//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door 2Air was aant twijfelen met ne maat om erom te gaan in Frankrijk bij de release met risico dat er geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #361  
Oud 20-06-10, 02:18
laurensd laurensd is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2Air Bekijk bericht
was aant twijfelen met ne maat om erom te gaan in Frankrijk bij de release
met risico dat er geen gaan zijn, omdat hij quasi al uitverkocht zou kunnen zijn
en hier in Gent bij de apple store gaan vragen hoe het zit met de garantie moest die iphone uit FR stuk gaan, die gast zegt gewoon dat garantie vervalt omdat hij uit een ander land komt :s
wtf?! apple blijft apple punt, gelijk vanwaar hij komt
Dan ga je gewoon naar Lille om hem te repareren... Zover is het niet
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 20-06-10, 02:47
Merken Merken is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Vandaag de iPhone 4 gaan reserveren in de Apple store te Hasselt.

Prijzen zijn dezelfde als die van Mobistar, moest echter geen accesoirepakket aankopen. Voorschot geven was ook niet nodig.

Levertijd was ten vroegste Juli, ten laatste September. Maar er werd mij gegarandeerd dat ik het toestel in Augustus zou hebben (Verjaardag, Juj!).

Apple-vent verzekerde mij dat het een simlockvrij toestel ging zijn (logisch, Apple store...)

Daarna naar een Mobistar-Center geweest, die wouden niks lossen =D geen details over simlockvrijheid, koppelcontract, levertijd of prijs.

And now, we play the waiting-game...
  #363  
Oud 20-06-10, 02:58
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2Air Bekijk bericht
was aant twijfelen met ne maat om erom te gaan in Frankrijk bij de release
met risico dat er geen gaan zijn, omdat hij quasi al uitverkocht zou kunnen zijn
en hier in Gent bij de apple store gaan vragen hoe het zit met de garantie moest die iphone uit FR stuk gaan, die gast zegt gewoon dat garantie vervalt omdat hij uit een ander land komt :s
wtf?! apple blijft apple punt, gelijk vanwaar hij komt
Apple geeft op de iPhone geen wereldwijde garantie.. Misschien wel met Applecare, maar zonder heb je alleszinds enkel garantie in het land van aankoop.. (Voor Mac's is het wel wereldwijd als ik me niet vergis, al ben je dan ook afhankelijk van het humeur van de persoon die je helpt)
  #364  
Oud 20-06-10, 03:47
anandvr's schermafbeelding
anandvr anandvr is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 138
Standaard

Ik ga maandag naar belgie om te reserveren...en het is niet zo dat ik een fanboy ben ...maar zit nu al 5 dagen zonder ivm de verkoop van mijn 3GS
  #365  
Oud 20-06-10, 06:45
magicsleeper magicsleeper is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Gent
Berichten: 15
Standaard

Nu het koppelverkoop toegestaan is in België mogen we met 99,99% zekerheid aannemen dat mobistar de iPhone4:
* MET koppelverkoop zal aanbieden (ze zouden gek zijn om het niet te doen)
* zal aanbieden EERST aan eigen clienten (we take care of our own first, zoals O2, etc)
* simlockvrij versie zal aanbieden (bij wet verplicht)

Laatst gewijzigd door magicsleeper; 20-06-10 om 10:17.
  #366  
Oud 20-06-10, 11:39
Applefan42 Applefan42 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Lier
Berichten: 20
Standaard

Ik heb mijn iPhone 4 gaan reserveren in een mobistarwinkel. Ik moest geen Mobistarklant zijn en geen accesoirepakket bijnemen. Het waren vriendelijke verkopers. Heb wel een klein voorschotje betaald.
  #367  
Oud 20-06-10, 11:43
av017 av017 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: ieper
Berichten: 31
Standaard

ik heb de mijne gisteren besteld en betaald bij apple.fr , ff leveren bij vriend die juist over de grens woont, hoe rapper ie hier is hoe liever zou ik zeggen
  #368  
Oud 20-06-10, 12:17
SeppaR SeppaR is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door magicsleeper Bekijk bericht
Nu het koppelverkoop toegestaan is in België mogen we met 99,99% zekerheid aannemen dat mobistar de iPhone4:
* MET koppelverkoop zal aanbieden (ze zouden gek zijn om het niet te doen)
* zal aanbieden EERST aan eigen clienten (we take care of our own first, zoals O2, etc)
* simlockvrij versie zal aanbieden (bij wet verplicht)
Waarom ben je daar zo 99,99% zeker van?
Prijzen die tot nu toe zijn aangekondigd, ook al is het niet uit directe bron, spreken toch allemaal van losse verkoop..?
  #369  
Oud 20-06-10, 12:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
Fout.. Microsim heeft bv een groter geheugen voor meer applicaties, kan meer velden onthouden dan enkel naam/telnr (bv ook email adres), ...

Het is wel backwards-compatibel met de huidige standaard, mits een adaptertje, maar om te zeggen dat ze 100% hetzelfde doen maar dan in een ander formaat klopt niet helemaal
Leg eens uit dan wat dat voor meer applicaties betreft dan want ik heb nu een 16gb iphone 3gs en dat boeltje staat vol en ik krijg er niks meer bij zenne, ik kan maar moeilijk geloven dat die nieuwe microsim ervoor zorgt je over de 16gb kan gaan.
ps; ik heb dan nog plaats genoeg voor nieuwe apps maar aangezien de 16gb al volstaat kan ik er sowieso al niks meer bijzetten en ik zie ook nu met die multitasking en noem maar op dat je meerdere apps in 1 app kan plaatsen.

Het belangrijkste is de prutsers hier in belgie alweer eens falen en nog niet eens microsims hebben om aan hun klanten te geven dus als je zelf moet gaan knippen en dan werkt het en kan je al je nieuwe iphone gebruiken dan zal ik het zeker niet laten .
  #370  
Oud 20-06-10, 13:11
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Het gaat niet over App Store applicaties, maar meer over de 'door de provider geinstalleerde applicaties op je simkaart', dus daar moet je je niet te veel van aantrekken

Microsims kan je trouwens al bestellen bij Mobile Vikings..
  #371  
Oud 20-06-10, 13:24
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Het belangrijkste is de prutsers hier in belgie alweer eens falen en nog niet eens microsims hebben om aan hun klanten te geven dus als je zelf moet gaan knippen en dan werkt het en kan je al je nieuwe iphone gebruiken dan zal ik het zeker niet laten .
Mobistar, Proximus en Mobile Vikings hebben wél al microsimkaarten
  #372  
Oud 20-06-10, 13:37
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door magicsleeper Bekijk bericht
Nu het koppelverkoop toegestaan is in België mogen we met 99,99% zekerheid aannemen dat mobistar de iPhone4:
* MET koppelverkoop zal aanbieden (ze zouden gek zijn om het niet te doen)
* zal aanbieden EERST aan eigen clienten (we take care of our own first, zoals O2, etc)
* simlockvrij versie zal aanbieden (bij wet verplicht)
koppelverkoop mag, maar in de wet staat dat je moet kunnen kiezen tussen los kopen of een abbonement nemen
  #373  
Oud 20-06-10, 14:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Mobistar, Proximus en Mobile Vikings hebben wél al microsimkaarten
Nope; ik ben een paar dagen geleden naar gent geweest; bij proximus noppes zegden ze, bij mobistar hadden ze ze binnen maar apple zou ze terug gevraagd hebben en bij mobile vinkings zijn ze maar beschikbaar vanaf 30juni.

Je mag mij altijd zeggen waar ze die dan wel hebben e dan kan ik morgen eens nagaan
  #374  
Oud 20-06-10, 14:49
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Nope; ik ben een paar dagen geleden naar gent geweest; bij proximus noppes zegden ze, bij mobistar hadden ze ze binnen maar apple zou ze terug gevraagd hebben en bij mobile vinkings zijn ze maar beschikbaar vanaf 30juni.

Je mag mij altijd zeggen waar ze die dan wel hebben e dan kan ik morgen eens nagaan
Mobile Vikings heeft microsimkaarten beschikbaar vanaf 25 juni, dus nog vijf dagen. Mobistar zou er al hebben sinds 17 mei en over Proximus kan ik zo snel niets vinden. Als de winkel dan zegt dat er geen zijn, dan is dat uiteraard slechte communicatie.
  #375  
Oud 20-06-10, 15:29
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Wat me ook zou verwonderen is dat Apple iets te doen heeft met de MicroSim's van Mobistar buiten het feit dat het Micro's moeten zijn. Dus waarom zou Apple die terugvragen. Fabeltje volgens mij.

Howow
  #376  
Oud 20-06-10, 16:48
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Volgens mij is het een excuus van Mobistar omdat ze nog geen micro sim's beschikbaar hebben.. Die kaartjes komen niet van Apple hoor.

Proximus beweert dat ze ze speciaal kunnen bestellen als er vraag naar is van een klant, maar tov mijn werk (officiele proximus verdeler) zegt Proximus dat ze er nog geen hebben en dat er pas meer info komt als de iPad verkrijgbaar is in België.
  #377  
Oud 20-06-10, 17:39
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merken Bekijk bericht
Vandaag de iPhone 4 gaan reserveren in de Apple store te Hasselt.

Prijzen zijn dezelfde als die van Mobistar, moest echter geen accesoirepakket aankopen. Voorschot geven was ook niet nodig.

Levertijd was ten vroegste Juli, ten laatste September. Maar er werd mij gegarandeerd dat ik het toestel in Augustus zou hebben (Verjaardag, Juj!).

Apple-vent verzekerde mij dat het een simlockvrij toestel ging zijn (logisch, Apple store...)

Daarna naar een Mobistar-Center geweest, die wouden niks lossen =D geen details over simlockvrijheid, koppelcontract, levertijd of prijs.

And now, we play the waiting-game...
Op de hoeveelste plaats sta je daar ondertussen op de wachtlijst?

Ikzelf heb 2-3 dagen na de bekendmaking van de iPhone 4 daar een reservatie geplaatst, en stond toen al op de 47e plaats...
  #378  
Oud 20-06-10, 22:19
magicsleeper magicsleeper is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Gent
Berichten: 15
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SeppaR Bekijk bericht
Waarom ben je daar zo 99,99% zeker van?
Prijzen die tot nu toe zijn aangekondigd, ook al is het niet uit directe bron, spreken toch allemaal van losse verkoop..?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
koppelverkoop mag, maar in de wet staat dat je moet kunnen kiezen tussen los kopen of een abbonement nemen
Mensen denk er es rustig over na, als jij als bedrijf een fel beheerde telefoon zou kunnen verkopen gekoppeld aan een abo ben je zeker van inkomsten na verkoop. win-win situatie voor mobi, zeker als ze hun bestaande klanten kunnen houden (zoals bij t-mobile, etc..)
Er is geen twijfel mogelijk dat ze hem niet zouden verkopen zonder abo, maar ik denk dat ze (officiële winkels van mobi, geen zelfstandigen) toch wel voorrang gaan geven aan hun eigen klanten om hem los te kopen...

It's all about profit, geloof me.
Daarom ga ik proberen 1 te bemachtigen via een mobistar klant
  #379  
Oud 20-06-10, 22:36
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door magicsleeper Bekijk bericht
Mensen denk er es rustig over na, als jij als bedrijf een fel beheerde telefoon zou kunnen verkopen gekoppeld aan een abo ben je zeker van inkomsten na verkoop. win-win situatie voor mobi, zeker als ze hun bestaande klanten kunnen houden (zoals bij t-mobile, etc..)
Er is geen twijfel mogelijk dat ze hem niet zouden verkopen zonder abo, maar ik denk dat ze (officiële winkels van mobi, geen zelfstandigen) toch wel voorrang gaan geven aan hun eigen klanten om hem los te kopen...

It's all about profit, geloof me.
Daarom ga ik proberen 1 te bemachtigen via een mobistar klant
ik betwijfel het ten zeerste, apple is bezig met in veel landen de iPhone zelf te verkopen via de apple online store zonder abonnement, dat is de tendens en het zou perfect mogelijk zijn dat ook in belgie de iphone via de apple online store te koop zal zijn. Een iPhone met abonnement aanbieden zou net de omgekeerde beweging zijn, maar als het toch zo het geval is, is dat geen ramp, aangezien het toestel ook ALTIJD los te koop moet zijn
  #380  
Oud 20-06-10, 23:03
SeppaR SeppaR is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

Het zal toch wachten zijn tot Mobistar met de details komt. Beide redeneringen kunnen volgens mij kloppen.. Ik denk dat ze hem alleen maar los gaan verkopen..

Ikzelf ben klant bij Mobistar, voor mij zou het ideaal zijn moesten ze eindelijk met een koppelformule komen.. Ik hoop daar dus meer op ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53.