iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/47314-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-4-a.html)

Dpaki 12-11-09 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMaccie (Bericht 383069)
De 16GB 3Gs degene die moeilijk te krijgen is.

De zwarte dus.

Wel goed dan, hopen dat ze bij s&s nog meer van die binnenkrijgen. Heb al drie maanden een bestelling staan bij HCW. Maar dat schiet gewoon niet op. Dus gisteren gemaild naar andere winkels waaronder naar s&s.
Ene filiaal mailde vanochtend terug dat ik kon bestellen en dat ze zouden verzenden naar NL. De andere filiaal reageerde net dat ze niet naar NL verzenden. Maar goed ik heb nu dus een bestelling staan en als het goed is ben ik de eerste die straks de 3GS 16gb zwart binnenkrijgt van de volgende lading. Want een wachtlijst hadden ze niet meer zeiden ze. Dus dat klinkt als goed nieuws in m'n oren. Hopen dat ze deze morgen nog wat binnen krijgen.

DavidMolenaar 13-11-09 00:18

Vandaag een bericht gekregen van HCW, waar ik bijna 4 maanden nu een bestelling (3GS 16GB Zwart) heb staan:

"Beste klant,

Wij kregen net het nieuws van Mobistar dat we normaal gezien volgende week voldoende toestellen zouden krijgen om onze wachtlijst af te werken. BEHALVE voor de 16GB Black. Hoeveel toestellen we hier van zullen ontvangen blijft onduidelijk. "

Ben benieuwd hoe lang ik nog mag wachten...

iMaccie 13-11-09 00:28

Ik moet er wel bij zeggen tussen vandaag en oktober heeft s&s een 500 iphones heeft binnen gekregen. Om maar te zeggen dat ik even gewacht heb met de reservatie tot vorige week, dus ik denk dat ze bij s&s bij zijn betreft reservaties uit te leveren.

Grts all.

puttemanp 13-11-09 15:28

Vanochtend om 10h naar Krefel Grimbergen gebeld, om 10h30 er buitengewandeld met een splinternieuwe 3GS 32GB.
Mij hoor je niet klagen over beschikbaarheid :)

Ze wisten me te zeggen dat er begin volgende week een nieuwe lading binnenkomt.

Greetz

Patrick

vinz98 13-11-09 20:00

S&S Antwerpen heeft nog wat witte 32 GB en een enkele 16 GB wit op voorraad.

annemiekerijke 13-11-09 20:35

vandaag gekocht in Turnhout
 
ik las alles op het forum, en moest in de buurt van Tilburg zijn, dus op naar Turnhout. De man van mobistar meldde: wij leveren voorlopig niet meer, geen voorraad lange wachttijden en een verbod op bestellingen aannemen ....

ik zag een Phonehouse en dacht, toch maar proberen. Iphone goed op voorraad. Direct meegekregen. Simlockvrij en goedkoop.

Met als voordeel voor garantie de nederlandse winkel.

De Phonehouse winkel zit ook in de Gasthuisstraat in Turnhout, net iets voor de Mobistar.

GeBas 13-11-09 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mwagena (Bericht 382899)
Er is niet echt een bestelformulier aanwezig op deze website he..
Heb je ze opgebeld? of heb je zelfs je iPhone al binnen:) is er nog op voorraad?


Ik heb alles via mail gedaan, ging heel soepel. Inmiddels heb ik hem al een maand. Zelf gehaald.

Paar collega's van me hebben het ook via mail geregeld en laten verzenden.

tCC 14-11-09 18:29

Gisteren gemaild en vandaag 2x een 32GB zwart gehaald bij S&S Wommelgem (Antwerpen) voor 675 incl btw per stuk.

Halverwege volgende week zouden er 20x 32GB zwart en 20x 32GB wit liggen met reserveringen waarvan niet duidelijk is of deze werkelijk opgehaald worden.

Het beste kun je even een mailtje sturen (mail adres te vinden op hun site) naar Antwerpen om er eentje te reserveren.

Kasatka 15-11-09 18:35

Gister bij een Mobistar winkel langsgeweest voor een 16GB 3GS, wat een absurde belevenis.

- Overal geadverteerd dat het ding 575 EURO kost
- Aan de telefoon te horen gekregen dat je er een onzinnig accessoires pakket bij moet kopen waardoor de prijs 629 EURO word
- Daadwerkelijk in de winkel te zijn aangekomen horen dat de prijs 699 EURO is

Needless to say ben ik totaal niet gecharmeerd van de maffia praktijken welke deze en andere mobistar winkels hanteren.

Vooral als een Phonehouse op 10m afstand dezelfde iPhone wel gewoon verkoopt voor 575 EURO. Blijkbaar hebben die Mobistar franchisehouders bloed (aka geld) geroken en dachten ze van 'Allée das weer zunne domme nederlander die tig km komt rijden, zat geld heeft en toch graag een iphone wil' ...

Bah, ik ben in staat om Steve Jobs op ze af te sturen.

kaboutertje 16-11-09 11:34

hcw
 
vandaag gemaild en deze week zouden ze dan eindelijk binnen moeten komen!...


hcw: " Beste,

Wij hebben vorige week eindelijk het nieuws gekregen dat onze toestellen deze week zouden moeten toekomen. Het aantal zou voldoende moeten zijn om de wachtlijst volledig weg te werken. Laten we hopen dat Mobistar deze keer zijn woord kan houden. "

Dpaki 16-11-09 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kaboutertje (Bericht 384196)
vandaag gemaild en deze week zouden ze dan eindelijk binnen moeten komen!...


hcw: " Beste,

Wij hebben vorige week eindelijk het nieuws gekregen dat onze toestellen deze week zouden moeten toekomen. Het aantal zou voldoende moeten zijn om de wachtlijst volledig weg te werken. Laten we hopen dat Mobistar deze keer zijn woord kan houden. "

Nou, fingers crossed dan maar. Zou wel erg mooi zijn. Want Debitel wordt opgeheven en ik mag dus een nieuwe abo uitkiezen. Ik wil een Vodafone Super Sim. Maar daar moet je dus je iPhone voor laten zien en je IMEI nummer geven. Dus hopen dat ik hem snel heb en dan m'n nummer kan meenemen. Anders krijg ik daar weer gezeik mee.

kris77 17-11-09 00:00

2 weken geleden in Waasland shopping center (apple store). iphone op voorraad.
Ook in verschillende kleinere gsm/car hifi shops heb ik ze al op voorraad gezien. Ik heb ondervonden als je even de moeite doet om verschillende shops te bellen dat je er altijd wel ergens eentje op voorraad kan afhalen

Pascal717 17-11-09 01:36

In Mediamarkt in Hasselt zijn er genoeg op stock ;)

Dpaki 17-11-09 09:34

Begijp dus echt niet waarom Mobistar wel naar andere winkels levert maar dus specifiek de APR's loopt te jennen. Anderzijds moet ik toch wel m'n vraagtekens gaan neerzetten bij de APR's. Waarom zou Mobistar nu het toch al uitlevert niet uitleveren aan andere APR's. Bedoel qua volume verkopen de grotere ketens als Media Markt veel meer en zijn ze dus een veel grotere concurrent dan de APR's.

Buffelke 17-11-09 10:59

Al verschillende Belcompany-winkels afgebeld en sommige hebben iPhones binnen, maar ze hebben van het hoofdkantoor te horen gekregen dat ze ze voorlopig niet mogen verkopen :confused: En ze weten niet wanneer dat wel terug het geval zal zijn, tja...

BfromB 17-11-09 11:00

4.000 iPhones gestolen - Mobistarklanten dreigen nog langer op gsm te moeten wachten
 
Artikel De Standaard

Dpaki 17-11-09 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BfromB (Bericht 384680)
Artikel De Standaard

Ja met verzijzing naar dat artikel kreeg ik dus een mailtje terug van HCW. Dus voorlopig geen iphone. Leveringen waren minimaal 2 weken uitgesteld.

#$%^#%^$%%^^%#$^%#$%^

Ik vind het overigens wel weer typisch dat HCW meteen al weet te vertellen dat ze dus niet genoeg toestellen zullen krijgen en dat het om de toestellen gaat die zijn zouden krijgen. Terwijl andere winkels zeggen dat ze deze week nog niets binnen hebben gehad en niet weten wat voor effect het op hun voorraad zal hebben.

henh 18-11-09 11:10

Even bellen met phonehouse, The Phone House :: Kunnen ze je zo vertellen waar er voorraad is en doorverbinden met het filiaal. Gisteren nog overal voldoende GS 16GB wit en zwart.

Buffelke 18-11-09 11:24

Aha, gouden tip! Net naar The Phone House gebeld en er ligt al eentje klaar zie, straks erom gaan :)
Thanks henh!!

Guyvi 18-11-09 11:41

Op maandag 2/11 naar Mobistar Center Mechelen gebeld en daar de melding gekregen dat er overal zeer lange wachtlijsten zijn en dat het momenteel quasi onmogelijk is om aan een iPhone te geraken.

5 minuten later naar Mobistar Center Aarschot gebeld en enkele uren later een zwarte iPhone 3Gs 32Gb gaan ophalen :p

Het is dus (zoals hier al herhaaldelijk gezegd) een kwestie van de minder voor de hand liggende winkels te contacteren.

Ik heb de mijne trouwens zonder accessoires aangeschaft.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.