//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) over 3 dagen w8 ik op de kop af 4 maanden!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 10-11-09, 13:21
kaboutertje kaboutertje is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 16
Standaard

over 3 dagen w8 ik op de kop af 4 maanden!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 10-11-09, 13:56
lemme201's schermafbeelding
lemme201 lemme201 is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Voerendaal
Berichten: 57
Standaard

Net 3 stuks op gehaald in VISÉ, waren ruim op voorraad.
(3 GS 16 gb white en black)
Wel even je frans oefenen, en bellen om te reserveren.
  #43  
Oud 10-11-09, 15:42
mwagena's schermafbeelding
mwagena mwagena is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 6.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 243
Stuur een bericht via MSN naar mwagena
Standaard

iemand ervaring met laten bezorgen van de iphone door HCW?
zag dat het maar 2 eu verzendkosten is..
  #44  
Oud 10-11-09, 15:50
Dinges28 Dinges28 is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mwagena Bekijk bericht
iemand ervaring met laten bezorgen van de iphone door HCW?
zag dat het maar 2 eu verzendkosten is..
Ik zou even willen zeggen tegen je.. lees de vorige pagina's en eerdere versies van dit topic, genoeg ervaringen met hun.


ervaringen zijn niet zo heel positief over hun voorraad en reserveringsafhandeling.
  #45  
Oud 10-11-09, 15:51
mwagena's schermafbeelding
mwagena mwagena is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 6.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 243
Stuur een bericht via MSN naar mwagena
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinges28 Bekijk bericht
Ik zou even willen zeggen tegen je.. lees de vorige pagina's en eerdere versies van dit topic, genoeg ervaringen met hun.


ervaringen zijn niet zo heel positief over hun voorraad en reserveringsafhandeling.
nou ik kan je zeggen dat ik mail gehad heb dat mijn reservering binnen is.. en dat na 2 dagen eerder te hebben gereserveerd
  #46  
Oud 10-11-09, 16:08
Dinges28 Dinges28 is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mwagena Bekijk bericht
nou ik kan je zeggen dat ik mail gehad heb dat mijn reservering binnen is.. en dat na 2 dagen eerder te hebben gereserveerd
Dat in tegenstelling tot velen voor jou!! Dat zijn goede berichten dan!!!
  #47  
Oud 10-11-09, 16:08
wb1987 wb1987 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 99
Standaard

Rijdt gewoon even naar Wallonië. Ik had de mijne onmiddellijk!
  #48  
Oud 10-11-09, 16:16
mwagena's schermafbeelding
mwagena mwagena is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 6.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 243
Stuur een bericht via MSN naar mwagena
Standaard

Maar goed nu weer ik nog niet hoe het bezorgen is daar.. Eigenlijk geen zin om 675 vooraf te moeten betalen...
  #49  
Oud 10-11-09, 16:19
wb1987 wb1987 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 99
Standaard

gewoon bellen of ze in voorraad hebben en er naar toe rijden. Zo heb ik het gedaan!
  #50  
Oud 10-11-09, 16:33
Dpaki Dpaki is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mwagena Bekijk bericht
nou ik kan je zeggen dat ik mail gehad heb dat mijn reservering binnen is.. en dat na 2 dagen eerder te hebben gereserveerd
Welk toestel gaat het hierom? Kreeg net een mailtje terug van ze, dat ze na de eerste zending niets meer binnen hebben gehad. Baal er een beetje van. Ik weet dat het niet aan ze ligt maar aan Mobistar. Maar toch word ik er wel erg pissig om.

Niet toevallig een 16gb zwarte GS die jij besteld hebt?
  #51  
Oud 10-11-09, 17:09
mwagena's schermafbeelding
mwagena mwagena is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 6.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 243
Stuur een bericht via MSN naar mwagena
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dpaki Bekijk bericht
Welk toestel gaat het hierom? Kreeg net een mailtje terug van ze, dat ze na de eerste zending niets meer binnen hebben gehad. Baal er een beetje van. Ik weet dat het niet aan ze ligt maar aan Mobistar. Maar toch word ik er wel erg pissig om.

Niet toevallig een 16gb zwarte GS die jij besteld hebt?
Een 32 gb wit 3gs.. Ik woon in Groningen dus aardige rit nog!
  #52  
Oud 10-11-09, 17:11
lolgek lolgek is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Hebben ze enig idee wanneer ze weer een zending kunnen verwachten Dpaki? of weet je dat ook niet?
  #53  
Oud 10-11-09, 17:17
Dpaki Dpaki is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lolgek Bekijk bericht
Hebben ze enig idee wanneer ze weer een zending kunnen verwachten Dpaki? of weet je dat ook niet?
Nope ze konden helemaal niet vertellen wanneer ze iets konden verwachten. Inmiddels heeft Mobistar ze natuurlijk zo vaak gefokt met de zogenaamde leveringen dat ze daar geen uitspraken meer over doen bij HCW want ja vertrouwens kunnen ze Mobistar toch niet. Nu hadden ze eindelijk wat hoopgevende replies gegeven twee weken geleden omdat toen eindelijk leek dat ze van Mobistar regelmatig wat binnen zouden krijgen. En heeft Mobistar het na 1 zending wel weer laten afweten als ik het goed aanvoel.

Ik hoop dat ze snel iets krijgen in ieder geval. Want ik wil de toestellen wel hebben zeg.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mwagena Bekijk bericht
Een 32 gb wit 3gs.. Ik woon in Groningen dus aardige rit nog!
Even voor de duidelijkheid: die heb jij dus een aantal dagen geleden bij HCW besteld en die mag je nu afhalen? Dan hoop ik wel dat HCW alle andere openstaande orders voor de 32GB wit al heeft uitgeleverd.
  #54  
Oud 10-11-09, 18:01
lolgek lolgek is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Ok Thanks voor de info. Dan weet ik in ieder geval dankzij jou waar ik aan toe ben
van HCW zelf krijg ik geen reactie.

Ik wacht met je mee.
  #55  
Oud 10-11-09, 18:36
mwagena's schermafbeelding
mwagena mwagena is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 6.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 243
Stuur een bericht via MSN naar mwagena
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dpaki Bekijk bericht
Nope ze konden helemaal niet vertellen wanneer ze iets konden verwachten. Inmiddels heeft Mobistar ze natuurlijk zo vaak gefokt met de zogenaamde leveringen dat ze daar geen uitspraken meer over doen bij HCW want ja vertrouwens kunnen ze Mobistar toch niet. Nu hadden ze eindelijk wat hoopgevende replies gegeven twee weken geleden omdat toen eindelijk leek dat ze van Mobistar regelmatig wat binnen zouden krijgen. En heeft Mobistar het na 1 zending wel weer laten afweten als ik het goed aanvoel.

Ik hoop dat ze snel iets krijgen in ieder geval. Want ik wil de toestellen wel hebben zeg.


Even voor de duidelijkheid: die heb jij dus een aantal dagen geleden bij HCW besteld en die mag je nu afhalen? Dan hoop ik wel dat HCW alle andere openstaande orders voor de 32GB wit al heeft uitgeleverd.

Eh wat bedoel je daarmee? dat ik misschien helemaal nog geen 32 gb van ze krijg?

Laatst gewijzigd door mwagena; 10-11-09 om 18:55.
  #56  
Oud 10-11-09, 22:00
iMaccie iMaccie is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard levertermijn: Apple Store VS Mobi

Na, 2 maanden lang bellen naar de apple stores: hasselt en leuven, om tot besluit te komen dat reserveren de enige oplossing is om een iphone te bemachtigen, dan toch via S&S gereserveerd. enkel nog wachten... maar intussen contact gehad met mobistar centers in hasselt en wat ze mij daar vertelden sloeg ook wel alles... ze hebben er nog een 10 - 15 in voorraad MAAR!!! de prijs is 629 omwille van de volgende redenen: het is een pakket met daarin, autolader, hoesje en screenprotector... hmmmzz ik vroeg om een uitzondering aangezien ik de wagen een lader had een hoesje zoals erbij zit niet handig vindt en dat ik dan 54 euro extra net een beetje teveel vind voor de screenprotectors... maar nix van geen spelt tussen te krijgen hij week niet van de regels af.....

en het probleem is dat mobistar (zoals ook vermeld is in voorgaande reacties) de verdeling op zich neemt betreft iPhones.... dus het kan best dat mobi er 20 gelever krijgt en dan een apple store een week of 3 en langer kan wachten.... en dat terwijl de service in een Apple Store toch wel een stukje beter is dan die in een mobistar center ... die enkel de basis kennen niets meer niets minder... het enige wat mij nog rest is wachten op een mailtje van apple store .... en dan naar hasselt racen ik hoop deze week...

Laatst gewijzigd door iMaccie; 10-11-09 om 22:04. Reden: schrijffout
  #57  
Oud 10-11-09, 22:34
Damys4 Damys4 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Het Gooi
Berichten: 84
Standaard

Hebben dan de meeste geluk ofzo die hem wel hebben ipv 4 maanden op een wachtlijst staan (wie zegt dat dat er is?? wie het hardste schreeuwt mag hem komen halen denk ik eerder)....gewoon in de auto springen en naar de stores gaan waar de meeste NIET heengaan....
4 dagen en ik had hem..Krefel Turnhout.
Niet reserveren gewoon dagje ervoor uit trekken.
__________________
Imac 3,2 Ghz 1TB, Iphone 3GS 32GB wit, Ipad 64GB 3G, Ipad 4 Retina 16GB Cellular (werk) Iphone 4 32GB. Apple TV 2 + Apple TV 3.
  #58  
Oud 10-11-09, 23:15
iMaccie iMaccie is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard

ja, maar ik koop zo een toestel liever in de buurt, moest er iets mis gaan, de service is nog net ietsje beter ergens waar je het gekocht hebt hoor.
nu morgen is het "zondag" dus even wachten en hopelijk donderdag of vrijdag een positief mailtje ... (ik heb de mijne pas vrijdag besteld)
  #59  
Oud 10-11-09, 23:56
vinz98 vinz98 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damys4 Bekijk bericht
4 dagen en ik had hem..
Niet reserveren gewoon dagje ervoor uit trekken.
Je hebt hem dus niet gereserveerd maar na 4 dagen er 1 gevonden? Ik snap hem niet helemaal.
  #60  
Oud 11-11-09, 12:30
Dpaki Dpaki is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mwagena Bekijk bericht
Eh wat bedoel je daarmee? dat ik misschien helemaal nog geen 32 gb van ze krijg?
Nou dat niet per se, maar meer dat ik hoop dat HCW wel de eerdere bestellingen voor dit type toestel heeft uitgeleverd. Dus dat er niet nog mensen in de rij staan van 2 maanden geleden en jij hem binnen 4 dagen krijgt. Want mocht dat zo zijn dan zijn ze dus bij HCW een beetje aan het denken 'die wachtlijst kan nog wel een maandje wachten'.

Nog even dit gezeik met alle leveringen en Mobistar en andere winkels en ik zeg echt m;n bestelling op. Dat mogen ze het bekijken. Want ik ga niet nog 2 maanden wachten en een iphone halen om vervolgens 3 maanden later een nieuwe type iphone op TV te zien. Ze bekijken het maar.

Iemand hier de laatste tijd nog 16gb zwart van HCW geleverd gekregen? Zo ja wanneer had je de bestelling geplaatst bij hun?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.