//

iPhone kopen in België: positieve praktijkervaring

iPhone kopen in België: positieve praktijkervaring discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ligt eraan of je kortbij of veraf woont. Voor garantie moet je namelijk terug naar het land van aankoop. Ik heb hem in belgië gekocht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 17-02-10, 11:07
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Ligt eraan of je kortbij of veraf woont. Voor garantie moet je namelijk terug naar het land van aankoop. Ik heb hem in belgië gekocht (woon 15 minuutjes van de grens + veel goedkoper). Als je verder weg woont moet je het er voor over hebben als je telefoon kapot gaat, om dan naar belgië te rijden. Bovendien kost de iphone hier in nederland stukken meer als je hem simlock vrij wilt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 17-02-10, 11:54
markos21 markos21 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Ja ik woon zelf in Tilburg. Dus het is niet zo ver weg. Ik ga de Iphone gewoon in belgie kopen. Want daar is het veel goedkoper. Bedankt voor je reactie.
  #103  
Oud 19-02-10, 12:56
Dob65 Dob65 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Smile Iphone met extra zooi.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dob65 Bekijk bericht
IK heb gebeld naar dichtsbijzijnde Mobistar: 32Gb zwart? Is op voorraad....Klaar leggen? geen probleem! Morgen halen.... Spannend
Alles lag klaar, prima de luxe. Inderdaad wordt een extra pakket met zooi aangeboden.. maar enige weerstand helpt.
Ondertussen al veel plezier van mn speeltje.
  #104  
Oud 20-02-10, 19:26
davieson davieson is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Je kan de Iphone ook gewoon online bestellen via Mobistar zie ik; Mobistar - iPhone3G S . Mensen hier ervaring mee,kwa levertijd ed?
  #105  
Oud 20-02-10, 19:27
E.K. E.K. is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
De prijzen in België zijn "vaste" prijzen als je een iPhone in een "betrouwbare" winkel koopt

Een klein beetje moeite en je zou je antwoord zo kunnen vinden!

flauw dat begin stukje maar ik zoek toch wel zeker al 10 minuten rond opde site en kan he tniet vinden

na 20 minuten toch gevonden maar via mobistar stond er maar een extra nulletje voor de komma op mijn bankrekening

Laatst gewijzigd door E.K.; 20-02-10 om 19:33.
  #106  
Oud 20-02-10, 19:57
davieson davieson is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Tevens nog een site gevonden via kapaza.be , check deze link; De-Ka Elektro

Iphone 3gs 16GB wit met garantie voor 475? (iets te mooi om waar te zijn toch??)

*edit* Excuses ik zie dat hier al een topic over loopt ; https://forum.iculture.nl/f41/i...r-490-eur.html

Laatst gewijzigd door davieson; 20-02-10 om 20:27.
  #107  
Oud 26-02-10, 17:18
wleijten wleijten is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard Iphone kopen bij Mediamarkt Antwerpen

Beste allemaal,

Ben van plan om een Iphone 3GS 32GB te kopen bij de Mediamarkt Antwerpen. Heb met ze gebeld en ze hebben er één apart gelegd voor me zodat ik die morgen kan gaan halen. Moet ik nog ergens rekening meehouden? Zullen ze een abo erbij proberen te verkopen ofzo?

Hoor graag een spoedige reactie gezien het feit dat ik morgen in de auto stap!

Bedankt Willem
  #108  
Oud 26-02-10, 19:23
dicbro dicbro is offline
• iOS 9.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 141
Standaard

Hoi
Ze zullen zeker proberen er een extra verzekering bij te doen (weet ik uit eigen ervaring van maandje geleden). Een soort van MediaMarkt garantie, ze gaan dan dreigen dat je geen garantie hebt in NL. Wat ze eigenlijk bedoelen is, dat als je in NL een beroep doet op de garantie (wat wel degelijk kan) je hem dan terugkrijgt als gelockte versie en niet meer ene unlock zoals je hem gekocht hebt.

Ik had niet gereserveerd en stons met 10 minuten weer buiten (neem wat lekkere Belgische wafels mee, naast de ingang van het winkelcentrum!)
  #109  
Oud 26-02-10, 19:31
dicbro dicbro is offline
• iOS 9.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davieson Bekijk bericht
Je kan de Iphone ook gewoon online bestellen via Mobistar zie ik; Mobistar - iPhone3G S . Mensen hier ervaring mee,kwa levertijd ed?
Volgens mij wordt er niet buiten Belgie bezorgd.
  #110  
Oud 26-02-10, 20:10
CLL-Martin CLL-Martin is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Bergen op Zoom - NL
Berichten: 16
Standaard

Ik ben ook van plan een dezer dagen naar Antwerpen te rijden voor een 3GS 16gig, ik loop wel vaker door Antwerpen, zaken waar ik wil gaan kijken, de Apple store aan de Meir en de Fnac. Zij jullie ervaringen goed bij deze? Ook als er iets niet goed zou zijn met het toestel, helpen ze je dan ook netjes? Of is er een andere Antwerpse zaak aan te bevelen? Ik werk in de buurt van Loenhout/Wustwezel.. misschien daar nog betere opties? Laat het weten als je wilt!
  #111  
Oud 28-02-10, 00:59
Sanne1981 Sanne1981 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik ben gisteren naar NL-se mediamarkt gelopen en daar zeggen ze dat je bij reparatie niet je in Belgie gekochte iphone kan inleveren, maar terug moet rijden naar een Belgische mediamarkt. Ook opsturen naar Belgisch filiaal doen ze niet aan.

Ik heb nu eentje bij Mobistar Antwerpen laten reserveren. Als er dan wat mee is, kun je het opsturen naar Mobistar Antwerpen en hoef je er niet speciaal heen te rijden als Nederlander. Dit heb ik laten checken door een Nederlander die in Antwerpen woont, en Mobistar geeft dit aan richting Nederlanders, dat ze niet speciaal hoeven heen en weer rijden.
  #112  
Oud 02-03-10, 11:31
Stevo's schermafbeelding
Stevo Stevo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLL-Martin Bekijk bericht
Of is er een andere Antwerpse zaak aan te bevelen? Ik werk in de buurt van Loenhout/Wustwezel..
Switch winkel in wijnegem shopping.

Hebben hopen parking en je kan er uw vrouw 3u in verliezen.
  #113  
Oud 02-03-10, 14:09
markos21 markos21 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Ik was vandaag naar Turnhout geweest. Maar ze hadden de Iphone 3gs niet op voorraad. Dus ik ben weer voor niks op en neer gegaan. Ik had zelfs bij de Phine House gevraagd of dat ze in Antwerpen hadden. Maar zelfs daar hadden ze de Iphone niet op voorraad. Ze vertelden mij dat ze pas over 2 weken weer binnen krijgen. Ik baalde als een stekker. Want ik had gebeld maar ik kreeg niemand aan de lijn bij Mobistar en Phonehouse. Ik had zelfs naar de mediamarkt in Antwerpen gebeld en ook daar kreeg ik niemand aan de lijn. De iphone heb ik maar via electrosky.nl besteld voor een iphone 3gs 16 gb voor 633 euro. Dan betaal ik maar 50 euro meer.
  #114  
Oud 03-03-10, 00:54
sosza sosza is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Vorige week donderdag zwarte 16GB besteld bij HCW.BE, ben benieuwd hoe lang het gaat duren....can't wait
  #115  
Oud 03-03-10, 10:01
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sosza Bekijk bericht
Vorige week donderdag zwarte 16GB besteld bij HCW.BE, ben benieuwd hoe lang het gaat duren....can't wait
Das nu zowat het slechtste wat je kon doen, wachttijden en service zijn daar echt ondermaats. Er zijn nog massaal iPhone's 3GS te vinden in België dus waarom één bestellen als je ze overal meteen kan meekrijgen ?
  #116  
Oud 03-03-10, 19:00
Itje Itje is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

hebben ze bij de Saturn Meir 78 Antwerpen, niet op dan voorraad. ik wil namelijk ook een 3gs 32GB. alleen wil ik wel voor niks erheen rijden...
  #117  
Oud 04-03-10, 00:46
matlux matlux is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLL-Martin Bekijk bericht
Ik ben ook van plan een dezer dagen naar Antwerpen te rijden voor een 3GS 16gig, ik loop wel vaker door Antwerpen, zaken waar ik wil gaan kijken, de Apple store aan de Meir en de Fnac. Zij jullie ervaringen goed bij deze? Ook als er iets niet goed zou zijn met het toestel, helpen ze je dan ook netjes? Of is er een andere Antwerpse zaak aan te bevelen? Ik werk in de buurt van Loenhout/Wustwezel.. misschien daar nog betere opties? Laat het weten als je wilt!
ben maandag bij saturn, switch (apple store), mobistar, media markt langs geweest voor een 3GS 16gb zwart en hij was nergens op voorraad. Switch had geen idee van volgende levering net als saturn (het kon zeer lang duren) mobistar 2 weken wachten en dan langsgaan werkte niet meer met lijsten.

dus als je een 16 wil ga je in hartje antwerpen bot vangen denk ik
  #118  
Oud 04-03-10, 00:47
matlux matlux is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Itje Bekijk bericht
hebben ze bij de Saturn Meir 78 Antwerpen, niet op dan voorraad. ik wil namelijk ook een 3gs 32GB. alleen wil ik wel voor niks erheen rijden...
de 16 was niet op voorraad en levering kon zeer lang op zich laten wachten...
  #119  
Oud 04-03-10, 11:58
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Unhappy

Vanmorgen nog met HCW.be gebeld: geen uitsluitsel over levertijd (volgens de persoon aldaar een bekend Apple-probleem), maar de verwachting is dat er over twee weken een nieuwe partij komt. Er is wel al een wachtlijst, dus afhankelijk van de grootte van de levering kan het nog zijn dat men naast het bekende potje piest...
  #120  
Oud 05-03-10, 16:12
matlux matlux is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

wie weet er nog een winkel waar ze de 3GS 16GB zwart hebben? heb alle winkels in antwerpen afgezocht overal het zelfde liedje! geen binnen en komen binnen als Apple zin heeft om te leveren...
wie helpt???? moet niet in Antwerpen zijn mag richting Gent ook

heb alle mobistar winkels, saturn, media-markt, switch allemaal al geprobeerd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen Belgie yoeriv Koopinformatie België 1 29-07-10 14:57
Iphone 4 kopen in België Emielt1 Koopinformatie België 8 27-07-10 16:15
iPhone 4 kopen in Belgie Moesje18 Koopinformatie België 1 09-07-10 12:12
Iphone kopen in België dreesensm Archief 1 12-09-08 16:29
iphone kopen in belgië djice Koopinformatie België 5 14-04-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.