//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) hoop dat ze'm eindelijk es op de site zouden aankondigen,ze lopen wel achter zeg.......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #381  
Oud 20-06-10, 22:22
Big Boss Big Boss is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

hoop dat ze'm eindelijk es op de site zouden aankondigen,ze lopen wel achter zeg....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 20-06-10, 23:04
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Bij de 3GS kwam de aankondiging 2 dagen voor de release, het zou dus best kunnen dat we nog een tijdje gaan mogen wachten
  #383  
Oud 20-06-10, 23:41
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
Bij de 3GS kwam de aankondiging 2 dagen voor de release, het zou dus best kunnen dat we nog een tijdje gaan mogen wachten
Toen was de datum echter wel al lang gekend, de prijzen werden idd wel pas twee dagen op voorhand bekend gemaakt.
  #384  
Oud 21-06-10, 20:17
anandvr's schermafbeelding
anandvr anandvr is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merken Bekijk bericht
Vandaag de iPhone 4 gaan reserveren in de Apple store te Hasselt.

Prijzen zijn dezelfde als die van Mobistar, moest echter geen accesoirepakket aankopen. Voorschot geven was ook niet nodig.

Levertijd was ten vroegste Juli, ten laatste September. Maar er werd mij gegarandeerd dat ik het toestel in Augustus zou hebben (Verjaardag, Juj!).

Apple-vent verzekerde mij dat het een simlockvrij toestel ging zijn (logisch, Apple store...)

Daarna naar een Mobistar-Center geweest, die wouden niks lossen =D geen details over simlockvrijheid, koppelcontract, levertijd of prijs.

And now, we play the waiting-game...


Ik heb vandaag gebeld naar belgie..maar dacht dat ik de apple store aan de lijn had...maar bleek dat ik naar Mobistar had gebeld te Hasselt...maar ik kan het morgen daar reserveren maar vroeg mij af of er nog verschil in zit of ik het bij de Applestore zou doen of bij het Mobistar filiaal,waar ze tegen mij vertelde dat er eigelijk best weinig reserveringen waren en dat ik gerust kon komen...moest 200 euro aanbetalen...
  #385  
Oud 21-06-10, 20:54
SeppaR SeppaR is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

Waarom moet je eigenlijk al een reserveringsbedrag betalen als ze nog niet eens weten wat de uiteindelijke prijs van de telefoon zal zijn?
Voor het zelfde geld kost het toestel maar 99€ met een abonnement van 100€ per maand, geven ze je dan je geld terug? Rare praktijken..
  #386  
Oud 21-06-10, 20:56
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SeppaR Bekijk bericht
Waarom moet je eigenlijk al een reserveringsbedrag betalen als ze nog niet eens weten wat de uiteindelijke prijs van de telefoon zal zijn?
Voor het zelfde geld kost het toestel maar 99€ met een abonnement van 100€ per maand, geven ze je dan je geld terug? Rare praktijken..
Als de iPhone in Frankrijk zonder abbonement is, zal dat hier ook zo zijn.
En een iPhone kost echt wel meer dan 99 euro, en een abbonement van 100 euro per maand is niet betaalbaar
  #387  
Oud 21-06-10, 23:13
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merken Bekijk bericht
Vandaag de iPhone 4 gaan reserveren in de Apple store te Hasselt.

Prijzen zijn dezelfde als die van Mobistar, moest echter geen accesoirepakket aankopen. Voorschot geven was ook niet nodig.

Levertijd was ten vroegste Juli, ten laatste September. Maar er werd mij gegarandeerd dat ik het toestel in Augustus zou hebben (Verjaardag, Juj!).

Apple-vent verzekerde mij dat het een simlockvrij toestel ging zijn (logisch, Apple store...)

Daarna naar een Mobistar-Center geweest, die wouden niks lossen =D geen details over simlockvrijheid, koppelcontract, levertijd of prijs.

And now, we play the waiting-game...
Belgie is bij wet verplicht dat een toestel simlockvrij is dus daar hoef je ook geen vragen over te stellen dat is gewoon zo. Italie zelfde verhaal.
  #388  
Oud 21-06-10, 23:15
2Air 2Air is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: belgië
Berichten: 13
Standaard

stel nu in het slechtste geval dat je niet op voorhand reserveert omdat Mobistar the waiting game speelt, en je gaat pas bestellen na officiële aankondiging van hen
de geleverde iphones zijn allemaal de deur uit
hoe lang duurt het eer er een nieuwe lading binnenkomt?
x aantal weken?
  #389  
Oud 21-06-10, 23:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2Air Bekijk bericht
stel nu in het slechtste geval dat je niet op voorhand reserveert omdat Mobistar the waiting game speelt, en je gaat pas bestellen na officiële aankondiging van hen
de geleverde iphones zijn allemaal de deur uit
hoe lang duurt het eer er een nieuwe lading binnenkomt?
x aantal weken?
Om te beginnen zijn er op talloze plaatsen zoals in mobistar gent je daar nog niet kan reserveren, dat wil zeggen dat vanaf mobistar ermee naar buiten komt je snel zal moeten zijn en snel zal moeten reserveren of je ervoor inschrijven ofzo via internet, ik weet niet of mobistar hetzelfde zal doen als vorig jaar, toen deed ik het via internet ik interesse had en xxx tijd nadien kreeg ik een email en daarop moest ik alles invulle,; welke iphone ik wilde en waar ik deze zou gaan ophalen enz....
Ik was de 23ste en er waren toen 150 toestellekes.
Wie later was daar had brute pech natuurlijk.
  #390  
Oud 21-06-10, 23:37
2Air 2Air is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: belgië
Berichten: 13
Standaard

zal afwachten worden, kijk er allesinds nr uit, wordt men eerste iphone deze
dervoor vind ik de prijs erover voor wat het toestel te bieden had, maar bij deze 4 lijkt de prijs het te rechtvaardigen (hd filmen, foto's, retina scherm, mail, gps, enz...)

je zou kunnen via Wi-Fi op onbeveiligde netwerken kunnen surfen als ik mij niet vergis, midden int stad
maar als je nu op je eigen mobi abo surft, verbruikt zoiets veel?
mobistar heeft slechts drie abo's
vroeg mij af welke beste zou passen bij me
  #391  
Oud 21-06-10, 23:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2Air Bekijk bericht
zal afwachten worden, kijk er allesinds nr uit, wordt men eerste iphone deze
dervoor vind ik de prijs erover voor wat het toestel te bieden had, maar bij deze 4 lijkt de prijs het te rechtvaardigen (hd filmen, foto's, retina scherm, mail, gps, enz...)

je zou kunnen via Wi-Fi op onbeveiligde netwerken kunnen surfen als ik mij niet vergis, midden int stad
maar als je nu op je eigen mobi abo surft, verbruikt zoiets veel?
mobistar heeft slechts drie abo's
vroeg mij af welke beste zou passen bij me
Gps moet je wel kopen he .
En je hebt heel wat keuze dan maar ik gebruik toch vooral navigon.

Tuurlijk kan je via Wi-Fi surfen zoals oa ook aan de mcdonalds in gent en onbeveiligde netwerken enz...


En dat verbruikt niet veel of je zou al echt iedere maand meer dan 100 foto's of filmpjes beginnen uploaden, dan zal het wel goed optellen, gewoon surfen en eens wat youtube bekijken en eens een aantal dingetjes uploaden verbruikt allemaal niet veel.

En als mobistar met koppelverkoop zou doen en je hebt nog geen abo bij mobistar dan kan je de iphone 4 aan veel goedkopere prijs kopen normaal gezien maar dna zit je ook vast natuurlijk voor 2j en moet je bv aboke pakken van minstens 30 euro, ik zeg niet dit ook effectief zo zal zijn maar dat is hetgeen ik denk.

Dus je koopt'em dan los en betaalde de volle pot of je doet het dan via koppelverkoop met een abo.

Nu een abo al nemen is niet slim, best nog de kat uit de boom kijken dan.

Welke abo het beste van de 3 bij u past hangt er ook vanaf hoeveel je smst en belt per maand.
  #392  
Oud 22-06-10, 00:09
2Air 2Air is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: belgië
Berichten: 13
Standaard

idd die gps moet je wel bijkopen, maar super veel is dat niet he
juust! die hotspots, moet je die ni activeren ook of iets via mobistar of zijn die altijd gratis?

het goedkoopste iphone abo bij mobistar is 30€
maar 300smsen en "slechts" 200mb data is dat niet wat weinig?
dacht dan direct aan my45 voor 600smse en 500mb data

en dan is er nog mobile vikings, die gasten hebben het nog beter bekeken
15 € voor 1000 sms en "gratis" internet, kleine letters zijn wel dat het binnen de perken van 1gig/maand blijft
waarom springt iedereen ni blindelings op die wagen?
  #393  
Oud 22-06-10, 00:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2Air Bekijk bericht
idd die gps moet je wel bijkopen, maar super veel is dat niet he
juust! die hotspots, moet je die ni activeren ook of iets via mobistar of zijn die altijd gratis?

het goedkoopste iphone abo bij mobistar is 30€
maar 300smsen en "slechts" 200mb data is dat niet wat weinig?
dacht dan direct aan my45 voor 600smse en 500mb data

en dan is er nog mobile vikings, die gasten hebben het nog beter bekeken
15 € voor 1000 sms en "gratis" internet, kleine letters zijn wel dat het binnen de perken van 1gig/maand blijft
waarom springt iedereen ni blindelings op die wagen?
Bij de mcdonalds in gent hoef ik niks in te geven, je kan gewoon bij deze gratis surfen maar tis wel beperkt, je moet er niet aan denken om wat zwaars te gaan downloaden ofzo .
Van die hotspots als je telenet hebt dan zou je via deze idd kunnen inloggen maar ik gebruik dat eerlijk gezegd nooit , heb er dus niet echt ervaring mee.
Aan benzine stations aan autostardes heb je normaal gezien ook gratis Wi-Fi.

Ik gebruik altijd 2gsm's, eentje meer als reserve en als wekker en de andere is natuurlijk de nr 1 he, den iphone; voor de iphone heb ik mobi en voor de andere mobile vikings.

Waarom heb ik mv naar 2de nr gebracht; omdat ik meer begon te bellen dan ooit ervoor en ik kwam uiteindelijk ook aan minstens 30-40 euro per maand uit en dan had ik zoiets van; ik zal toch maar mobistar nemen dan, ze hebben ook nog mobile tv (als je in 3g gebied zit) en ze liggen ook minder plat dan bij bv base/mv.
En bij mobistar zitten ze al een beetje verder met hun 3g ook, base/mv zijn er nog maar net mee begonnen.

In feite moet ik toegeven ik nu liever proximus zou hebben omdat deze hun 3G netwerk veel uitgebreider is, ik heb nu alle netwerken waarmee ik beetje aan het testen ben en proximus heeft de beste 3g dekking.
Probleem is proximus zeer duur is,pf.
  #394  
Oud 22-06-10, 07:26
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Vanaf ik mijn Samsung S5600 Preston heb (4 maand geleden gekocht), ben ik ook overgeschakeld naar Mobile Viking.

En ben er eigenlijk zeer content van. Het is wel waar zo als apotheosis gemeld heeft 3G netwerk is nog niet overal beschikbaar, zo heb ik nog geen 3G gehad. En netwerk valt ook af en toe uit, maar buiten deze twee vind ik ze super.

En als soort abonnement vind ik ze goed, want ik geef elke maand 15€ uit aan mijn gsm. En met MV is dit juist zelfde.

Maar natuurlijk, voor ik mijn iPhone 4 koop ga ik nog eens naar alle provider informatie vragen in verband met abonnementen. En van hier uit ga ik dan beslissingen.
  #395  
Oud 22-06-10, 07:44
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Vanaf ik mijn Samsung S5600 Preston heb (4 maand geleden gekocht), ben ik ook overgeschakeld naar Mobile Viking.

En ben er eigenlijk zeer content van. Het is wel waar zo als apotheosis gemeld heeft 3G netwerk is nog niet overal beschikbaar, zo heb ik nog geen 3G gehad. En netwerk valt ook af en toe uit, maar buiten deze twee vind ik ze super.

En als soort abonnement vind ik ze goed, want ik geef elke maand 15€ uit aan mijn gsm. En met MV is dit juist zelfde.


Maar natuurlijk, voor ik mijn iPhone 4 koop ga ik nog eens naar alle provider informatie vragen in verband met abonnementen. En van hier uit ga ik dan beslissingen.
Succes met het vinden van een opperator die 1Gb voor 15€ aanbied.
  #396  
Oud 22-06-10, 07:56
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Nee, dat bedoel ik niet. Ik ga gewoon zien bij wie ik het best uitkomt.

Want zo als hier vernoemt is, bij mobistar moet je wel meer betalen. Maar in de plaats krijg je wel een goeie verbinding en 3G netwerk.

Dus daarvoor moet dat niet 1GB zijn.
  #397  
Oud 22-06-10, 08:04
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Nee, dat bedoel ik niet. Ik ga gewoon zien bij wie ik het best uitkomt.

Want zo als hier vernoemt is, bij mobistar moet je wel meer betalen. Maar in de plaats krijg je wel een goeie verbinding en 3G netwerk.

Dus daarvoor moet dat niet 1GB zijn.
op die goede verbinding en goede 3G verbinding zou ik niet echt rekenen als ik van jou was .
ik kan er van mee spreken .
de 3G valt nog behoorlijk tegen hoor
  #398  
Oud 22-06-10, 08:07
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Ah zou, maar ik dacht eerlijk gezegd dat Mobistar altijd duurste was. Want voor ik overgeschakeld ben naar Mobile Viking zat ik bij Proximus, en ik was daar altijd zeer blij van. Van service netwerk en prijs.

Maar heeft Proximus eigenlijk aparte abonnement voor de iPhone zo als Mobistar één heeft.
  #399  
Oud 22-06-10, 08:38
Applefan42 Applefan42 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Lier
Berichten: 20
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Ah zou, maar ik dacht eerlijk gezegd dat Mobistar altijd duurste was. Want voor ik overgeschakeld ben naar Mobile Viking zat ik bij Proximus, en ik was daar altijd zeer blij van. Van service netwerk en prijs.

Maar heeft Proximus eigenlijk aparte abonnement voor de iPhone zo als Mobistar één heeft.
Ik ben bij proximus met gereration MTV. Dat is onbeperkt sms'en en 60 minuten bellen + 10 mb internet gratis. Kost normaal 20€, maar als je intekend voor langer is er meestal promotie voor 10€ gedurende 12 maanden. Ik heb dan 100 mb bijgenomen voor 9,99€ per maand. Dat is voor mij voldoende, want thuis zit ik op Wi-Fi.
Dus 19,99€ voor onbeperkt sms'en, 60 minuten bellen, 110 mb en 3G netwerk valt mee. Na dat jaar vragen we weer een nieuwe promotie en tekenen we weer voor langere periode in
  #400  
Oud 22-06-10, 08:39
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Ah zou, maar ik dacht eerlijk gezegd dat Mobistar altijd duurste was. Want voor ik overgeschakeld ben naar Mobile Viking zat ik bij Proximus, en ik was daar altijd zeer blij van. Van service netwerk en prijs.

Maar heeft Proximus eigenlijk aparte abonnement voor de iPhone zo als Mobistar één heeft.
Ik ben van proximus overgegaan omdat de bedragen de pan uitswingde en dan spreek ik niet over 100€.
Nu bij mobistar betaal ik 45€ en kom ik perfect toe met de bel min soms zit ik er eens over maar dat zijn dan smsen en met 500 mb kom ik ook perfect toe dus ja enkel de obtvangst en de 3 g valt tegen buiten de grote steden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.