iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sapca Hoi, Ik heb er wel 200km moeten voor rijden. Wil je iets speciaal moet je er wel wat voorover hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat is dan waarschijnlijk omdat je uit Nederland komt. Als ik spreek over alle winkels in een straal van 20 kom rond mijn huis dan heb ik het over 15 a 20 verschillende winkels.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
toch niet, ik ben van Scherpenheuvel.(tussen Leuven en Hasselt )
die 200 km is wel heen en terug. Zoals ik kan zien ben jij van rond de kanten van Brugge,zodus wetteren is dan toch niet zo ver. Gr. sapca |
|
|||
|
|||
Citaat:
- 2 iPhones in stock waren (uiteraard gereserveerd) - 8 mensen nog op de wachtlijst staan - 300 in bestelling staan. Op 28 september zijn komen die binnen in het hoofdverdeelcentrum. Tel daar nog 2 dagen bij en dan zijn die 300 phones verdeeld over de verschillende vestigingen van Krefel. Die dag mag ik de mijne dan ook gaan afhalen (besteld op 18 september). Nogmaals mijn complimenten voor het personeel van Krefel: zeer klantvriendelijk en behulpzaam. We hebben er meteen nog een strijkijzer bijgekocht |
|
|||
|
|||
IK heb hem ook vrijdag opgehaald bij Krefel Turnhout. Hoewel ze nergens wilde reserveren als je niet aanbetaalde in de winkel, maakte deze vriendelijke jongeman een uitzondering voor een Amsterdammer. Service was top. 16GB gereserveerd, niet op voorraad, gebeld of ik de 32GB wilde. Et voila.
Bij Krefel Schoten waren ze een stuk minder behulpzaam overigens. |
|
|||
|
|||
Kan je bij Krefel Turnhout telefonisch reserveren? Ik moet namelijk helemaal vanuit amsterdam naar turnhout. En eerst aanbetalen is wel lastig, want dat zou betekenen dat ik 2 keer heen en weer moet rijden richting turnhout.
En wanneer de iphone er is moet je hem dan ook dezelfde dag ophalen of houden ze hem een paar dagen vast? |
|
|||
|
|||
@Yakuzi
Zoals in bovenstaand bericht: Beleid is dat het niet kan en dat je moet aanbetalen. Voor mij hebben ze een uitzondering gemaakt, aandringen en overdreven vriendelijk doen kunnen daarbij goed helpen. Ik heb hem twee dagen later opgehaald. Heb het idee dat ze best een paar dagen vast willen houden. Gewoon even bellen. |
|
|||
|
|||
Dat is nog eens service, top hoor! =]
|
|
|||
|
|||
Zijn dat de 16 of 32 GB die binnen gaan komen, las bij een ander dat de 16 gb onbekend is, wanneer die gaan binnen komen.
|
|
|||
|
|||
@kempovic.
Weet jij toevallig bij wie je heb gereserveerd? Ik heb zonet gebeld naar krefel turnhout. Maar ze wouden niet reserveren, ik heb zelf gevraagd of ik de aanbetaling niet zou kunnen overmaken. Dan nog wouden ze het doen. |
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen vrijdag naar Krefel Turnhout gebeld, en telefonisch de 32GB gereserveerd.
Als je vriendelijk bent en dit netjes vraagt doen ze niet moeilijk lijkt me, de mevrouw aan de telefoon was zeer vriendelijk. Ook in kom uit Nederland, dit vroeg ze nog na i.v.m. het noteren van m'n telefoonnummer. Ze verwachtte hem eind komende week binnen, afwachten dus maar.. |
|
|||
|
|||
Nou jongens ik heb zonet voor de 2de keer gebeld en ik kreeg een mevrouw aan de lijn. Die wou hem eerst wel reserveren omdat ik vanuit amsterdam kwam vertelde ik. Maar op een gegeven hoorde ik haar collega met haar praten. Die vertelde aan haar dat het niet kan en dat hij echt moet komen aanbetalen.
Jammer ze zei als je niet aanbetaald dan kom je in een over de stock lijst, dat betekent dat je hem alleen kan ophalen als ze meer binnen krijgen dan de aantal open reserveringen. Ze vertelde mij als je het echt wilt is het toch beter om hem aan te betalen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen bekenden die dat evt. voor je kunnen doen? |
|
|||
|
|||
tja, das pech hebben dat ze net met die collega ging ouwehoeren.
Wellicht andere Krefel. Schoten is dichterbij Amsterdam. Daar wilde ze het voor mij niet doen, maar ik heb het idee dat je de goede persoon moet treffen die in een goeie bui is. Of wat altijd werkt is bluffen dat je dat had afgesproken met een collega, en lekker zielig doen, en zeggen dat het bij iemand anders ook kon... succes! |
|
|||
|
|||
Hebben jullie het nu of 32 of 16 gb uitvoering?
|
|
|||
|
|||
de 32 gb uitvoering
|
|
|||
|
|||
ik wacht ook nogsteeds op 32 gb uitvoering.. afkomstig van allcom / mobistar..
besteld op 3 augustus |
|
|||
|
|||
Ga er vanuit dat als ze aan de telefoon een reservering aannemen en zeggen dat ze de 32GB-versie eind deze week binnen te hebben, dat ook menen.
Zelfs 2x gevraagd of ik niet langs hoefde te komen in Turnhout, was niet nodig, telefonisch reserveren was prima. Ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Nou ik ben er vandaag toch maar naar Turnhout gereden. Aanbetaald en ik heb een mooi bon meegekregen. Ik sta op de 12de plek. Hoop dat eind deze week binnen is dan haal ik hem zaterdag op mijn dooie gemak op.
Ik heb trouwens de 32 gb besteld. @lacrimosa op hoeveelste plek was jij van de reserveringslijst? |
|
|||
|
|||
Waar kun je het snelste de 16 gb uitvoering verkrijgen ? Want ik had een 32 gb 3gs en ik vond het eigenlijk overbodig om er 100 euro meer aan te geven die ik niet heb (:
Mvg,Boris |
|
|||
|
|||
Ik ong 3 weken geleden 16gb besteld in turnhout, tot nu toe niets gehoord, ook niet met de vraag of ik intresse heb in 32 gb.
Zou ook graag willen weten hoe lang de lijst voor 16 gb is en hoelang andere al wachten. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|