iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Ik zeg niet dat gij liegt, maar volgens mij klopt die info gewoon niet hoor.. Heb die winkel eens even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik stel voor dat iemand die nog een iPhone nodig heeft gewoon eens belt en dan weten we het meteen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iphone4 update
Iemand al een idee wanneer de iphone 4 zelf een update krijgt ttz; andere antenne en dergelijke kleine kinderziektes...blijkbaar zijn de kleine problemen reël en wil Apple niet te veel gezichtverlies lijden.(weet dit van een medewerker van een Apple Store)
Blijft natuurlijk altijd moeilijk in te schatten in hoeverre dit verhaaltje klopt... |
|
|||
|
|||
Trouwens, een vriend van mij werkt bij Saturn in Antwerpen (dochterzaak van Media Markt).
En hun "achterpoortje" was helemaal geen achterpoortje, het was gewoon een verkeerde levering Er waren voor die dag 200 iPhones voorzien voor AL de winkels in en rond Antwerpen, maar ze waren allemaal die dag bij Media Markt geleverd... Domme fout van Mobistar/Apple, maar ook niet meer of niet minder, media markt had gewoon geluk Maar het kan misschien nog eens gebeurd zijn bij die ACS... Ik zeg niet dat het zo is maar 't is een mogelijkheid |
|
|||
|
|||
Citaat:
Neen, dat er écht 100 toestellen in zo'n winkeltje geleverd worden, geloof ik gewoonweg niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Achja, voor mij maakt het allemaal niet veel uit hoor. Ik heb de mijne en ben er heel tevreden van. Ik dacht ik ga dit gewoon ff melden in het topic zodat andere mensen er misschien ook vandaag nog eentje kunnen hebben. |
|
|||
|
|||
in mobistar roeselare (ooststraat) zijn ze binnen, zeker een stuk of 5-8
je mag er zo een meepakken. Maar je moet wel bij mobistar zijn of een abbo nemen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mits de nodige assertiviteit zult ge uiteindelijk ook wel zonder abonnement kunnen buitenlopen. Echt erg dat er winkels zijn waar ze mensen zulke dingen blijven wijsmaken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
antwoord op de vraag: hebben jullie iphone 4 binnen. das het eerste da ze vragen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat bedoel ik dus met dat ge mits wat assertiviteit, dat toestel uiteindelijk wel zult meekrijgen. Laatst gewijzigd door FenixStyle; 20-08-10 om 15:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals verwacht, geen iPhones meer en al een lange reservatielijst. |
|
|||
|
|||
Iphone 16 Gent
Daarnet MC binnengelopen in Gent (veldstraat) met de vraag of ze iphone 4 binnenhadden. 10 minuten later stond ik buiten met een 16gig model. Nice!
|
|
|||
|
|||
Bwa, als ze zeggen `neen, je krijgt enkel een iPhone met een Mobistar abbo` kan je er toch niet veel tegen doen hoor.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soit voor mezelf maakt het toch niet uit aangezien Roeselare te ver is, ik wil maar gewoon aantonen dat degenen die er echt eentje willen daar, zich zeker niet moeten laten tegenhouden door die zogezegde verplichting tot abo. Gewoon blijven volharden, wie niet waagt, niet wint... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik snap er echt niets meer van. Blijkbaar krijgen verschillende MC in Vlaanderen nu wel weer leveringen terwijl de MC in Waregem al 2 weken zonder moet doen. Dit heeft als gevolg (ik zeg het nogmaals...) dat ik nog altijd op mijn 32 gb-model wacht ondanks al sinds juni op de lijst te staan!
Ik vind het ook echt niet kunnen dat Mobistar nu reeds aan MM en dergelijke levert terwijl ze nog eens niet hun eigen winkels kunnen deftig bevoorraden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nochthans waren er volgens Patti Verdoodt (woordvoerster Mobistar) op 31/07 geen problemen met een tekort aan stocks en zouden er weldra nieuwe hoeveelheden voorradig zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ha dan was je me net voor!! hahaha, had ook iemand op pad gestuurd
|
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|