//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) wauw bedankt Ik ga OVERmorgen meteen eens bellen. (heb geen voorafbetaling moeten doen) EDIT: maandag gesloten zie ik...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #3101  
Oud 15-08-10, 16:21
Kryptazol Kryptazol is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

wauw bedankt

Ik ga OVERmorgen meteen eens bellen. (heb geen voorafbetaling moeten doen)

EDIT: maandag gesloten zie ik

Laatst gewijzigd door Kryptazol; 15-08-10 om 16:24.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3102  
Oud 15-08-10, 17:11
WebsterMC WebsterMC is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik heb eens gesproken met de dame van MC Aalter. Ik sta daar sinds afgelopen maandag als eerste op de lijst voor een 16 gig (mijn vrouw die voor mij stond heeft de hare maandag gekregen).

Sindsdien heeft ze jammer genoeg geen binnengekregen, dus ik hoop dat het voor nu maandag zal zijn (morgen dus). Maar zeker kon ze het niet zeggen, aangezien ze zelf bijna geen informatie krijgt over de leveringen.

Wat haar opviel was dat de laatste week ze elke dag minsten 5 personen bij krijgt op de wachtlijst. Ook krijgt ze elke dag meermaals telefoon om te vragen of er Iphones onmiddelijk te verkrijgen zijn.

Ze gaat ervan uit dat de meeste mensen nu wel doorhebben dat er nog altijd een tekort is en dat dit nog nog een tijdje zo zal zijn. Daarom dat de mensen die eerst een afwachtende houding innamen zich nu toch nog op een wachtlijst zetten (met voorschot van € 100 in Aalter).

Ik denk dat ook, ondanks de grote levering mediamarkt Antwerpen begin vorige week. Die leveringen zijn een druppel op een hete plaat. Uiteindelijk waren die 200 iphones binnen 24u uitverkocht en zijn er in bijna alle winkels grote wachtlijsten. Bij winkels zonder wachtlijsten moet je op het juiste moment binnenkomen, want als je een uur na levering komt zijn deze ook al allemaal weg.

Voor wie er nog geen heeft, maar wel één wilt zal geduld een schone deugd zijn. En ik hoop echt dat ik maandag mijn iphone krijg. Maar als het niet zo is. Ze komt wel.

Ooit...
  #3103  
Oud 15-08-10, 17:19
Turgon's schermafbeelding
Turgon Turgon is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 35
Standaard

Ik vind het alleen schandalig dat de Apple Premium Resellers gewoon niets krijgen... Ik heb begin juni gereserveerd bij Easy-M, maar Mobi* levert nog niets aan APR. Schande!
  #3104  
Oud 15-08-10, 19:02
parathion parathion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wichelen (Oost-vlaanderen)
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ccadenza Bekijk bericht
Moest je niet zo lang willen wachten en als je geen voorschot betaald hebt dan kan je beter een iphone in de Stationsstraat in Sint-Niklaas bestellen. Ik heb begin deze week een iphone 4 32gig besteld en ik was 7e op de wachtlijst! Nu weet ik wel niet hoeveel mensen er op de wachtlijst staan voor de 16gig.. In de mobistar winkel in Beveren waren er vorige week ook maar totaal 30 mensen op de wachtlijst. Toch een stuk minder dan 120!

MOBISTAR CENTER SINT-NIKLAAS STATIONSSTRAAT
Stationsstraat 15,
9100 SINT-NIKLAAS

Contact
Tel. 03/7668595
Fax. 03/7667263

Openingsuren
Ma
Di - Zat 09:30 tot 12:30 en 13:30 tot 18:00
(Reserveren gaat telefonisch dus je hoeft geen voorschot te betalen)
Misschien dat ze daar het zelfde systeem toepassen als in het MC in het waasland shopping center (zelfde eigenaar?) heb daar vrijdag besteld en sta op de 3de! plaats voor een 16 gig. daar werken ze met zeer beperkte reserveringslijsten eens de lijst vol is komt er niemand meer op. en er wordt pas aan een nieuwe begonnen als de vorige lijst volledig geleverd is.
volgens hen vielen de leveringen nog mee...
  #3105  
Oud 15-08-10, 20:38
mopvest mopvest is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: BRUGES
Berichten: 6
Standaard

Kan iemand me zeggen wat het beste moment is om te bellen naar een mobistar center dat zonder lijst werk? Maandag morgen zouden ze er dan al binnen hebben?
  #3106  
Oud 15-08-10, 22:40
WebsterMC WebsterMC is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mopvest Bekijk bericht
Kan iemand me zeggen wat het beste moment is om te bellen naar een mobistar center dat zonder lijst werk? Maandag morgen zouden ze er dan al binnen hebben?
Er is niet één leveringsdag voor een mobistarcenter. Sommigen worden maar één keer per week geleverd, andere drie keer. en op het forum is hier al als "standaard leveringsdag" al dinsdag, donderdag en vrijdag genoemd geweest.

Ik denk dat het vooral "op goed geluk" bellen zal zijn. Wat u ook niet garandeert dat ze het toestel dan effectief voor jou opzijleggen...
  #3107  
Oud 16-08-10, 00:17
mopvest mopvest is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: BRUGES
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WebsterMC Bekijk bericht
Er is niet één leveringsdag voor een mobistarcenter. Sommigen worden maar één keer per week geleverd, andere drie keer. en op het forum is hier al als "standaard leveringsdag" al dinsdag, donderdag en vrijdag genoemd geweest.

Ik denk dat het vooral "op goed geluk" bellen zal zijn. Wat u ook niet garandeert dat ze het toestel dan effectief voor jou opzijleggen...
Je kan dus niet vragen of ze hem even opzij willen leggen? Gewoon snel naar de winkel crossen dus
Van die dagen wist ik het nog niet bedankt
  #3108  
Oud 16-08-10, 01:00
dewille dewille is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turgon Bekijk bericht
Ik vind het alleen schandalig dat de Apple Premium Resellers gewoon niets krijgen... Ik heb begin juni gereserveerd bij Easy-M, maar Mobi* levert nog niets aan APR. Schande!
Idd.
Gewoon blijven wachten. EN werken.
Sinds ik heb bestelt heb 7 juni, heb ik hem al meerdere malen terug verdient XD
Na 30juli wou ik hem echt snel, maar nu pfff ben hem zelf beu.
(toch wil ik hem eens bekijken)
  #3109  
Oud 16-08-10, 12:55
Stootle Stootle is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

ben vandaag na brugge geweest, en wat een fiasco

de ene mobi winkel was toe wegens verbouwingen, de ander had er geen, nam geen reserveringen aan, en wist niet wanneer volgende levering toe kwam. Hij zei: bel maar af en toe....

en het ergste dan nog in de saturn: ik vraag na de iphone, eerst proberen ze me een abbo van mobistar aan te smeren, ik weiger dan zeggen ze: je kan enkel reserveren als je abbo er bij neemt.

wat een service zeg.... ge kan daar toch nie veel tegen doen ze, dreigen of wel, dan lachen ze ne kee
  #3110  
Oud 16-08-10, 13:11
lazy_g lazy_g is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

kreeg het volgende op mijn vraag voor levertijd:
Citaat:
Beste,

Aangezien het onregelmatig aantal reservaties is het moeilijk een wachttermijn te bepalen.

Gelieve op een mailtje van ons te wachten wanneer uw toestel voorradig gekomen is.

Met vriendelijke groeten,

Mobistar Center Mol - Geel - Herentals
Beetje vaag verhaal... weet ik nog niet waar ik aan toe ben...
  #3111  
Oud 16-08-10, 13:44
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lazy_g Bekijk bericht
kreeg het volgende op mijn vraag voor levertijd:


Beetje vaag verhaal... weet ik nog niet waar ik aan toe ben...
Wanneer heb je daar ingeschreven? Ze krijgen daar helaas maar leveringen in mondjesmaat binnen, dus als je niet heel vroeg hebt ingeschreven (juni), kan het nog een aantal weken/maanden duren hoor.
  #3112  
Oud 16-08-10, 13:55
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lazy_g Bekijk bericht
kreeg het volgende op mijn vraag voor levertijd:


Beetje vaag verhaal... weet ik nog niet waar ik aan toe ben...
Ik kreeg exact dezelfde mail, gereserveerd begin juli, was toen 100ste op de lijst
  #3113  
Oud 16-08-10, 14:42
marc_dierens marc_dierens is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 25
Standaard

Vandaag mijn iPhone 4 32 GB ontvangen die ik via eBay in de UK gekocht heb. In Belgacom Center een micro-sim gaan halen, nu nog wachten op activatie van die micro-sim. Prachtig toestel met ditto scherm.
  #3114  
Oud 16-08-10, 14:44
slimbo86 slimbo86 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11
Standaard

Ik heb de mijne besteld in Wilrijk op de dag van de lancering. Toen stond ik op de 21ste plaats, en nu sta ik op de 13de plaats. Gaat dus langs geen kanten vooruit...
  #3115  
Oud 16-08-10, 15:10
Wim33 Wim33 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_dierens Bekijk bericht
Vandaag mijn iPhone 4 32 GB ontvangen die ik via eBay in de UK gekocht heb. In Belgacom Center een micro-sim gaan halen, nu nog wachten op activatie van die micro-sim. Prachtig toestel met ditto scherm.
Zijn de microsims gewoon op voorraad in de belgacom centers? Heb er vrijdag een kunnen bestellen via de mobistar site, dus hoop hem deze week te ontvangen, maar moet ook nog een microsim halen.
  #3116  
Oud 16-08-10, 15:16
slimbo86 slimbo86 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim33 Bekijk bericht
Zijn de microsims gewoon op voorraad in de belgacom centers? Heb er vrijdag een kunnen bestellen via de mobistar site, dus hoop hem deze week te ontvangen, maar moet ook nog een microsim halen.
Yep,
ben daar vorige week eens voor gaan horen in belgacom center in het Wijnegem shopping center, en daar hadden ze nog een hele stapel liggen.
  #3117  
Oud 16-08-10, 15:29
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Wordt de data vanop je oude sim dan ook meteen overgezet op die microsim, of hoe werkt dat?
  #3118  
Oud 16-08-10, 16:47
WebsterMC WebsterMC is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim33 Bekijk bericht
Zijn de microsims gewoon op voorraad in de belgacom centers? Heb er vrijdag een kunnen bestellen via de mobistar site, dus hoop hem deze week te ontvangen, maar moet ook nog een microsim halen.
Ik heb hiervoor gebeld naar proximus. Daar wisten ze mij te vertellen dat niet elke Belgacom/Proximus winkels micro-sim kaarten hadden gekregen, en ze had hier geen overzicht van.

Maar ze waren zo vriendelijk om meteen de micro-sim op te sturen.
maandag gebeld, dinsdag verzonden, donderdag ontvangen.

Toen mijn vrouw hare Iphone kreeg (de mijne is nog altijd niet binnen), heb ik gewoon terug naar Proximus gebeld en nog geen 10 minuten later was deze geactiveerd. Ik heb dus geen Proximus winkel nodig gehad.

Sim-kaart kopieren hoefden we evenwel niet te doen, maar ik denk dat je daar met uw micro-simkaar en oude simkaart gewoon een proximus winkel kunt binnenlopen.
  #3119  
Oud 16-08-10, 17:01
maximus26061989 maximus26061989 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Waregem
Berichten: 15
Standaard

weet er iemand iets meer over de leveringen in MC Waregem? ik heb een iphone 4 32 GB zwart besteld...
ik ben vorige week langs geweest en toen zeiden ze me dat ik 5e op lijst stond voor 32 gb en dat er al 2 mensen hun iphone hebben ontvangen.
ze zeiden mij ook dat ze op 30 juli 3 iphones 16 gb en 2 iphones 32 gb gekregen hadden, op donderdag 5 augustus hebben ze een aantal 16 gb modellen bijgekregen (hoeveel hebben ze niet gezegd). het is dus nog altijd wachten op nieuwe levering van 32 gb modellen. hopelijk duurt het niet al te lang meer...
  #3120  
Oud 16-08-10, 17:13
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maximus26061989 Bekijk bericht
weet er iemand iets meer over de leveringen in MC Waregem? ik heb een iphone 4 32 GB zwart besteld...
ik ben vorige week langs geweest en toen zeiden ze me dat ik 5e op lijst stond voor 32 gb en dat er al 2 mensen hun iphone hebben ontvangen.
ze zeiden mij ook dat ze op 30 juli 3 iphones 16 gb en 2 iphones 32 gb gekregen hadden, op donderdag 5 augustus hebben ze een aantal 16 gb modellen bijgekregen (hoeveel hebben ze niet gezegd). het is dus nog altijd wachten op nieuwe levering van 32 gb modellen. hopelijk duurt het niet al te lang meer...
HIer ongeveer hetzelfde verhaal met mijn 32GB in Mol. Het 32GB-model wordt echt wel veel minder geleverd dan de 16GB heb ik zo de indruk.
Reageren



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:28.