//

iPhone aanschaffen bij Apple Store Antwerpen

iPhone aanschaffen bij Apple Store Antwerpen discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een plan om een simlockvrij iPhone aan te schaffen en die te gaan gebruiken met KPN. Daarbij heb ik nog wat vragen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-02-10, 17:10
CLL-Martin CLL-Martin is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Bergen op Zoom - NL
Berichten: 16
Standaard iPhone aanschaffen in Belgie en wat vragen.

Ik heb een plan om een simlockvrij iPhone aan te schaffen en die te gaan gebruiken met KPN. Daarbij heb ik nog wat vragen en ik weet ook niet of dat allemaal wel zo in z'n werk gaat. Wie wil er eens op mijn plan schieten.

Wie heeft er ervaring met het kopen van een iPhone bij de Apple Store in Antwerpen (aan de Meir), of kan ik beter naar de Fnac gaan oid? Ik woon niet ver van Antwerpen, dus mocht er wat mis zijn met de iPhone kan ik zo terug naar de winkel, maar helpen ze je ook goed dan?

Dan is het plan om mijn huidige Vodafone waar ik nog 4 maanden aan vast zit te voorzien van een internet blox, dan kan ik internetten op de aaifoon.
Kan zo'n blox gewoon aangezet worden en dan ga ik 10 euro per maand meer betalen of zitten er nog addertjes?

En als mijn vodafone ten einde loopt wil ik KPN, met surf en mail of de extra snelle (wat is aan te bevelen?) Daarbij heeft een sim-only het nadeel dat het niet zo heel erg veel goedkoper is als bij een personal sim en je beltegoed is maar 1 maand geldig. Dus ik wil dan bij KPN (online) een nieuw abo afsluiten van 2 jaar, een mooie nieuwe telefoon uitzoeken, die dan meteen op marktplaats kan. Als je dat dan uitrekent ben je nog goedkoper uit dan met sim-only...

Iemand al eens zo'n actie gedaan?

Laatst gewijzigd door CLL-Martin; 24-02-10 om 23:18.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-10, 17:34
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ik jou was zou ik eerst KPN eens contacteren. KPN levert tegenwoordig namelijk ook iphones bij hun abonnement en als je abo nog 4 maanden loopt, heb je dikke kans dat je nu wel al mag verlengen en een nieuwe iphone kunt nemen.

Als je de kosten van je reisje Antwerpen in de berekening meeneemt, weet ik zeker dat je met een gewoon abo + iphone goedkoper uit bent. En je hoeft niet op marktplaats te leuren met een KPN phone.
  #3  
Oud 24-02-10, 19:33
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Zoals de vorige spreker al aanhaalt levert KPN bij uitzondering iPhones aan vaste klanten. Dit gaat voor jou volgens mij niet op omdat je Vodafone hebt, nietwaar? Als je nu een sim only hebt van VF dan kan het wel eens zo zijn dat je geen internet blox kunt afsluiten.
  #4  
Oud 24-02-10, 22:03
CLL-Martin CLL-Martin is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Bergen op Zoom - NL
Berichten: 16
Standaard

Klopt, ik ben Vodafone klant, maar met een "normaal" abo, geen sim-only dus.
Ik neem aan dat ik dan de internetblox aan moet kunnen zetten op het moment dat ik een iphone in bezit heb?

Alleen als mijn abonement bij Vodafone is afgelopen wil ik graag weer KPN, en een iPhone!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone kopen in UK Engeland bij Carphonehouse, O2 of Apple store fgd007 Koopinformatie Rest Europa 4 07-12-08 01:54
Antwerpen Store . . . Roue iPhone accessoires en onderdelen 4 10-11-07 23:40
Verplicht iphone activeren bij apple store Laurensk Archief 23 08-10-07 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.