//

[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM

[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Staat e-bay Belgie nog niet vol dan...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 22-07-08, 19:44
schumeister schumeister is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 76
Standaard

Staat e-bay Belgie nog niet vol dan
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 22-07-08, 21:12
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Ik wel wil een gesealde doos
  #123  
Oud 22-07-08, 22:02
yogi yogi is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sl4sh Bekijk bericht
slimme belgen () plaatsen hun bestelling wat verder naar het zuiden
Als mensen daar in de buurt wonen, gaan ze echt niet 100km verder rijden om een iPhone te kopen, gewoon omdat er in de winkels aan de grenzen veel NL'ers zijn.

Nee, Het kan goed zijn dat sommige winkels eerder Belgen op hun lijsten afgaan, ipv NL'ers
  #124  
Oud 23-07-08, 13:02
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Die kans is wel groot idd, mss dat ze daarom niet terugmailen
  #125  
Oud 23-07-08, 14:45
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Ik heb hem de zondag 20-7 besteld en vandaag 23-7 (woensdag) was hij al binnen .

Mobistar Center Knokke, Lippenslaan 182, 8300 Knokke

Tel.: 003250 62 72 50

Openingsuren
Ma - Za 10:00 - 12:30 & 13:00 - 18:00


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yogi Bekijk bericht
Als mensen daar in de buurt wonen, gaan ze echt niet 100km verder rijden om een iPhone te kopen, gewoon omdat er in de winkels aan de grenzen veel NL'ers zijn.

Nee, Het kan goed zijn dat sommige winkels eerder Belgen op hun lijsten afgaan, ipv NL'ers
  #126  
Oud 23-07-08, 14:52
jd62's schermafbeelding
jd62 jd62 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorschoten
Berichten: 16
Standaard

Nou het was sneller dan ik dacht zaterdag besteld en vanmorgen gehaald, werd vriendelijk gebeld dat die er was.
Gelijk even maes gebeld in herentals en gezegd dat het niet meer nodig was.
Het verschil bij mobistar 5 dagen en ik heb hem, of bij maes waar ik twee weken geleden heb gebeld en een mail gestuurd en tot op heden nog niks gehoord.
  #127  
Oud 23-07-08, 15:24
yogi yogi is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 7
Standaard

mobistar zal liever aan hun eigen winkels leveren ipv aan Apple Resellers
  #128  
Oud 23-07-08, 15:37
Freepo Freepo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brabant
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yogi Bekijk bericht
Nee, Het kan goed zijn dat sommige winkels eerder Belgen op hun lijsten afgaan, ipv NL'ers
Nou, dat zou dan wel sneu van ze zijn. Handel is handel en Euro's zijn Euro's. Ik geloof niet dat nationalistische gevoelens een rol spelen. We hebben het niet over voetbal tenslotte!
  #129  
Oud 23-07-08, 17:03
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

We kunnen Maes dus beter uit de lijst schrappen, en overstappen op Mobistar centers? Of zou hun voorraad er nu doorheen gemept zijn?
  #130  
Oud 23-07-08, 19:12
jd62's schermafbeelding
jd62 jd62 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorschoten
Berichten: 16
Standaard

Ik heb die van mij in mol gehaald en toen zij die verkoper dat ik ook een 16 gig kon nemen? Dus ik weet niet hoeveel de voorraad is
  #131  
Oud 23-07-08, 20:45
voermans voermans is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Vandaag op goed geluk naar Turnhout gereden. Daar hadden ze nog voldoende 8GB bij Mobistar. De 16GB hadden ze niet meer op voorraad. Werd erg vriendelijk geholpen. Mevrouw meldde dat de nederlandse sim zeker niet zou werken, aangezien er een country-lock op zou zitten.

Ik thuis mijn NL SIM erop gezet, en kon hem direct activeren; zonder problemen!
  #132  
Oud 23-07-08, 20:53
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schulo Bekijk bericht
Goed om te horen dat de Belgische Iphone 3g werkt op het Nederlandse netwerk.
Waarschijnlijk een domme vraag, maar kan ik hieruit concluderen dat de iphone 3g uit Belgie unlocked is en daarom te gebruiken in alle landen de daarbij horende simkaarten?
Ik woon zelf in Singapore en kan niet wachten om eindelijk de iphone 3g te kopen... De vraag is dus waar? Belgie of Italie, misschien zelfs australie ofzo.
Graag tips en / of antwoord op de bovenstaande vraag.
Thx
Het grappige is dat ie in Belgie goedkoper is dan in NL. In mijn geval betekent het nl dat ik een abo moet nemen (naast de prijs van de iPhone). De abo kost me 29,95e * 24 = 718e nog wat. Da's dus 100e meer dan in NL. Nu zeg je: ja, maar je moet een abo hebben om met die 3G iets te kunnen doen. Het punt is echter, ik heb er al eentje. Een relax150 met PIT. Goed genoeg voor de tel. Dus wederom, de Belgie route is ruim 100e goedkoper dan wat ik hier in NL kan doen.
  #133  
Oud 23-07-08, 20:57
SnakeNL SnakeNL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

Kan je ook mailen naar zo mobistar winkel zie nergens op die website een mail adres staan
  #134  
Oud 23-07-08, 21:13
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jd62 Bekijk bericht
Ik heb die van mij in mol gehaald en toen zij die verkoper dat ik ook een 16 gig kon nemen? Dus ik weet niet hoeveel de voorraad is
wat voor winkel in Mol dan? Mobistar center?
  #135  
Oud 23-07-08, 21:23
.nck .nck is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 11
Standaard

In Mol zit alleen een mobistar center En aangezien hij verder nergens te koop is op de apple premium resellers na kun je de conclusie wel trekken .
  #136  
Oud 23-07-08, 21:45
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door .nck Bekijk bericht
In Mol zit alleen een mobistar center En aangezien hij verder nergens te koop is op de apple premium resellers na kun je de conclusie wel trekken .
Ah Ja, met alle plekken waar je wat kan halen raak ik al gauw in de war

Mss morgen maar eens bellen ofzow dan, kijken of die gasten een beetje te verstaan zijn aan de telefoon Ben waarschijnlijk toch al te laat, maar heb er geen vertrouwen meer in dat dat met Maes nog wat gaat worden voor half augustus
  #137  
Oud 23-07-08, 21:57
rei rei is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik heb vandaag begin van de middag een mailtje gestuurd (naar MC Mol wel te verstaan) om te vragen of ik op de lijst geplaatst kon worden. Dit was mogelijk, na betaling van een voorschot van 100 euro. Ook werd me verteld dat ze levertijd 1 á 2 weken zou zijn. Dit valt me nog alles mee!
Er werd snel gereageerd op mijn vragen, en overschrijving per bank is mogelijk. In tegenstelling tot sommige andere shops waar ze doodleuk vertelden dat ik alleen in persoon kon reserveren (langskomen dus).

BTW, ik ben op jacht naar een witte. Misschien dat de levertijd voor de zwarte versies wel langer is?
  #138  
Oud 24-07-08, 19:32
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Zaterdag gereserveerd in Mol, gister aangekomen. Vandaag eens gebeld, blijkt dat het nummer van mij niet klopte, maar fijn dat ik even had gebeld, want hij lag klaar. Meteen heen gereden en ja hoor, 16GB wit iPhone 3G!!
Ze deden niet moeilijk over het "Nederlandse SIM" gebeuren, activeren deden ze meteen in de winkel. Komt daar leuk in een Mobistar Shop als provider "BEL Proximus" te staan xD!
  #139  
Oud 25-07-08, 12:29
gertjanb gertjanb is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Vandaag eens gebeld met Maesvn Turnhout om te horen op welke plek ik eigenlijk sta. Liet hij me eerst nog schrikken door te zeggen dat ik helemaal niet op de lijst sta... Bleek later dat ik op de lijst van Herentals sta Gelukkig....

Volgende levering iPhones zit die van mij bij Hopelijk komt die levering snel!!!!

Laatst gewijzigd door gertjanb; 25-07-08 om 12:46.
  #140  
Oud 25-07-08, 12:39
SnakeNL SnakeNL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjanb Bekijk bericht
Vandaag eens gebeld met Maesvn Turnhout om te horen op welke plek ik eigenlijk sta. Liet hij me eerst nog schrikken door te zeggen dat ik helemaal niet op de lijst sta... Bleek later dat ik op de lijst van Hertals sta Gelukkig....

Volgende levering iPhones zit die van mij bij Hopelijk komt die levering snel!!!!
Kan je hejm wel ophalen in turnhout of moet je naar hertal rijen ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 22:03
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet happylinks Unlock 2 15-11-10 20:49
Nederlandse Sim , Independence 1.4? Rodi-3000 Unlock [archief] 4 19-03-08 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:32.