//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had al eerder vermeld een i 4 te hebben kunnen kopen ,nadat ik eerst een bord had zien staan op vrijdag middag aan de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2521  
Oud 04-08-10, 18:19
turbo2jet turbo2jet is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard geduld hebben ,

ik had al eerder vermeld een i 4 te hebben kunnen kopen ,nadat ik eerst een bord had zien staan op vrijdag middag aan de kassa van de mobistar winkel(turnhout ) waarop stond i phone uitverkocht en niet reserveerbaar was ik maandag terug geweest met contant geld in de hand (je weet maar nooit ) en het bord niet reserveerbaar was weg dus ik vroeg gewoon achter een i 4 , antwoord was," mits een deftig voorschot kunnen we je een reservatie doen en je word opgebeld zodra hij binnen is" , op het formulier stond dan ook nog eens dat zij tot december deze overeenkomst mochte uitvoeren ????? ?
Nu ik speelde de roulette mee en legde het voledige bedrag op tafel , met de woorden het is beter in uw kassa dan in mijn zakken en betalen moet ik hem toch ,
dus volledig betaald , en nog geen vierentwintig uur later telefoon , uw i4 kan afgehaald worden , vriendelijk en correct, de man gaf wel toe dat er slechts drie toestellen binnen waren maar dat hij donderdag weer toestellen verwachte
ik wil ook nog noteren , ik was en ben geen mobistar klant , moet trouwens nog steeds een microsim ophalen bij" base" of er eentje "microknippen"
dus persoonlijk denk ik een beetje geluk hebben van de goede dealer te hebben en in plaats van 200 tot 300 euro aan een vreemd afkomstig toestel (je moet maar pech hebben en om garantie moeten geen lopen )
gewoon beter kontant geld bij de mobistar op tafel gooien
en het zal vlug beantwoord worden
tussen dit bericht door moet ik er aan denken van er ook eens aan te denken dat ik hem nog moet uitpakken alles was een beetje tesamen toegekomen, verbouwingen , einde vakantie , iphone ....
MAAR IK BLIJF HET FORUM VOLGEN TOCH BENIEUWD ZIJNDE HOEVEEL GELUK IK HAD

Laatst gewijzigd door turbo2jet; 04-08-10 om 18:22.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2522  
Oud 04-08-10, 18:28
Daffiej Daffiej is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Breda
Berichten: 16
Standaard

Net een mail teruggehad van Mobistar Mol voor een iphone 4 16 GB. Ben 121e op de lijst...
Mits ze me inderdaad op de lijst zetten aangezien ik per mail heb gereserveerd.

Ben benieuwd...

Laatst gewijzigd door Daffiej; 05-08-10 om 14:53. Reden: Kreeg net een mail waarin werd verteld dat ik 121e ben :-s
  #2523  
Oud 04-08-10, 18:29
memento__mori memento__mori is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik verwacht rond de 6e mijn iPhone...
Had normaal gezien de 3e geweest, maar nu dus iets later volgens onze aankoopdienst (Vanden Borre)
  #2524  
Oud 04-08-10, 18:30
arjanNL arjanNL is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

Heej, ik heb een vraag, ik woon in het oosten van Nederland bij zwolle ( richting de duitse grens) Wat zou voor mij de dichtst bij zijnde Mobistar shop zijn in belgie,

En hoe werkt het bestel idee. want ik kan niiet zomaar als de iphone voor mij beschikbaar is ineenkeer naar belgie rijden.
  #2525  
Oud 04-08-10, 18:30
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memento__mori Bekijk bericht
Ik verwacht rond de 6e mijn iPhone...
Had normaal gezien de 3e geweest, maar nu dus iets later volgens onze aankoopdienst (Vanden Borre)
Hoeveel zijn er nu binnen gekomen?
  #2526  
Oud 04-08-10, 18:33
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Iemand een idee wat de situatie is in Antwerpen: Huidevetter, Meir of Keyserlei? Met alle positieve berichten die je hier leest moeten de eerste gereserveerden al uitgeleverd worden, toch.
  #2527  
Oud 04-08-10, 18:39
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjanNL Bekijk bericht
Heej, ik heb een vraag, ik woon in het oosten van Nederland bij zwolle ( richting de duitse grens) Wat zou voor mij de dichtst bij zijnde Mobistar shop zijn in belgie,

En hoe werkt het bestel idee. want ik kan niiet zomaar als de iphone voor mij beschikbaar is ineenkeer naar belgie rijden.
Op de mobistar site: Een verkooppunt zoeken kan je zoeken welke provincie dichtbij NL is. Zoek dan via een routeplanner voor de exacte afstand.
  #2528  
Oud 04-08-10, 18:58
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memento__mori Bekijk bericht
Ik verwacht rond de 6e mijn iPhone...
Had normaal gezien de 3e geweest, maar nu dus iets later volgens onze aankoopdienst (Vanden Borre)
Wow, dat is snel, zeker als er levertermijn 2 weken stond. Je bedoelt toch 6 augustus ?
  #2529  
Oud 04-08-10, 19:06
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer Bekijk bericht
Wow, dat is snel, zeker als er levertermijn 2 weken stond. Je bedoelt toch 6 augustus ?
Hij stond helemaal vanboven op de lijst
  #2530  
Oud 04-08-10, 19:08
arjanNL arjanNL is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

Ik heb nu een winkel gevonden in antwerpen wat voor mij dichtbij is, maar er staat geen mail bij, en dat geld ook bij andere mobistar winkels:S. mischien dat ik het over het hoofd zie, waar zou dat bij moeten staan?
  #2531  
Oud 04-08-10, 19:16
JaZzMaN251 JaZzMaN251 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door turbo2jet Bekijk bericht
nog geen vierentwintig uur later telefoon , uw i4 kan afgehaald worden , vriendelijk en correct, de man gaf wel toe dat er slechts drie toestellen binnen waren maar dat hij donderdag weer toestellen verwachte
Is dit zo? Hebben nog mensen dit gehoord?
  #2532  
Oud 04-08-10, 19:21
billytcherno billytcherno is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard Stand van zaken bij Vandenborre

Kan de goede ziel die bij vdborre werkt nog eens een stand van zaken geven mbt leveringen en hoeveelheden?

heb 3 stuks besteld/betaald via de website

Tx
  #2533  
Oud 04-08-10, 19:56
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Nee hoor per 17
Ik ben benieuwd wanneer we ze krijgen. Vraag me af of er bij hun al geleverd is door Mobistar. Goed idee om hem dan van de hand te doen. Zou dat kunnen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris8400 Bekijk bericht
Ze komen toch per 16 binnen

Ook voor de 16gb, het zou wel goed kunnen dat ik mn reservatie hier van de hand ga doen (voor prijs voorschot) als mijn bestelling bij Mobistar eerder binnenkomt. Of omgekeerd natuurlijk.
  #2534  
Oud 04-08-10, 20:03
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard VdB

Gaaf! Gefeliciteerd, kan je nog wel slapen nu
Ik hoop dat je nu gaat mailen dat er inderdaad bij de 1e ronde 17 van 16GB binnen zijn gekomen. IK WIL HEM OOK

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memento__mori Bekijk bericht
Ik verwacht rond de 6e mijn iPhone...
Had normaal gezien de 3e geweest, maar nu dus iets later volgens onze aankoopdienst (Vanden Borre)
  #2535  
Oud 04-08-10, 20:03
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ik heb het in het "Frankrijk-topic" ook gevraagd, maar is er kans dat ik morgenochtend in België een tweetal iPhone4 (zonder reservering) kan oppikken ? Misschien heeft iemand reservering(en) over?
  #2536  
Oud 04-08-10, 20:05
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Ik heb het in het "Frankrijk-topic" ook gevraagd, maar is er kans dat ik morgenochtend in België een tweetal iPhone4 (zonder reservering) kan oppikken ? Misschien heeft iemand reservering(en) over?
Volgens mij is die kans onbestaande.
  #2537  
Oud 04-08-10, 20:23
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Klopt. In Nederland kennen we geen "slice & dice"-cultuur. Wil je eentje hebben moet je bij wijze van 5000€ in de maand verdienen.
Dat is ongeveer wat ik verdien...
  #2538  
Oud 04-08-10, 20:25
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjanNL Bekijk bericht
Ik heb nu een winkel gevonden in antwerpen wat voor mij dichtbij is, maar er staat geen mail bij, en dat geld ook bij andere mobistar winkels:S. mischien dat ik het over het hoofd zie, waar zou dat bij moeten staan?
De telefoon is uitgevonden in 1876, ook in België gebruiken ze de telefoon anno 2010...
  #2539  
Oud 04-08-10, 20:32
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door turbo2jet Bekijk bericht
ik had al eerder vermeld een i 4 te hebben kunnen kopen ,nadat ik eerst een bord had zien staan op vrijdag middag aan de kassa van de mobistar winkel(turnhout ) waarop stond i phone uitverkocht en niet reserveerbaar was ik maandag terug geweest met contant geld in de hand (je weet maar nooit ) en het bord niet reserveerbaar was weg dus ik vroeg gewoon achter een i 4 , antwoord was," mits een deftig voorschot kunnen we je een reservatie doen en je word opgebeld zodra hij binnen is" , op het formulier stond dan ook nog eens dat zij tot december deze overeenkomst mochte uitvoeren ????? ?
Nu ik speelde de roulette mee en legde het voledige bedrag op tafel , met de woorden het is beter in uw kassa dan in mijn zakken en betalen moet ik hem toch ,
dus volledig betaald , en nog geen vierentwintig uur later telefoon , uw i4 kan afgehaald worden , vriendelijk en correct, de man gaf wel toe dat er slechts drie toestellen binnen waren maar dat hij donderdag weer toestellen verwachte
ik wil ook nog noteren , ik was en ben geen mobistar klant , moet trouwens nog steeds een microsim ophalen bij" base" of er eentje "microknippen"
dus persoonlijk denk ik een beetje geluk hebben van de goede dealer te hebben en in plaats van 200 tot 300 euro aan een vreemd afkomstig toestel (je moet maar pech hebben en om garantie moeten geen lopen )
gewoon beter kontant geld bij de mobistar op tafel gooien
en het zal vlug beantwoord worden
tussen dit bericht door moet ik er aan denken van er ook eens aan te denken dat ik hem nog moet uitpakken alles was een beetje tesamen toegekomen, verbouwingen , einde vakantie , iphone ....
MAAR IK BLIJF HET FORUM VOLGEN TOCH BENIEUWD ZIJNDE HOEVEEL GELUK IK HAD


Ik zou geen BASE simkaart knippen naar microsim. Ik heb het met de mijne gedaan, maar het werkte niet. Plakte ik mijn geknipte microsim terug in mijn oude simkaart (ik had heel voorzichtig met een breekmes gesneden) geplakt, dan werkte die wel terug gewoon in mijn iPhone 3G. Heb net een microsim weest ophalen in Ronse en mijn iPhone 4 werkt nu perfect met BASE.
  #2540  
Oud 04-08-10, 20:34
matthias.flion matthias.flion is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: steenokkerzeel
Berichten: 65
Standaard

ik ben net naar leuven geweest en sta 5de op de wachtlijst, zou het nog lang duren voordat ik hem heb?
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50.