iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/47314-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-4-a.html)

iScorpio 02-11-09 07:12

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4
 
Graag hier verder gaan met de discussie over "Beschikbaarheid 3GS in België"

Deel 1 is hier te vinden.

Deel 2 is hier te vinden.

Deel 3 is hier te vinden.

vinz98 02-11-09 10:55

Afgelopen vrijdag besteld bij HCW, op de website staat een verwachte levertijd van +/- 10 dagen maar net een mailtje binnengekregen:

Door het grote aantal bestellingen de laatste dagen is onze voorraad iPhones volledig uitgeput. Wij verwachten echter elke week een nieuwe levering van Mobistar. Van sommige types moeten wij echter nog steeds oude klantenorders invullen. Gelieve dus rekening te houden met het eventueel uitlopen van de vooropgestelde levertermijn. Bedankt voor uw begrip.


Nouja, wachten op de bus moeten we tenslotte allemaal.

Robe187 02-11-09 11:14

juiste gebeld naar mobistar in hasselt.. de eerste in de demerstraat heeft ze in voorraad maar je moet er 3 accessoires bij kopen dus kost het voor de iphone 3Gs 629euro en in de andere mobistar winkel op de albertstraat is hij nog niet voorradig maar zal eind deze week binnen komen maar hier hoef je tenminste geen extra accessoires kopen t.w.v. 55euro..

jordy1990 02-11-09 15:57

Als ik dus naar belgie ga voor een iphone en ik koop um daar, moet je dan ook een prepaid kaart van mobistar erbij kopen omdat je anders niet je eigen Nederlandse abbonement kan gebruiken? Ik had her ergens gelezen op internet maar weet niet precies of het waar is. Zou anders best wel lullig zijn als je er 1 zou hebben en je zou weer terug moeten omdat je niet kan bellen....

bvk007 02-11-09 16:31

Vandaag m'n iphone 32 GB zwart besteld bij S&S in Hasselt, waren gewoon op voorraad en ik ga 'm zaterdag halen.

kaboutertje 02-11-09 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vinz98 (Bericht 377999)
Afgelopen vrijdag besteld bij HCW, op de website staat een verwachte levertijd van +/- 10 dagen maar net een mailtje binnengekregen:

Door het grote aantal bestellingen de laatste dagen is onze voorraad iPhones volledig uitgeput. Wij verwachten echter elke week een nieuwe levering van Mobistar. Van sommige types moeten wij echter nog steeds oude klantenorders invullen. Gelieve dus rekening te houden met het eventueel uitlopen van de vooropgestelde levertermijn. Bedankt voor uw begrip.


Nouja, wachten op de bus moeten we tenslotte allemaal.


ik 13 juli zwarte 32gb besteld en vandaag maar weer is gemaild over hoe en wat: 'De situatie is nog steeds ongewijzigd. De levering van vorige week hebben wij niet ontvangen en zit waarschijnlijk nog in transport naar ons. 13 juli is inderdaad heel dicht bij het begin van de wachtlijst, een exacte plaats kan ik helaas niet meegeven.'

lekker vaag weer...

RoelJewel 02-11-09 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kaboutertje (Bericht 378275)
ik 13 juli zwarte 32gb besteld en vandaag maar weer is gemaild over hoe en wat: 'De situatie is nog steeds ongewijzigd. De levering van vorige week hebben wij niet ontvangen en zit waarschijnlijk nog in transport naar ons. 13 juli is inderdaad heel dicht bij het begin van de wachtlijst, een exacte plaats kan ik helaas niet meegeven.'

lekker vaag weer...

13 juli besteld en nog steeds niks?? Waarom nemen ze dan nog nieuwe reserveringen aan? Begreep uit het vorige topic dat er mensen pas geleden op vrijdag hebben besteld en dinsdag al hun iPhone in huis hadden. Waarom moet jij zo lang wachten dan?? Heb ook een zwarte 32 GB bij HCW besteld, maar ik kijk 't nog heel even aan en cancel dan eventueel m'n bestelling.

vinz98 02-11-09 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kaboutertje (Bericht 378275)
De levering van vorige week hebben wij niet ontvangen en zit waarschijnlijk nog in transport naar ons.

Ik heb vrijdag de winkel aan de lijn gehad en die vertelde dat ze vorige week wèl een levering binnen hebben gehad. Zijn verwachte levertijd voor mij zou drie weken worden.

Er wordt misschien met de waarheid gespeeld maar tegenover wie weet ik niet. We zullen zien.

RoelJewel 02-11-09 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vinz98 (Bericht 378329)
Ik heb vrijdag de winkel aan de lijn gehad en die vertelde dat ze vorige week wèl een levering binnen hebben gehad. Zijn verwachte levertijd voor mij zou drie weken worden.

Er wordt misschien met de waarheid gespeeld maar tegenover wie weet ik niet. We zullen zien.

Hmja, toch vreemd dat iemand blijkbaar al sinds half juli op z'n zwarte 32 Gb zit te wachten terwijl op de website over ongeveer 10 dagen levertijd wordt gesproken. Da's duidelijk niet eerlijk. Iemand een zwarte 32 GB na half juli bij HCW besteld en deze wel al inmiddels ontvangen? Zo ja, dan werken ze ook niet netjes de lijst met reservaties af...

Als de lijst echt zó lang is, moeten ze gewoon geen reservaties meer aannemen. Niet eerlijk ten opzichte van de klanten.

kaboutertje 02-11-09 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoelJewel (Bericht 378334)
Hmja, toch vreemd dat iemand blijkbaar al sinds half juli op z'n zwarte 32 Gb zit te wachten terwijl op de website over ongeveer 10 dagen levertijd wordt gesproken. Da's duidelijk niet eerlijk. Iemand een zwarte 32 GB na half juli bij HCW besteld en deze wel al inmiddels ontvangen? Zo ja, dan werken ze ook niet netjes de lijst met reservaties af...

Als de lijst echt zó lang is, moeten ze gewoon geen reservaties meer aannemen. Niet eerlijk ten opzichte van de klanten.

pffff lekker dan... ,oet ik er dan maar vanuit gaan dat alle na mij bestelde iPhones niet de 32gb zwarte zijn?.. is er iemand die na 13 juli de 32gb zwart heeft besteld en ontvangen?... dan ga ik toch maar even iets serieuzer antwoord geven aan t adres daar...

Snader 03-11-09 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordy1990 (Bericht 378129)
Als ik dus naar belgie ga voor een iphone en ik koop um daar, moet je dan ook een prepaid kaart van mobistar erbij kopen omdat je anders niet je eigen Nederlandse abbonement kan gebruiken? Ik had her ergens gelezen op internet maar weet niet precies of het waar is. Zou anders best wel lullig zijn als je er 1 zou hebben en je zou weer terug moeten omdat je niet kan bellen....

Niet waar. Je eigen simkaart is altijd voldoende om een Belgische iPhone (lees: alle origineel af fabriek simlockvrije iPhones) via iTunes te activeren!

vinz98 03-11-09 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kaboutertje (Bericht 378358)
pffff lekker dan... ,oet ik er dan maar vanuit gaan dat alle na mij bestelde iPhones niet de 32gb zwarte zijn?.. is er iemand die na 13 juli de 32gb zwart heeft besteld en ontvangen?... dan ga ik toch maar even iets serieuzer antwoord geven aan t adres daar...

Als ik een paar bladzijden terug lees in het vorige deel dan is er iemand die sinds aug op een 32 wacht en twee mensen met een 16 wit hadden hem met een week.

imix 03-11-09 10:59

Ik belde net naar S&S daar hadden ze hem gewoon op voorraad, de 32gb zwart. :) meteen eentje besteld en vanmiddag ophalen!

Dankzij bvk007

Zelf gister al zo`n 15 mobistar winkels gebeld en ook nog wat Krefel winkels, allemaal nog voor bestellingen:S

Mech-Warrior 03-11-09 11:13

Ik heb op 11 juli een 32GB 3gs besteld. Ook nog niets gehad, maar op 27 oktober na een mail van mij:


Beste klant,

Deze bestelling staat nog steeds open. In principe zou U deze week aan de beurt moeten zijn. Al zal alles afhangen van hoeveel toestellen we deze week zullen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,



Dus we wachten maar af. Ben toch pas in december weer thuis van ver weg, dus heb nog de tijd om te wachten.

vinz98 03-11-09 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mech-Warrior (Bericht 378458)
Dus we wachten maar af. Ben toch pas in december weer thuis van ver weg, dus heb nog de tijd om te wachten.

Zoals ik al schreef: Op de bus wachten moeten we allemaal. Ik houd goede hoop en bovendien sturen ze het op, dat doet niet iedereen.

jordy1990 03-11-09 13:00

Ik heb net ook S&S in Hasselt gebeld en ze hebben nog steeds 3gs 32GB op voorraad! voor mensen dus die er 1 willen reserveren, pak je kans..... Ik heb zelf liever een 16gb, die helaas niet op voorraad maar een bestelling loopt daar.

lolgek 03-11-09 19:46

Haha ja maar de bus komt gelukkig iets vaker dan de Iphones van tegenwoordig:)

En de bussen zijn niet misleidend. Hcw is dat wel!

Larry05 03-11-09 23:45

Er is een witte iPhone 16GB bij HCW Gent.

junkyjump 04-11-09 13:54

Probeer Mobistar center Dendermonde eens!

Vrijdag gewoon binnen gestapt met lege handen en terug buiten met een 3GS 16Gb Black!

Robe187 05-11-09 00:22

mobistar in hasselt heeft nog steeds geen iphone 3Gs 16gb zwart.. ze weten nog niet eens wanneer hun leveranciers langskomen.. het enigste wat ik steeds krijg te horen is dat ze vandaag nog geen leveringen hebben gehad en dat ik morgen moet terugbellen :(

slvb 05-11-09 10:16

7 Juli een een zwarte 32GB besteld bij HCW ; volgens HCW sta ik nu 1ste in de wachtrij voor dit type.

Mech-Warrior 05-11-09 11:38

Je laat wel weten wannneer je hem hebt he? :D
Want ik hem de 11de besteld aldaar, ook 32GB zwart :)

Jvdw86 05-11-09 11:39

Hallo Beste Mensen,

Over een aantal weken hebben we een paar dagen antwerpen gepland. Nu was ik benieuwd of iemand weet waar men in Antwerpen de iphone te koop heeft?

Dinges28 05-11-09 12:02

Denk dat je in/rond Antwerpen niets meer kan vinden :-(

Fav 06-11-09 16:40

Mensen, probeer mobistar Diksmuide eens... heb ik goed ervaring mee.
Leuk kleinschalig dorpje, daar rijd je zo binnen en gratis parkeren voor de deur.

samplex 06-11-09 17:48

HCW 2 maal gemailed geen reactie. Iphone wit op voorraad maar een mail dat het niet meer op voorraad is wegens veel vraag.

Lekkere naaiere en wel op de site zetten dat het op voorraad is.:mad:

Graf Zum Kotzen 06-11-09 18:49

Yes!! De laatste zwarte 32Gb GS gescoord bij de MacStore in Brussel. Kostte wel 705 euri, maar die 30 extra euri heb ik er wel over.

Nu nog bedenken hoe ik deze uitgave thuis ga uitleggen.......

RoelJewel 06-11-09 19:03

Zojuist bij S&S in Hasselt een zwarte 32GB opgehaald. Hadden 'm op voorraad toen ik eerder deze week belde en ben 'm dus net gaan halen.

Wat ik wel schofterig vind, is de 3% toeslag die ik moest betalen omdat ik een buitenlandse creditcard gebruikte :mad:. "Daarvoor hebben we extra kosten." Tuurlijk joh. En die heb je zeker niet als een Belg met een creditcard betaalt..... Dadelijk moet je ook nog extra betalen voor de schoonmaakkosten van de zaak.

polmke 07-11-09 17:25

In Hasselt bij S&S is alleen nog de 32 gb wit te krijgen!
Ik stond al op de lijst voor een 16gb zwart, en dacht na het lezen hier dan maar een 32 Gb kopen. Maar toen ik belde waren deze dus ook al op.
Er zit niks anders op dan toch nog "even" te wachten..

jordy1990 07-11-09 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door polmke (Bericht 380975)
In Hasselt bij S&S is alleen nog de 32 gb wit te krijgen!
Ik stond al op de lijst voor een 16gb zwart, en dacht na het lezen hier dan maar een 32 Gb kopen. Maar toen ik belde waren deze dus ook al op.
Er zit niks anders op dan toch nog "even" te wachten..

Wanneer heb je die besteld? Ik heb hem daar ook besteld en ben wel benieuwd hoelang dat ongeveer kan gaan duren...
Alvast bedankt:P

CherryApple 07-11-09 22:08

Nou ging toch heel anders hoor, 2 weken terug.
4 mobi's afgebeld in de buurt , en bij 3/4 hadden ze op voorraad ( genoeg witte, 3 zwarte => 16 gb )
Gewoon de middag gaan halen en geen probleem.

Sommige deden idd lullig met de 'verplichte accessoirepakket'

Damys4 08-11-09 19:50

In 2'e week Oktober telefonisch besteld bij Krefel Turnhout....binnen 4 dagen gebeld hij is er...die Zaterdag erna opgehaald...
32GB Wit.

polmke 09-11-09 11:07

Ik wil het perse bij een APR kopen omdat zij tenminste de mogelijkheid bieden om excl btw te kopen! En bij mobistar doen ze dat dus gewoon niet. Klant vriendelijkheid ten top natuurlijk;) Dus vandaar dat ik niet kijk naar de mogelijkheid om bij een mobistar winkel te kopen..

lemme201 09-11-09 21:30

Ik zoek er eigenlijk 3 stuks 3gs 16gb in de buurt van Maastricht.
Iemand een idee waar ik deze kan krijgen. ( deze week )

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CherryApple (Bericht 381077)

Sommige deden idd lullig met de 'verplichte accessoirepakket'

koppel verkoop was toch verboden?!?

Robe187 09-11-09 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lemme201 (Bericht 381895)
Ik zoek er eigenlijk 3 stuks 3gs 16gb in de buurt van Maastricht.
Iemand een idee waar ik deze kan krijgen. ( deze week )



koppel verkoop was toch verboden?!?

Op zoiets dus niet.. in deel 3 had ik het ook gezegd dat het verboden was maar iemand had me uitgelegd waarom dit dus wel mocht.. je zou eens in maasmechelen kunnen proberen.. als je wilt kan ik deze week eens gaan kijken in de shopping..

RoelJewel 09-11-09 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lemme201 (Bericht 381895)
Ik zoek er eigenlijk 3 stuks 3gs 16gb in de buurt van Maastricht.
Iemand een idee waar ik deze kan krijgen. ( deze week )



Probeer S&S in Hasselt. S and S

kal_el 09-11-09 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robe187 (Bericht 381935)
Op zoiets dus niet.. in deel 3 had ik het ook gezegd dat het verboden was maar iemand had me uitgelegd waarom dit dus wel mocht.. je zou eens in maasmechelen kunnen proberen.. als je wilt kan ik deze week eens gaan kijken in de shopping..

Hangen wel voorwaarden aan vast in belgië hoor.
Het product moet ten allen tijde ook zonder de extra's / korting te koop zijn.
Dus hoe dan ook kan je het toestel kopen zonder de extra's.
Gewoon een beetje lastig doen in de mobistar winkel als ze niet meteen toegeven :p

lemme201 10-11-09 08:49

In Maasmechelen ben ik gisteren geweest, Die dame had er weinig zin in.

ik vroeg voor de Iphone zei ze "en de rest van nederland en belgie wacht er ook op (toe ze een tijdschrift zat te lezen) "
of ze mij dan kon bellen als ze er waren. "moet ik zeker heel nederland en belgie gaan af bellen, belt u zelf maar"
ik zei dat ik dat al de hele dag aan het doen was. "de telefoon ligt er nu even naast, anders blijft dat ding de hele dag gaan?!?!"

Dus maasmechelen is even afgeschreven.

zal vandaag eens naar tongeren bellen misschien hebben ze daar wel zin om je te adviseren.

kaboutertje 10-11-09 10:44

iemand nog iets van HCW gehoord mbt de zwarte 32gb?

lolgek 10-11-09 12:15

Ontvangt HCW uberhaupt ooit wel eens een levering? ik heb nu al 3 weken een bestelling staan zonder 1 bericht. het betreft een Witte 3gs 16gb.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:32.