//

iPhone 3GS (sealed?)

iPhone 3GS (sealed?) discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Mannen, Zou het nog ergens lukken aan een nieuwe 3GS te geraken denken jullie? Op eBay zie ik 100 verkopers maar meestal in een taal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-02-16, 13:42
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard iPhone 3GS (sealed?)

Mannen,

Zou het nog ergens lukken aan een nieuwe 3GS te geraken denken jullie?

Op eBay zie ik 100 verkopers maar meestal in een taal die ik niet spreek en vertrouw dat dan ook wat minder...

Alvast bedankt voor de info!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-16, 13:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je nu nog een gesealde nieuwe iPhone 3GS kan vinden dan mag je er zeker van zijn dat de accu zo dood is als een pier. LiPo cellen houden lang hun lading maar geen vijf of zes jaar.

Succes gewenst met de zoektocht.
  #3  
Oud 18-02-16, 13:54
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je nu nog een gesealde nieuwe iPhone 3GS kan vinden dan mag je er zeker van zijn dat de accu zo dood is als een pier. LiPo cellen houden lang hun lading maar geen vijf of zes jaar.

Succes gewenst met de zoektocht.
Hmm ok beter proberen een "degelijke" (die het al zo lang overleefd heeft) 2ehands te zoeken dan..

Het heeft eigenlijk 2 redenen... Een soort backup-gsm in huis hebben (onlangs nodig gehad en wegens gebrek hieraan toch het belang ervan ingezien), en langs de andere kant de nostalgie die erachter zit ^^
  #4  
Oud 18-02-16, 14:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Hmm ok beter proberen een "degelijke" (die het al zo lang overleefd heeft) 2ehands te zoeken dan..
Dat zou geen probleem mogen zijn. Ik heb hier ook nog een iPhone 3GS die nog steeds op de originele accu werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS 32 Gig ( kleur naar keuze ) sealed en simlockvrij racekonijn Archief 1 09-10-09 10:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.