//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin Waar in antwerpen heb je het meeste kans om een iPhone 4 te bemachtigen op 30 juni? Mobistar of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #781  
Oud 20-07-10, 06:18
Henchie Henchie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin Bekijk bericht
Waar in antwerpen heb je het meeste kans om een iPhone 4 te bemachtigen op 30 juni? Mobistar of Switch? Of toch ergens anders? En als het Mobistar is, zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe vroeg ze vorig jaar in de rij stonden voor de 3GS? (m.a.w. hoe laat ging de winkel open?)

bedankt.
Dit zou ik ook heel graag willen weten .
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #782  
Oud 20-07-10, 12:01
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Sommige mobistar winkels werken niet met wachtlijsten, als dit zo blijft en als het geen winkel is die enkel aan Mobistar klanten wil verkopen, dan kampeer je best voor de winkel.
  #783  
Oud 20-07-10, 12:08
cousie cousie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeke Bekijk bericht
Ik begrijp het allemaal niet meer. Waarom werd er dan gezegd door S.Jobs dat de iphone 4 op 30/7 in Belgie geleverd zal worden ? Zopas naar Mobistar Roeselare gebeld (voor de zoveelste keer) en daar zeggen ze dat hij pas halfweg augustus zal binnenkomen en niet op 30 juli omdat er teveel problemen zijn.

Nog naar een andere MS winkel gebeld (ieper) en daar mocht ik dan wel reserveren maar ze wisten niet wanneer hij binnenkomt.

Tja, misschien best wachten op de persconferentie van Mobistar. Ik weet het echt niet meer. Man man man zeg.
soms moet je eens afstand kunnen nemen van zaken, geeft je ineens een ander perspectief van hoe fout je soms wel niet bezig bent.
Het blijft tenslotte maar een gsm... En btw persconferentie draait wel om iets veel belangrijker dan de iPhone 4 (rendabiliteit, social responsibility, toekomstige strategieën en vooral kerncijfers!).
Desalniettemin hoop ik dat hij snel uitkomt en zo de hype een beetje kan rusten
  #784  
Oud 20-07-10, 14:43
Bejito Bejito is offline
 
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Kan zonder problemen, want de iPhones bij Mobistar kan je zonder abonnement kopen.
Ik vrees dat het een juist antwoord is op een andere vraag. Volgens mij was de vraag: kan ik upgraden naar Iphone 4 met mijn huidig hernieuwde 2-jarig contract voor 3Gs?

Zitten volgens mij ook een paar nuances verkeerd in de vraagstelling.

In België was tot voor kort koppelverkoop niet toegelaten en was het dus Iphone afzonderlijk (toestel) aankopen en een My Iphone abbonement bij Mobistar. Je financierde de aankoop van de Iphone dus niet verder met een abonnement (koppelverkoop).

Dus volgens mij is jouw situatie nu nog altijd dat je vrij bent om een nieuwe Iphone aan te kopen en dat deze onder jouw huidig verlengd contract kan gebruikt worden.

Je gaat wel echter moeilijkheden tegenkomen i.g.v. je nu zou willen gaan voor een Iphone 4 in koppelverkoop. Dan zal je dus aan Mobistar moeten vragen of er mogelijkheid bestaat om je contract om te zetten naar een nieuw contract, waarbij het toestel mee gefinancierd wordt door je abonnement.

Eerst maar even afwachten welke formules en prijzen Mobistar gaat hanteren.
  #785  
Oud 20-07-10, 14:49
JungleJoker JungleJoker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bejito Bekijk bericht
Ik vrees dat het een juist antwoord is op een andere vraag. Volgens mij was de vraag: kan ik upgraden naar Iphone 4 met mijn huidig hernieuwde 2-jarig contract voor 3Gs?
De vraag is eigenlijk of het contract in kwestie echt een koppel-contract is dat gekoppeld is aan je 3G S; of is het gwn een contract met een tariefformule die naar de iphone is vernoemd? Ik heb eerder het gevoel dat een tariefformule is die vernoemd is naar de iPhone (zoals je hier enkele voorbeelden van ziet: Mobistar - iPhone) en dan kan je volgens mij perfect overschakelen van toestel. Maar om alle mogelijke verwarring te vermeiden kan je het natuurlijk best eens aan Mobistar zelf vragen
  #786  
Oud 20-07-10, 15:40
chrisn81 chrisn81 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Terwijl we wachten op Mobistar misschien dit even invullen?

Petitie voor betere iPhone en iPad pre-orders in België

Better pre-orders for the iPhone and iPad - Petition Spot
  #787  
Oud 20-07-10, 15:45
Licko Licko is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

schatten jullie de kans om op 30 juli zonder reservering een iPhone te bemachtigen groot in?
wil gewoon vroeg naar een mobistar rijden
  #788  
Oud 20-07-10, 15:46
Cencicodis Cencicodis is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bejito Bekijk bericht
Ik vrees dat het een juist antwoord is op een andere vraag. Volgens mij was de vraag: kan ik upgraden naar Iphone 4 met mijn huidig hernieuwde 2-jarig contract voor 3Gs?

Zitten volgens mij ook een paar nuances verkeerd in de vraagstelling.

In België was tot voor kort koppelverkoop niet toegelaten en was het dus Iphone afzonderlijk (toestel) aankopen en een My Iphone abbonement bij Mobistar. Je financierde de aankoop van de Iphone dus niet verder met een abonnement (koppelverkoop).

Dus volgens mij is jouw situatie nu nog altijd dat je vrij bent om een nieuwe Iphone aan te kopen en dat deze onder jouw huidig verlengd contract kan gebruikt worden.

Je gaat wel echter moeilijkheden tegenkomen i.g.v. je nu zou willen gaan voor een Iphone 4 in koppelverkoop. Dan zal je dus aan Mobistar moeten vragen of er mogelijkheid bestaat om je contract om te zetten naar een nieuw contract, waarbij het toestel mee gefinancierd wordt door je abonnement.

Eerst maar even afwachten welke formules en prijzen Mobistar gaat hanteren.
Volgens mij gaat de iPhone 4, net zoals zijn voorgangers, los verkocht worden. Koppelverkoop is nu wel toegestaan in belgië omdat deze wet vorig jaar werd geschrapt. Maar er is (nog) geen reglementering ivm koppelverkoop. Daar houden meeste providers niet van. (Behalve telenet dan)
  #789  
Oud 20-07-10, 16:50
Applefan42 Applefan42 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Lier
Berichten: 20
Standaard

Ik mag mijn microsim kaart van Proximus gaan halen
Nu nog wachten op de iphone 4. Hij is gereserveerd met een voorschot van 50€
  #790  
Oud 20-07-10, 17:45
diesel diesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 11
Standaard

ik hoop voor iedereen dat hij snel naar belgie komt ik heb hem nu al 2 weken in geberuik
met de microsim kaart van proximus en moet zeggen geweldig toestel zelfs zonder antenne problemen
  #791  
Oud 20-07-10, 17:52
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Dus jij hebt geen problemen met het bereik?
  #792  
Oud 20-07-10, 17:59
diesel diesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 11
Standaard

ma nee niks en ook geen gele vlekken of iets anders allemaal een beetje over roepen
  #793  
Oud 20-07-10, 18:01
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Ah, je stelt me gerust
nu nog een iPhone 4.
  #794  
Oud 20-07-10, 18:35
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kets Bekijk bericht
Bij mobistar hadden ze me gezegd rond de 629 € voor de 16 GB Zwarte toen ik de mijne bestelde
Welke winkel heb je hem besteld?
  #795  
Oud 20-07-10, 18:57
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Mij is verteld dat proximus nog geen micro simkaarten heeft, alleen maar databundels in micro formaat... Liegen ze dan tegen me?
  #796  
Oud 20-07-10, 19:00
diesel diesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 11
Standaard

liegen dat weet ik niet ik/ weet enkel dat ik de micro simkaart bij essec hebt gehaald
en dat ik hem dadelijk meekreeg
  #797  
Oud 20-07-10, 20:16
stef320ci stef320ci is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 18
Standaard

Vandaag wandel ik de mobistar winkel binnen waar ik mijn iphone 4 gereserveerd heb 3 weken terug,ik was toen vergeten te vragen welk nummer ik had,ik heb nummer 9,ik zeg tegen de verkoper "jullie zullen er toch wel een stuk of 10 binnen krijgen zeker de 30 ste juli,waarop hij zegt "de iphone 4 is pas voorzien voor begin augustus ,ik zeg hebben jullie Steve Jobs niet gehoord,jawel zeiden ze ,maar nu op dit moment is hij voorzien voor begin augustus ,en toch kan ik het niet geloven
  #798  
Oud 20-07-10, 20:28
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Het kan zijn ze, dat ze pas in augustus leveren. In mijn mobistar center weten ze het ook nog niet :-(
  #799  
Oud 20-07-10, 20:54
Bejito Bejito is offline
 
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cencicodis Bekijk bericht
Volgens mij gaat de iPhone 4, net zoals zijn voorgangers, los verkocht worden. Koppelverkoop is nu wel toegestaan in belgië omdat deze wet vorig jaar werd geschrapt. Maar er is (nog) geen reglementering ivm koppelverkoop. Daar houden meeste providers niet van. (Behalve telenet dan)

Men is wettelijk verplicht de producten ook afzonderlijk aan te bieden. Daarnaast is koppelverkoop toegestaan. Check even de Wet Marktpraktijken en Consumentenbescherming (WMPC; Belgisch Staatsblad 12.04.2010)
  #800  
Oud 20-07-10, 22:08
dave1968 dave1968 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 27
Smile

als nederbelg wacht ik met smart op de eerste officiele berichten vanuit het mobistar kamp. echter tot nu toe blijft het stil.
ik sta met verbazing te kijken hoelang dit kan duren voordat er uberhaubt iets komt.
ben ook ingeschreven op de nieuwsbrief, maar nog geen ontvangen. hoe is het met andere mensen die wachten op....? (aansluiten in de lange rij op 30 juli??) is toch niet meer van deze tijd.
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.