iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Mobistar online, levering (in 2 delen?) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/33089-mobistar-online-levering-2-delen.html)

GeForce 18-04-09 21:17

Mobistar online, levering (in 2 delen?)
 
Beste iPhoneClub-leden,

Ik heb zojuist (op 14 april 2009) een iPhone 3G 8GB gekocht bij Mobistar Online Shop als particulier en betaalt met VISA.

Ze zeiden dat het ongeveer een 3 à 4 werkdagen zal duren voordat hij geleverd zal worden.

Nu op vrijdag (17 april) komt DPD opdraaien en geven ze mij een klein pakje. Aan de grootte kon je al zien dat de iPhone hier onmogelijk in kan.

Ik maak het pakje open en wat zie ik: een PAPERBACK en een USERGUIDE voor de iPhone 3G (met Mobistar logo). Ik wou die courier nog aanspreken maar die was inmiddels al vertrokken, dus het enige dat ik nog mis is een Apple doos met de iPhone 3G erin en alle accessoires (handleiding, oplader, kabeltje, doekje, kortom alles).

Ik heb al contact proberen opnemen met Mobistar (e-mail) over de status van de bestelling, maar nog geen antwoord gekregen.

Nu wou ik weten of dit ook zo verlopen is bij één van jullie en of dat de iPhone nog achterkomt?

Met vriendelijke groeten,
GeForce.

apotheosis 19-04-09 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GeForce (Bericht 279084)
Beste iPhoneClub-leden,

Ik heb zojuist (op 14 april 2009) een iPhone 3G 8GB gekocht bij Mobistar Online Shop als particulier en betaalt met VISA.

Ze zeiden dat het ongeveer een 3 à 4 werkdagen zal duren voordat hij geleverd zal worden.

Nu op vrijdag (17 april) komt DPD opdraaien en geven ze mij een klein pakje. Aan de grootte kon je al zien dat de iPhone hier onmogelijk in kan.

Ik maak het pakje open en wat zie ik: een PAPERBACK en een USERGUIDE voor de iPhone 3G (met Mobistar logo). Ik wou die courier nog aanspreken maar die was inmiddels al vertrokken, dus het enige dat ik nog mis is een Apple doos met de iPhone 3G erin en alle accessoires (handleiding, oplader, kabeltje, doekje, kortom alles).

Ik heb al contact proberen opnemen met Mobistar (e-mail) over de status van de bestelling, maar nog geen antwoord gekregen.

Nu wou ik weten of dit ook zo verlopen is bij één van jullie en of dat de iPhone nog achterkomt?

Met vriendelijke groeten,
GeForce.

Heb ik helaas geen ervaring mee en vind ik ook altijd riskant zo'n duur toestel online kopen.
Als je tegen maandagnamiddag nog steeds niet hebt ontvangen ga dan eens naar een mobistarwinkel of belt er eens naar,niet bij de pakken blijven zitten.

GeForce 19-04-09 18:18

Dank voor de reactie.

Ik hoop echt dat hij maandag wordt geleverd. Zoniet, dan zal het wel eens een lastige week kunnen worden.

Als iemand anders een iPhone 3G online gekocht bij mobistar, zou je dan eens kunnen vertellen hoe het bij jou in zijn werk ging?

MVG

Puck84 20-04-09 11:11

In principe had je daarvoor niet eens moeten aftekenen... Ik zou zo snel mogelijk mobistar bellen en als je daar niemand nuttig aan de lijn krijgt een aangetekend schrijven doen.

Bomans 20-04-09 11:16

Ik kreeg de mijne een paar dagen na betaling. Maar wel alles in 1 keer.
Had ook online met VISA betaald bij de mobistar shop.

Jouw situatie lijkt mijn een beetje verdacht.

GeForce 20-04-09 11:46

Ik kan zo niet direct het telefoonnummer van de Mobistar Klantendienst vinden. (alleen, voor Mobistar abonnés, ik zit namelijk bij Proximus)
Weet er iemand het telefonnummer van de Mobistar Klantendienst?

Of moet ik direct naar het dichtsbijzijnde Mobistar Center gaan? (zullen ze mee daar graag zien komen: geen Mobistar klant en koopt dan nog eens via het internet... :D)


@ Bomans:

Kreeg jij dan ook zo een Paperback en User guide (met Mobistar logo erop enzo)?

MVG

Bomans 20-04-09 11:51

De mijne zat mooi verpakt in een kartonnen doos.
Daarin zat inderdaad wel die witte paperback in, maar wel met bijhorende iPhone.

Hier wat contactinfo
Ik zou er geen minuut langer mee wachten als ik jou was.

GeForce 20-04-09 14:37

Ik heb in totaal al 3 mails gestuurt naar Mobistar ivm met die bestelling (2 op Vrijdag, nu ook al 1 op vandaag) ook al een mail voor de status te weten.

Maar ik heb nog geen antwoord ontvangen.

Jammer dat je moet mailen naar Mobistar voor Online bestelling (geen telefoonnummer)

Ik denk als de iPhone vandaag niet toekomt dat ik eens naar het dichtsbijzijnde Mobistar Center zal gaan met alle documenten die ik nu al heb.

Dank voor je info. :)

MVG

GeForce 20-04-09 16:48

Ik heb nog eens gekeken om contact op te nemen (telefonisch). Welk nummer zou ik moeten gebruiken?

Ik ben namelijk voor niets klant bij Mobistar.

En op hun e-mails antwoorden ze niet echt.

MVG

Update:

Ten einde raad heb ik maar gebeld naar een nummer waarvoor je eigenlijk klant moet zijn. Maar ik heb geen problemen gehad. Ik kreeg uiteindelijk iemand aan de lijn en ik heb deze mijn probleem uitgelegd.

Nu gaan ze mij nog bellen van de week en normaal zou ik het van de week nog moeten toegestuurt krijgen.

Ik hoop nu echt dat hiermee alles in orde is en kan ik nu eindelijk gaan genieten van de iPhone 3G. :D

Ik zal nog laten weten hoe het afloopt....

Met vriendelijke groeten,
GeForce.

Update 2:

De iPhone is zonet binnengekomen.

Hier mag een slotje op en nogmaals bedankt voor de reacties. :p :)

MVG


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.