//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) 1ste vraag: Het leveren van de iPhone 4 bij een Apple Store duurt wat langer. Want Mobistar geeft voorrang aan zijn eigen winkels. 2de vraag: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2321  
Oud 02-08-10, 02:10
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

1ste vraag: Het leveren van de iPhone 4 bij een Apple Store duurt wat langer. Want Mobistar geeft voorrang aan zijn eigen winkels.
2de vraag: Gewoon een microsim bij je provider halen. Hebben ze normaal op voorraad.
3de vraag: Als je veel op het internet wilt gaan zou ik gaan voor een abonnement. Pre-pay gaat ook.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm

Laatst gewijzigd door Pascal717; 02-08-10 om 02:13.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2322  
Oud 02-08-10, 02:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Er zijn mensen bij die dus ook hun toestel hebben van vrijdag maar deze hebben gele vlekken en deze kunnen dat ook aantonen, wat moet je gaan doen als ze in de shop waar je je iphone 4 hebt gekocht het vertikken? Stel je eens in die mensen hun plaats voor dan, wat kan je dan nog in godsnaam gaan doen zodat je een nieuwe in de plaats krijgt?

Het probleem is allesins geweten, apple heeft zelf gezegd dat mensen die dit probleem voorhebben een nieuwe in de plaats voor krijgen, daar kunnen ze toch echt niet aan onderuit toch in de mobistar centra? Het is iets dat geweten is, iets waar de eigenaar niet aan kan doen en je hebt uiteraard garantie op.
  #2323  
Oud 02-08-10, 02:27
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Er zijn mensen bij die dus ook hun toestel hebben van vrijdag maar deze hebben gele vlekken en deze kunnen dat ook aantonen, wat moet je gaan doen als ze in de shop waar je je iphone 4 hebt gekocht het vertikken? Stel je eens in die mensen hun plaats voor dan, wat kan je dan nog in godsnaam gaan doen zodat je een nieuwe in de plaats krijgt?

Het probleem is allesins geweten, apple heeft zelf gezegd dat mensen die dit probleem voorhebben een nieuwe in de plaats voor krijgen, daar kunnen ze toch echt niet aan onderuit toch in de mobistar centra? Het is iets dat geweten is, iets waar de eigenaar niet aan kan doen en je hebt uiteraard garantie op.
Die gele vlekken trekken toch na een paar dagen weg. Is toch algemeen bekend
  #2324  
Oud 02-08-10, 02:36
perre perre is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 13
Standaard

Ik hoop dat het inderdaad zo is, maar ik heb er toch sterk mijn twijfels over.

En het valt eigenlijk zelden op, maar eens dat je ze ziet, kan je er niet meer naast kijken natuurlijk .

Ik geef ze nog een paar dagen, en dan ga ik toch ook eens langs mobistar hoor.
  #2325  
Oud 02-08-10, 02:44
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Apple gebruikt een product om het lcd scherm en het touchscreen aan elkaar te lijmen. Dat geeft een gele schijn op het scherm. Dat zou na een paar dagen verminderen en dan gans verdwijnen. Ik heb er bij mijne iPhone 4 geen last van.
  #2326  
Oud 02-08-10, 02:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Die gele vlekken trekken toch na een paar dagen weg. Is toch algemeen bekend
Helaas niet, er is iemand die deze nu al 3 dagen heeft ondertussen en de gele vlekken gaan niet weg.
Als ze die persoon echt tegen werken dan kan het me niet schelen ik deze niet persoonlijk ken, dan ga ik bij die gast en ga ik er mij mee moeien, die persoon kan zich niet zo verstaanbaar maken als ons snap je en kan niet praten of toch niet zoals ons, ik ben zelf geen heilige pater maar als men van zoiets zou misbruik maken daar kan ik echt pissed om zijn.
  #2327  
Oud 02-08-10, 02:55
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Helaas niet, er is iemand die deze nu al 3 dagen heeft ondertussen en de gele vlekken gaan niet weg.
Als dat zo is, zou ik nog een paar dagen wachten. Als ze dan nog niet weg zijn, terug naar Mobistar gaan.
  #2328  
Oud 02-08-10, 02:58
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

De kans dat ze hem omruilen is erg klein, hoogst waarschijnlijk zullen ze hem dan opsturen voor reparatie en ben je hem meteen een tijdje kwijt.

Op de launchdag mochten toestellen ook niet meer omgeruild worden eens ze de winkel verlaten hadden, en ze hebben waarschijnlijk geen toestellen in voorraad om meteen om te ruilen.
  #2329  
Oud 02-08-10, 03:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
De kans dat ze hem omruilen is erg klein, hoogst waarschijnlijk zullen ze hem dan opsturen voor reparatie en ben je hem meteen een tijdje kwijt.

Op de launchdag mochten toestellen ook niet meer omgeruild worden eens ze de winkel verlaten hadden, en ze hebben waarschijnlijk geen toestellen in voorraad om meteen om te ruilen.
Apple heeft heel duidelijk gezegd; wie gele vlekken op z'n iphone 4 heeft en deze na een 3tal dagen nog niet weg zijn dan mogen deze hun toestel OMRUILEN, dat stond er duidelijk bij.
Dus mensen mogen zich echt niet laten doen want anders zouden ze er misbruik van maken mss bij mobistar ofzo.
Ze zijn in feite verplicht.
Ik denk trouwens niet dat je zoiets kan herstellen of ze zouden een volledig niewu scherm ofzo moeten opplaatsen ofzo, weet ik veel .
Maar het punt is je normaal gezien een nieuwe in de plaats moet krijgen, dat heeft apple duidelijk laten verstaan.
  #2330  
Oud 02-08-10, 03:02
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
De kans dat ze hem omruilen is erg klein, hoogst waarschijnlijk zullen ze hem dan opsturen voor reparatie en ben je hem meteen een tijdje kwijt.
Dan ben je hem zeker een paar weken kwijt heb ik ondervonden bij de 3G.
  #2331  
Oud 02-08-10, 03:05
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Apple heeft heel duidelijk gezegd; wie gele vlekken op z'n iphone 4 heeft en deze na een 3tal dagen nog niet weg zijn dan mogen deze hun toestel OMRUILEN, dat stond er duidelijk bij.
Dus mensen mogen zich echt niet laten doen want anders zouden ze er misbruik van maken mss bij mobistar ofzo.
Ze zijn in feite verplicht.
Ik denk trouwens niet dat je zoiets kan herstellen of ze zouden een volledig niewu scherm ofzo moeten opplaatsen ofzo, weet ik veel .
Maar het punt is je normaal gezien een nieuwe in de plaats moet krijgen, dat heeft apple duidelijk laten verstaan.
Dat klopt. Maar als ze geen stock hebben gaat de moeilijk hé Of ze moeten zeggen, hou hem nog maar eventjes. We zullen laten weten als uwe nieuwe iPhone 4 hier is. Maar dat zullen ze niet doen, denk ik
  #2332  
Oud 02-08-10, 03:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Dat klopt. Maar als ze geen stock hebben gaat de moeilijk hé Of ze moeten zeggen, hou hem nog maar eventjes. We zullen laten weten als uwe nieuwe iPhone 4 hier is. Maar dat zullen ze niet doen, denk ik
Nee, dat gaan ze niet doen maar volgens mij komen de volgende lading iphones er mss einde deze week al toe?
Het is allesins nooit leuk voor deze die het voorhebben natuurlijk maarja, het is nu zo dus je moet al hopen ze bij mobistar niet belachelijk gaan doen, mocht ik dit nu zijn tegen gekomen en stel ik strakskes naar de shop ga en ze willen deze niet omruilen wees er dan maar zeker van ik er alles zou aan doen dit zelfs op het nieuws zou komen, een smske sturen naar 4040, ik ben er zeker van er een kans is vtm zoiets wel op tv zal willen tonen, het is toch wel straf nieuws dan .
  #2333  
Oud 02-08-10, 03:12
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Iedere dinsdag krijgen ze een nieuwe voorraad. Dan zou ik zeker dinsdag avond eens informeren bij een Mobistar Center
  #2334  
Oud 02-08-10, 03:22
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Kan je bij de meeste mobistar centers gewoon een iPhone krijgen zonder reservatie? :s Want Mobistar is redelijk wanordig dus ik ben redelijk de war kwijt (a)
  #2335  
Oud 02-08-10, 03:26
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolkenneth Bekijk bericht
Kan je bij de meeste mobistar centers gewoon een iPhone krijgen zonder reservatie? :s Want Mobistar is redelijk wanordig dus ik ben redelijk de war kwijt (a)
Persoonlijk denk ik dat de meeste Mobistar Centers nu met reservatie werken.
  #2336  
Oud 02-08-10, 03:28
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Hadden ze niet ooit gezegd dat ze daar niet mee werkten?
  #2337  
Oud 02-08-10, 08:14
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolkenneth Bekijk bericht
Kan je bij de meeste mobistar centers gewoon een iPhone krijgen zonder reservatie? :s Want Mobistar is redelijk wanordig dus ik ben redelijk de war kwijt (a)
Nee natuurlijk. Dat is nu wel algemeen bekend, niet?!
@Pascal: Je moet niet denken, je moet weten! Er zijn Mobistar's die alsnog NIET reserveren. Het is dus een grote tomola: wel / niet/ wanneer / waar... ;-)
__________________
[iPhone 5 | iPad 4 cellular | KPN | Mobile Vikings | iMac]
  #2338  
Oud 02-08-10, 10:32
wuzzle wuzzle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 63
Standaard

Net naar 2 centers in Genk gebeld, ze doen geen telefonische reservaties. Helaas.
  #2339  
Oud 02-08-10, 10:33
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wuzzle Bekijk bericht
Net naar 2 centers in Genk gebeld, ze doen geen telefonische reservaties. Helaas.
Damn, had in de planning staan om straks ook te gaan bellen met ze......
Zou er maar wat graag 2 van 32GB willen halen zij ze, maar om erheen te rijden met het risico dat ze er niet meer zijn vind ik te gek worden. Het is 2,5 uur rijden voor mij
  #2340  
Oud 02-08-10, 11:12
Ken1984 Ken1984 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 97
Standaard

Stop 's met bellen...ze nemen al de telefoon niet meer op en ik wil inlichtingen of mijn identiteitskaart daar vrijdag niet gebleven is...grrrrrr
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.