//

iPhone kopen in België: positieve praktijkervaring

iPhone kopen in België: positieve praktijkervaring discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag. Ik lees op een ander forum (tweakers) dat je het toestel voor € 575 kan kopen via HCW.be en dat het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 10-01-10, 12:27
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard

Ik heb een vraag. Ik lees op een ander forum (tweakers) dat je het toestel voor € 575 kan kopen via HCW.be en dat het toestel simlockvrij is. Nu heb ik op dit moment de Nokia 6120 classic met een KPN abo. Kan ik de simkaart van de nokia zo overzetten in de Iphone of moet ik een nieuwe simkaart kopen? Ik heb nog geen ervaring met het kopen van een nieuw toestel zonder abo.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 10-01-10, 12:32
kris77 kris77 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 53
Standaard

inderdaad, gewoon simkaart in de iphone steken en bellen
  #63  
Oud 10-01-10, 15:22
Almudena Almudena is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rijswijk, Zuid-Holland
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martwout Bekijk bericht
Ik heb een vraag. Ik lees op een ander forum (tweakers) dat je het toestel voor € 575 kan kopen via HCW.be en dat het toestel simlockvrij is. Nu heb ik op dit moment de Nokia 6120 classic met een KPN abo. Kan ik de simkaart van de nokia zo overzetten in de Iphone of moet ik een nieuwe simkaart kopen? Ik heb nog geen ervaring met het kopen van een nieuw toestel zonder abo.
Zoals boven me wordt bevestigd: werkt prima! Mijn Vodafone simkaart heeft ook in legio telefoons gezeten en op dit moment dus in een Belgische iPhone. Je hoeft je niet af te laten schrikken door verhalen over landenlocks, gewoon je simkaart erin stoppen en aansluiten op je computer om de telefoon te activeren met iTunes. Werkt als een droom 
  #64  
Oud 10-01-10, 17:13
Indorock Indorock is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Ook ik heb mijn Iphone in Belgie gehaald (Mediamarkt)
Eindelijk is het me gelukt een iphone te krijgen....
Hier in Nederland veel te duur een losse iphone en ook bijna nergens te krijgen en als je hem kan krijgen laten ze je veel te veel betalen ervoor..
  #65  
Oud 15-01-10, 19:15
thijsie!! thijsie!! is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Kan je nog steeds in belgie de iphone kopen?
En wat is de prijs van de Witte iPhone 3GS 16G?
meschien een beetje domme ik ben ook maar nieuw
en kan iemand ook het adres va een goeie minkel (waar hij/zij de iphone 3gs heeft gekocht) voor de tomtom
  #66  
Oud 15-01-10, 22:20
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsie!! Bekijk bericht
Kan je nog steeds in belgie de iphone kopen?
En wat is de prijs van de Witte iPhone 3GS 16G?
meschien een beetje domme ik ben ook maar nieuw
en kan iemand ook het adres va een goeie minkel (waar hij/zij de iphone 3gs heeft gekocht) voor de tomtom
De zoekfunctie doet wonderen. Je komt in denk ik minimaal 10 topics de prijs van een iPhone 3Gs tegen.
Adressen zullen misschien ook te vinden zijn op het forum, anders zal je sowieso de naam van de betreffende vestiging vinden en dan kan je het zelf opzoeken. Je bent inderdaad nieuw hier, maar een ding dat zo mooi van het forum is, is dat op bijna alles al gereageerd is.
  #67  
Oud 17-01-10, 10:41
tm1001 tm1001 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsie!! Bekijk bericht
Kan je nog steeds in belgie de iphone kopen?
En wat is de prijs van de Witte iPhone 3GS 16G?
meschien een beetje domme ik ben ook maar nieuw
en kan iemand ook het adres va een goeie minkel (waar hij/zij de iphone 3gs heeft gekocht) voor de tomtom
Ik heb de mijne gekocht bij:

MOBISTAR CENTER BRASSCHAAT
Bredabaan 326,
2930 BRASSCHAAT

Succes!
  #68  
Oud 18-01-10, 12:26
Sluuz Sluuz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb vrijdag 8 januari bij de Switch in Antwerpen (eind v/d Meir) een iPhone 3GS 32GB Wit gekocht. Waren nog op voorraad (ook te zien aan sticker op de ruit van de winkel).
  #69  
Oud 18-01-10, 21:44
Sanne1981 Sanne1981 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

Ook ik ben nieuw hier. Een vriend van mij in Antwerpen wil wel een 3GS 16MB simlockvrij voor mij meenemen bij Mobistar. Hoe zit dat met de garantie? Of kun je hem beter in een Belgische mediamarkt kopen omdat je er dan bij geval van defecten mee naar een NL-se mediamarkt kan?

2e vraag: www.mobilesunlimited.nl biedt deze voor 650 aan met 1 jaar garantie. De verkoper geeft aan dat er een amerikaanse stekker bij zit en geeft er een verloopstekker bij. Stinkt dit aanbod; goedkoop op de kop getikt in Amerika en doorverkopen?
  #70  
Oud 26-01-10, 12:46
Mirella Mirella is offline
• iOS 8.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb een vraagje, misschien dat iemand het weet ;-). Ik ga 30 januari naar Anwerpen als een uitje, maar dacht daar ook metteen een iphone te halen. Weet iemand of ze op dit moment op voorraad zijn in Antwerpen?? Of zijn ze weer tijdelijk niet leverbaar?
  #71  
Oud 26-01-10, 13:53
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Re:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kris77 Bekijk bericht
inderdaad, gewoon simkaart in de iphone steken en bellen
De Iphone is gisteravond in Belgie besteld. Nu afwachten.

Nog even een vraag. Moet het oude toestel simlockvrij zijn als je de simkaart wil overzetten? Ik zit (bijna) 3 jaar bij KPN.
  #72  
Oud 26-01-10, 14:18
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Als je wil weten of de iPhones op voorraad zijn zoek je op de website een telefoonnummer en dan bel je gewoon! In A'pen zijn er verzchillende winkels.

Voor de garantie moet je in België zijn geloof ik. Of misschien kan het ook in een apple store?

Belgische iPhones zijn simlockvrij en elke simkaart zal erin werken.
  #73  
Oud 29-01-10, 10:44
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Re:

Ik heb afgelopen maandagavond de Iphone 3GS 32 gb black besteld bij hcw.be. Ik heb toen wel de bevestiging gehad waarbij werd verwezen naar
de produktpagina voor de verwachte levertijd (vrijdag (of dat ook voor Nederland geldt, is een tweede)). Ik heb tot nu toe geen nadere mails gehad. Betekent het dat de levering dan op schema ligt? Misschien dat andere mensen met ervaring bij hcw.be dit kunnen aangeven. De voorraad was toen dat ze alleen in 3 winkels voorradig was. Inmiddels is het nergens op voorraad (tsja, als we ze leegkopen ).

Update: Mijn vraag komt te vervallen. Ik kreeg net een bericht dat het pakketje is binnengekomen. Toch netjes conform de planning.

Laatst gewijzigd door martwout; 29-01-10 om 13:03. Reden: Update vraag
  #74  
Oud 29-01-10, 14:56
ltegroen ltegroen is offline
• iOS 4.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Hier even mijn ervaringen van afgelopen 2 weken.

Het begon goed op wintersport tot ik uiteindelijk mijn iphone kwijt was verloren/gestolen.
Ik bel mijn reisverzekering en die meld, meneer hij is gewoon verzekert tegen verlies of diefstal. Dus ik denk Mooi! Later blijkt dat alle tel maximaal verzekert zijn tot E 200,-. Okay jammer, had ik maar beter moeten verzekeren.

Daarna was de vraag hoe kom ik weer aan een nieuwe Iphone. opnieuw 2 jaar achter mijn nog 1,5 jaar lopende contract tekenen vond ik geen optie dus. Dan maar ergens anders vandaan. In NL simlock vrij veel te duur dus maar ff in belgie proberen. In Turnhout geweest bij mobistar maar daar waren ze niet en hij vertelde dat de levertijd ongveer 3 maanden was.(jan 2010) geloofde ik eigenlijk niet, want ik had meer de indruk dat hij iets tegen nederlanders had die massaal naar belgie komen voor een iphone. Vervolgens nog 7 zaken afgebeld maar geen neemt op.........

edit: 10 dagen later stond er keurig een courier op de stop met mijn nieuwe Iphone

Kwam voor mijn werk even in milaan op de luchthaven en dacht dan maar ff 1 bij vodafone halen daar. Blijkt dat die zaak op de luchthaven net 1 maand weg is daar. Wederom naar huis zonder iphone. Nu 1 besteld via HCW.be betaald met mastercard dus ook verzekert tegen schade, verlies en diefstal voor 1 jaar. en levertijd 10 dagen vermelden ze. ben benieuwd of het nu allemaal beetje soepel gaat........

Laatst gewijzigd door ltegroen; 10-02-10 om 12:53.
  #75  
Oud 29-01-10, 17:53
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Hier bij ons (Switch) in Oostende zijn ze gewoon uit voorraad leverbaar
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #76  
Oud 30-01-10, 00:17
BlackSwan BlackSwan is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard

Idd 10 dagen terwijl hij niet op voorraad is. Hou ons op de hoogte
  #77  
Oud 30-01-10, 00:55
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Hier bij ons (Switch) in Oostende zijn ze gewoon uit voorraad leverbaar
Is dat nog zo, zo ja wat kosten ze?

Hoewel erg ver weg vanuit Utrecht
__________________
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit
  #78  
Oud 30-01-10, 08:49
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

ik heb er natuurlijk al één, maar gisteren in Antwerpen op de Meir was de iPhone bijna overal op voorraad, ze hadden bij media markt, saturn, fnac en switch briefjes opgehangen met de modellen die ze nog hadden. Ik geloof dat ze bij switch en fnac alleen de witte hadden.
  #79  
Oud 01-02-10, 09:39
telekrullie telekrullie is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard

ik heb vandaag ook mijn telefoon uit belgie (Antwerpen: Fnac) gehaald. Op voorraad en geen problemen. Thuis: simkaart erin, aanzetten, aansluiten op de mac, itunes openen, firmware update uitgevoerd (naar 3.1.2) en ook meteen een jailbreak uitgevoerd. Alles werk super! Geen enkel probleem.

top geregeld zo! Nu lekker met een vodafone sim-only
  #80  
Oud 01-02-10, 10:15
Markus Markus is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 19
Standaard

Telekrullie mag ik jou vragen welk type je gekocht hebt en voor welke prijs?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen Belgie yoeriv Koopinformatie België 1 29-07-10 13:57
Iphone 4 kopen in België Emielt1 Koopinformatie België 8 27-07-10 15:15
iPhone 4 kopen in Belgie Moesje18 Koopinformatie België 1 09-07-10 11:12
Iphone kopen in België dreesensm Archief 1 12-09-08 15:29
iphone kopen in belgië djice Koopinformatie België 5 14-04-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.