//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) die is dus al weg!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #3561  
Oud 09-09-10, 22:31
yoannn yoannn is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

die is dus al weg!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3562  
Oud 10-09-10, 07:49
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Ik woon in Roermond (Limburg) en wil een tripje gaan maken naar Belgie (denk aan Hasselt of Genk). In welke winkel kan ik me het beste op een wachtlijst laten plaatsen?
VandeBorre, Mediamarkt of Mobistar?

EDIT: Kunnen nederlanders in de meeste winkels gewoon reserveren?

Gr Sjoerd

Laatst gewijzigd door Sjord; 10-09-10 om 08:44.
  #3563  
Oud 10-09-10, 10:10
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Ik heb gelezen dat TPH NL'ers niet laat reserveren, of dat 1 winkel is of allemaal weet ik niet.
Als je een kennis hebt in BE, laat die dan via mobistar website aankopen en je kunt 2 dagen later hem gaan ophalen daar
  #3564  
Oud 10-09-10, 10:23
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Die heb ik dan helaas weer niet. Heb ff met mediamarkt Luik gebeld. En daar kon je gewoon reserveren als Nederlander.Dus denk dat ik die optie ga pakken. Je moet dan 20% aanbetalen.
  #3565  
Oud 10-09-10, 10:30
tommie's schermafbeelding
tommie tommie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 69
Standaard

Als Nederlander kun je inderdaad gewoon reserveren, in Hasselt was er ongeveer 1 week geleden een wachtlijst van 10 man voor de 32gb. Daar moest je 50% aanbetalen...

Zoals al eerder aangegeven heb ik met toeval eentje weten te bemachtigen in de Saturn in Luik. Hij had er toevallig nog twee liggen, eentje voor de show en eentje voor de verkoop!
  #3566  
Oud 10-09-10, 10:41
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommie Bekijk bericht
Als Nederlander kun je inderdaad gewoon reserveren, in Hasselt was er ongeveer 1 week geleden een wachtlijst van 10 man voor de 32gb. Daar moest je 50% aanbetalen...

Zoals al eerder aangegeven heb ik met toeval eentje weten te bemachtigen in de Saturn in Luik. Hij had er toevallig nog twee liggen, eentje voor de show en eentje voor de verkoop!
Dat valt reuze mee. Misschien dat ik daar dan eens ga kijken.En er een ga reserveren
  #3567  
Oud 10-09-10, 12:48
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Dat voorschieten vind ik echt niks, en het verhaal met "ze moeten ook voor jou het toestel kopen dus geld uitgeven" is onzin. Die dingen gaan als warm brood over de toonbank, deze zullen dalijk echt niet in de magazijn rotten oid.
  #3568  
Oud 10-09-10, 13:00
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beyazz Bekijk bericht
Dat voorschieten vind ik echt niks, en het verhaal met "ze moeten ook voor jou het toestel kopen dus geld uitgeven" is onzin. Die dingen gaan als warm brood over de toonbank, deze zullen dalijk echt niet in de magazijn rotten oid.
Helemaal mee eens. Ze zullen nooit liggen rotten in het magazijn. Maar daarnaast is er zo goed als geen bedrijf dat direct de leverancier betaald... Betalen binnen 14 of 30 dagen is veel gangbaarder. Dus als je even doordenkt: bedrag van klant binnen = rente, pas over 14/30 dagen betalen = rente, dus dubbel rente vangen... ;-D
__________________
[iPhone 5 | iPad 4 cellular | KPN | Mobile Vikings | iMac]
  #3569  
Oud 10-09-10, 14:01
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchClick Bekijk bericht
Helemaal mee eens. Ze zullen nooit liggen rotten in het magazijn. Maar daarnaast is er zo goed als geen bedrijf dat direct de leverancier betaald... Betalen binnen 14 of 30 dagen is veel gangbaarder. Dus als je even doordenkt: bedrag van klant binnen = rente, pas over 14/30 dagen betalen = rente, dus dubbel rente vangen... ;-D
Dat is idd waar. Zo gaat hetook bij de Ikea en noem maar op. Denk als je weigert dat ze dit ook wel toestaan niet? Ik ben echter ook van mening dat ze je het geld gewoon terug moeten geven. Echter denk ik dat ze dat niet doen.
  #3570  
Oud 10-09-10, 14:43
DutchClick DutchClick is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjord Bekijk bericht
Dat is idd waar. Zo gaat hetook bij de Ikea en noem maar op. Denk als je weigert dat ze dit ook wel toestaan niet? Ik ben echter ook van mening dat ze je het geld gewoon terug moeten geven. Echter denk ik dat ze dat niet doen.
Ik denk dat je het geld zeker terug zou moeten krijgen. Zij kunnen je nog steeds geen leveringstermijn noemen en die ze eerder gaven zijn al vele malen overschreden. het is eigenlijk gewoon een soort intentieverklaring (zonder papieren contract) geweest, maar ja ZIJ kunnen niet (op tijd) leveren...
Ze gaan zeker sputteren, maar ik zou dreigen met Test Aankoop (BE) of Consumentenbond (NL), ook al loopt iedereen daar altijd op te zieken als iets niet in hun straatje past... ;-)

Laatst gewijzigd door DutchClick; 11-09-10 om 10:11. Reden: zonder papieren contract
  #3571  
Oud 10-09-10, 16:32
Tim4444 Tim4444 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard Voorraad iPhone 4 België

Is het ondertussen zo ver dat je gewoon een Apple Store in belgië binnen kunt lopen en er een kunt halen?
  #3572  
Oud 10-09-10, 18:30
maximus26061989 maximus26061989 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Waregem
Berichten: 15
Standaard

Heb van een Apple Store te horen gekregen dat Apple vanaf volgend jaar geen exclusiviteit via Mobistar doet. Apple is niet tevreden met de manier waarop vele MC's de iPhones verkopen (enkel als je abbo erbij neemt) Daarom heeft Apple besloten vanaf volgend jaar de iPhones in de apple stores zelf te verkopen... Goed nieuws volgens mij.

Laatst gewijzigd door maximus26061989; 10-09-10 om 20:49.
  #3573  
Oud 10-09-10, 18:34
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maximus26061989 Bekijk bericht
Heb van een Apple Store te horen gekregen dat Apple vanaf volgend jaar geen exclusiviteit via Mobistar doet. Apple is niet tevreden met de manier waarop vele MC's de iPhones verkopen (enkel als je abbo erbij neemt) Daarom hebben heeft Apple besloten vanaf volgend jaar de iPhones in de apple stores zelf te verkopen... Goed nieuws volgens mij.
Er zijn helemaal geen Apple Stores in België. Alle winkels die iPhones verkopen zijn onafhankelijk van Apple dus in principe zouden ze het probleem dan enkel verschuiven. Ik geloof wel dat Mobistar de exclusiviteit kan verliezen, maar om die reden..
  #3574  
Oud 10-09-10, 20:51
maximus26061989 maximus26061989 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Waregem
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Er zijn helemaal geen Apple Stores in België. Alle winkels die iPhones verkopen zijn onafhankelijk van Apple dus in principe zouden ze het probleem dan enkel verschuiven. Ik geloof wel dat Mobistar de exclusiviteit kan verliezen, maar om die reden..
Je hebt gelijk, er zijn geen apple stores in België maar wel zo van die premium resellers enzo... winkels die uitsluitend apple verkopen, dat bedoel ik met apple stores.
  #3575  
Oud 11-09-10, 00:50
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchClick Bekijk bericht
Ik denk dat je het geld zeker terug zou moeten krijgen. Zij kunnen je nog steeds geen leveringstermijn noemen en die ze eerder gaven zijn al vele malen overschreden. het is eigenelijk gewoon een soort intentieverklaring geweest, maar ja ZIJ kunnen niet (op tijd) leveren...
Ze gaan zeker sputteren, maar ik zou dreigen met Test Aankoop (BE) of Consumentenbond (NL), ook al loopt iedereen daar altijd op te zieken als iets niet in hun straatje past... ;-)
Zolang je geen contract oid heb getekend waar expliciet in wordt vermeld dat wanneer je afziet van de reservering je voorschot teniet gaat, is er niets aan de hand. Ze zullen dan het bedrag MOETEN terug geven!
  #3576  
Oud 11-09-10, 21:00
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #3577  
Oud 14-09-10, 04:38
speedyb's schermafbeelding
speedyb speedyb is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Gisteren mijn iPhone op mogen halen. Ik had hem vorige week dinsdag besteld bij Krefel in Turnhout..
Niet te geloven hoe snel dat gegaan is... zeker na de berichten hier...
  #3578  
Oud 14-09-10, 08:10
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speedyb Bekijk bericht
Gisteren mijn iPhone op mogen halen. Ik had hem vorige week dinsdag besteld bij Krefel in Turnhout..
Niet te geloven hoe snel dat gegaan is... zeker na de berichten hier...
Hoop dat ik hem ook mag halen binnen 7 dagen. Heb hem zaterdag besteld bij de MediaMarkt in Hasselt
  #3579  
Oud 14-09-10, 08:15
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

Heb hem gisteren besteld in Turnhout, ben benieuwd wanneer ik hem kan ophalen.

@speedyb: Toen je hem bestelde, hoelang zou het duren volgens hen?
  #3580  
Oud 14-09-10, 10:46
speedyb's schermafbeelding
speedyb speedyb is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door runner70 Bekijk bericht
@speedyb: Toen je hem bestelde, hoelang zou het duren volgens hen?
Dat wisten ze toen nog niet. Maar ze hadden er net die week binnen gekregen ( 20 in totaal) dus het kon even duren.
6 Dagen vind ik dan toch erg rap.
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:10.