//

iPhone kopen in België: positieve praktijkervaring

iPhone kopen in België: positieve praktijkervaring discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen zaterdag in Brasschaat en Antwerpen geweest voor een nieuwe iPhone (vorige was gestolen), maar zonder succes. Mobistar mensen waren erg onbeleefd en het was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 18-04-10, 22:49
EricvdBorn EricvdBorn is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Hillegersberg
Berichten: 6
Standaard

Afgelopen zaterdag in Brasschaat en Antwerpen geweest voor een nieuwe iPhone (vorige was gestolen), maar zonder succes. Mobistar mensen waren erg onbeleefd en het was duidelijk dat ze geen iPhone wilde verkopen aan een Nederlander. Vier winkels geprobeerd. Bestellen is niet mogelijk en als je ze belt wordt er niet opgenomen. Bij navraag zeggen ze ook dat de telefoon niet voor Nederlanders wordt opgenomen. Ik heb er nu een gevonden via Marktplaats 20 minuten bij mij vandaan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 18-04-10, 23:23
Moehaha Moehaha is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Thuis
Berichten: 25
Standaard

Snap het niet ... heb er nu al 12 weggehaald bij Krefel in Turnhout ..
Doen niet raar, zijn uiterst beleefd, maken ook de BTW bon netjes voor je op etc etc ..
En ze hebben er in de regel zat ..
  #183  
Oud 21-04-10, 09:32
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Ben vorige week bij de PhoneHouse in Belgie (Lommel) geweest ook erg aardig en netjes. Die man had zelf niets meer en belde naar andere vestigingen om te kijken of hij daar nog iets voor me kon regelen. In Turnhout hadden ze er nog 2 en die ben ik gaan halen. Voortaan kon ik gewoon even bellen en ze konden ze dan voor me bestellen.
  #184  
Oud 14-05-10, 15:58
julos julos is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 33
Standaard

Ik heb de afgelopen dagen besteed met het vinden van een iPhone in Brugge. Als eerst was ik naar Mobistar geweest waar ze geen iPhones meer hadden. Vervolgens zei de mevrouw in de Mobistar dat ze had gehoord dat er nog iPhones waren bij de Tuyttens. Toen we daar aankwamen bleek dat de 16GB 649 euro was en de 32GB 749! Ik de winkel uitgestapt en naar huis gegaan. De volgende dag weer op zoektocht. Eerst bij de Apple Store geprobeerd, maar helaas alleen nog maar een witte 16GB en nog 5 zwarte 32GB. Vervolgens naar de Fnac. Hier waren ze erg aardig en de man achter de balie keek een beetje verontwaardigd toen ik vroeg of ze nog iPhones hadden. Hij stuurde zijn collega om er een te halen (ze liggen speciaal opgeborgen tegen diefstal). Ik blij de winkel uit met mijn iPhone 16GB 3Gs .

Thuis aangekomen haal ik de doos uit het zakje en kijk op de achterkant. Op het etiket van Fnac stond 16GB 3Gs Black. Op de achterkant van het doosje stond echter 32GB. Ik snel dat doosje openen natuurlijk om te kijken wat er op de achterkant van de telefoon stond en ja hoor het was een 32GB. Dus ik heb een 32GB voor 575 euro gekregen omdat hij verkeerd gelabeld was! (Natuurlijk niet teruggegaan naar de winkel om het te zeggen haha )
  #185  
Oud 14-05-10, 20:09
ewaa ewaa is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 16
Standaard

Heeft er iemand de 3gs 16 gb voor minder dan 575,- kunnen krijgen in België?
  #186  
Oud 14-05-10, 20:54
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julos Bekijk bericht
Ik heb de afgelopen dagen besteed met het vinden van een iPhone in Brugge. Als eerst was ik naar Mobistar geweest waar ze geen iPhones meer hadden. Vervolgens zei de mevrouw in de Mobistar dat ze had gehoord dat er nog iPhones waren bij de Tuyttens. Toen we daar aankwamen bleek dat de 16GB 649 euro was en de 32GB 749! Ik de winkel uitgestapt en naar huis gegaan. De volgende dag weer op zoektocht. Eerst bij de Apple Store geprobeerd, maar helaas alleen nog maar een witte 16GB en nog 5 zwarte 32GB. Vervolgens naar de Fnac. Hier waren ze erg aardig en de man achter de balie keek een beetje verontwaardigd toen ik vroeg of ze nog iPhones hadden. Hij stuurde zijn collega om er een te halen (ze liggen speciaal opgeborgen tegen diefstal). Ik blij de winkel uit met mijn iPhone 16GB 3Gs .

Thuis aangekomen haal ik de doos uit het zakje en kijk op de achterkant. Op het etiket van Fnac stond 16GB 3Gs Black. Op de achterkant van het doosje stond echter 32GB. Ik snel dat doosje openen natuurlijk om te kijken wat er op de achterkant van de telefoon stond en ja hoor het was een 32GB. Dus ik heb een 32GB voor 575 euro gekregen omdat hij verkeerd gelabeld was! (Natuurlijk niet teruggegaan naar de winkel om het te zeggen haha )
de koop van je leven dus Probeer nog is zou ik zeggen
  #187  
Oud 15-05-10, 20:30
julos julos is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk bericht
de koop van je leven dus Probeer nog is zou ik zeggen
Nouja... Vandaag ben ik erachter gekomen dat de microfoon het niet doet, dus als ik bel dan kan ik alleen de ander horen maar mij horen ze niet... Wordt weer een leuk avontuurtje om dat ding in te gaan ruilen (en nu maar hopen dat ik dan ook weer een 32GB terugkrijg).
  #188  
Oud 15-05-10, 21:54
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julos Bekijk bericht
Nouja... Vandaag ben ik erachter gekomen dat de microfoon het niet doet, dus als ik bel dan kan ik alleen de ander horen maar mij horen ze niet... Wordt weer een leuk avontuurtje om dat ding in te gaan ruilen (en nu maar hopen dat ik dan ook weer een 32GB terugkrijg).
ow das minder. De kans is dus groot dat je een 16gb gaat krijgen. Mss staat die op dempen ofzo zonder dat je het weet
  #189  
Oud 16-05-10, 00:27
julos julos is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk bericht
ow das minder. De kans is dus groot dat je een 16gb gaat krijgen. Mss staat die op dempen ofzo zonder dat je het weet
Nee want de Dictafoon doet ook niets... Dus helaas, maar volgens mij is er in Nederland wel een regel dat als in de winkel iets fout gelabelt is, dat ze verplicht zijn het jou voor die prijs te verkopen. Even uitzoeken hoe dat in België gaat
  #190  
Oud 13-07-10, 11:53
iroevangelou iroevangelou is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard prijs noemen

Kan iemand ook nog eenprijs noemen?
Zou heel erg fijn naast de positieve ervaringen

Dankkk!!!
  #191  
Oud 16-07-10, 22:16
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Gaat er iemand rond 30 juli die kant op om hem simlockvrij mee te nemen? Want ik zoek iemand die dan ook voor mij die kant op wil, met een redelijke vergoeding natuurlijk. Ik heb niet de middelen en tijd om er zelf heen te gaan.

Graag een priveberichtje dan

Laatst gewijzigd door Chakir; 16-07-10 om 22:18.
  #192  
Oud 16-07-10, 22:39
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chakir Bekijk bericht
Gaat er iemand rond 30 juli die kant op om hem simlockvrij mee te nemen? Want ik zoek iemand die dan ook voor mij die kant op wil, met een redelijke vergoeding natuurlijk. Ik heb niet de middelen en tijd om er zelf heen te gaan.

Graag een priveberichtje dan
Ik woon in Belgie en ga er normaal gezien 2 stuks hebben
wat is de vergoeding die je geeft
  #193  
Oud 16-07-10, 23:06
ManindeWereld ManindeWereld is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 70
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chakir Bekijk bericht
Gaat er iemand rond 30 juli die kant op om hem simlockvrij mee te nemen? Want ik zoek iemand die dan ook voor mij die kant op wil, met een redelijke vergoeding natuurlijk. Ik heb niet de middelen en tijd om er zelf heen te gaan.

Graag een priveberichtje dan
Als ik er tot die tijd nog geen in NL heb gekocht, ga ik hem rond de 30e
zéker in België halen. PM me die 'redelijke vergoeding' maar (en in welke
stad/dorp in NL je woont).
  #194  
Oud 20-07-10, 12:27
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julos Bekijk bericht
Nee want de Dictafoon doet ook niets... Dus helaas, maar volgens mij is er in Nederland wel een regel dat als in de winkel iets fout gelabelt is, dat ze verplicht zijn het jou voor die prijs te verkopen. Even uitzoeken hoe dat in België gaat
Helaas, je bent slecht geïnformeerd. In Nederlands is het ook zo dat wanneer het overduidelijk is dat het een fout is (normaal 499 en 'foute'prijs is 299), dat ze je niet hoeven mee te geven voor de lagere prijs.
Dus een 32GB voor de prijs van een 16Gb is overduidelijk een fout!
Natuurlijk droom ik ook wel een keer van zo'n fout... ;-)
__________________
[iPhone 5 | iPad 4 cellular | KPN | Mobile Vikings | iMac]

Laatst gewijzigd door DutchClick; 20-07-10 om 12:28. Reden: droom
  #195  
Oud 20-07-10, 13:09
Johannes Johannes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Net keihard geweigerd door T-Mobile, dus binnenkort ook maar even een tripje naar het zuiden.
  #196  
Oud 20-07-10, 13:21
okkie100 okkie100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ManindeWereld Bekijk bericht
Als ik er tot die tijd nog geen in NL heb gekocht, ga ik hem rond de 30e
zéker in België halen. PM me die 'redelijke vergoeding' maar (en in welke
stad/dorp in NL je woont).
Ik zoek er ook nog 1 zou je voor mij nog een 16 gig willen meenemen tegen een vergoeding??
zoek er toch binnenkort wel 1
  #197  
Oud 20-07-10, 13:40
Johannes Johannes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Weet iemand eigenlijk al hoe het zit met reserveringen in België? Of is gewoon binnenlopen de dertigste het devies?
  #198  
Oud 20-07-10, 15:13
Dies2kill Dies2kill is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik ga er ook 2 halen. Misschien wel 4, ligt eraan of er iemand mee wil.
Verkoop ze allebei dus. Wie wil...
  #199  
Oud 20-07-10, 15:34
Bazzle Bazzle is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 25
Standaard

Ik ben ook van plan om de 30e naar Belgie te rijden. Weet iemand hoe het zit met reserveringen? Nemen ze deze telefonisch aan? Is het sowieso mogelijk om te reserveren?

Of is het gewoon verstandig om al vroeg in de rij te gaan staan?

Alvast bedankt voor het antwoord.


Edit: Ik kan er eventueel ook wel 1 extra mee nemen. Woon in Lelystad, wil wel graag zeker weten dat de intresse serieus is voor ik een extra toestel koop en mee neem.

Laatst gewijzigd door Bazzle; 20-07-10 om 15:47.
  #200  
Oud 20-07-10, 15:40
okkie100 okkie100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies2kill Bekijk bericht
Ik ga er ook 2 halen. Misschien wel 4, ligt eraan of er iemand mee wil.
Verkoop ze allebei dus. Wie wil...
wil er dan wel 1 van je kopen of eventueel mee gaan woon zelf in de buurt van enschede dus weet niet of dat handig is.

laat maar ff weten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen Belgie yoeriv Koopinformatie België 1 29-07-10 14:57
Iphone 4 kopen in België Emielt1 Koopinformatie België 8 27-07-10 16:15
iPhone 4 kopen in Belgie Moesje18 Koopinformatie België 1 09-07-10 12:12
Iphone kopen in België dreesensm Archief 1 12-09-08 16:29
iphone kopen in belgië djice Koopinformatie België 5 14-04-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.