//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Ik zeg niet dat gij liegt, maar volgens mij klopt die info gewoon niet hoor.. Heb die winkel eens even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #3281  
Oud 20-08-10, 15:14
Luvlektrik Luvlektrik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Ik zeg niet dat gij liegt, maar volgens mij klopt die info gewoon niet hoor.. Heb die winkel eens even opgezocht (Welkom bij ACS & ACS Telecom,uw partner in Telecom, Car-HiFi, Navigatie, Beveiliging, ...), en dat is gewoon een of ander telecomwinkeltje. Alé komaan, hoe onrealistisch is het dat zo'n gewoon telecomwinkeltje 100 toestellen geleverd zou krijgen, terwijl de ketens zoals Mobistar, Fnac, Vandeborre, allemaal met veel minder moeten stellen per winkel?
Eerlijk gezegd, ik weet ook niet hoe en waarom, maar waarschijnlijk was hij juist bang dat hij ze niet verkocht ging krijgen juist omdat het zo'n kleine winkel is.

Maar ik stel voor dat iemand die nog een iPhone nodig heeft gewoon eens belt en dan weten we het meteen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3282  
Oud 20-08-10, 15:16
STIPHONE STIPHONE is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: v
Berichten: 17
Standaard iphone4 update

Iemand al een idee wanneer de iphone 4 zelf een update krijgt ttz; andere antenne en dergelijke kleine kinderziektes...blijkbaar zijn de kleine problemen reël en wil Apple niet te veel gezichtverlies lijden.(weet dit van een medewerker van een Apple Store)
Blijft natuurlijk altijd moeilijk in te schatten in hoeverre dit verhaaltje klopt...
  #3283  
Oud 20-08-10, 15:18
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Trouwens, een vriend van mij werkt bij Saturn in Antwerpen (dochterzaak van Media Markt).
En hun "achterpoortje" was helemaal geen achterpoortje, het was gewoon een verkeerde levering
Er waren voor die dag 200 iPhones voorzien voor AL de winkels in en rond Antwerpen, maar ze waren allemaal die dag bij Media Markt geleverd...
Domme fout van Mobistar/Apple, maar ook niet meer of niet minder, media markt had gewoon geluk

Maar het kan misschien nog eens gebeurd zijn bij die ACS...
Ik zeg niet dat het zo is maar 't is een mogelijkheid
  #3284  
Oud 20-08-10, 15:19
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luvlektrik Bekijk bericht
Eerlijk gezegd, ik weet ook niet hoe en waarom, maar waarschijnlijk was hij juist bang dat hij ze niet verkocht ging krijgen juist omdat het zo'n kleine winkel is.

Maar ik stel voor dat iemand die nog een iPhone nodig heeft gewoon eens belt en dan weten we het meteen.
Voor hetzelfde geld was het gewoon een truc om wat klanten te lokken... "Ja ze zijn nét uitverkocht. Maar... Ik verwacht een van dees weer zo'n grote levering, dus als u 100 euro voorschot geeft, dan zet ik u op de wachtlijst en hebt u er weldra eentje!!"

Neen, dat er écht 100 toestellen in zo'n winkeltje geleverd worden, geloof ik gewoonweg niet.
  #3285  
Oud 20-08-10, 15:24
Luvlektrik Luvlektrik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Voor hetzelfde geld was het gewoon een truc om wat klanten te lokken... "Ja ze zijn nét uitverkocht. Maar... Ik verwacht een van dees weer zo'n grote levering, dus als u 100 euro voorschot geeft, dan zet ik u op de wachtlijst en hebt u er weldra eentje!!"

Neen, dat er écht 100 toestellen in zo'n winkeltje geleverd worden, geloof ik gewoonweg niet.
Er is geen voorschot betaald, hij is gewoon binnengestapt en heeft 3 iPhones gekocht (2x 16GB + 1x 32GB, de mijne). Geen bestelling geplaatst of zo. Waarom zou hij dan iets verzinnen van zo'n grote levering als hij de iPhones toch al gekocht heeft...?

Achja, voor mij maakt het allemaal niet veel uit hoor. Ik heb de mijne en ben er heel tevreden van. Ik dacht ik ga dit gewoon ff melden in het topic zodat andere mensen er misschien ook vandaag nog eentje kunnen hebben.
  #3286  
Oud 20-08-10, 15:35
Stootle Stootle is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

in mobistar roeselare (ooststraat) zijn ze binnen, zeker een stuk of 5-8

je mag er zo een meepakken. Maar je moet wel bij mobistar zijn of een abbo nemen...
  #3287  
Oud 20-08-10, 15:36
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stootle Bekijk bericht
in mobistar roeselare (ooststraat) zijn ze binnen, zeker een stuk of 5-8

je mag er zo een meepakken. Maar je moet wel bij mobistar zijn of een abbo nemen...
Ge moet juist niets...
Mits de nodige assertiviteit zult ge uiteindelijk ook wel zonder abonnement kunnen buitenlopen. Echt erg dat er winkels zijn waar ze mensen zulke dingen blijven wijsmaken.
  #3288  
Oud 20-08-10, 15:39
Stootle Stootle is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Ge moet juist niets...
Mits de nodige assertiviteit zult ge uiteindelijk ook wel zonder abonnement kunnen buitenlopen. Echt erg dat er winkels zijn waar ze mensen zulke dingen blijven wijsmaken.
als ge zegt nee kben nie bij mobistar zeggen ze: sorry dan kunnen we je niet helpen.

antwoord op de vraag: hebben jullie iphone 4 binnen.

das het eerste da ze vragen
  #3289  
Oud 20-08-10, 15:44
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stootle Bekijk bericht
als ge zegt nee kben nie bij mobistar zeggen ze: sorry dan kunnen we je niet helpen.

antwoord op de vraag: hebben jullie iphone 4 binnen.

das het eerste da ze vragen
Zeg dan gewoon dat ge langskomt voor een iPhone en tevens ook eens wilt horen wat dan de mogelijkheden zijn ivm een abo te nemen. Als het toestel op de toonbank staat, en de verkoper de uitleg van de aboformules heeft gedaan, vertelt ge vriendelijk dat ge er thuis eens over zult nadenken en dan wel zult terugkomen. Als ze dan weigeren te verkopen vertelt ge gewoon de waarheid. Dat ge wéét dat ze u niet mogen verplichten er een abo bij te nemen, en dat ge weet dat zij dat ook goed genoeg weten. En zeg dat ze er bij het hoofdkantoor van Mobistar ook niet mee zullen lachen als die te horen krijgen dat er Mobistarcentres zijn die Mobistar een slechte naam bezorgen door zich aan gedwongen koppelverkoop te wagen... En vertel dat internetfora echt een zeer goede bron zijn voor mond-op-mondreclame van winkels, óók in negatieve zin... En concludeer dat het dus gewoon voor beiden het beste is als die iPhone gewoon mee wordt gegeven zonder abo.
Dat bedoel ik dus met dat ge mits wat assertiviteit, dat toestel uiteindelijk wel zult meekrijgen.

Laatst gewijzigd door FenixStyle; 20-08-10 om 15:47.
  #3290  
Oud 20-08-10, 15:47
pbouwen pbouwen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luvlektrik Bekijk bericht
Eerlijk gezegd, ik weet ook niet hoe en waarom, maar waarschijnlijk was hij juist bang dat hij ze niet verkocht ging krijgen juist omdat het zo'n kleine winkel is.

Maar ik stel voor dat iemand die nog een iPhone nodig heeft gewoon eens belt en dan weten we het meteen.
Heb ze net even gebeld.
Zoals verwacht, geen iPhones meer en al een lange reservatielijst.
  #3291  
Oud 20-08-10, 15:49
crispclean crispclean is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone 16 Gent

Daarnet MC binnengelopen in Gent (veldstraat) met de vraag of ze iphone 4 binnenhadden. 10 minuten later stond ik buiten met een 16gig model. Nice!
  #3292  
Oud 20-08-10, 15:49
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

Bwa, als ze zeggen `neen, je krijgt enkel een iPhone met een Mobistar abbo` kan je er toch niet veel tegen doen hoor.
  #3293  
Oud 20-08-10, 15:51
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bdr Bekijk bericht
Bwa, als ze zeggen `neen, je krijgt enkel een iPhone met een Mobistar abbo` kan je er toch niet veel tegen doen hoor.
Beetje dreigen met dat ge wel zult zorgen voor negatieve reclame op internet, mailtje/telefoontje zult doen naar het hoofdkantoor,... kan al veel helpen. Ze wéten dat het eigenlijk niet mag, maar toch proberen ze het bij elke klant. Wanneer er dan een klant is die écht moeilijk doet, zullen ze mss wel toegeven hoor. Liever een iPhone zonder abo verkopen, dan op de vingers getikt te worden door het hoofdkantoor, of negatieve reclame over hun winkel te moeten lezen op internetfora...
Soit voor mezelf maakt het toch niet uit aangezien Roeselare te ver is, ik wil maar gewoon aantonen dat degenen die er echt eentje willen daar, zich zeker niet moeten laten tegenhouden door die zogezegde verplichting tot abo. Gewoon blijven volharden, wie niet waagt, niet wint...
  #3294  
Oud 20-08-10, 15:52
parlipip parlipip is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luvlektrik Bekijk bericht
Ik ga vandaag denk ik een paar mensen heel blij maken.

In de winkel waar mijn leverancier heeft gehaald zijn er een week geleden 100 toestellen binnengekomen (16GB + 32GB maar de 32GB waren denk ik al op). Hij vertelde tegen mijn leverancier dat hij schrik had dat hij ze niet allemaal zou verkopen... Wat dus betekent dat hij nog niet veel reservaties had gekregen.

Ik weet niet hoeveel er nog van overschieten, maar ik vermoed dat er wel nog te pakken zijn.

ACS BVBA

E. Woutersstraat 38 C
2220 Heist o/d Berg
015 / 24 33 70

Trouwens: wat een prachttoestel
Heeft er ook geen (meer) in stock hoor, maar bedankt voor de tip!
  #3295  
Oud 20-08-10, 16:05
maximus26061989 maximus26061989 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Waregem
Berichten: 15
Standaard

Ik snap er echt niets meer van. Blijkbaar krijgen verschillende MC in Vlaanderen nu wel weer leveringen terwijl de MC in Waregem al 2 weken zonder moet doen. Dit heeft als gevolg (ik zeg het nogmaals...) dat ik nog altijd op mijn 32 gb-model wacht ondanks al sinds juni op de lijst te staan!

Ik vind het ook echt niet kunnen dat Mobistar nu reeds aan MM en dergelijke levert terwijl ze nog eens niet hun eigen winkels kunnen deftig bevoorraden.
  #3296  
Oud 20-08-10, 16:09
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maximus26061989 Bekijk bericht
Ik snap er echt niets meer van. Blijkbaar krijgen verschillende MC in Vlaanderen nu wel weer leveringen terwijl de MC in Waregem al 2 weken zonder moet doen. Dit heeft als gevolg (ik zeg het nogmaals...) dat ik nog altijd op mijn 32 gb-model wacht ondanks al sinds juni op de lijst te staan!

Ik vind het ook echt niet kunnen dat Mobistar nu reeds aan MM en dergelijke levert terwijl ze nog eens niet hun eigen winkels kunnen deftig bevoorraden.
Hier dezelfde frustratie. Toen ik twee weken geleden hoorde dat er nog maar drie wachtenden voor me waren, verwachtte ik mij elk moment aan een telefoontje. Momenteel echter nog niets... Snap dat niet dat er zooo slecht geleverd wordt. Dat iemand die pas na 30 juli reserveerde en op plaats 100 ofzo staat nog niets heeft, dat is normaal. Maar dat iemand die sinds juni al op een 16e plaats staat en nog altijd niets heeft? Dat zou toch niet mogen he...
  #3297  
Oud 20-08-10, 16:50
parlipip parlipip is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Nochthans waren er volgens Patti Verdoodt (woordvoerster Mobistar) op 31/07 geen problemen met een tekort aan stocks en zouden er weldra nieuwe hoeveelheden voorradig zijn.
  #3298  
Oud 20-08-10, 17:08
studiomuscle studiomuscle is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crispclean Bekijk bericht
Daarnet MC binnengelopen in Gent (veldstraat) met de vraag of ze iphone 4 binnenhadden. 10 minuten later stond ik buiten met een 16gig model. Nice!
had je gereserveerd?

Laatst gewijzigd door studiomuscle; 20-08-10 om 17:48.
  #3299  
Oud 20-08-10, 17:47
studiomuscle studiomuscle is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crispclean Bekijk bericht
Daarnet MC binnengelopen in Gent (veldstraat) met de vraag of ze iphone 4 binnenhadden. 10 minuten later stond ik buiten met een 16gig model. Nice!
Bedankt voor de tip. Daarnet ook gepasseerd en heb de laatste kunnen aankopen.

Woohooo!
  #3300  
Oud 20-08-10, 19:37
lazy_g lazy_g is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

ha dan was je me net voor!! hahaha, had ook iemand op pad gestuurd
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:01.