//

[iPhone 3G] Voorraad in België

[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben er vandaag in geslaagd om een Zwarte iPhone 16gb te scoren in België Belde vanochtend om 12 uur naar Mobistar in Zolder/Heusden, die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #801  
Oud 04-10-08, 18:30
Levi Levi is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik ben er vandaag in geslaagd om een Zwarte iPhone 16gb te scoren in België
Belde vanochtend om 12 uur naar Mobistar in Zolder/Heusden, die zeiden me dat ze nog zwarte en witte iPhones hadden. Dus ik er naartoe gereden, bleek dat de laatste zwarte iPhone net was verkocht aan een klant die me voor was geweest. Ze hadden wel nog witte iPhones op voorraad. Ik heb aan de (overigens zeer aardige) verkoper gevraagd of hij kon nakijken waar ze wel nog zwarte iphones hadden. Dat kon hij natuurlijk voor mij doen, en toen kwamen we uit bij Genk. Ik gevraagd of hij kon bellen om er een weg te laten leggen, ook dat was geen enkel probleem. Bleek dat ze er in genk nog één hadden liggen die niet gereserveerd was ook daar hadden ze trouwens nog wel witte op voorraad. In Genk aangekomen was hij netjes voor me weggelegd en kon ik hem zo meenemen. Meisje achter de balie wilde zelfs nog wel mijn simkaart erin zetten. Wat me wel opviel is dat ik ook aan de telefoon al bij deze vestigingen veel vriendelijker werd geholpen dan bij de Mobistars in Maasmechelen/Lanaken vlakbij de grens.. Voor de geinteresseerden in een witte iphone.. Bel dus even naar Zolder of Genk .
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #802  
Oud 04-10-08, 21:49
Underground's schermafbeelding
Underground Underground is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 54
Standaard

Ook ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een iPhone.
Na alle berichten te hebben gelezen op dit forum leek het mij verstandig om het niet in de grenstreek of in Antwerpen te proberen. Ik ben naar een dorp in Oost Vlaanderen gegaan wat dieper in belgië. Zonder te bellen een winkel uitgekozen en heb daar geduldig op m'n beurt gewacht. De zeer aardige verkoper twijfelde eerst maar heeft me er toch 1 verkocht.
De reis was natuurlijk wat langer maar is het zeker waard geweest.
  #803  
Oud 04-10-08, 22:06
Jeroenz Jeroenz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

Ik ben vandaag ook geslaagd!
In Antwerpen was er iemand voor me die net de laatste 3 witte mee nam in een mobistar winkel, maar bij de apple winkel om de hoek (Switch) had ik de ene laatste.
  #804  
Oud 04-10-08, 22:14
klus klus is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Belgie, Limburg
Berichten: 39
Standaard

vandaag haalde ik mijn bestelling en volgens de verkoper zijn ze bijna overal vrij te koop staan
  #805  
Oud 05-10-08, 01:29
123 123 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 16
Standaard

Ik vraag me nou af hoeveel zo'n iphone kost in Belgie, mijn vader is namelijk nu in Hong kong. En hij wil er best eentje voor mij meenemen. een 8g voor 5400hkd(€502.31) en 16g voor 6200hkd(€576.75). Is dat nou goedkoper dan eentje kopen in belgie?
  #806  
Oud 05-10-08, 01:40
Jeroenz Jeroenz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

De 8gb versie kost €525 en de 16gb €615.
Kijk wel uit dat ze je geen clone aansmeren daar in hongkong!
  #807  
Oud 05-10-08, 01:42
123 123 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 16
Standaard

okay bedankt
  #808  
Oud 05-10-08, 10:13
klus klus is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Belgie, Limburg
Berichten: 39
Standaard

hoe zit het daar met garantie? kun jij daarna hier naar Apple store brengen als iets gebeurd?
  #809  
Oud 05-10-08, 11:03
mjay's schermafbeelding
mjay mjay is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klus Bekijk bericht
hoe zit het daar met garantie? kun jij daarna hier naar Apple store brengen als iets gebeurd?
Dit staat op de frontpage.

iPhone 3G kopen: nieuwe prijzen, nieuwe acties > Nieuws > iPhoneclub.nl

Laatste stukje gaat over garantie.
  #810  
Oud 12-10-08, 00:31
Chester2 Chester2 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

vandaag veel mobistar en Apple winkels in vlaanderen gebeld, nog altijd weinig voorraad. In Zolder en Genk nog 16gb wit, maar die wilde ik niet. Toen ik klaar was om op te geven, belde ik met mobistar Aalst, die nog voldoende 8gb hadden!!

Direct vanuit nederland afgereist, koop geen enkel probleem. Over simlocks geen woord. Terug in Nederland probleemloZe activatie en registratie en PERFECTE 3g ontvangst, ook binnenshuis, op het vodafone net!!!

Ik ben blij!
  #811  
Oud 12-10-08, 16:01
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Ik ben gister ook op de bonnefooi naar Antwerpen gereden. Geen reservering, niet gebeld. En meteen op de Meir kon ik een 8Gieg 3G meenemen. Toegegeven, ik ging voor een 16GB maar uiteindelijk kon, na 3 maanden gewacht te hebben, geen geduld meer opbrengen. Dus ik ben nu een erg tevreden eigenaar van een 8GB exemplaar. TMob Relax150 plus Internet Totaal simmetje erin en draaien maar (nee, ik wilde niet mijn huidige abo dat pas in Juni 2010 verloopt verlengen met nog een keer 2 jaar TMob. Daarom dus de Belgie-route!)
  #812  
Oud 13-10-08, 01:28
iPeng iPeng is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klus Bekijk bericht
hoe zit het daar met garantie? kun jij daarna hier naar Apple store brengen als iets gebeurd?
Dan moet je even heen en weer rijden, bij Mobistar krijg je 2 jaar garantie op de iPhone 3G.
  #813  
Oud 13-10-08, 18:37
-NRG- -NRG- is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk bericht
Ik ben er vandaag in geslaagd om een Zwarte iPhone 16gb te scoren in België
Belde vanochtend om 12 uur naar Mobistar in Zolder/Heusden, die zeiden me dat ze nog zwarte en witte iPhones hadden. Dus ik er naartoe gereden, bleek dat de laatste zwarte iPhone net was verkocht aan een klant die me voor was geweest. Ze hadden wel nog witte iPhones op voorraad. Ik heb aan de (overigens zeer aardige) verkoper gevraagd of hij kon nakijken waar ze wel nog zwarte iphones hadden. Dat kon hij natuurlijk voor mij doen, en toen kwamen we uit bij Genk. Ik gevraagd of hij kon bellen om er een weg te laten leggen, ook dat was geen enkel probleem. Bleek dat ze er in genk nog één hadden liggen die niet gereserveerd was ook daar hadden ze trouwens nog wel witte op voorraad. In Genk aangekomen was hij netjes voor me weggelegd en kon ik hem zo meenemen. Meisje achter de balie wilde zelfs nog wel mijn simkaart erin zetten. Wat me wel opviel is dat ik ook aan de telefoon al bij deze vestigingen veel vriendelijker werd geholpen dan bij de Mobistars in Maasmechelen/Lanaken vlakbij de grens.. Voor de geinteresseerden in een witte iphone.. Bel dus even naar Zolder of Genk .
Hi Levi,

Hoe werd je geholpen in lanaken en willen ze je er daar uberhaubt 1 verkopen? en praten ze daar ook Nederlands in Vise namelijk niet.

Ik ben vandaag naar Vise geweest en had het idee dat ze hem niet wilde verkopen. Er stond een doos in de vitrine van de iphone en de iphone stond er zelf ook 2x vroeg dus om een iphone 3g en hij zei dat ze uitverkocht waren en dat die in de vitrine een dummy doos was...

Laatst gewijzigd door -NRG-; 13-10-08 om 18:40.
  #814  
Oud 17-10-08, 12:07
Moriarty Moriarty is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 12
Standaard

Zijn er nog mensen die de laatste tijd levering hebben gehad van Lab9 te Aalst?

Ik wacht al 8 weken op mijn bestelde iPhone, heb ze gisteren gemaild maar krijg een standaard antwoord terug dat ze nog niet binnen zijn.

Beetje vervelend als ze bij bestellen hebben aangegeven dat het maximaal 4-6 weken gaat duren. Op mijn vraag welke positie ik had in de wachtrij wilden ze ook dit keer geen antwoord geven.

Laat het even weten hoe lang je gewacht heb op je iPhone van Lab9 in Aalst, ben erg benieuwd naar je wachttijd!

Alvast bedankt!
  #815  
Oud 17-10-08, 23:36
slvb slvb is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moriarty Bekijk bericht
Zijn er nog mensen die de laatste tijd levering hebben gehad van Lab9 te Aalst?

Ik wacht al 8 weken op mijn bestelde iPhone, heb ze gisteren gemaild maar krijg een standaard antwoord terug dat ze nog niet binnen zijn.
Ook ik wacht al ruim 8 weken op Lab9 Aalst. Helaas is er al een aanbetaling van 100 EUR gedaan, anders had ik 'm al lang ergens gaan halen.
  #816  
Oud 18-10-08, 00:04
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

In Nederland zijn verkopers verplicht binnen 30 dagen het product te leveren. Hoe dat zit met een aanbetaling/reservering weet ik niet, maar 8 weken lijkt mij niet normaal. Probeer je aanbetaling terug te vorderen en/of argumentatie te vinden wat dit mogelijk maakt.
__________________
Are you ready for this!
  #817  
Oud 18-10-08, 01:02
Levi Levi is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -NRG- Bekijk bericht
Hi Levi,

Hoe werd je geholpen in lanaken en willen ze je er daar uberhaubt 1 verkopen? en praten ze daar ook Nederlands in Vise namelijk niet.

Ik ben vandaag naar Vise geweest en had het idee dat ze hem niet wilde verkopen. Er stond een doos in de vitrine van de iphone en de iphone stond er zelf ook 2x vroeg dus om een iphone 3g en hij zei dat ze uitverkocht waren en dat die in de vitrine een dummy doos was...
Hoi !

Sorry voor de late reactie, ik was een paar daagjes weg.
In Lanaken spreken ze gewoon Nederlands, dat wel ben er niet langs geweest maar ik heb erheen gebeld.. En ik moet zeggen dat de dame aan de telefoon nogal kortaf was. Toen ze eenmaal hoorde dat ik voor de Iphone belde kreeg ik de mededeling dat ze er geen hadden, toen ik vroeg wanneer ze weer binnenkwamen zei ze dat ze er geen termijn aan durfde te koppelen.
In Maasmechelen ben ik langs geweest, meisje daar aan de balie zei dat ik vrijdag maar moest terugkomen want dan zou ze 'misschien wat' binnen krijgen.
Mja, in Heusden/Zolder was de verkoper erg aardig en behulpzaam. Ik zei nog tegen hem dat ik vast een van de vele Nederlanders was die een Iphone kwam halen en daar moest hij wel mee lachen. Een andere verkoper in dezelfde winkel moest wel nog even melden dat ze niks hadden aan ons als Nederlanders hij zei dat ze Nederlanders ook maar moesten verplichten om er een abonnement bij te nemen in Belgie
  #818  
Oud 18-10-08, 10:48
monty010's schermafbeelding
monty010 monty010 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Culemborg
Berichten: 12
Standaard

nou ik heb ook mijn Iphone een 16gb white jeej!!!!

heb die van mij gisteren opgehaald in Mol in belgie.
had donderdag gebeld en ze hadden er nog een paar, ik gevraagd of ze er eentje appart konden leggen, en dat was geen probleem.
zelfs niet toen ze mijn gegevens vroegen en zo dus duidelijk werd dat ik geen belg was

dus ik gisteren naar mol gereden (iets van 1,5uur)
en hij lag netjes achter in de winkel.

verkoper vroeg naar mijn eigen sim kaart zodat hij hem gelijk kon activeren voor me, nog f staan kleppen met hem en hij zij dat ze er nog enkele hadden (doe daar je ding mee mensen ) en heel netjes verteld over de garantie etc gezien ik geen belg ben.

dus al met al een niet al te lange rit met de auto, en een super service daar in de winkel, geen rotte service omdat ik een nederlander ben. 100 punten voor mobistar mol.

greetz Niels
  #819  
Oud 18-10-08, 15:11
Newcourt's schermafbeelding
Newcourt Newcourt is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 1
Standaard

Gisteren naar Shopping Center Wijnegem gereden. Daar zit o.a. de Switch en een Mobistar winkel.
Eerst naar de Switch. Daar was hij uitverkocht, maar ik kon wel 100,- euro aanbetalen en dan had ik hem over 2 maanden.
Toen toch nog maar even naar de Mobistar gelopen en daar hadden ze hem gewoon op voorraad. Geen enkel probleem met verkopen. 15 minutes beats 2 months I believe.

Ben nu de trotse eigenaar van een zwarte 16GB iPhone 3G op een Vodafone netwerk natuurlijk.
  #820  
Oud 18-10-08, 15:38
arja arja is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik wacht al sinds 8 augustus op een zwarte 16 G van Lab9 uit Aalst voor mijn vriendinnetje! Ik zou toch eens aan de beurt moeten zijn.....

Laatst gewijzigd door arja; 18-10-08 om 15:47.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 voorraad België? chonazz iPad algemeen 2 30-03-11 23:56
Voorraad iPhone's België nielsdf Koopinformatie België 1 01-08-10 17:58
Prijs en voorraad 3GS in Belgie Mr.Tin Koopinformatie België 1 14-06-10 22:13
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? JanR Archief 1 11-11-09 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:01.