iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

Recycle Bin 25-07-10 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 498772)
Frieten,wafels,chocolade,bier. :P
Allemaal beter in den vlaanders dan in nederland.

Eten (en gaan eten) is sowieso stukken beter in Belgie dan in Nederland. Nederlanders hebben geen eetcultuur.

Maja, OT: ik ga mijn iPhone 4 vrijdag om 6 uur halen op de Meir in Antwerpen zonder reservering. Wens me veel succes :)

ZPhone 25-07-10 21:26

Ik zit er ook over te denken om donderdag tegen het einde van de nacht richting het zuiden te gaan hoor. Gewoon op de gok maar een winkel binnenlopen.

devosf 25-07-10 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone (Bericht 498748)
En als nederlander kun je sowieso niet reserveren. Ik heb alle filialen gebeld in en rond antwerpen, en NIEMAND wilde reserveren. De enige die het wilde toestaan deed het alleen voor belden. Dus succes met bellen ;)

Mobistar Center waar ik morgen bij ga is in Ninove. Maar als er al veel mensen reserveer hebben, dan ga ik vrijdag gewoon vroeg bij Lab9.

Tyr 25-07-10 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin (Bericht 498787)
Eten (en gaan eten) is sowieso stukken beter in Belgie dan in Nederland. Nederlanders hebben geen eetcultuur.

Maja, OT: ik ga mijn iPhone 4 vrijdag om 6 uur halen op de Meir in Antwerpen zonder reservering. Wens me veel succes :)

Die winkels gaan pas om 10u open hoor. 4 uur op "den borduur" (stoep) zitten lijkt mij wel lang.

palatinus 25-07-10 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyr (Bericht 498824)
Die winkels gaan pas om 10u open hoor. 4 uur op "den borduur" (stoep) zitten lijkt mij wel lang.

Maar dan ben je wel zeker dat je een iPhone 4 hebt :D

ZPhone 25-07-10 22:25

Ben van plan naar Turnhout te rijden, is dat een klein winkeltje? en kun je daar in de buurt makkelijk parkeren? (is het een franchiser of een eigen Mobistar?)

erickatja 25-07-10 22:38

wanneer kan je de iPhone eigenlijk "normaal" kopen, maw dat je niet s'morgens moet gaan kamperen...

ZPhone 25-07-10 22:49

2011 als de iPhone 5 er is waarschijnlijk. :)

Hermadrid 25-07-10 22:57

zou wat zijn:S en dan moeten we weer zeker een jaar wachten totdat we die kunnen kopen en dan is Iphone 6 er weer:S Hoe dom kan Apple zijn.

Recycle Bin 25-07-10 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyr (Bericht 498824)
Die winkels gaan pas om 10u open hoor. 4 uur op "den borduur" (stoep) zitten lijkt mij wel lang.

Ik heb heel veel over voor een iPhone 4. Als ik hem dan heb, vond ik het dat waard. :)

vhrgamer 25-07-10 23:06

Ik heb er ook veel voor over, moet helaas wachten tot de 23e als ik weer terug ben van vakantie.

Ik hoop echt dat er dan wel gewoon een fatsoenlijke voorraad is.

ZPhone 25-07-10 23:07

Eigenlijk zouden we gezamenlijk afspraken moeten maken he, dat we per gsm contact houden over rijen en beschikbaarheid.....

dthiemann 25-07-10 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin (Bericht 498787)
Eten (en gaan eten) is sowieso stukken beter in Belgie dan in Nederland. Nederlanders hebben geen eetcultuur.

Maja, OT: ik ga mijn iPhone 4 vrijdag om 6 uur halen op de Meir in Antwerpen zonder reservering. Wens me veel succes :)

Veel succes !!!

Zelf ben ik ook aan het overwegen om naar een Mobistar shop te rijden.

Ook ik heb de vraag hoe je kunt zien of je met een "echte" Mobistar shop te maken hebt.

Wess 25-07-10 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ugene (Bericht 498706)
Ik laat mijn pa er dinsdag er ook 1 reserveren en aanbetalen(€176,- vertelden ze me toen ik belde), ik neem aan dat je de iphone dan gewoon kunt ophalen wanneer je zelf wil en tijd hebt anders heeft die aanbetaling ook weinig nut....

Ze vertelde mij: Je krijgt een mail zodra je iPhone binnen is en dan heb je 10dagen de tijd om hem af te halen, daarna wordt ie door verkocht..
Ik mag hopen dat ik dus vrijdag men iPhone heb..

ZPhone 25-07-10 23:30

Geen mobistar mensen hier die meelezen en wat meer tips/adviezen kunnen geven? (of die omkoopbaar zijn tegen een leuke vergoeding en 2 iPhones voor me apart willen houden op een of andere manier :) )

Dbr 25-07-10 23:41

Kan je in de mobistar centers met MasterCard of Visa betalen?

Wess 25-07-10 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dbr (Bericht 498898)
Kan je in de mobistar centers met MasterCard of Visa betalen?

Dat kan ;-)

RubenTheys 26-07-10 00:02

Worden àlle Mobistar Centers eigenlijk voorzien van een voorraadje? Dus niet enkel de grote kleppers als Antwerpen Meir, maar ook de kleine visjes in Neder-Over-Opper-Onder-Heembeek bij wijze van spreken?

Wess 26-07-10 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RubenTheys (Bericht 498912)
Worden àlle Mobistar Centers eigenlijk voorzien van een voorraadje? Dus niet enkel de grote kleppers als Antwerpen Meir, maar ook de kleine visjes in Neder-Over-Opper-Onder-Heembeek bij wijze van spreken?

Ja! maar de aantallen verschillen.. zo zal de meir er meer hebben dan een center in een kleinere stad, helaas!
Maar als Apple grote aantallen voorziet voor ons land(belgië), kan de vraag misschien wel beantwoord worden..

tommie 26-07-10 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dbr (Bericht 498898)
Kan je in de mobistar centers met MasterCard of Visa betalen?

Goeie vraag inderdaad, want de voorbetaling moet je namelijk contant doen. Ik hoop ook niet dat je de echt iPhone contant moet betalen want dat wordt een flink pak papiertjes!

Lijkt me dat pinnen gewoon mogelijk moet zijn, graag even een bevestiging van mensen die al eerder een iPhone 3G of 3GS gehaald hebben in België.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:37.