contactformulier.
Het kan dus alle twee. En je kunt ook gewoon replyen op een mailtje wanneer je dat van hun hebt gehad. Begin er alleen wel spijt van te krijgen dat ik hier heb gepost waar ik hem heb gereserveerd, volgens mij worden die mensen met allemaal onzinnige mailtjes belast. Wacht gewoon rustig af en blijf ze niet elke dag mailen hoe het ervoor staat. Zo denk je ook een beetje aan de overige mensen die daar hebben gereserveerd, als je steeds blijft mailen dan is de kans kleiner dat ze aan Nederlanders zullen leveren.
  #117  
Oud 22-07-08, 18:32
SnakeNL SnakeNL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

Ja ik weet het maar ik liever een bevestiging mail dan weet ik het zeker maar nu laat ik het maar zo ik zie het allemaal wel
  #118  
Oud 22-07-08, 19:13
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neworder78 Bekijk bericht
Jullie hebben wel weinig geduld zeg. Als je hun site wat beter doorkijkt dan zie je ook staan:
Mailen kan naar turnhout@maesnv.be, of gebruik het contactformulier.
Het kan dus alle twee. En je kunt ook gewoon replyen op een mailtje wanneer je dat van hun hebt gehad. Begin er alleen wel spijt van te krijgen dat ik hier heb gepost waar ik hem heb gereserveerd, volgens mij worden die mensen met allemaal onzinnige mailtjes belast. Wacht gewoon rustig af en blijf ze niet elke dag mailen hoe het ervoor staat. Zo denk je ook een beetje aan de overige mensen die daar hebben gereserveerd, als je steeds blijft mailen dan is de kans kleiner dat ze aan Nederlanders zullen leveren.
Ik heb ze (nog) geen herinneringsmail gestuurd hoor Het is gewoon beneden het niveau van dat wat ik gewend ben..
  #119  
Oud 22-07-08, 19:27
gertjanb gertjanb is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

tsjonge jonge, jullie zijn niet de enige die graag een iPhone willen hebben, vergeet alle Belgen zelf niet, die daar misschien ook hun bestelling doen. Ze hebben het druk zat lijkt mij.

Tip: Mail je naam en telefoon nummer en welke iPhone je wilt reserveren. En mail er vervolgens niet steeds achter aan! :s
  #120  
Oud 22-07-08, 19:34
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

slimme belgen () plaatsen hun bestelling wat verder naar het zuiden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 22:03
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet happylinks Unlock 2 15-11-10 20:49
Nederlandse Sim , Independence 1.4? Rodi-3000 Unlock [archief] 4 19-03-08 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:07.