//

Problemen gebeld worden op iPhone 3GS uit Belgie

Problemen gebeld worden op iPhone 3GS uit Belgie discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige maand heb ik een simlockvrije iPhone 3GS gekocht in Belgie en gebruik deze met mijn T-Mobile abbonnement. Alles werkt in principe goed, alleen ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-09, 11:33
irisz irisz is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Question Problemen gebeld worden op iPhone 3GS uit Belgie

Vorige maand heb ik een simlockvrije iPhone 3GS gekocht in Belgie en gebruik deze met mijn T-Mobile abbonnement. Alles werkt in principe goed, alleen ben ik soms niet bereikbaar voor bepaalde mensen. Zij krijgen dan mijn voicemail, en pas na een paar keer proberen gaat mijn telefoon daadwerkelijk over. Mijn bereik is verder prima. Het probleem doet zich alleen voor bij bepaalde mensen (die verschillende providers hebben), en is er ook niet altijd (soms kunnen ze me wel normaal bellen).

Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? Ik heb al op verschillende fora gekeken; er zijn wel mensen die dit probleem ook hadden maar dit was steeds na de 3.0 update. De oplossing voor hen was om de iPhone te jailbreaken maar is dat relevant voor een iPhone die al simlockvrij is? Ik snap ook niet helemaal hoe jailbreaken het probleem op zou kunnen lossen...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-10, 15:15
Jacques de Zeeuw Jacques de Zeeuw is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: 's-Gravenzande
Berichten: 2
Standaard Via het normale netwerk kan ik niet gebeld worden

Ken het probleem ook, ook een simlock vrije Iphione via Belgie, alleen bereikbaar wanneer 3G verbinding aanwezig is, anders direct voicemail terwijl de telfoon op m'n bureau ligt, later wel info "bericht gemist"
ik wordt er gek van, als er geen oplossijng is ga ik 'm verkopen
Reageren

Labels
belgie, bereik, gebeld worden



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3gs uit belgie SmdFunction Jailbreak 8 27-10-10 16:34
Dataroaming uit, niet kunnen bellen/gebeld worden in Frankrijk? Cateye Internet in buitenland (roaming) 2 26-03-10 12:08
Problemen na update iPhone OS 3.0 (bellen / gebeld worden) dusun iPhone algemeen 56 22-12-09 17:24
iPhone 3G uit Belgie met problemen? Goudvis12 Koopinformatie België 42 17-10-08 00:34
Problemen met gebeld worden Yur Unlock [archief] 20 06-12-07 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.