iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/31441-heeft-iemand-ervaring-iphone-kopen-gent-ene-olivier-marktplaats.html)

jasperswart 14-03-09 14:43

Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)?
 
Hela,

Heeft iemand al ervaring met het kopen van een abonnementsvrije iPhone in Gent, België bij een verkoper die Olivier heet?

Hij biedt ze aan voor hele goede prijzen: iPhone 3G 16GB zwart is 299 euro!

Ik woon in Amsterdam, dus Gent is niet naast de deur. En 300 euro is toch een beetje veel als hij toch niet betrouwbaar blijkt. Of als ik naar Gent afreis, dan wil ik graag zo goed mogelijk weten waar ik aan toe ben...

Iemand? :confused:

Groeten,
Jasper Swart

King1987 14-03-09 16:00

Het "gezegde" wat veel op het forum hier rond gaat, Prijzen die te mooi zijn om waar te zijn, zijn meestal fake.
Weet het natuurlijk niet zeker voor deze, het is maar een tip.

Excellence 14-03-09 16:05

hij verkoopt ze voor 300 euro, als je daar naartoe wilt moet je toch 40 a 50 euro aan benzinekosten neerleggen dus dan kom je uit op 350 euro. voor 350 kun je best een goede 2e handse iphone in nederland halen...
weliswaar niet 16 gb maar je hebt dan wel een kleinere kans om genaaid te worden

King1987 14-03-09 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Excellence (Bericht 266303)
hij verkoopt ze voor 300 euro, als je daar naartoe wilt moet je toch 40 a 50 euro aan benzinekosten neerleggen dus dan kom je uit op 350 euro. voor 350 kun je best een goede 2e handse iphone in nederland halen...
weliswaar niet 16 gb maar je hebt dan wel een kleinere kans om genaaid te worden

Voordeel in belgie: Simlock vrij :)

DennisVerkoop 14-03-09 16:21

Lijkt me wel een gevalletje opgelicht worden of van de vrachtwagen gevallen. 300 voor een nieuwe simlockvrije iPhone 16gb is zekers "special price, only for you" :cool:
Zelfs slimme Belgen verkopen ze niet zo goedkoop (als je er meer voor kunt krijgen).
Voor 300 euro (vind ik nog steeds veel geld) wil ik de rit wel maken aangezien ze op MP voor een orginele simlockvrije 16gb 3G stukken meer vragen.

iMario 14-03-09 16:28

Gewoon ophalen, dan ben je zeker.

apotheosis 15-03-09 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jasperswart (Bericht 266268)
Hela,

Heeft iemand al ervaring met het kopen van een abonnementsvrije iPhone in Gent, België bij een verkoper die Olivier heet?

Hij biedt ze aan voor hele goede prijzen: iPhone 3G 16GB zwart is 299 euro!

Ik woon in Amsterdam, dus Gent is niet naast de deur. En 300 euro is toch een beetje veel als hij toch niet betrouwbaar blijkt. Of als ik naar Gent afreis, dan wil ik graag zo goed mogelijk weten waar ik aan toe ben...

Iemand? :confused:

Groeten,
Jasper Swart

Ik woon ne stap van gent :-).
Waar heb je dat gevonden van dienen olivier die ze zo goedkoop verkoopt?
Ik zou wel eens durven polsen en eens zien of hij niet liegt,ik ben een ervaren rot,ik zal snel zien of deze mensen voor de zot wil houden.
Ik woon op slechts 10minuten rijden van gent dus is heel dicht bij de deur.
Ik vind dat wel heel raar,300 euro dan nog voor eentje van 16gb???Das veel te weinig.Maar het kan zijn het er eentje is die gepikt is of ergens gevallen is ofzo.
Ben je zeker dat dat toestel van belgie komt en hoe zit het mee de garantie want als dat toestel in belgie is gekocht dan moet deze sowieso nog een factuur van hebben en heb je er nog garantie op ook.

Markus 26-03-09 14:25

@ apotheosis: Heeft u die Olivier al een keer ontmoet voor de iPhone? Ik zag zijn advertentie staan en voor 300 euro bied hij een iPhone 3G 16GB aan. Ben benieuwd.

jasperswart 26-03-09 16:04

Olivier
 
Iphone 3g nieuw in doos 16gb/8gb te koop - Spotter.be

Hij stond op Marktplaats.nl met de vermdling dat hij in gent zat, maar in deze link staat brussel!

Hij heet Olivier Buydens Telnr:0489271017/ 0471603911 belgies nr

Groeten,
Jasper

apotheosis 27-03-09 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Markus (Bericht 271198)
@ apotheosis: Heeft u die Olivier al een keer ontmoet voor de iPhone? Ik zag zijn advertentie staan en voor 300 euro bied hij een iPhone 3G 16GB aan. Ben benieuwd.

Ik vertrouw het zaakje niet echt.
Ik ken datte,ze zeggen we spreken daar af en dan kom je er toe en halen ze een mes boven en moet je je geld afgeven.Ik ben wel een harde en heb wel gerief bij zoals pepperspray en evenzeer een mooi mes maar ik vermijd liever problemen en ik vetrouw het zaakje gewoonweg niet.

Kan goed zijn zenne die persoon iphone heeft gestolen of gevonden heeft of weet ik veel maar die verkoopt nu die 8gb aan 240 euro's???
Die krijgt van mij geen rotte euro zo iemand want iemand die eerlijk is die verkoopt geen goed werkende nieuwe iphone aan zo'n lage prijzen.

Zou het mss deze persoon kunnen zijn?

Olivier Buydens op Netlog

Puck84 30-03-09 10:12

No freaking way in hell dat dat legaal is... In het beste geval is het gestolen goed dat hij "eerlijk" wil verkopen...

Uit de buurt van blijven...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.