//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja daarom net als bij phoneshop.nl dan toch maar eind augustus proberen bij parijs 1 te scoren zonder reservering....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2281  
Oud 31-07-10, 23:18
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ja daarom net als bij phoneshop.nl dan toch maar eind augustus proberen bij parijs 1 te scoren zonder reservering.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2282  
Oud 01-08-10, 00:52
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Fijn zo'n update! En spannend dat nu de Iphone 4 nu voor mij ook eindelijk in zicht komt (ik hoop binnen een week of 3)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memento__mori Bekijk bericht
Even een update van de situatie bij Vanden Borre.
Er is al een levering bevestigd door Mobistar, er komen volgende week 3 iPhones binnen van 32GB en 6 van 16GB, dus kan er ongeveer vanuit gaan dat er elke week zo ongeveer 10 binnen zullen komen de eerste maanden.
Wat natuurlijk zeer weinig is voor een keten met 58 winkels. Maar het lag in de verwachtingen...

Vanmorgen stonden er 16 in bestelling van 16GB en 12 van 32GB.
Deze avond stonden er 40 in bestelling van 16GB en 24 van 32GB.
Aan een rato van 3 en 6 per week duurt het nu dus momenteel (hopelijk niet) 6-7 weken voor nummer 40 zijn/haar iPhone 16GB heeft en 8 weken voor nummer 24 zijn/haar 32GB heeft.

Ik hou jullie verder op de hoogte!
  #2283  
Oud 01-08-10, 02:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Weet iemand hoe het nu zat mee dat koppelverkoop? Ik meende ergens gelezen te hebben van iemand dat deze dat alleen kon doen als deze een nieuwe abo wilde aanschaffen bij mobistar, deze zegde van ja meneer, ik heb al een abo bij jullie maar helaas, brute pech, em moest een nieuw abo voor aanschaffen.
Mijn vraag is dus aan jullie; klopt dit nu of niet wat die persoon heeft gezegd en zoja, wat waren daar de prijzen dan van met koppelverkoop?
  #2284  
Oud 01-08-10, 09:53
Claudia Claudia is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

Heb gisteren mijn nieuwe Iphone 4 gekregen voor mijn verjaardag. Was al ambetant omdat ik hem nergens kon reserveren en geen tijd had om te gaan aanschuiven. Maar heb hem dan toch nog. Ben nu dus de trotse eigenaar van een Iphone 4. En ben er echt content van. Veel sneller dan mijn 3G.
  #2285  
Oud 01-08-10, 11:49
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Claudia Bekijk bericht
Heb gisteren mijn nieuwe Iphone 4 gekregen voor mijn verjaardag. Was al ambetant omdat ik hem nergens kon reserveren en geen tijd had om te gaan aanschuiven. Maar heb hem dan toch nog. Ben nu dus de trotse eigenaar van een Iphone 4. En ben er echt content van. Veel sneller dan mijn 3G.
wow relax kreeg ik dat maar. Waar hebben je ouders (of wie dan ook ) gehaald?
  #2286  
Oud 01-08-10, 12:10
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Weet iemand hoe het nu zat mee dat koppelverkoop? Ik meende ergens gelezen te hebben van iemand dat deze dat alleen kon doen als deze een nieuwe abo wilde aanschaffen bij mobistar, deze zegde van ja meneer, ik heb al een abo bij jullie maar helaas, brute pech, em moest een nieuw abo voor aanschaffen.
Mijn vraag is dus aan jullie; klopt dit nu of niet wat die persoon heeft gezegd en zoja, wat waren daar de prijzen dan van met koppelverkoop?
Koppelverkoop kun je zelf kiezen. Jij moet gewoon je toestel los kunnen kopen. Ik heb als nederlander afgelopen vrijdag gewoon los een toestel meegekregen zonder additionele ascesoires. Misschien dat de MS franchisers je wel een abbo proberen aan te smeren maar in principe moeten zij hem ook los verkopen.
Ik zou gewoon een MS proberen die in die lijst stond tijdens de reserveringen van vorige week woensdag (check dit topic op datum vorige week woensdag en je vind ze wel). Zelf ben ik op de huidevetterstraat geweest in Antwerpen.
Weet overigens niet of deze centra aan reservaties doen....
Succes!
  #2287  
Oud 01-08-10, 12:27
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Koppelverkoop kun je zelf kiezen. Jij moet gewoon je toestel los kunnen kopen. Ik heb als nederlander afgelopen vrijdag gewoon los een toestel meegekregen zonder additionele ascesoires. Misschien dat de MS franchisers je wel een abbo proberen aan te smeren maar in principe moeten zij hem ook los verkopen.
Ik zou gewoon een MS proberen die in die lijst stond tijdens de reserveringen van vorige week woensdag (check dit topic op datum vorige week woensdag en je vind ze wel). Zelf ben ik op de huidevetterstraat geweest in Antwerpen.
Weet overigens niet of deze centra aan reservaties doen....
Succes!
Het is inderdaad overal anders, maar een abonnement aansmeren gaat natuurlijk niet. Maar wat ik al gezien en gehoord heb zijn:
- accessoires moeten bijkopen (van een x-waarde)
- tenminste een pre-paid kaartje van Mobistar van 20 euro meekopen (volgens zeggen om te kunnen activeren ;-) )
__________________
[iPhone 5 | iPad 4 cellular | KPN | Mobile Vikings | iMac]
  #2288  
Oud 01-08-10, 12:31
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchClick Bekijk bericht
Het is inderdaad overal anders, maar een abonnement aansmeren gaat natuurlijk niet. Maar wat ik al gezien en gehoord heb zijn:
- accessoires moeten bijkopen (van een x-waarde)
- tenminste een pre-paid kaartje van Mobistar van 20 euro meekopen (volgens zeggen om te kunnen activeren ;-) )
Is dit de nieuwe methode om meer omzet te genereren. En wat nu dan als je weigert of de "extra's" te kopen en blijven doordrammen dat je ze niet nodig hebt?
  #2289  
Oud 01-08-10, 12:36
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Is dit de nieuwe methode om meer omzet te genereren. En wat nu dan als je weigert of de "extra's" te kopen en blijven doordrammen dat je ze niet nodig hebt?
@Suriboy
Ik weet het niet... De kans bestaat dat ze dan door de zaak roepen: Next!
Wat een heleboel mensen in NL niet weten is dat er geen verkoopplicht is. Belgie weet ik niet, maar lijkt me ook niet.
Een verkoper KAN tegen je zeggen: aan jou wil ik niet verkopen. Heb ik vroeger ook wel eens gezegd: "Je mag het niet eens meer van me kopen" ;-)
Als iemand me helemaal dol maakte. Uniek geval, maar toch...
  #2290  
Oud 01-08-10, 12:51
Claudia Claudia is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

Mijn vriendin haar zoon is vrijdag gaan aanschuiven in Antwerpen Huidevettestraat.En zo hebben hem nog kunnen bemachtigen. Vond het eerst al raar dat ik gisteren namiddag geen ontvangst meer had op mijn iphone 3G maar dat kwam dus omdat ze de micro sim ook al hadden aangevraagt. Leuke verrassing. en kado natuurlijk
  #2291  
Oud 01-08-10, 12:53
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchClick Bekijk bericht
@Suriboy
Ik weet het niet... De kans bestaat dat ze dan door de zaak roepen: Next!
Wat een heleboel mensen in NL niet weten is dat er geen verkoopplicht is. Belgie weet ik niet, maar lijkt me ook niet.
Een verkoper KAN tegen je zeggen: aan jou wil ik niet verkopen. Heb ik vroeger ook wel eens gezegd: "Je mag het niet eens meer van me kopen" ;-)
Als iemand me helemaal dol maakte. Uniek geval, maar toch...
Zucht!

Nogal wat problemen om een I-4 te kopen in Belgie:

*) Welke M* hanteert wel/geen reserveringslijstje?
*) Telefonisch reserveren wel of niet?
*) Indien geen reserveringslijst gehanteerd wordt, hoe weet je wanneer je moet zijn om hem direct na levering te bemachtigen.
*) Accesoires/extra wel of niet verplicht?

Mijn vrouw wilde eerst geen iphone. Pats, vrijdagavond krijg ik de opdracht: zoek en breng een i-4 voor mij. Phoe, had meteen een emmer water over haar willen donderen.

Laatst gewijzigd door Suriboy777; 01-08-10 om 13:22.
  #2292  
Oud 01-08-10, 13:01
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Zucht!

Nogal wat problemen om een I-4 te kopen in Belgie:

*) Welke M* hanteert wel/geen reserveringslijstje?
*) Telefonisch reserveren wel of niet?
*) Indien geen reserveringslijst gehanteerd wordt, hoe weet je wanneer je moet zijn om hem direct na levering te bemachtigen.
*) Accesoires/extra wel of niet verplicht?

Mijn vrouw wilde eerst geen iphone. Pats, vrijdagavond krijg ik de opdracht: zoek en breng een i-4 voor mij. Phoe, had meteen een emmer water over haar willen donderen.
HaHa... Klinkt nogal 'werede' Zie het voor me... ;-D
Maar je lijstje is zo goed als compleet...
- hoe snel moet je naar België zodat ze m voor je vasthouden ;-)
  #2293  
Oud 01-08-10, 13:05
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Is dit de nieuwe methode om meer omzet te genereren. En wat nu dan als je weigert of de "extra's" te kopen en blijven doordrammen dat je ze niet nodig hebt?
zeggen dat je er wel een abonnement bij zal nemen.
Eens je het abo getekend hebt en je toestel ontvangen hebt zeg je gewoon: "k zou graag mijn abo opzeggen..."
je krijgt namelijk 7 dagen de tijd om u abonnement kosteloos op te zeggen
iemand die ik ken heeft het vorig jaar zo gedaan en de winkelier stond daar dan met zijn mond vol tanden
  #2294  
Oud 01-08-10, 13:06
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchClick Bekijk bericht
HaHa... Klinkt nogal 'werede' Zie het voor me... ;-D
Maar je lijstje is zo goed als compleet...
- hoe snel moet je naar België zodat ze m voor je vasthouden ;-)
Oei, niet aan gedacht! Maar dat zal geen probleem zijn, vanuit Rotterdam naar Antwerpen moet in een uur kunnen....

Een I-4 uit NL is *geen* optie. We willen niets meer te maken hebben met T-Mobile. Een Engelse/Franse i-4 is geen optie ivm eventuele garantie.
  #2295  
Oud 01-08-10, 13:11
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Oei, niet aan gedacht! Maar dat zal geen probleem zijn, vanuit Rotterdam naar Antwerpen moet in een uur kunnen....

Een I-4 uit NL is *geen* optie. We willen niets meer te maken hebben met T-Mobile. Een Engelse/Franse i-4 is geen optie ivm eventuele garantie.
Als je zo op stel en sprong weg kan is dat fijn. Dat gaat mij niet altijd lukken... :-(

Dat zijn precies mijn gedachten. Wil zelfs niet eens aan T-Mobile beginnen en UK of F is te ver naar mijn zin voor garantie.
  #2296  
Oud 01-08-10, 13:12
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Oei, niet aan gedacht! Maar dat zal geen probleem zijn, vanuit Rotterdam naar Antwerpen moet in een uur kunnen....

Een I-4 uit NL is *geen* optie. We willen niets meer te maken hebben met T-Mobile. Een Engelse/Franse i-4 is geen optie ivm eventuele garantie.
Ik zit echt met dezeflde probleem en ik denk dat we nog lang kunnen wachten als we moeten rekenen op belgie:S want ik wil ook zonder reservering gewoon winkel binnen lopen en 1 kopen. Maar dat gaat lang duren vrees ik
  #2297  
Oud 01-08-10, 13:18
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ik zit echt met dezeflde probleem en ik denk dat we nog lang kunnen wachten als we moeten rekenen op belgie:S want ik wil ook zonder reservering gewoon winkel binnen lopen en 1 kopen. Maar dat gaat lang duren vrees ik
Ik wacht nog gewoon rustig (vette pech voor vrouwke) dan dat ik toegeef aan de gevraagde woekerprijzen voor een 16GB. Het is toch niet meer normaal om € 900 voor een I-4 te dokken.
  #2298  
Oud 01-08-10, 14:49
Kris8400 Kris8400 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
zeggen dat je er wel een abonnement bij zal nemen.
Eens je het abo getekend hebt en je toestel ontvangen hebt zeg je gewoon: "k zou graag mijn abo opzeggen..."
je krijgt namelijk 7 dagen de tijd om u abonnement kosteloos op te zeggen
iemand die ik ken heeft het vorig jaar zo gedaan en de winkelier stond daar dan met zijn mond vol tanden
Dan hebben noch jij, noch je kennis, noch die verkoper de algemene voorwaarden gelezen: 7 dagen opzegtermijn geldt alleen voor buiten de lokalen van mobistar afgesloten contracten.
  #2299  
Oud 01-08-10, 17:27
oli4ken oli4ken is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: BEVEREN
Berichten: 13
Standaard

hallo iedereen ik heb de volgende vraag, ik ben de gelukkige eigenaar van een iphone 4 maar niet een gewone , een demo toestel ...

er staan nu allemaal demo's op en muziek, ...
zou ik dit er af kunnen krijgen want als ik lang blijf drukken op de icoons gebeurt er niets ...

alvast bedankt !
  #2300  
Oud 01-08-10, 17:29
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oli4ken Bekijk bericht
hallo iedereen ik heb de volgende vraag, ik ben de gelukkige eigenaar van een iphone 4 maar niet een gewone , een demo toestel ...

er staan nu allemaal demo's op en muziek, ...
zou ik dit er af kunnen krijgen want als ik lang blijf drukken op de icoons gebeurt er niets ...

alvast bedankt !
haha zalig!

hang hem aan iTunes en klik op herstellen, dan zet ie alles terug naar de fabrieksinstellingen en zal je iPhone gewist zijn
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.