//

[iPhone 3G] Voorraad in België

[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ze doen zo enzo geen wachtlijsten voor Nederlanders en ook niet versturen naar Nederland. Je moet iemand kennen dan die in Belgie woont. Echt balen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #661  
Oud 09-09-08, 22:57
Sparrow Sparrow is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

Ze doen zo enzo geen wachtlijsten voor Nederlanders en ook niet versturen naar Nederland. Je moet iemand kennen dan die in Belgie woont. Echt balen, want er is nog steeds voorraad op de onlineshop, maar als Nederlander kan je niks bestellen. Had nog een paar winkels afgebeld en in Brussel aan de nieuwstraat 105 krijgen ze woensdag een nieuwe levering. Hoeveel stuks was niet bekend.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 10-09-08, 01:38
tbeumer@ tbeumer@ is offline
• iOS 8.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwm Bekijk bericht
T' zou fijn zijn als de heer tbeumer@ ook oplossingen op vragen op zijn opmerkingen kan aandragen, met hartelijke dank, Jacques
ps de opmerking dat mobistar.be ze nog op voorraad heeft, maar nu hoe kan je ze bestellen als Nederlander?
Nogmaals hartelijke dank en vr groet Jacques
Zorg dat je een adres hebt waar je hem kan laten bezorgen.
Ken je niemand? plaats dan een advertentie hier op Iphoneclub, misschien dat je hem op iemand zijn adres mag laten bezorgen.

Edit: Je kan hem volgens mij ook gewoon op een hoteladres laten bezorgen.
Gewoon gezellig weekendje antwerpen doen met vriend of vriendin en laten bezorgen in het hotel.
ze bezorgen met 48 uur.

Laatst gewijzigd door tbeumer@; 10-09-08 om 01:43.
  #663  
Oud 10-09-08, 10:35
jwm jwm is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Hoi tbeumer@,
Bedankt voor het antwoord op mijn vraag! met vr groet Jacques
  #664  
Oud 10-09-08, 12:41
gdekker
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SnakeNL Bekijk bericht
Ik ook al vanaf die tijd en elke keer als ik mail zeggen ze dat ze het niet kunnen vertellen wanneer ik het krijg.
Ik al sinds 22 juli, zouden zij ook de de Belgische klanten voor laten gaan? Weet iemand wanneer er in Belgie, net zoals in Nederland, voldoende voorraad komt?
  #665  
Oud 10-09-08, 14:15
splendor splendor is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ Bekijk bericht
Nog steeds op voorraad via Mobistar.be...
zojuist een besteld via mobistar met een adres van een belgische collega. Ben benieuwd hoe snel ie binnen is! Ik maar wachten tot er een beetje voorraad is in de belgische shops is er gewoon een online voorraad!
  #666  
Oud 10-09-08, 14:29
coordinator coordinator is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splendor Bekijk bericht
zojuist een besteld via mobistar met een adres van een belgische collega. Ben benieuwd hoe snel ie binnen is! Ik maar wachten tot er een beetje voorraad is in de belgische shops is er gewoon een online voorraad!
Heb je bij de betaling een Nederlandse creditkaart gebruikt? Ik probeer dit ook zo te doen, maar mijn order wordt steeds geweigerd (geprobeerd met twee verschillende credit kaarten)
  #667  
Oud 10-09-08, 14:40
splendor splendor is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coordinator Bekijk bericht
Heb je bij de betaling een Nederlandse creditkaart gebruikt? Ik probeer dit ook zo te doen, maar mijn order wordt steeds geweigerd (geprobeerd met twee verschillende credit kaarten)
Ja gewoon mijn eigen NL creditcard, geen probleem eigenlijk. Ik heb een rabocard (master card) gebruikt. Ik heb wel mijn eigen naam ingevuld bij het belgische adres. (Er van uit gaande dat dat goed gaat. )
  #668  
Oud 10-09-08, 14:54
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gdekker Bekijk bericht
Ik al sinds 22 juli, zouden zij ook de de Belgische klanten voor laten gaan? Weet iemand wanneer er in Belgie, net zoals in Nederland, voldoende voorraad komt?
ik wacht al net evenlang en ben een belg
  #669  
Oud 10-09-08, 15:00
Sparrow Sparrow is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

Ja, van de lijsten die er nog zijn gaan de Belgen (op zich logisch) voor. Ze hebben bovendien 2 lijsten. Een voor de Belgen en een voor de Nederlanders. Stond ook op een lijst en ben nooit teruggebeld. Je erbij plaatsen op een lijst doen ze niet meer.
  #670  
Oud 10-09-08, 15:02
coordinator coordinator is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splendor Bekijk bericht
Ja gewoon mijn eigen NL creditcard, geen probleem eigenlijk. Ik heb een rabocard (master card) gebruikt. Ik heb wel mijn eigen naam ingevuld bij het belgische adres. (Er van uit gaande dat dat goed gaat. )
Vreemd. Ik heb namelijk ook een Rabocard. Ik heb nu mij naam ingevuld en het Belgische adres, maar nog steeds order geweigerd. Hetzelfde verhaal bij een mastercard op naam van de zaak.
  #671  
Oud 10-09-08, 15:23
splendor splendor is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coordinator Bekijk bericht
Vreemd. Ik heb namelijk ook een Rabocard. Ik heb nu mij naam ingevuld en het Belgische adres, maar nog steeds order geweigerd. Hetzelfde verhaal bij een mastercard op naam van de zaak.
Ik weet wel dat je maar 1 iPhone per persoon kan bestellen misschien dat het daar iets mee te maken heeft? Ik heb de bevestigingmail al binnen met daarop de betaalgegevens (ikzelf met mijn creditcard) en het afleveradres in belgie.
  #672  
Oud 10-09-08, 17:30
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Voor wie er nog zoekt: Na wat rondbellen vanmiddag blijkt dat de witte 16gb op vooraad is in zowel Maasmechelen, Tongeren en Mol.

In Mol heb ik ne zwarte 16gb op mijne naam aan de kant kunnen laten leggen tot morgen, dus kan zijn dat ze in Mol ook nog zwarte exemplaren hebben..

Laatst gewijzigd door FenixStyle; 10-09-08 om 17:36. Reden: typfout
  #673  
Oud 10-09-08, 17:53
Sparrow Sparrow is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

Oke, bedankt. Ik ga nu ook meteen bellen naar Mol. Kijken of ze er ook een voor mij willen vastleggen voor op vrijdag. Laatste keer dat ik dat vroeg, zeiden zij dat ze niks meer vastleggen op naam. Toch ff nog een keer proberen.
  #674  
Oud 10-09-08, 20:38
eappels eappels is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard Belgie online iphone bestellen

Hier kan je hem nu bestellen :
Mobistar - iPhone3G
  #675  
Oud 10-09-08, 22:35
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Even een klein vraagje: ik heb vrijdagavond m’n Iphone besteld, en aangezien er een levertijd was beloofd van 3, maximaal 4 werkdagen dacht ik met een beetje geluk vandaag m’n Iphone te ontvangen. Nu, geen koerier gezien. Ik heb even op google gezocht en blijkbaar duurt het meestal een week, en sommige personen worden blijkbaar ook eerst gebeld door Mobistar om een tijdstip van levering af te spreken.

Ik zou nu graag weten welke ervaringen anderen hebben bij het bestellen van een Iphone via de Mobistar online shop. Hoe lang hebben jullie gewacht? Word je op voorhand gebeld om een tijdstip van levering overeen te komen?
  #676  
Oud 10-09-08, 22:38
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo85 Bekijk bericht
Even een klein vraagje: ...

Ik zou nu graag weten welke ervaringen anderen hebben bij het bestellen van een Iphone via de Mobistar online shop. Hoe lang hebben jullie gewacht? Word je op voorhand gebeld om een tijdstip van levering overeen te komen?
Ik was niet gebeld door Mobistar...de courier stond hier plots voor de deur. Gelukkig was ik thuis!

Besteld dinsdag 5 augustus.
Geleverd woensdag 13 augustus.
  #677  
Oud 10-09-08, 22:48
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eappels Bekijk bericht
Hier kan je hem nu bestellen :
Mobistar - iPhone3G
gaan bijna alle voorgaande posts al lang over maar bedankt voor de tip
  #678  
Oud 11-09-08, 12:51
Jancoen Jancoen is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

gister op goed geluk naar Antwerpen gegaan, nergens hadden ze nog voorraad maar op de wachtlijst gaan was geen probleem. nu werd ik vanochtend al smst door mobistar dat hij al klaar ligt voor me!
  #679  
Oud 11-09-08, 13:57
Neworder78 Neworder78 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 70
Standaard

Ze gebruiken geen 2 lijsten hoor, Nederlanders en Belgen gaan gewoon op dezelfde lijst. Ligt misschien aan de Mobistar winkel waar je bestelt? Maar als je nu al wacht vanaf juli dan doe je iets verkeerd. Ik moest ook erg lang wachten bij Maes NV, kreeg afgelopen week een mailtje dat er 2 binnen waren, ik ben alleen al voorzien dus heb ze weer vrij gegeven. Je moet alleen niet elke dag gaan bellen of mailen, anders is het niet meer dan logisch dat je wat plaatsjes opschuift naar beneden .
  #680  
Oud 11-09-08, 15:59
Campzzz Campzzz is offline
• iOS 4.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo85 Bekijk bericht
Even een klein vraagje: ik heb vrijdagavond m’n Iphone besteld, en aangezien er een levertijd was beloofd van 3, maximaal 4 werkdagen dacht ik met een beetje geluk vandaag m’n Iphone te ontvangen. Nu, geen koerier gezien. Ik heb even op google gezocht en blijkbaar duurt het meestal een week, en sommige personen worden blijkbaar ook eerst gebeld door Mobistar om een tijdstip van levering af te spreken.

Ik zou nu graag weten welke ervaringen anderen hebben bij het bestellen van een Iphone via de Mobistar online shop. Hoe lang hebben jullie gewacht? Word je op voorhand gebeld om een tijdstip van levering overeen te komen?


Ik zit in hetzelfde geval. Ik heb mijn 8 GB iPhone vrijdag besteld en het zou 3 à 4 werkdagen duren om hem thuis te leveren maar ik heb gisteren en vandaag geen iPhone aangekregen... Jammer dat je het niet kan traceren want nu zit ik maar de hele tijd te wachten. Naar mijn mening toch wel slechte communicatie vanwege Mobistar.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 voorraad België? chonazz iPad algemeen 2 30-03-11 23:56
Voorraad iPhone's België nielsdf Koopinformatie België 1 01-08-10 17:58
Prijs en voorraad 3GS in Belgie Mr.Tin Koopinformatie België 1 14-06-10 22:13
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? JanR Archief 1 11-11-09 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:08.