//

[iPhone 3G] Voorraad in België

[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pwain Ik heb nog een witte 16GB versie liggen. Volledig nieuw...plastiekje zit nog rond de verpakking. De hoogste bieder maakt dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #461  
Oud 23-08-08, 09:58
Potus Potus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Breda
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pwain Bekijk bericht
Ik heb nog een witte 16GB versie liggen. Volledig nieuw...plastiekje zit nog rond de verpakking.
De hoogste bieder maakt dus een kans
Goh, je hebt een PM, verrassend he?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 23-08-08, 10:42
stef1234's schermafbeelding
stef1234 stef1234 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 223
Standaard weer een witte

heb voor mijn broer vandaag een witte Iphone gehaald bij LAB 9 deze had ik besteld 25 aug via de website moest eigenlijk 100 euro reservering betalen maar heb dit niet gedaan

dus als je het een beetje goed aanpakt in belgie dan heb je er zo een aantal dit was de 4e die ik gehaald heb binnen 4 weken
__________________
Iphone 4 16 GB zwart
  #463  
Oud 23-08-08, 12:08
Michel8 Michel8 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Gister in Mol bij Mobistar een 8gb gehaald. Ze hadden er nu nog 1 en nog een 16gb witte.
  #464  
Oud 23-08-08, 16:28
bokje bokje is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Vandaag had ik een dagje iPhone zoeken gepland. Tomtom volgeladen met Mobistar adressen. Eerste stop was in Lommel (net over de grens), en meteen raak! Zelf een zwarte 16Gb gekocht, mijn vriendin de witte 16 Gb.
Helemaal top.
  #465  
Oud 23-08-08, 16:47
bertbrutus bertbrutus is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stef1234 Bekijk bericht
heb voor mijn broer vandaag een witte Iphone gehaald bij LAB 9 deze had ik besteld 25 aug via de website moest eigenlijk 100 euro reservering betalen maar heb dit niet gedaan

dus als je het een beetje goed aanpakt in belgie dan heb je er zo een aantal dit was de 4e die ik gehaald heb binnen 4 weken
goh, of je hebt er bijna een jaar over gedaan... of je hebt hem eerder opgehaald dan besteld
  #466  
Oud 23-08-08, 19:08
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

ben nog steeds opzoek naar een witte 16GB... kan hem nergens vinden
en hier lees ik dat mensen ze ze gewoon ophalen
  #467  
Oud 23-08-08, 19:25
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 Bekijk bericht
ben nog steeds opzoek naar een witte 16GB... kan hem nergens vinden
en hier lees ik dat mensen ze ze gewoon ophalen
Ik had vandaag nog een witte 16GB versie liggen. Hij was gloednieuw...het plastiekje was nog rond de verpakking.

Zoals een paar posts eerder op deze discussie ging ik hiermee een iPhoneclubber gelukkig mee maken.

Het hoogste bod heeft (uiteraard) gewonnen. Er waren twee kandidaten met hetzelfde bod. Dus de eerste had geluk. Op aanvraag van de gelukkige blijft hij anoniem. Ik kan wel zeggen dat er vandaag één Nederlander gelukkiger geworden is.

Voor degene die denken dat ik hiermee woekerwinsten heb gemaakt moet ik teleurstellen. Het bod was gewoon zeer aanvaardbaar en dekte enkel mijn benzinekosten, parkeerticket,... Kortom ik ben er niet rijk van geworden.

Toch blijf ik bij mij stelling dat Mobistar *niet* aan koppelverkoop doet! Ik heb ondertussen sinds de lancering 4 iPhones (alle 16GB!) kunnen scoren zonder abbo!!! Steeds duidelijk gezegd dat ik geen abbo wens en gewoon de doos kom ophalen.
  #468  
Oud 23-08-08, 20:12
Linsy Linsy is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Vandaag ben ik de trotse eigenaar geworden van een iphone 3G 16Gb wit. deze heb ik aangeschaft in het Mobistar Centrum van Herentals. Ik had geluk aangezien dit toestel het laatste was dat ze in stock hadden. de verkoper kon mij niet zeggen wanneer en hoeveel toestellen er terug zouden binnenkomen.
  #469  
Oud 23-08-08, 20:44
Benno Benno is offline
• iOS 1.0.2
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 11
Standaard

Ik kan binnenkort een legale Iphone 3g kopen bij mobistar in Belgie, nou vertelde de verkoper mij dat hij alleen werkt ( unlocked ) met een abbonement van een Belgische maatschappij, ik ben zelf nederlander en heb een nederlands vodafone abbonement.
Kan iemand mij vertellen of dit verhaal klopt?
  #470  
Oud 23-08-08, 20:52
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benno Bekijk bericht
Ik kan binnenkort een legale Iphone 3g kopen bij mobistar in Belgie, nou vertelde de verkoper mij dat hij alleen werkt ( unlocked ) met een abbonement van een Belgische maatschappij, ik ben zelf nederlander en heb een nederlands vodafone abbonement.
Kan iemand mij vertellen of dit verhaal klopt?
Heb je eigenlijk al eens de forums doorgelezen? Je had daar alleszins je vraag duidelijk beantwoord gekregen.

Ondanks de wilde verhalen en noem maar op...Elke Belgische iPhone kan je gebruiken met eender welke SIM kaart. Dus in jouw geval werkt het perfect! Laat die verkoper maar zijn verhaaltjes vertellen. Koop gewoon het toestel en beleef er het plezier van met jouw vodafone kaartje
  #471  
Oud 23-08-08, 20:57
Pleurat Pleurat is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Viloorde, België
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benno Bekijk bericht
Ik kan binnenkort een legale Iphone 3g kopen bij mobistar in Belgie, nou vertelde de verkoper mij dat hij alleen werkt ( unlocked ) met een abbonement van een Belgische maatschappij, ik ben zelf nederlander en heb een nederlands vodafone abbonement.
Kan iemand mij vertellen of dit verhaal klopt?
Die verkoper heeft je dat waarschijnlijk gewoon gezegd om je toch maar een abo van 2 jaar aan te smeren, zo zijn ze nu eenmaal bij Mobistar. Ik ging eens naar Brussel voor een 16Gb witte. De verkoper zei letterlijk tegen mij: 'Het kan zijn dat je tot een maand moet wachten. MAAR, als je een er een abo bijneemt, dan staat de iPhone vanmiddag hier al'.

en dan krijg je zoiets van...

Koppelverkoop is in België met de wet verboden, maar ze proberen toch om je een abo te verkopen..
  #472  
Oud 23-08-08, 21:51
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

sorry hoor maar als er in de eerste weken echt een tekort is dan vind ik het normaal dat hun eigen klanten voorrang krijgen.

Voorrang geven is niet hetzelfde als koppelverkoop! Jij krijgt tenslotte je iPhone toch ook! Alleen moet je er iets langer voor wachten. Je jan het dus nog altijd kopen.

Tussen haakjes: ik heb al 4 iPhones kunnen scoren in nogmaals 4 verschillende mobistar dealers. Telkens heb ik duidelijk gezegd dat ik geen interesse heb in een abbo. Dus als ik dit kan waarom een ander niet? Je moet soms wel eens van die luie zetel komen hé
  #473  
Oud 24-08-08, 00:25
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Zo te zien hebben veel mensen geluk met even Belgie rijden en er 1 ophalen.
Iemand die tegen aanbetaling voor mij wil gaan en komt brengen?? PM me
  #474  
Oud 24-08-08, 01:01
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chakir Bekijk bericht
Zo te zien hebben veel mensen geluk met even Belgie rijden en er 1 ophalen.
Iemand die tegen aanbetaling voor mij wil gaan en komt brengen?? PM me
Je woont in Meppel, das niet echt dichtbij de Belgische grens. Dus als iemand voor jou zo'n ding meeneemt zul je aardig in de buidel moeten tasten voor de iphone, benzinegeld en natuurlijk een vergoeding voor het feit dat diegene waarschijnlijk een hele dag bezig is om het toestel te kopen en dan vervolgens naar meppel te rijden om het bij je te bezorgen...

volgens mij ben je dan veel goedkoper uit als je zelf een trein/autorit naar belgie maakt
  #475  
Oud 24-08-08, 13:05
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Ja klopt, maar kan de tijd en moeite ervoor niet opbrengen, ik weet dat ik dan diep moet tasten maargoed dat moet dan maar, ik zou graag van mensen willen horen hoeveel ze willen, wel even via PM want dit is off.
  #476  
Oud 24-08-08, 13:08
stef1234's schermafbeelding
stef1234 stef1234 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bertbrutus Bekijk bericht
goh, of je hebt er bijna een jaar over gedaan... of je hebt hem eerder opgehaald dan besteld


juli25
  #477  
Oud 24-08-08, 15:56
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chakir Bekijk bericht
Zo te zien hebben veel mensen geluk met even Belgie rijden en er 1 ophalen.
Iemand die tegen aanbetaling voor mij wil gaan en komt brengen?? PM me
Mocht er iemand vanuit regio Rotterdam naar Belgie op en neer rijden: dan sluit ik me bij bovenstaande persoon aan...
  #478  
Oud 24-08-08, 18:44
ipodpino ipodpino is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 39
Standaard

***edit***

Laatst gewijzigd door ipodpino; 25-08-08 om 22:03. Reden: operdepop
  #479  
Oud 25-08-08, 11:56
iBox iBox is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 18
Standaard

heb de mijne ook na 11dagen wachten mobistar sint-niklaas
  #480  
Oud 25-08-08, 13:51
vibes79 vibes79 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 25
Standaard

[h1]Belgische bond dient klacht in tegen iPhone[/h1]
zaterdag 23 augustus 2008 | 14:55 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 23 augustus 2008 | 14:58
[SIZE=1]Tekstgrootte [/SIZE][SIZE=1][/SIZE][SIZE=1][/SIZE]

RIJSWIJK (ANP) - De Belgische consumentenbond Test-Aankoop heeft een klacht ingediend tegen het product iPhone 3G. Dat schrijft De Morgen zaterdag. Volgens Test-Aankoop is er sprake van valse schaarste en koppelverkoop.
Fabrikant Apple en telecomaanbieder Mobistar, die als enige het product in België mag verkopen, hebben de klant misleid door te weinig iPhones G3 op voorraad te hebben in verhouding tot het aantal geïnteresseerden, meent de bond. Ook zouden gebruikers van de iPhone regelmatig op ongewenste of onbekende opties en andere 'kleine lettertjes' stuiten die de rekening opdrijven.
Omdat het voor Test-Aankoop niet duidelijk is waar en in welke mate Appele dan wel Mobistar in de fout is gegaan, is de klacht niet gericht tegen tegen de fabrikant en de telcomaanbieder, maar tegen het product zelf. Het is aan Belgische overheidsinstanties om uit te maken wie waar in de fout is gegaan, aldus Test-Aankoop.



Zo zie je maar weer, wacht ook al sinds 24 juli en heb nog steeds niets gehoord!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 voorraad België? chonazz iPad algemeen 2 30-03-11 23:56
Voorraad iPhone's België nielsdf Koopinformatie België 1 01-08-10 17:58
Prijs en voorraad 3GS in Belgie Mr.Tin Koopinformatie België 1 14-06-10 22:13
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? JanR Archief 1 11-11-09 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.