iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

Leonk 01-02-11 15:39

vodafone pre paid 16 gb 649,- en 32 gb 749,- zijn dezelfde prijzen als in BE

hoe de vooraad is weet ik niet.moet je even online kijken of even bellen.

Sjonie 01-02-11 15:52

Volgens de site van Vodaphone is het product 'End of life' en niet meer leverbaar ;)
Weten mensen of ze hem bij de gewone shop evt nog wel hebben? Anders ga ik toch lekker naar Antwerpen :)

ikbensven22 07-02-11 18:46

Zaterdag is een vriend van me geslaagd voor 2 Iphones in Belgie bij Allo Telecom in Genk, ze hadden er nog veel op voorraad. Voor 600 euro heb je de Iphone 4 16GB. Verkoper had hem verteld dat ze bij alle winkels van Allo Telecom wel nog voorraad hebben!

sixel 23-02-11 16:11

Iemand ervaring bij het kopen van de iPhone 4 in Lanaken?

vespresso 23-02-11 18:24

Nope ben mobistar genk schopping 1 geweest zeer tevreden dezelfde dag gekocht grts

sixel 26-02-11 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vespresso (Bericht 645321)
Nope ben mobistar genk schopping 1 geweest zeer tevreden dezelfde dag gekocht grts

Ok hartelijk dank.

Ik kan dus aannemen dat er nu voldoende voorraad is bij Mobistar, zonder reserveringen etc.

m4rtijn76 21-03-11 21:23

Weet iemand hoe het op dit moment zit met de voorraden in Belgie? Ik moet volgende week voor zaken naar Brussel, dus alles vlakbij de snelweg tussen Hazeldonk en Brussel is mogelijk.

apotheosis 22-03-11 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door m4rtijn76 (Bericht 654140)
Weet iemand hoe het op dit moment zit met de voorraden in Belgie? Ik moet volgende week voor zaken naar Brussel, dus alles vlakbij de snelweg tussen Hazeldonk en Brussel is mogelijk.

Ik denk ze die gewoon liggen hebben in de mediamarkt in belgie maar ik kan mis zijn, er zijn genoeg winkels toch?.

Google is uw vriend, je kan ook bellen om het te vragen of ze er liggen hebben ;).

Media Markt Belgium - Beeld & Geluid , Audio & Vidéo

Ik weet niet welke het dichtste bij je deur ligt?

LostAndFound 10-05-11 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 (Bericht 466943)
Heb juist mijn iPhone 4 32GB wit gaan reserveren bij mobistar zonder aankoopverplichting van een accesoirepakket of abbonement
De verkoper zei dat ik hem eind juli ga hebben.
Ben benieuwd :D

Heb je hem ondertussen al kunnen bemachtigen? Heb me al suf gezocht naar de witte 32gig in Belgie, maar veel ketens bestellen hem gewoon niet, of het duurt eeuwen en de kleine electrohandels in de buurt krijgen hem zelfs gewoon helemaal niet..
Misschien heb jij een suggestie voor mij? :)

spiekry 10-05-11 19:12

Eind juli?? Dat zijn we bijna 3 maanden verder. Is het zo erg gesteld met de levering van de witte iphones dan??

LostAndFound 10-05-11 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spiekry (Bericht 672418)
Eind juli?? Dat zijn we bijna 3 maanden verder. Is het zo erg gesteld met de levering van de witte iphones dan??

Blijkbaar wel, Krefel heeft de 32gb gewoon niet in assortiment, Mobistar Centers die ik belde, zeiden dat ze er nog nooit een hadden gezien, Vanden Borre kon bestellen en kon helemaal geen leveringsdatum zeggen.. En dat terwijl je ze in Nederland na 2 weken al in huis hebt..:rolleyes:

windofsurf 11-05-11 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LostAndFound (Bericht 672416)
Heb je hem ondertussen al kunnen bemachtigen? Heb me al suf gezocht naar de witte 32gig in Belgie, maar veel ketens bestellen hem gewoon niet, of het duurt eeuwen en de kleine electrohandels in de buurt krijgen hem zelfs gewoon helemaal niet..
Misschien heb jij een suggestie voor mij? :)

Al gekeken op de site van mobistar?
Hier kan je evengoed iphones bestellen en ze worden bovendien snel geleverd!

Bomans 11-05-11 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door windofsurf (Bericht 672521)
... en ze worden bovendien snel geleverd!

Maar wel enkel in België ... :rolleyes:

LostAndFound 11-05-11 15:01

Tenminste.. De zwarte. Die kan je idd via de Mobistar online shop bestellen, voor de witte staat er 'beschikbaar in je Mobistar center', die ik dus vervolgens belde en waar ik te horen kreeg dat ze er nog geen gezien hebben sinds ze uit zijn.. Ondertussen ook Media Markt gebeld, ook zij willen ze niet bestellen wegens de onduidelijke levertijd (Krefel wil dit ook al niet) en Vanden Borre kan er ook geen datum op plakken..

Conclusie: groot mysterie, die witte iPhone in Belgie!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.