//

[iPhone 3G] Voorraad in België

[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft iemand enig idee hoe het er met de voorraad in Turnhout voor staat?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #681  
Oud 11-09-08, 17:19
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

heeft iemand enig idee hoe het er met de voorraad in Turnhout voor staat?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #682  
Oud 11-09-08, 19:12
iPeng iPeng is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neworder78 Bekijk bericht
Ze gebruiken geen 2 lijsten hoor, Nederlanders en Belgen gaan gewoon op dezelfde lijst. Ligt misschien aan de Mobistar winkel waar je bestelt? Maar als je nu al wacht vanaf juli dan doe je iets verkeerd. Ik moest ook erg lang wachten bij Maes NV, kreeg afgelopen week een mailtje dat er 2 binnen waren, ik ben alleen al voorzien dus heb ze weer vrij gegeven. Je moet alleen niet elke dag gaan bellen of mailen, anders is het niet meer dan logisch dat je wat plaatsjes opschuift naar beneden .
Bij Mobistar Antwerpen wel. Ik belde pas na meer dan een maand om te vragen hoe het zat.
  #683  
Oud 11-09-08, 20:12
Neworder78 Neworder78 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 70
Standaard

Je moet ook niet in Antwerpen zelf reserveren (denk aan de kleine dorpjes erom heen). En als je een maand moet wachten wil het niet gelijk zeggen dat belgen worden voorgetrokken op Nederlanders !
  #684  
Oud 11-09-08, 20:33
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Uiteindelijk zal je wel een iPhone vinden. Ik heb ook twee maanden moeten wachten op mijn zwarte 16GB.
  #685  
Oud 11-09-08, 21:49
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Heb dan ook eindelijk een iPhone (zwarte 16GB). Was pas dinsdag voor het eerst op zoek geweest, gisteren dan paar Mobistarwinkels afgebeld en had er in Mol eentje op zij kunnen laten leggen tot vandaag. Terwijl ik mijne afhaalde, kwam er nog een Nederlander zijn 16GB halen, ze blijken daar dus redelijk op voorraad te zijn .
Verkoop zelf ging zeer vlotjes. Unbricken, nodige uitleg over het toestel,... Ze hebben mij geen seconde geprobeerd een abonnement aan te smeren. Integendeel, toen bleek dat mijn PayAndGo-simcard mss wat te oud was om optimaal te kunnen werken, gaven ze mij de tip van gewoon ff bij de Proximuswinkel in dezelfde straat langs te gaan

Toestel zelf werkt beter dan verwacht, de touch-interface werkt zo zalig
Morgen maar meteen de firmware updaten, en vervolgens m'n muziekcollectie maar eens uploaden. En dit weekend ook maar eens een hoesje zoeken zodat ik hem zorgeloos kan wegsteken.
  #686  
Oud 11-09-08, 22:23
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

La Louviere had er afgelopen zaterdag 10 zwarte op voorraad.
Een aardige jongen heeft er daar 1 voor me opgepikt.
  #687  
Oud 11-09-08, 23:02
Sparrow Sparrow is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

Klopt, ben vandaag nog gebeld door een verkoper uit Mol die zou mij nog even terugbellen over de bevestiging van een zwarte 16GB Iphone. Ze hebben ze er in ieder geval daar nog staan. En in Antwerpen centrum doen ze nogal moeilijk. Daar wilde een medewerker helemaal niks kwijt over de voorraad en aan terugbellen doen ze ook niet. Maar in omstreken van Antwerpen heb je een goede kans er een weg te laten leggen. Als ze er geen op voorraad hebben, dan vraag je of ze je willen terugbellen, nadat iemand anders afgehaakt heeft.
__________________
MacBook Pro C2D T7400 - Imac 20" 7.1
  #688  
Oud 12-09-08, 08:48
GeBas GeBas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hattem
Berichten: 34
Standaard

iemand enig idee hoelang het ongeveer zal duren bij lab9 in aalst? Ze willen geen uitspraak doen hoeveel mensen er op de lijst staan.
  #689  
Oud 12-09-08, 10:27
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeBas Bekijk bericht
iemand enig idee hoelang het ongeveer zal duren bij lab9 in aalst? Ze willen geen uitspraak doen hoeveel mensen er op de lijst staan.
Mijne zou twee weken geleden al bij de eerstvolgende levering zitten
  #690  
Oud 12-09-08, 11:55
PvdH PvdH is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 26
Standaard

Ik wil binnenkort ook een Belgisch toestel aanschaffen als Nederlander. Klopt het dat deze toestellen simlockvrij zijn en ik er dus zo mijn Vodafone simkaart in kan drukken? En daarnaast gewoon via itunes kan updaten zonder jailbreaken enz enz?
  #691  
Oud 12-09-08, 11:59
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dat klopt.
Is al meermaals besproken trouwens.
  #692  
Oud 12-09-08, 12:45
GeBas GeBas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hattem
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Bekijk bericht
Mijne zou twee weken geleden al bij de eerstvolgende levering zitten

Mmm...kijk wil graag zo'n toestel, en ben dan ook best bereid om te wachten en een aanbetaling te doen, alleen heb geen zin om 10 weken te wachten of om nr 500 op de lijst te zijn.

Misschien dan toch maar bij Maes. Ik moet bij een APR ivm een 0% BTW factuur.
  #693  
Oud 12-09-08, 13:42
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeBas Bekijk bericht
Mmm...kijk wil graag zo'n toestel, en ben dan ook best bereid om te wachten en een aanbetaling te doen, alleen heb geen zin om 10 weken te wachten of om nr 500 op de lijst te zijn.

Misschien dan toch maar bij Maes. Ik moet bij een APR ivm een 0% BTW factuur.
Check je PM
  #694  
Oud 12-09-08, 16:07
Kouzy Kouzy is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik sta al sinds 23 juli op de lijst bij maes, 3 weken geleden zeiden ze dat ik elfde stond voor een 8GB model. Ik ben er helemaal klaar mee...
  #695  
Oud 12-09-08, 19:18
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Ik sta al van 5 augustus op de lijst bij Switch. Heb intussen al bijna 1 maand geleden ene bij Mobistar gevonden en nog steeds geen bericht van Switch ontvangen. Switch=
  #696  
Oud 12-09-08, 20:23
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Ik heb nog een paar 16GB toestellen liggen, PM maar.
  #697  
Oud 12-09-08, 22:45
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Campzzz Bekijk bericht
Ik zit in hetzelfde geval. Ik heb mijn 8 GB iPhone vrijdag besteld en het zou 3 à 4 werkdagen duren om hem thuis te leveren maar ik heb gisteren en vandaag geen iPhone aangekregen... Jammer dat je het niet kan traceren want nu zit ik maar de hele tijd te wachten. Naar mijn mening toch wel slechte communicatie vanwege Mobistar.
Ik heb mijn Iphone vrijdag besteld via de site van Mobistar, en nog steeds niets... Dat zijn al 5 werkdagen. Hopelijk maandag.
  #698  
Oud 13-09-08, 00:04
feek feek is offline
• iOS 2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

Hoi,
zij er hier mensen die via de site van Mobistar een bestelling hebben gedaan met een Nederlandse Creditcard (Postbank), maar wel met een Belgisch afleveradres?
Ik krijg nl de melding "De order is geweigerd". Zouden ze Nederlandse creditcards kunnen filteren? Er staat verder niets wat er fout is gegaan.
  #699  
Oud 13-09-08, 00:10
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Met de eerste generatie iPhone konden ze destijds ook je Creditcard filteren. Ik denk dus wel dat het mogelijk is dat ze dat nu ook kunnen.
  #700  
Oud 13-09-08, 12:25
splendor splendor is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door feek Bekijk bericht
Hoi,
zij er hier mensen die via de site van Mobistar een bestelling hebben gedaan met een Nederlandse Creditcard (Postbank), maar wel met een Belgisch afleveradres?
Ik krijg nl de melding "De order is geweigerd". Zouden ze Nederlandse creditcards kunnen filteren? Er staat verder niets wat er fout is gegaan.
Ik heb vorige week mijn bestelling gedaan op de mobistar website met mijn NL creditcard en een belgisch adres van een collega. Bestelling ging in een keer goed eigenlijk en kreeg netjes de melding dat de bestelling was geplaatst en het 3 a 4 werkdagen zou duren. Ik heb ook de bevstigingsmail binnen dat de order is geplaatst en de iPhone onderweg is Hopelijk heb ik hem begin volgende week!
Ik heb een NL master card gebruikt (rabocard), no probs dus. Lijkt me dus niet dat er NL creditcards worden gefilterd of in ieder geval niet altijd.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 voorraad België? chonazz iPad algemeen 2 30-03-11 23:56
Voorraad iPhone's België nielsdf Koopinformatie België 1 01-08-10 17:58
Prijs en voorraad 3GS in Belgie Mr.Tin Koopinformatie België 1 14-06-10 22:13
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? JanR Archief 1 11-11-09 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.