//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Voor degene die zich afvragen hoe goed de iPhone het 's avonds doet op (openlucht) concerten: YouTube - Golden Earring ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2401  
Oud 03-08-10, 10:33
Loedrums Loedrums is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
Voor degene die zich afvragen hoe goed de iPhone het 's avonds doet op (openlucht) concerten:

YouTube - Golden Earring - When The Lady Smiles @ Lokerse Feesten 2010

Paar uur geleden gefilmed op de Lokerse Feesten, ongeëdit op Youtube geplaatst. (Vergeet 720p niet te selecteren)

nice, ik stond daar ook ergens
Die camera is toch ook wel superieur voor in een telefoon te zitten.. wat een zot gek toestel
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2402  
Oud 03-08-10, 10:37
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Zeg, dames en heren Belgen hier op dit forum / in dit topic.....nog tips of informatie over Mechelen ? Zijn daar nog toestellen voorradig (32GB) ? Telefoon doen ze niet echt opnemen daar .....
  #2403  
Oud 03-08-10, 10:48
Kris8400 Kris8400 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

Net vernomen dat ik 18e sta op de bestellijst van Vdb.
  #2404  
Oud 03-08-10, 11:18
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Ik ben vandaag langs genk geweest, nou, daar hoeven de mensen die nog geen iPhone 4 hebben het niet te proberen, ik was daar al om 9 uur, winkel ging om half 10 open. (volgens de site om 9) ik kwam binnen en ze vertelde meteen dat ze niet meer aan reserveringen deed omdat het uit de hand liep.. Ik kreeg een heel mooi kaartje met daar alle telefoonnummers op van in de buurt van Genk (hoera!!)
dus toen ben ik doorgereden naar Maasmechelen, gelukkig nemen ze daar wel nog reservaties aan, 206 aanbetaling + accesoires (die ik niet nodig heb, maargoed...)
en now we wait
  #2405  
Oud 03-08-10, 11:25
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
dus toen ben ik doorgereden naar Maasmechelen, gelukkig nemen ze daar wel nog reservaties aan, 206 aanbetaling + accesoires (die ik niet nodig heb, maargoed...) en now we wait
Een aanbetaling van die grootte vind ik echt niet zuiver! (en dan nog die accesoires..) Hoe graag ik de iPhone4 wil, daar doe ik niet aan mee.
Ik denk dat de winkels er goed aan gaan doen iets te verzinnen en dat in alle winkels in te gaan voeren. Ik noem maar wat:
reserveren en dan binnen 24 / 36 uur ophalen. Geen reactie/overleg is zonder pardon direct na die termijn NEXT!
__________________
[iPhone 5 | iPad 4 cellular | KPN | Mobile Vikings | iMac]
  #2406  
Oud 03-08-10, 11:43
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Pfff, ik ben de draad een beetje kwijt. Een paar vragen:

1) Enig idee welke winkels er zonder reserveringen werken? Kan ik daar dan voor openingstijd voor de deur gaan staan?
2) Is er al een datum bekend voor een "2e levering"?
3) Kan ik er 2 tegelijk mee nemen? De tweede is voor een collega die geen vrij heeft momenteel
  #2407  
Oud 03-08-10, 11:44
Kris8400 Kris8400 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

Aanbetaling vind ik nog niet zo'n slecht idee: zo vermijden ze gasten (zoals er op dit forum wel een paar zitten) die gewoon overal reserveren en dan enkel bij de eerste die ze binnenheeft gaan zonder de andere winkels te verwittigen, die dan weer hun toestel aan de kant houden omdat ze denken dat er nog iemand achter gaat komen, zodat weer iemand anders er gene kan krijgen, enz...
  #2408  
Oud 03-08-10, 11:54
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris8400 Bekijk bericht
Aanbetaling vind ik nog niet zo'n slecht idee: zo vermijden ze gasten (zoals er op dit forum wel een paar zitten) die gewoon overal reserveren en dan enkel bij de eerste die ze binnenheeft gaan zonder de andere winkels te verwittigen, die dan weer hun toestel aan de kant houden omdat ze denken dat er nog iemand achter gaat komen, zodat weer iemand anders er gene kan krijgen, enz...
True, maar aan de andere kant zou ik (als ik de winkelier was) de klant een datum meegeven en als die dan niet voor die tijd het toestel heeft opgehaald (met desnoods 2 dagen marge) dan gaat ie naar de volgende klant op de lijst.
  #2409  
Oud 03-08-10, 11:57
pääsiäismuna's schermafbeelding
pääsiäismuna pääsiäismuna is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bento Bekijk bericht
Pfff, ik ben de draad een beetje kwijt. Een paar vragen:

1) Enig idee welke winkels er zonder reserveringen werken? Kan ik daar dan voor openingstijd voor de deur gaan staan?
2) Is er al een datum bekend voor een "2e levering"?
3) Kan ik er 2 tegelijk mee nemen? De tweede is voor een collega die geen vrij heeft momenteel
Roeselare doet het zonder, vertelden ze me via de telefoon.
Datums wisten ze ook niet, maar ze zeiden wel dat er elke dinsdag een lading was van nieuwe telefoons waaronder mss de iPhone4. Elke dinsdag bellen om eens te polsen was dus de boodschap.
Geen idee of je er 2 mee zal krijgen.

Ging zelf op de bestellijst van Kortrijk een gokje wagen, maar ben beland in Gent Langemunt. Wat voor mij wel een pak dichter bij huis is
  #2410  
Oud 03-08-10, 11:57
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris8400 Bekijk bericht
Aanbetaling vind ik nog niet zo'n slecht idee: zo vermijden ze gasten (zoals er op dit forum wel een paar zitten) die gewoon overal reserveren en dan enkel bij de eerste die ze binnenheeft gaan zonder de andere winkels te verwittigen, die dan weer hun toestel aan de kant houden omdat ze denken dat er nog iemand achter gaat komen, zodat weer iemand anders er gene kan krijgen, enz...
Geef aan de klanten dan gewoon de mogelijkheid om dat voorschot terug te vragen. Op die manier zijt ge als verkoper zeker dat ze wel moéten langskomen om hun reservatie af te zeggen indien ze ergens anders iets vinden, en als koper hebt ge tenminste de mogelijkheid om eventueel toch nog ergens anders te kopen indien het te lang duurt. Zoals de situatie nu is met die voorschotten, ligt de macht volledig bij de verkopers en kan de koper alleen maar eindeloos wachten.
  #2411  
Oud 03-08-10, 12:10
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Roeselare is 570 km heen en terug. Net iets teveel van het goede Enig idee welke winkels nog meer zonder reserveringen werken?
  #2412  
Oud 03-08-10, 13:21
MrGizMo MrGizMo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Standaard

In Lommel en Mol, ook niks. Wachttijden van 2 maanden, geen reservering.
  #2413  
Oud 03-08-10, 13:29
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris8400 Bekijk bericht
Aanbetaling vind ik nog niet zo'n slecht idee: zo vermijden ze gasten (zoals er op dit forum wel een paar zitten) die gewoon overal reserveren en dan enkel bij de eerste die ze binnenheeft gaan zonder de andere winkels te verwittigen, die dan weer hun toestel aan de kant houden omdat ze denken dat er nog iemand achter gaat komen, zodat weer iemand anders er gene kan krijgen, enz...
Dat ben ik dus met je eens... Daarom zette ik ook: "van deze grootte". Een aanbetaling vind ik niet zo gek...
En inderdaad zonder andere winkel op de hoogte te stellen / te verwittigen...
  #2414  
Oud 03-08-10, 13:36
Foesbar Foesbar is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Mechelen Belgium
Berichten: 23
Standaard

Ik sta met 3 op een wachtlijst in A'pen, maar we hebben de launchday zelf onze 4's kunnen ophalen.

Van zodra ik een bericht krijg dat de 3 * 32GB binnen zijn, kan ik waarschijnlijk deze gaan ophalen.

Stuur een pm met je gegevens en ik laat ze meteen op jullie naam zetten.

Prijs = winkelprijs, geen woekerwinsten, iedereen verdient een iphone 4 te halen.
Post hier wel eerst een reply zodat ik geen 40 pm's ontvang, eerste 3 kunnen bij mij terecht.

Gereserveerd in A'pen, ben zelf van Mechelen

Stond op nummer 9 / 10 en 11 en hij verwachte dat ik binne dit en 2 weken zou kunnen ophalen.
Max 1 stuk per persoon, geen verzending, enkel ophalen
  #2415  
Oud 03-08-10, 13:36
hesy hesy is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: (BEL) Leuven
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar hesy
Standaard

Zojuist enkele winkels in Vlaams-Brabant afgebeld en geen enkele kon me zeggen wanneer er nieuwe toestellen binnenkomen.
Nu mijn scherm stuk is, word ik toch wat ongeduldig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foesbar Bekijk bericht
Stuur een pm met je gegevens en ik laat ze meteen op jullie naam zetten.
Post hier wel eerst een reply zodat ik geen 40 pm's ontvang, eerste 3 kunnen bij mij terecht.
Zie hier mijn reply

Laatst gewijzigd door hesy; 03-08-10 om 13:40.
  #2416  
Oud 03-08-10, 13:49
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Aardig van je Foesbar Gebruik de iPhone eigenlijk nooit voor muziek dus ik zoek een 16GB versie, maar die 3 reservaties ben je vast zo kwijt op iPc
  #2417  
Oud 03-08-10, 13:50
Highfly Highfly is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Melsele
Berichten: 5
Standaard

@Foesbar

Graag! PM me om af te spreken. Ben van Antwerpen, maar wil gerust bij je langskomen, kom elke dag voorbij Mechelen..
  #2418  
Oud 03-08-10, 13:51
AndyVP AndyVP is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 15
Standaard

@ Foesbar heb wel interesse in 1 van je iPhone 4 32GB

Kstuur gegevens via PM
  #2419  
Oud 03-08-10, 13:57
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard TOF

@Foebar: Zou graag ook in aanmerking komen.

Net server down... ppfff ;-)
  #2420  
Oud 03-08-10, 13:57
Foesbar Foesbar is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Mechelen Belgium
Berichten: 23
Standaard

3 pm's ontvangen, gelieve niet meer te sturen.

Ik houd de gelukkigen op de hoogte

Voel me net Sinterklaas
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:53.