iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/47314-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-4-a.html)

lolgek 11-11-09 13:45

Ik zat er inderdaad ook al aan te denken m'n bestelling te annuleren en m'n geld terug te vragen.
Ik vroeg me alleen af of dit gewoon mogelijk was. Weet jij dit Dpaki?
Op de site stond wel dat je het recht had binnen 7 dagen na ontvangst van het artikel de verkoop te ontbinden, maar voor de levering kon ik niks vinden.

RoelJewel 11-11-09 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolgek (Bericht 382589)
Ik zat er inderdaad ook al aan te denken m'n bestelling te annuleren en m'n geld terug te vragen.
Ik vroeg me alleen af of dit gewoon mogelijk was. Weet jij dit Dpaki?
Op de site stond wel dat je het recht had binnen 7 dagen na ontvangst van het artikel de verkoop te ontbinden, maar voor de levering kon ik niks vinden.

Gewoon mailtje sturen dat je wil annuleren. Heb ik zelf ook gedaan en ergens anders m'n 32GB gehaald. Ging allemaal zonder problemen.

Dpaki 11-11-09 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolgek (Bericht 382589)
Ik zat er inderdaad ook al aan te denken m'n bestelling te annuleren en m'n geld terug te vragen.
Ik vroeg me alleen af of dit gewoon mogelijk was. Weet jij dit Dpaki?
Op de site stond wel dat je het recht had binnen 7 dagen na ontvangst van het artikel de verkoop te ontbinden, maar voor de levering kon ik niks vinden.

Voor de levering zou het gewoon moeten kunnen. Bij mij is het geld niet eens afgeschreven van mn CC. Op zich wel netjes dat ze dat pas gaan doen als ze inderdaad gaan leveren. Maar na aankoop via internet heb je 7 dagen om het artikel terug te sturen en je geld terug te krijgen. Als het artikel nog niet verzonden is is er dus alleen sprake van betaling zonder levering aan jou, en kan je dus gewoon je geld terug vragen.

Ik snap nog steeds niet waarom andere APR's naar mijn gevoel toch meer en regelmatiger uitleveren qua bestellingen en HCW dit toch laat afweten.

JanR 11-11-09 15:40

Ik wil ook een iPhone 3GS 16GB White gaan bestellen maarja,, waar vind je die nog op voorraad. Sommige winkels hebben er dan veel, andere weer helemaal niet:s

vinz98 11-11-09 17:03

Ik heb 3 filialen van HCW gebeld, voicemail. Ook email die kant op wordt niet beantwoord. Ik heb er drie in bestelling staan dus dat zal wel annuleren worden als het te lang gaat duren.

Ivoo 11-11-09 17:03

Iemand eenig idee welke winkel nog vooraad heeft.

MOBISTAR CENTER BRASSCHAAT
Bredabaan 326,
2930 BRASSCHAAT

Contact
Tel. 03/6512974

MOBISTAR TURNHOUT
Gasthuisstraat 34,
2300 TURNHOUT

Contact
Tel. 014/422433

Neeme bijde de telefoon niet op..

JanR 11-11-09 17:19

Dat is vrij logisch denk ik, het is namelijk een feestdag?

Ivoo 11-11-09 17:24

Moet je ook maar weten :) en morgen?

Ok ik zie het al weer wat geleerd, dankejwel.

woensdag 11 november 2009
Wapenstilstand
In België is wapenstilstand of wapenstilstandsdag op 11 november een nationale feestdag. Het is de jaarlijke herdenking van het einde van de Eerste Wereldoorlog. Ieder jaar wordt er in aanwezigheid van de koning de wapenstilstandsceremonie gehouden, niet alleen om de slachtoffers van de Eerste Wereldoorlog te gedenken, maar ook deze van de Tweede Wereldoorlog en alle andere oorlogen in de wereld. Ook in Frankrijk is wapenstilstandsdag een feestdag. Ook in het Verenigd Koninkrijk en het Britse Gemenebest wordt uitgebreid bij deze dag (Remembrance Day of Armistice Day) stilgestaan.

lolgek 11-11-09 18:23

hahahah ok vandaar dat ik geen reactie krijg!
bedankt voor de info en ik zal vandaag ook mijn wapens neerleggen tegenover HCW.

mwagena 11-11-09 20:30

hmm dat verklaart ook waarom ik vandaag voicemail kreeg bij HCW Leuven..

GeBas 11-11-09 22:49

Mensen probeer: Lab9 - Uw Apple Premium Reseller met winkels in Kortrijk en Aalst eens, ze leveren via ups naar NL voor € 25,- je hoeftnietvooraf te betalen , wel als ie binnen is, leveren evt. Ook btw vrij.

mwagena 12-11-09 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GeBas (Bericht 382875)
Mensen probeer: Lab9 - Uw Apple Premium Reseller met winkels in Kortrijk en Aalst eens, ze leveren via ups naar NL voor € 25,- je hoeftnietvooraf te betalen , wel als ie binnen is, leveren evt. Ook btw vrij.

Er is niet echt een bestelformulier aanwezig op deze website he..
Heb je ze opgebeld? of heb je zelfs je iPhone al binnen:) is er nog op voorraad?

Dpaki 12-11-09 09:38

Ik kreeg dit opgestuurd toen ik ze mailde:
Citaat:

Beste,

Op dit moment hebben wij een stop gezet op het aannemen van reservaties uit het buitenland.
Door de te grote vraag en te weinig aanbod, zijn wij genoodzaakt eerst onze wachtlijsten weg te werken.
Wij hopen u in de nabije toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Dit zal waarschijnlijk pas begin 2010 zijn.
Alvast bedankt voor uw begrip.

Vriendelijke groeten,

Kristof

_
Store Manager
Lab9 Aalst
 Apple Sales Professional
Dus voorlopig hebben we daar ook niets aan.

jordy1990 12-11-09 12:45

Mijn iphone 3gs 16gb black is binnen, ik heb hem 1,5week geleden besteld bij S&S in Hasselt en kreeg net een bericht dat ie binnen is..... De w8tijd valt bij deze gelukkig erg mee! ik hoop dat anderen net zo veel geluk hebben!

vinz98 12-11-09 15:04

@ jordy

had je alles via de mail geregeld of ook nog gebeld?

polmke 12-11-09 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordy1990 (Bericht 382984)
Mijn iphone 3gs 16gb black is binnen, ik heb hem 1,5week geleden besteld bij S&S in Hasselt en kreeg net een bericht dat ie binnen is..... De w8tijd valt bij deze gelukkig erg mee! ik hoop dat anderen net zo veel geluk hebben!

Ik heb ook van de S&S in Hasselt vandaag bericht gekregen dat ik mijn iphone 3gs zwart 16gb kan ophalen!:D

polmke 12-11-09 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vinz98 (Bericht 383014)
@ jordy

had je alles via de mail geregeld of ook nog gebeld?

Je kunt gewoon alles via de mail regelen. Heb ik ook gedaan..

iMaccie 12-11-09 17:30

Ik heb mijn iPhone opgehaald bij s&s.
deze had ik vorige vrijdag besteld via mail en heb hem vandaag binnen. Dus een week gewacht er zat een weekend en een feestdag tussen dus ......

Dpaki 12-11-09 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMaccie (Bericht 383062)
Ik heb mijn iPhone opgehaald bij s&s.
deze had ik vorige vrijdag besteld via mail en heb hem vandaag binnen. Dus een week gewacht er zat een weekend en een feestdag tussen dus ......

Welke iPhone had je besteld???

iMaccie 12-11-09 17:46

De 16GB 3Gs degene die moeilijk te krijgen is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:18.