//

iPhone kopen in België: positieve praktijkervaring

iPhone kopen in België: positieve praktijkervaring discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door okkie100 wil er dan wel 1 van je kopen of eventueel mee gaan woon zelf in de buurt van enschede dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 20-07-10, 14:44
Dies2kill Dies2kill is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door okkie100 Bekijk bericht
wil er dan wel 1 van je kopen of eventueel mee gaan woon zelf in de buurt van enschede dus weet niet of dat handig is.

laat maar ff weten
Woon zelf in Breda. Dicht bij de grens. Pm maar als je een leuk bod doet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 21-07-10, 13:04
tommie's schermafbeelding
tommie tommie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 69
Standaard

Is het inderdaad zo dat je bij elke willekeurige mobistar winkel (of wat heb je nog meer) in België een nieuwe iPhone 4 kunt halen? Ik wil hem zelf ook simlockvrij hebben en dit is wel erg interessant.
Is er al iets bekend over prijzen?
  #203  
Oud 21-07-10, 13:16
jvp jvp is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

Belgische prijzen iPhone 4 gelekt: vanaf 629 euro - iPhone - iPhoneclub.nl
  #204  
Oud 22-07-10, 00:53
gon1234abcd gon1234abcd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 112
Standaard

Ik ben van plan om de iPhone4 te kopen, nadat mn 3G een paar dagen geleden kapot is gevallen

Het scherm is helemaal wit, met strepen. er zat al een barst in het beeldscherm, en een scheur in de achterkant bij de dock-connector (waar ik beide overigens geen last van had). maar de home-knop moest ik de laatste tijd al wat harder indrukken. Nu kan ik wel 90euro aan reparatie besteden, aan een locked-iPhone, die al deels kapot was.
Maar ik kies er liever voor om de iPhone4 de kopen nu hij toch over een paar daagjes uitkomt.

1. Nu heb ik geen iPhone4 gereserveerd. Is het dan toch mogelijk om em te kunnen kopen in België op 30juli? (bijvoorbeeld door in de rij te gaan staan).

2. , Zoals je hierboven ziet ben ik van plan om em in Belgie te gaan halen, maar een weekje met vrienden op vakantie in Engeland is natuurlijk ook niet verkeerd. Dus nu is mijn vraag of het al mogelijk is om de iPhone4 gemakkelijk in Engeland te krijgen?

3. Ik woon in Assen (Drenthe) en kies natuurlijk voor de kortste route, en dat is via Breda. Maar nu moet ik van Breda naar Antwerpen, en nu vraag ik me af hoeveel dat kost, en hoe ik aan zo'n kaartje kom?

Laatst gewijzigd door gon1234abcd; 22-07-10 om 12:11.
  #205  
Oud 22-07-10, 01:03
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Hoi,

Ik ben opzoek naar iemand die voor mij misschien een iPhone 4 32 GB zwart kan meenemen uit België (incl aankoopbon) dit natuurlijk voor een vergoeding later te bepalen ! Kom zelf uit de omgeving Zeist (Utrecht)
Als iemand bereid is zou je dan met mij contact op kunnen leggen;
willem.houtman@planet.nl
  #206  
Oud 22-07-10, 11:09
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Heb al iemand bereid gevonden !
  #207  
Oud 23-07-10, 22:10
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ik kom uit Nederland en twijfel echt waar ik Iphone moet halen? Maar Phoneshop.nl levert het snelst denk ik als en heb geen zin in T-mobile met die slechte reacties. Maar ik twijfel nu of ik in belgie zal kopen denken jullie dat ik rond midden/eind augustus gewoon een winkel (mobistar) binnen kan lopen en gewoon een Iphone 4 kan kopen of is dat nog te vroeg?
  #208  
Oud 23-07-10, 22:17
JeVePe JeVePe is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 17
Standaard

ik zou hem lekker in uk bestellen
goedkoper en je hebt hem waarschijnlijk sneller
belgen zijn er ook niet happig op om aan nederlanders te verkopen
  #209  
Oud 24-07-10, 10:20
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ja maar als je in UK bestelt en je wilt het apparaat is kapot of iets anders dan moet je toch naar de land van herkomst waar je hem heb gekocht? Of zeg ik iets verkeerds.
  #210  
Oud 24-07-10, 16:43
RedDevil_NL's schermafbeelding
RedDevil_NL RedDevil_NL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Eén simpele vraag: Weet iemand wáár precies in België je die simlockvrije iPhone kunt kopen?
Moet je dan persé bij een Mobistar winkel hem halen? Ik wil hem namelijk niet jailbreaken/unlocken.

Eigenlijk zou het voor mij het mooist zijn als ik een Mobistar winkel kan bellen, hem kan reserveren voor 9-16augustus ofz en hem dan op kan halen.

Het probleem is: Als ik dit ná de launch doe is de wachttijd waarschijnlijk zo rond de 8 weken.
Heeft iemand een goede winkel die ik gewoon nú kan bellen om te overleggen?

Ik moet vanuit Groningen rijden dus wordt gewoon een dagtripje (wil twee 32GB's aanschaffen), vind ik toch een fijner gevoel dan vanuit UK bestellen met BL..
  #211  
Oud 24-07-10, 16:54
lolsmurf's schermafbeelding
lolsmurf lolsmurf is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: België
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RedDevil_NL Bekijk bericht
Eén simpele vraag: Weet iemand wáár precies in België je die simlockvrije iPhone kunt kopen?
Moet je dan persé bij een Mobistar winkel hem halen? Ik wil hem namelijk niet jailbreaken/unlocken.
...
Heeft iemand een goede winkel die ik gewoon nú kan bellen om te overleggen?
Lees misschien eerst eens het forum door?

Het enige dat in België al geweten is dat hij op 30 juli enkel bij Mobistarwinkels te koop zal zijn, dat sommige winkels reserveringen aannemen (daar ben je nu al te laat voor) en dat Mobistarabo's voorrang krijgen.

Mobistar zelf heeft officieel nog niets gecommuniceerd buiten het feit dat ze op 30 juli gereleased worden.

Ik ben er overigens redelijk zeker van dat alle beschikbare iPhones op 30 juli ook wel uitverkocht raken zonder de Nederlandse invasie. Wachttijden nadien zullen er ook voor Belgen zijn, dus ook voor bezoekende Nederlanders.
  #212  
Oud 25-07-10, 02:45
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Hey,

Ik ben op zoek naar iemand die naar Belgie gaat en voor mij dan ook een iPhone mee kan nemen, gesealed met aankoopbewijs. Tegen een redelijke vergoeding natuurlijk. Heb dit ook gedaan toen de iPhone 3g uitkwam en dat verliep ook soepel, maar die persoon is mij op het moment iets te gortig. Ik woon in Meppel, in de omgeving van Zwolle.

Als iemand me kan helpen moet hij me een bericht sturen, ik check me berichten elke dag. Maar graag serieuze mensen en geen mensen die met mijn vergoeding een hele auto kunnen kopen.

Alvast bedankt!
  #213  
Oud 25-07-10, 12:30
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

denken jullie dat je over een maand gewoon in belgie een mobistar winkel kan binnen lopen en dan gewoon een Iphone 4 kan meenemen? Of is dat te vroeg?
  #214  
Oud 25-07-10, 13:52
lolsmurf's schermafbeelding
lolsmurf lolsmurf is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: België
Berichten: 117
Standaard

Dat weet niemand natuurlijk, maar ik gok te vroeg. Ook hier zal er na de release sprake zijn van wachttijden van enkele weken zoals in Nederland.
  #215  
Oud 25-07-10, 15:27
theprostitute's schermafbeelding
theprostitute theprostitute is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 8
Standaard

Ha! Veel mensen uit omgeving Groningen/Assen hier Kom zelf ook uit Assen en wil graag ook eens die kant op! Misschien samen gaan? haha
  #216  
Oud 25-07-10, 16:55
BRS BRS is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik zit met een dilemma ivm iPhone 4.

Het zou mijn eerste iPhone worden, maar initieel wou ik hem in het wit. Maar zoals algemeen geweten heeft Apple de beschikbaarheid van de witte versie naar later dit jaar uitgesteld.

Nu is mijn dilemma of ik ineens zou wachten tot de witte iPhone 4 er is of alvast een zwarte halen en deze dan te verkopen om dan later een witte iPhone 4 aan te schaffen wanneer die beschikbaar is?

Wat zouden jullie doen? Of zit er iemand met hetzelfde dilemma?

Ik weet het echt niet en kom er ook niet direct uit.

Groetjes
  #217  
Oud 25-07-10, 18:19
der Koekje der Koekje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BRS Bekijk bericht
Ik zit met een dilemma ivm iPhone 4.

Het zou mijn eerste iPhone worden, maar initieel wou ik hem in het wit. Maar zoals algemeen geweten heeft Apple de beschikbaarheid van de witte versie naar later dit jaar uitgesteld.

Nu is mijn dilemma of ik ineens zou wachten tot de witte iPhone 4 er is of alvast een zwarte halen en deze dan te verkopen om dan later een witte iPhone 4 aan te schaffen wanneer die beschikbaar is?

Wat zouden jullie doen? Of zit er iemand met hetzelfde dilemma?

Ik weet het echt niet en kom er ook niet direct uit.

Groetjes
Veel makkelijker om te wachten en z.s.m. te reserveren wanneer er een releasedatum geplant staat.
  #218  
Oud 26-07-10, 13:06
BRS BRS is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RedDevil_NL Bekijk bericht
Eén simpele vraag: Weet iemand wáár precies in België je die simlockvrije iPhone kunt kopen?
Moet je dan persé bij een Mobistar winkel hem halen? Ik wil hem namelijk niet jailbreaken/unlocken.

Eigenlijk zou het voor mij het mooist zijn als ik een Mobistar winkel kan bellen, hem kan reserveren voor 9-16augustus ofz en hem dan op kan halen.

Het probleem is: Als ik dit ná de launch doe is de wachttijd waarschijnlijk zo rond de 8 weken.
Heeft iemand een goede winkel die ik gewoon nú kan bellen om te overleggen?

Ik moet vanuit Groningen rijden dus wordt gewoon een dagtripje (wil twee 32GB's aanschaffen), vind ik toch een fijner gevoel dan vanuit UK bestellen met BL..
Normaal kan je die ook via de Switch Shops [Switch - Jezelf, maar beter] verkrijgen omdat die winkels Premium Apple Resellers zijn, maar of dat die winkels op release datum voldoende voorraad zullen hebben, is een andere vraag
  #219  
Oud 26-07-10, 14:06
Sevensheaven's schermafbeelding
Sevensheaven Sevensheaven is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Bussum
Berichten: 4
Standaard

Ik heb vandaag Mobistar in Turnhout gebeld en daar kreeg ik gelijk te horen dat ik er niet op moet rekenen dat ik m.i.v. vrijdag een iPhone 4 kan ophalen in België. Mobistar-klanten hebben voorrang en omdat de voorraden schaars zijn, gaan de toestellen waarschijnlijk al op aan Mobistar-klanten.

Op Switch.be staat te lezen dat er voor vrijdag ook geen reserveringen mogelijk zijn. Dus het wordt op vrijdag zelf live op jacht, en de avonturiers kunnen een op-goed-geluk reisje ondernemen naar Belgische Mobistar-winkels, Belgische Apple stores en Switch-filialen.
__________________
Sevensheaven.nl — animatie • cartoons • characters • illustratie • ontwerp • visualisatie
  #220  
Oud 26-07-10, 18:16
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Hee!
Is er iemand die naar België gaat deze vrijdag/ weekend en een iPhone 4 32 GB zwart voor mij kan meenemen uiteraard voor vergoeding ? Kom zelf uit omgeving Zeist (Utrecht)

e-mail; willem.houtman@planet.nl

groetjes Willem
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen Belgie yoeriv Koopinformatie België 1 29-07-10 13:57
Iphone 4 kopen in België Emielt1 Koopinformatie België 8 27-07-10 15:15
iPhone 4 kopen in Belgie Moesje18 Koopinformatie België 1 09-07-10 11:12
Iphone kopen in België dreesensm Archief 1 12-09-08 15:29
iphone kopen in belgië djice Koopinformatie België 5 14-04-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.