//

[iPhone 3G] Voorraad in België

[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Heb er net weer ene gescoord in het Mobistar Center van Evere. Heb een 16Gb zwart meegenomen. Volgens de dame was er net een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 20-08-08, 18:22
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Heb er net weer ene gescoord in het Mobistar Center van Evere. Heb een 16Gb zwart meegenomen.
Volgens de dame was er net een hele lading binnen gekomen en had ze voorlopig voldoende vooraad 8G, 16Gb zwart en wit.
Dus als je als Nederlander op zoek bent, Evere is the place to go. (Belgen natuurlijk ook) Het is wel iets verder dan Antwerpen maar je bent er vrij zeker vandaag.
Net gebeld niet op voorraad, ze speken er overigens alleen Frans.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 20-08-08, 20:46
Michel8 Michel8 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Mocht er iemand in Turnhout of Antwerpen e.o toevallig bij een Mobistar/ Switch oid langslopen, dan hoor ik graag of er nog op voorraad liggen (8gb). Ik heb het idee dat de leveringen meer en meer op gang komen!
  #403  
Oud 20-08-08, 23:44
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel8 Bekijk bericht
Mocht er iemand in Turnhout of Antwerpen e.o toevallig bij een Mobistar/ Switch oid langslopen, dan hoor ik graag of er nog op voorraad liggen (8gb). Ik heb het idee dat de leveringen meer en meer op gang komen!
Rij naar Tongelre daar hebben ze voorraad (6 stuks 8gb). Alleen bel niet op maar ga er gewoon langs! Ze verkopen niet graag aan nederlanders. (ook een erg mooi vrouwtje trouwens die daar werkt )) )
  #404  
Oud 20-08-08, 23:47
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel8 Bekijk bericht
Mocht er iemand in Turnhout of Antwerpen e.o toevallig bij een Mobistar/ Switch oid langslopen, dan hoor ik graag of er nog op voorraad liggen (8gb). Ik heb het idee dat de leveringen meer en meer op gang komen!

Die gasten in turnhout zijn zwaar geirriteerd, ben er twee keer geweest en blaffen je gewoon af! MTFers
  #405  
Oud 21-08-08, 00:18
Kees1981 Kees1981 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik ben afgelopen zaterdag naar België gereden en gezien alle verhalen had ik nooit verwacht er een mee te kunnen nemen, maar hoe anders liep het; zaterdagmiddag tegen sluitingstijd om een iPhone gevraagd en er waren er nog twee op voorraad! Uiteindelijk de zwarte 8GB mee kunnen nemen zonder ook maar op een wachtlijst gestaan te hebben, mijn advies: bellen heeft geen zin, veel winkels worden platgebeld of nemen zelden op. Overigens ben ik erg vriendelijk geholpen, helaas wel een dode pixel te zien als het scherm zwart is, ik vraag me af of ik daarmee evt. naar Mobistar zou moeten. O ja, KPN i.c.m. 3G werkt eigenlijk prima.
  #406  
Oud 21-08-08, 09:53
halvebelg halvebelg is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard Evere

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StarlightNo1 Bekijk bericht
Net gebeld niet op voorraad, ze speken er overigens alleen Frans.
Dank voor wie over Evere tipte, ik heb er gistermiddag om 4 uur gewoon een opgehaald. Ze zijn erg aardig en ook nog tweetalig trouwens....
  #407  
Oud 21-08-08, 13:05
El Rey El Rey is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard Waar nu halen?

Ik ga morgen ff een ritje doen naar Belgie, weet iemand waar ik het beste heen kan gaan en welke winkels nog voorraad hebben? Alvast Bedankt.
  #408  
Oud 21-08-08, 14:20
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Ehm, wel snel uitverkocht dit ding..

Maar, wat ik zo stom vindt, dat mensen er hier op het forum 700 voor vragen (en vast ook ooit geven?) terwijl je na even wachten nieuw dat 16gb ding voor 615 koopt.. makkelijk verdient, lijkt me...
  #409  
Oud 21-08-08, 14:22
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

tja, da heet dan business doen en daar draait heel op onze economie op.
  #410  
Oud 21-08-08, 14:30
Yasp0 Yasp0 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Emmen, Nederland
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst Bekijk bericht
Ehm, wel snel uitverkocht dit ding..

Maar, wat ik zo stom vindt, dat mensen er hier op het forum 700 voor vragen (en vast ook ooit geven?) terwijl je na even wachten nieuw dat 16gb ding voor 615 koopt.. makkelijk verdient, lijkt me...
Kwestie van vraag en aanbod he, bij schaarste van een product stijgt de prijs...en als een 'gek' het er voor geeft dan vraag je toch zo veel mogelijk?
  #411  
Oud 21-08-08, 14:44
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst Bekijk bericht
Ehm, wel snel uitverkocht dit ding..

Maar, wat ik zo stom vindt, dat mensen er hier op het forum 700 voor vragen (en vast ook ooit geven?) terwijl je na even wachten nieuw dat 16gb ding voor 615 koopt.. makkelijk verdient, lijkt me...
Van jouw soort houd ik dus niet. Ik heb eergisteren een bericht geplaatst op het forum dat ik gisteren een tour ging maken in België. Ik kreeg gelijk een hoop PM's voor mensen die opzoek waren naar een 16GB en er 700euro wilden voor neerleggen omdat ze te ver woonden of niet naar België konden rijden.

Echter, toen ik gisteren hier terugkwam met de melding dat ik eentje over had, had opeens niet meer geld genoeg of was het niet meer nodig! Ik heb ook een dure benzinerekening gehad gisteren en ik heb de "tocht" niet alleen voor mezelf, maar ook voor het forum gemaakt.

Is die €85 "toeslag" dan zo erg? Ik moet er mijn benzine van betalen, verzendkosten van betalen en voor mezelf hoop en al een tientje overhouden. Ik hoop dat je moeder je heeft geleerd dat niets gratis is in het leven anders ga je later nog problemen krijgen.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #412  
Oud 21-08-08, 14:53
VisionRoy's schermafbeelding
VisionRoy VisionRoy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 172
Standaard

Ik vind die 85 euro nog alleszins redelijk zelfs

De mensen op marktplaats die er 1000 euro enzo voor vragen ...dat vind ik dan weer iets minder acceptabel Dat noem je woekerprijzen.

Maar iemand zoals london die een hele toch maakt om iPhones voor andere mensen te scoren mag daar best voor beloond worden lijkt me.
__________________
 iPhone 4 32GB //  iPhone 3GS 16GB //  iPad 2 Wi-Fi 32GB //  iPad Wi-Fi 32GB //  MacBook Pro 17" Quad-Core i7 2,3Ghz 8GB RAM
  #413  
Oud 21-08-08, 14:56
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VisionRoy Bekijk bericht
Ik vind die 85 euro nog alleszins redelijk zelfs

De mensen op marktplaats die er 1000 euro enzo voor vragen ...dat vind ik dan weer iets minder acceptabel Dat noem je woekerprijzen.

Maar iemand zoals london die een hele toch maakt om iPhones voor andere mensen te scoren mag daar best voor beloond worden lijkt me.
1000 euro bieden of vragen is een groot verschil , maar associaal is het zeker. Moet je nagaan, dan maak je bijna 400euro zwart winst. Zo'n grappen moet je niet te vaak doen of de belastingen zullen ook eens langskomen en dat is het laatste wat je wilt denk ik!
  #414  
Oud 21-08-08, 16:26
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Van jouw soort houd ik dus niet. Ik heb eergisteren een bericht geplaatst op het forum dat ik gisteren een tour ging maken in België. Ik kreeg gelijk een hoop PM's voor mensen die opzoek waren naar een 16GB en er 700euro wilden voor neerleggen omdat ze te ver woonden of niet naar België konden rijden.

Echter, toen ik gisteren hier terugkwam met de melding dat ik eentje over had, had opeens niet meer geld genoeg of was het niet meer nodig! Ik heb ook een dure benzinerekening gehad gisteren en ik heb de "tocht" niet alleen voor mezelf, maar ook voor het forum gemaakt.

Is die €85 "toeslag" dan zo erg? Ik moet er mijn benzine van betalen, verzendkosten van betalen en voor mezelf hoop en al een tientje overhouden. Ik hoop dat je moeder je heeft geleerd dat niets gratis is in het leven anders ga je later nog problemen krijgen.
Ik geef je groot gelijk Londonfever. Mensen zoals vdvorst zitten het liefst voor een dubbeltje op de eerste rang en willen alles het liefst zonder er zelf moeite voor te doen.

Gemakshalve vergeten dat soort mensen dat je niet ff 1,2,3 een winkel binnen kan lopen en dan 100% zeker met een iphone weer naar buiten loopt. Ook zijn benzine- en reiskosten hen vreemd want ze vinden het blijkbaar niet redelijk dat je dit meeneemt in de verkoopprijs.
  #415  
Oud 21-08-08, 16:42
jvp jvp is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

wat zijn de prijzen voor een Iphone los in Belgie?
Ik zit er ook over te denken om morgen eens een ritje te gaan maken
  #416  
Oud 21-08-08, 16:43
wwspiderbig wwspiderbig is offline
• iOS 4.3.5
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 35
Standaard

525 euro 8 gig 615 16 gig
  #417  
Oud 21-08-08, 16:45
vibes79 vibes79 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvp Bekijk bericht
wat zijn de prijzen voor een Iphone los in Belgie?
Ik zit er ook over te denken om morgen eens een ritje te gaan maken


Kom op zeg! Neem ff de moeite om op google te zoeken (b.v. Iphone prijzen België). Sommige mensen zijn echt te lui om uit hun ogen te kijken. Of niet echt handig op internet dat kan natuurlijk ook!
  #418  
Oud 21-08-08, 16:46
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

85 euro valt mee aan opslag...
Voor 85 euro kan je trouwens meer dan 800km rijden, dus om dat nou aan te voeren als reden
  #419  
Oud 21-08-08, 17:05
Neworder78 Neworder78 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 70
Standaard

LondonForever zet hem gewoon op marktplaats. Weet niet welke versie je hebt, 8 of 16 gig? 8 gig gaat al voor rond de 700 weg, die 16gig kun je wel voor 750+ kwijt. Heb zelf al een aantal biedingen gekregen mbt een 16gig vandaar !

Voor 85 euro rij ik geen 800km ?! Weet niet hoe je daar bij komt? Voor 85 euro heb je een hele volle tank en haal ik misschien net 500km...Of de hele rit in zn 5
  #420  
Oud 21-08-08, 17:11
jvp jvp is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vibes79 Bekijk bericht
Kom op zeg! Neem ff de moeite om op google te zoeken (b.v. Iphone prijzen België). Sommige mensen zijn echt te lui om uit hun ogen te kijken. Of niet echt handig op internet dat kan natuurlijk ook!
of hebben nog een normaal leven en zijn niet hele dag bezig met een telefoontje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 voorraad België? chonazz iPad algemeen 2 30-03-11 23:56
Voorraad iPhone's België nielsdf Koopinformatie België 1 01-08-10 17:58
Prijs en voorraad 3GS in Belgie Mr.Tin Koopinformatie België 1 14-06-10 22:13
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? JanR Archief 1 11-11-09 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.