iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   UK Iphone of Belgie Iphone. (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/28132-uk-iphone-belgie-iphone.html)

ivoback 07-01-09 20:28

UK Iphone of Belgie Iphone.
 
Ik heb besloten dat ik een iphone wil zonder abbonoment omdat ik er nog 1tje heb lopen ( 1 waar me pin niet uitgeschakeld kan worden:( )

Ik heb een tante in engeland wonen die op elk moment een iphone voor me kan opsturen alleen dan krijg ik het volgende probleem.
de unlock. ik moet een pincode gebruiken.
de prijs is veel voordeliger €354
of belgie €525
Scheelt €171

Wat zouden jullie doen?
Wachten tot unlock beter word.
Iphone uk kopen en smartsim.
Iphone uk kopen en wachten tot pinsupport.
Iphone Belgie.

King1987 07-01-09 20:54

ik zeg belgie, nooit meer problemen, ook niet als er een update komt. Dan kan je gewoon lekker updaten :)

ivoback 10-01-09 20:02

zijn er meer mensen die hun mening willen geven?

sacul 10-01-09 20:41

Ik zou zeggen Engeland.

Unlocken van die 3G zal nu wel in stroomversnelling komen. En 171 euro vindt"k toch al pak geld.

x

Colpaert 10-01-09 20:44

Ik zou UK kiezen gewoon omdat ik het leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen. Het is goed mogelijk om met yellowsn0w de iPhone te unlocken. Natuurlijk als je de pincode er niet af krijgt is dat wel een klein probleem. Wat de prijs betreft is UK goedkoper en ja voor sommigen is dit het punt waar ze kiezen voor een UK iPhone. Natuurlijk is er met de updates dan wel een kleine achterstand. Maar momenteel met FW 2.2 loopt alles vlot en als je geduld hebt komt er zowieso een hack of unlock voor de nieuwe FW.

Mijn iPhone zelf komt uit de US toen de dollar laag stond en ja voor een iPhone daar zonder abonnement 499$ betaalde wat toen op zo'n 350€ kwam als ik mij niet vergis.

Mackjenzie 10-01-09 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 242340)
Mijn iPhone zelf komt uit de US toen de dollar laag stond en ja voor een iPhone daar zonder abonnement 499$ betaalde wat toen op zo'n 350€ kwam als ik mij niet vergis.

Sinds wnr kan je in de VS een iPhone 3G kopen zonder abo???

Colpaert 10-01-09 22:09

Voor zover ik weet kan je als je al een AT&T abonnee bent een iPhone kopen aan een vaste prijs. Zo heb ik de mijne kunnen bemachtigen. Heb zelf het ticketje als bewijs. 499$ is daarop te lezen uit een erkende AT&T shop. Dus dat kwam in die periode op zo'n 350€ neer. Wat mij op dat moment veel goedkoper uitkwam dan in België.

ivoback 10-01-09 22:29

oke bedankt voor jullie reacties, me tante gaat hem maandag of dinsdag kopen dan denk ik dat ik hem vrijdag heb:D die simkaart stuur ik terug als ik ermee klaar ben heeft zei ook 1 jaar gratis mobiel internet :D

haakwei111 11-01-09 00:22

Zijn iphone 3g's van engeland origineel simlockvrij ?

simnie 11-01-09 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door haakwei111 (Bericht 242439)
Zijn iphone 3g's van engeland origineel simlockvrij ?

Nee, zit altijd een simlock op.
Simlock-vrije iPhones zijn de uitzondering, en worden maar in een paar landen verkocht omdat dat daar wettelijk verboden is te simlocken. Dit is in de UK dus niet zo.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.