//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hip hoi, Zonet een tripje richting Belgie ondernomen om eindelijk een 3GS te gaan kopen. Gelukkig hadden ze in het Mobistar Center in Mol veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 10-12-09, 17:49
beurreke beurreke is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Hip hoi,

Zonet een tripje richting Belgie ondernomen om eindelijk een 3GS te gaan kopen.

Gelukkig hadden ze in het Mobistar Center in Mol veel witte iphones in voorraad. Ik heb er meteen een 32GB meegenomen.

Heb effe geinformeerd naar voorraden, momenteel hebben ze enkel witte in voorraad de zwarte waren reeds allemaal uitverkocht.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 10-12-09, 19:34
Webbitch Webbitch is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 1
Smile

Ben 5 december naar de Carrefour in Belgie gereden en heb nu een simlockvrije 3gs 16gb wit...
  #203  
Oud 10-12-09, 19:51
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webbitch Bekijk bericht
Ben 5 december naar de Carrefour in Belgie gereden en heb nu een simlockvrije 3gs 16gb wit...
//Bericht verplaatst. Zoek in het vervolg een beter topic om je bericht te plaatsen
  #204  
Oud 10-12-09, 20:48
Broeny Broeny is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 6
Standaard

Nou, vandaag niet tot aan Antwerpen gekomen maar wel langs Turnhout gereden. Toch maar even voor de zekerheid naar The Phone House gegaan en daar hadden ze alle 4 de iPhones gewoon op voorraad. Dus geen kerstmarkt gezien vandaag maar wel met een iPhone 3GS 16gb zwart terug naar huis

Ze hadden er nog genoeg op voorraad vertelden ze me.. Thuis de iPhone aan de pc gehangen, syncen en hop, klaar!
  #205  
Oud 10-12-09, 22:17
Derwinnn Derwinnn is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 18
Standaard

@mwagena : en ? bevalt het ?

Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-12-09 om 22:43.
  #206  
Oud 11-12-09, 17:51
davejuh davejuh is offline
• iOS 3.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

heb afgelopen week de telefoon gepakt en met de phonehouse van onze zuiderbuuren gebeld. kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon die vroeg wat ik wou dus ik : ik zoek een iphone 3gs zwart 16 GB het was even stil ik kreeg een aantal plaatsen door waar ik uit kon kiezen en het was geregeld de iphone stond in bestelling de volgende dag opgehaald zonder problemen en de vriendelijke verkoper vertelde mij dat ik ook voor garantie problemen bij de phonehouse in NL terrecht kon.
dus mijn tip bel gewoon de phonehouse en alles word min of meer voor u geregeld
  #207  
Oud 11-12-09, 21:04
paul-pjh paul-pjh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb vandaag bericht gekregen van HCW dat ze niet meer voor de kerst kunnen leveren. Ik ben zeer teleurgesteld omdat ze altijd aangaven snel te kunnen leveren en nu plotseling niet meer....

Gr. Paul
  #208  
Oud 11-12-09, 22:27
noah noah is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davejuh Bekijk bericht
heb afgelopen week de telefoon gepakt en met de phonehouse van onze zuiderbuuren gebeld. kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon die vroeg wat ik wou dus ik : ik zoek een iphone 3gs zwart 16 GB het was even stil ik kreeg een aantal plaatsen door waar ik uit kon kiezen en het was geregeld de iphone stond in bestelling de volgende dag opgehaald zonder problemen en de vriendelijke verkoper vertelde mij dat ik ook voor garantie problemen bij de phonehouse in NL terrecht kon.
dus mijn tip bel gewoon de phonehouse en alles word min of meer voor u geregeld

domme vraag, maar gewoon simlockvrij toch? ik keek op de site van de nederlandse phonehouse, maar die verkopen de phone alleen maar in combi met een t mobile abonnement.

ik ben rond de kerstdagen in maastricht, zou wel leuk zijn als ik daar eventueel eentje mee kan pikken
  #209  
Oud 13-12-09, 13:29
paafje paafje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

Hallo mensen. Ik heb vrijdag het bericht gekregen van S&S dat ik me Iphone op kan halen. Ik ga er morgen naar toe.

Moet ik daar in de winkel (behalve het betalen van het toestel) nog om iets vragen of hun laten instellen ofzo...

Kan iemand hier meer over veretelen: " wat te doen na de aankoop" (activeren etc.)
  #210  
Oud 13-12-09, 13:48
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Thuis aan iTunes hangen, dan wordt ie geactiveerd. Eventueel nog even zorgen dat al je contacten en afspraken in bijv. Outlook staan en dan die synchroniseren. That's it.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #211  
Oud 13-12-09, 18:47
nero1001 nero1001 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paul-pjh Bekijk bericht
Ik heb vandaag bericht gekregen van HCW dat ze niet meer voor de kerst kunnen leveren. Ik ben zeer teleurgesteld omdat ze altijd aangaven snel te kunnen leveren en nu plotseling niet meer....

Gr. Paul
De levertijd staat nu op ongeveer 10 dagen staat op hun website
  #212  
Oud 14-12-09, 00:19
davejuh davejuh is offline
• iOS 3.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noah Bekijk bericht
domme vraag, maar gewoon simlockvrij toch? ik keek op de site van de nederlandse phonehouse, maar die verkopen de phone alleen maar in combi met een t mobile abonnement.

ik ben rond de kerstdagen in maastricht, zou wel leuk zijn als ik daar eventueel eentje mee kan pikken

helaas verkopen ze in NL geen simlock vrije iphone`s daarom ben ik naar belgie gereden maar als je toch in maastricht ben is het natuurlijk een kleine moeite om een half uurtje in de auto te zitten naar turnhout of miss nog dichter in de buurt van maastricht gewoon via google ff phonehouse belgie intypen daar staat ergens een belgisch nummer en dan helpt een verkoper je verder met het reserveren . let wel op pinnen in belgie is heel moeilijk je kan beter contant mee nemen
  #213  
Oud 14-12-09, 18:58
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Je merkt in dit topic wel dat behoorlijk wat Nederlanders naar België komen voor een iPhone. Dit is te danken aan de wet op koppelverkoop die onlangs veranderd is.
  #214  
Oud 14-12-09, 21:49
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wook Bekijk bericht
Je merkt in dit topic wel dat behoorlijk wat Nederlanders naar België komen voor een iPhone. Dit is te danken aan de wet op koppelverkoop die onlangs veranderd is.
Hoe is die dan (positief) veranderd? Als we een situatie krijgen zoals in Nederland (waar het naartoe gaat) zullen er niet veel Nederlanders meer naar België komen en zullen wij allemaal naar Italië uitwijken.
  #215  
Oud 14-12-09, 23:16
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wook Bekijk bericht
Je merkt in dit topic wel dat behoorlijk wat Nederlanders naar België komen voor een iPhone. Dit is te danken aan de wet op koppelverkoop die onlangs veranderd is.
Waar is te lezen dat de wet is veranderd?

Laatst gewijzigd door pietjebel; 14-12-09 om 23:19.
  #216  
Oud 14-12-09, 23:17
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
Waar is te lezen dat de wet is verandert?
Het is toch bekend dat koppelverkoop nu toegestaan is? Zie de reclame van Telenet, Belcompany, The Phone House enzovoort.
  #217  
Oud 14-12-09, 23:26
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Bij Belcompany is de iPhone nog steeds los te koop, wat er dan veranderd is zou ik niet weten.
  #218  
Oud 14-12-09, 23:27
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
Bij Belcompany is de iPhone nog steeds los te koop, wat er dan veranderd is zou ik niet weten.
De iPhone is inderdaad nog los te koop, maar dat geldt niet voor andere gsms. Vandaar ook mijn vraag:

Citaat:
Hoe is die dan (positief) veranderd? Als we een situatie krijgen zoals in Nederland (waar het naartoe gaat) zullen er niet veel Nederlanders meer naar België komen en zullen wij allemaal naar Italië uitwijken.
  #219  
Oud 14-12-09, 23:34
pietjebel pietjebel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 40
Standaard

Ik heb even gekeken en heb gezien dat ook andere merken gewoon los verkocht worden.
  #220  
Oud 15-12-09, 17:35
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Hoe is die dan (positief) veranderd? Als we een situatie krijgen zoals in Nederland (waar het naartoe gaat) zullen er niet veel Nederlanders meer naar België komen en zullen wij allemaal naar Italië uitwijken.

Dat is net wat ik bedoelde, door die wet van vroeger kunnen Belgen en Nederlanders nu nog steeds simlockvrije iPhones kopen in België. Ik beweer niet dat het afschaffen van het verbod op koppelverkoop een verbetering is, wel integendeel, zoiets kan enkel maar een verslechtering teweeg brengen. Koppelverkoop is enkel goed voor de portemonnee van de grote bedrijven, in dit geval de telecombedrijven.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
Ik heb even gekeken en heb gezien dat ook andere merken gewoon los verkocht worden.
Nu wel nog maar dat is enkel te danken aan het vroegere verbod op koppelverkoop. Met bepaalde producenten zoals Apple sluiten telecombedrijven exclusiviteitscontracten af zodat zij het alleen mogen verkopen. Wil je hem dan toch elders kopen zonder simlock dan betaal je meestal een pak meer. Ik geloof dat dit nu het geval is in Nederland.

Laatst gewijzigd door Wook; 15-12-09 om 17:38.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45.