//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om een iPhone te kopen bij Mobistar in Turhout. In Nederland heb ik nog een 1 jarig abonnement lopen bij Vodafone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 17-01-10, 15:56
Johnvans Johnvans is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard IPhone bij Mobistar met eigen abonnement

Ik ben van plan om een iPhone te kopen bij Mobistar in Turhout. In Nederland heb ik nog een 1 jarig abonnement lopen bij Vodafone. Kan ik mijn simkaart zonder problemen in het toestel dat ik bij Mobistar aanschaf doen of leidt dat tot problemen? Bedankt voor de reacties!

groet
Johnvans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #282  
Oud 17-01-10, 15:59
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnvans Bekijk bericht
Ik ben van plan om een iPhone te kopen bij Mobistar in Turhout. In Nederland heb ik nog een 1 jarig abonnement lopen bij Vodafone. Kan ik mijn simkaart zonder problemen in het toestel dat ik bij Mobistar aanschaf doen of leidt dat tot problemen? Bedankt voor de reacties!

groet
Johnvans
Dat gaat prima!
  #283  
Oud 18-01-10, 09:07
RRPhantom's schermafbeelding
RRPhantom RRPhantom is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Heemstede
Berichten: 75
Standaard

Heeft iemand ervaring met garantie bij HCW? Ik ben van plan om via de webshop een 3GS te kopen maar ik weet niet hoe lang de fabrieksgarantie bij hun is of hoe de service is voor Hollanders, kan je de iPhone gewoon terugsturen of moet je alsnog naar België?
Ik heb al een keer een 3G gekocht bij de MediaMarkt met het verhaal dat ik ook in Nederland garantie zou krijgen, kreeg ik opeens een rekening van dik €200 voor een scherm dat niet meer reageerde, buiten mijn schuld!
Ik plaats dit hier omdat ik veel mensen bij HCW zie bestellen dus daar zal vast iemand bij zitten met ervaring bij garantie(-problemen?).
  #284  
Oud 18-01-10, 12:05
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard

aangezien hcw een belgische winkel is de garantie 2 jaar. Dit is wettelijk vastgelegd in belgie. Als je je garantie wil claimen zal je ofwel je toestel moeten opsturen of zelf naar belgie rijden.
  #285  
Oud 18-01-10, 20:33
Cheacker Cheacker is offline
• iOS 7.0
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 38
Standaard

Iemand een idee of de zwarte iPhone 3GS 16GB in voorraad is bij Mobistar of Switch in het Wijnegem Shoppingcenter? Of zijn daar nog andere winkels die hem verkopen?
  #286  
Oud 18-03-10, 18:35
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

is de beschikbaarheid in mobistar winkels een beetje goed wat betreft de iphone? jammer dat ze niet naar NL verschepen
  #287  
Oud 19-03-10, 22:41
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
is de beschikbaarheid in mobistar winkels een beetje goed wat betreft de iphone? jammer dat ze niet naar NL verschepen
Normaal hebben ze er in voorraad anders eens bellen voor je vertrekt naar één van de winkels
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #288  
Oud 19-03-10, 23:26
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Normaal hebben ze er in voorraad anders eens bellen voor je vertrekt naar één van de winkels
Thanx, mobistar is de importeur in Belgie wat T-mobile in Nederland is neem ik aan.

Nu heb ik al verschillende winkels gecontacteerd in de regio Antwerpen maar die geven aan geen iphones te hebben op dit ogenblik en afhankelijk te zijn van mobistar.

Bij mobistar is dus de kans het grootste om aan een iphone te komen?
  #289  
Oud 21-03-10, 00:31
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
Thanx, mobistar is de importeur in Belgie wat T-mobile in Nederland is neem ik aan.

Nu heb ik al verschillende winkels gecontacteerd in de regio Antwerpen maar die geven aan geen iphones te hebben op dit ogenblik en afhankelijk te zijn van mobistar.

Bij mobistar is dus de kans het grootste om aan een iphone te komen?
Raar. In Leuven hebben ze al een maand een 100 tal iphones op stock, ga in kleinere steden kijken en er zal zeker wel eentje te vinden zijn.

Leuven of Brussel, proberen dus
  #290  
Oud 21-03-10, 21:53
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgicanofl Bekijk bericht
Raar. In Leuven hebben ze al een maand een 100 tal iphones op stock, ga in kleinere steden kijken en er zal zeker wel eentje te vinden zijn.

Leuven of Brussel, proberen dus
Een vriend van mij wou er éné kopen deze week in de regio vlaamse ardennen ,Waregem,Oudenaarde,Deinze hadden op einde van de week niets meer in huis dus zat er niets anders op dan naar Gent te lopen
  #291  
Oud 23-03-10, 19:34
blockthep blockthep is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 9
Standaard

In Saturn in Wilrijk hebben ze genoeg op voorraad. Het is niet ver van stad Antwerpen.
  #292  
Oud 24-03-10, 14:57
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blockthep Bekijk bericht
In Saturn in Wilrijk hebben ze genoeg op voorraad. Het is niet ver van stad Antwerpen.
Aangename winkel als je het mij vraagt
  #293  
Oud 03-04-10, 17:40
Nois Nois is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Gister een Iphone gekocht in Antwerpen. Had de mobistar winkels allen vooraf geprobeerd te bellen, waarvan er een aangaf dat ze uitverkocht waren. Dit bleek in de winkel echter niet het geval te zijn. Meneer daar vertelde dat ze aan de telefoon niet meer aangeven dat de Iphones nog in voorraad zijn, dit om reserveringen en opdringerige mensen te voorkomen. Mijn tip: ga gewoon langs, er zijn genoeg mobistar-winkels die veel voorraad hebben!
  #294  
Oud 06-04-10, 17:41
iMartijn iMartijn is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard

Ben deze week redelijk in de buurt van Brasschaat. Heeft dus geen nut om vantevoren naar Mobistar te bellen?
En zijn deze iPhones gewoon simlockvrij?
  #295  
Oud 06-04-10, 18:08
Nois Nois is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

In Antwerpen zeiden de mensen van mobistar dat ze via de telefoon aangeven dat de iphones uitverkocht zijn, dit omdat mensen in de winkel voorgaan. Je kan natuurlijk altijd even bellen, dan hoor je het vanzelf. In ieder geval hebben ze een grote voorraad dit ivm de grote van de aanvraag die er momenteel is.
De iphones zijn simlockvrij, bij mij werkt hij prima!
  #296  
Oud 06-04-10, 19:14
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMartijn Bekijk bericht
Ben deze week redelijk in de buurt van Brasschaat. Heeft dus geen nut om vantevoren naar Mobistar te bellen?
En zijn deze iPhones gewoon simlockvrij?
Ja deze zijn simlockvrij ;-)
  #297  
Oud 27-04-10, 18:53
senza12 senza12 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 21
Standaard

Vanmiddag eindelijk met de trein naar Antwerpen gegaan, was een hele reis (7 uur heen en weer) maar toch 2x een iPhone 3GS 16GB Zwart op de kop kunnen tikken bij de MediaMarkt naast het Centraal Station, ze deden eerst een beetje lastig omdat ik er 2 wou maar uiteindelijk toch gelukt ..

Helaas niet zo veel van de stad kunnen zien maar het station zag er erg mooi uit.

Overigens toestellen netjes kunnen activeren met een Vodafone & KPN Hi kaart!
  #298  
Oud 01-05-10, 00:32
RMJ RMJ is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik wil binnenkort naar België gaan om een iPhone 3GS te kopen. Ik heb al gelezen dat je gewoon langs een Mobistar winkel moet gaan en dat ze ze vaak wel op voorraad hebben. Ik heb echter nog abbonement lopen bij HI met onbeperkt internet voor mijn samsung. Mijn vraag was of ik de sim kaart van het HI abbonement van mijn samsung ook in de iPhone kan doen en ook onbeperkt kan internetten op de iPhone. Of heb je voor de iPhone iets anders nodig?

MVG, RMJ
  #299  
Oud 01-05-10, 01:07
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RMJ Bekijk bericht
Ik wil binnenkort naar België gaan om een iPhone 3GS te kopen. Ik heb al gelezen dat je gewoon langs een Mobistar winkel moet gaan en dat ze ze vaak wel op voorraad hebben. Ik heb echter nog abbonement lopen bij HI met onbeperkt internet voor mijn samsung. Mijn vraag was of ik de sim kaart van het HI abbonement van mijn samsung ook in de iPhone kan doen en ook onbeperkt kan internetten op de iPhone. Of heb je voor de iPhone iets anders nodig?

MVG, RMJ
Normaal gesproken kun je de HI simkaart in je IPhone steken en klaar is kees
  #300  
Oud 02-05-10, 02:43
RMJ RMJ is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 Bekijk bericht
Normaal gesproken kun je de HI simkaart in je IPhone steken en klaar is kees
Oke, dat klinkt goed. Maar je zegt normaal gesproken, kan het ook niet goed gaan dan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.