//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik hem zou gaan halen of gewoon wachten tot de storm wat geluwd is... hoe meer je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1041  
Oud 26-07-10, 13:41
cousie cousie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik hem zou gaan halen of gewoon wachten tot de storm wat geluwd is... hoe meer je op dit forum zit hoe meer je hem wilt kopen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1042  
Oud 26-07-10, 13:41
ZPhone ZPhone is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 72
Standaard

Ja, maar dat zeg je ook niet tegen een Nederlandse toerist die zijn vakantie doorbrengt in de ardennen of de belgische kust. Nee sorry meneer, deze frieten zijn voor Belgen, komt u volgende week nog maar eens terug. Ik snap dat jij ook een iPhone wilt, en dat je nu 'voorrang' krijgt waar je blij mee bent (zou ik ook zijn in mijn geval), maar Nederlanders hebben binnen de EU net zoveel rechten als een Belg om iets in Belgie te kopen. Het beleid dat ze nu hanteren is gewoon pure discriminatie....
  #1043  
Oud 26-07-10, 13:46
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone Bekijk bericht
Ja, maar dat zeg je ook niet tegen een Nederlandse toerist die zijn vakantie doorbrengt in de ardennen of de belgische kust. Nee sorry meneer, deze frieten zijn voor Belgen, komt u volgende week nog maar eens terug. Ik snap dat jij ook een iPhone wilt, en dat je nu 'voorrang' krijgt waar je blij mee bent (zou ik ook zijn in mijn geval), maar Nederlanders hebben binnen de EU net zoveel rechten als een Belg om iets in Belgie te kopen. Het beleid dat ze nu hanteren is gewoon pure discriminatie....
Frieten en iPhone's zijn toch niet te vergelijk, die frituuruitbater leeft van het toerisme, Mobistar niet..

Het is discriminatie geef ik toe, zelfs belgen worden gediscrimineerd als ze geen abo afsluiten wat dus niet mag..
Nu stel ik me wel de vraag hoe het zou zijn als het andersom was..

Het blijft jammer dat apple gewoon niet via hun online store de iPhone aanbiedt, dan was het veel makkelijker geweest..
  #1044  
Oud 26-07-10, 13:47
proXify proXify is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Oostende
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone Bekijk bericht
Ja, maar dat zeg je ook niet tegen een Nederlandse toerist die zijn vakantie doorbrengt in de ardennen of de belgische kust. Nee sorry meneer, deze frieten zijn voor Belgen, komt u volgende week nog maar eens terug. Ik snap dat jij ook een iPhone wilt, en dat je nu 'voorrang' krijgt waar je blij mee bent (zou ik ook zijn in mijn geval), maar Nederlanders hebben binnen de EU net zoveel rechten als een Belg om iets in Belgie te kopen. Het beleid dat ze nu hanteren is gewoon pure discriminatie....
Slechte vergelijking, frieten is typisch België, is ook waarvoor de mensen naartoe komen. de iPhone komt nu in België uit, en waarom? Omdat het voor ons land is voor diegene die het toestel willen hebben. In Nederland kunnen we de iPhone toch ook niet gaan halen binnenkort? Of het is met een simlock en abonnement... en ik vermoed dat ik ook niet direct (als ik niet in Nederland woon) de iPhone zou meekrijgen vanuit Nederland. Maar geen probleem dat je hier een iPhone aankoopt maar de Belgen gaan toch wel voor, Mobistar zal zoiezo eerst hun klanten voorlaten. Sorry

Dat is nu een soort van discriminatie misschien nu al aangeven bij Test-Aankoop? dat ze eerst Mobistar klanten zullen aanvaarden?

Maar dat is overal wel zo, ook in andere winkels, klanten gaan voor...

Laatst gewijzigd door proXify; 26-07-10 om 13:49.
  #1045  
Oud 26-07-10, 13:48
ZPhone ZPhone is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 72
Standaard

Ja, of gewoon in Nederland ook simlockvrij aanbieden. Maar de meest ideale oplossing zou zijn om gewoon te zorgen dat ze nu eens VOLDOENDE STOCK hebben voor ze de iPhone lanceren. Is toch niet normaal dat er altijd een tekort is...
  #1046  
Oud 26-07-10, 13:48
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Was het vorig jaar met de 3Gs ook zo dan, dat Belgen voorrang kregen? Ook als je gekampeerd hebt aan de deur?
Kan me niet voorstellen, want firt come first serve.

Bij het Louvre in Parijs werden buitenlanders ook echt niet eerst weggestuurd door de zeggen fransen eerst...
  #1047  
Oud 26-07-10, 13:50
fonzy fonzy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leuven
Berichten: 33
Standaard

Wij belgen kunnen al helemaal geen simlock vrije iphone kopen in ndl, moeten we dat dan ook al als 'pure discriminatie' beschouwen? .
  #1048  
Oud 26-07-10, 13:50
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone Bekijk bericht
Ja, of gewoon in Nederland ook simlockvrij aanbieden. Maar de meest ideale oplossing zou zijn om gewoon te zorgen dat ze nu eens VOLDOENDE STOCK hebben voor ze de iPhone lanceren. Is toch niet normaal dat er altijd een tekort is...
Ja ze voorzien genoeg stock voor "België" maar die nederlanders komen steeds 1/3 inpikken, haha sorry kon het niet laten..

Ik beken: ik woon dicht tegen de Nederlandse grens en ik koop zowat alles in Nederland

Nu zullen we deze discussie maar laten liggen, want dat heeft toch geen nut Hoop even hard als jullie dat wij allemaal vrijdag een iPhone4 hebben..
  #1049  
Oud 26-07-10, 13:52
palatinus palatinus is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Mechelen, Belgie
Berichten: 27
Standaard

Het wordt gewoon dringend tijd dat er een echte Apple Store komt in Brussel of Amsterdam.
  #1050  
Oud 26-07-10, 13:52
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Was het vorig jaar met de 3Gs ook zo dan, dat Belgen voorrang kregen? Ook als je gekampeerd hebt aan de deur?
Kan me niet voorstellen, want firt come first serve.

Bij het Louvre in Parijs werden buitenlanders ook echt niet eerst weggestuurd door de zeggen fransen eerst...
Neen klopt, maar mobistar heeft wel te kennen gegeven dat het wat uit de hand liep vorig jaar en dat vaste klanten zo geen kans kregen, maar of ze het dit jaar anders zullen aanpakken betwijfel ik..
Weet het bijna zeker, anders hadden we vast al wat van ze gehoord..
Mobistar zijn echt prutsers hoor..
  #1051  
Oud 26-07-10, 13:53
ZPhone ZPhone is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 72
Standaard

Ik geef het gewoon op. Koop ze wel hier in NL via de grijze import. Is wel wat duurder, maar tenminste niet allemaal dat gezeik.

Mochten er trouwens Mobistar klanten hier zijn die voor de iPhone gaan, neem er voor mij 2 mee (32GB) en je krijgt een leuke financiele bijdrage
Kom de telefoons ophalen en betaal je cash (incl jouw bonus )
  #1052  
Oud 26-07-10, 13:53
thibaultvdb thibaultvdb is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 18
Standaard

Krijgt elke mobistar winkel iPhones binnen? Ik ben hier in Knokke in een mobistar winkel gaan navragen wanneer de iPhone 4 beschikbaar zou zijn, maar ze konden mij geen datum geven, en bestellen ging ook niet terwijl een vriend van mij bij een andere mobistar winkel wel één kon bestellen ??? Maar als ik het goed heb kan ik dus s'ochtends héél vroeg (6u ofzo) voor de winkel gaan staan, en als hij opent een iPhone 4 kopen?
  #1053  
Oud 26-07-10, 13:59
blaatje blaatje is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik snap dat sommige belgen hier het logisch vinden dat zij voorrang hebben, net als dat mobistar klanten het logisch vinden dat zij dan weer voorrang hebben, maar is een first come first serve principe niet veel logischer? Dan hebben belgen alsnog voordeel omdat ze minder vroeg op hoeven te staan dan de nederlanders.. en kan iedereen zelf beslissen wat hij er voor over heeft om de iPhone te bemachtigen.
  #1054  
Oud 26-07-10, 14:01
fonzy fonzy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leuven
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thibaultvdb Bekijk bericht
Krijgt elke mobistar winkel iPhones binnen? Ik ben hier in Knokke in een mobistar winkel gaan navragen wanneer de iPhone 4 beschikbaar zou zijn, maar ze konden mij geen datum geven, en bestellen ging ook niet terwijl een vriend van mij bij een andere mobistar winkel wel één kon bestellen ??? Maar als ik het goed heb kan ik dus s'ochtends héél vroeg (6u ofzo) voor de winkel gaan staan, en als hij opent een iPhone 4 kopen?
De meeste mobistar winkels weten idd nog van niets. Letterlijke woorden van een verkoper: "wij worden altijd als laatste ingelicht, als vrijddag de launch is, krijgen we hier pas donderdag instructies voor". Als je dan al eens een verkoper aan de lijn hebt die op de hoogte is, dan is het omdat hij alles uit eigen interesse volgt in de media en op fora zoals dit hier.

Als je smorgends heel vroeg voor een winkel wil gaan staan, doe het dan bij voorkeur bij een winkel die geen reservaties aanneemt en zoek een vriend/familielid met een mobistar abo die zelf geen iphone wil.
  #1055  
Oud 26-07-10, 14:03
gon1234abcd gon1234abcd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 112
Standaard

ik ben het met blaatje eens. bovendien is het niet echt de optie om em OF in Nederland te kopen, of in Belgie, maar is het meer de optie: Of in Nederland een dubbele abonnement afsluiten en dan je eigen abonnement+een duur abonnement+simlock hebben. Of em in Belgie halen voor een "klein bedrag", zonder abonnement, en em ook nog eens simlockvrij hebben!
  #1056  
Oud 26-07-10, 14:04
ZPhone ZPhone is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 72
Standaard

En omdat Belgie ook al niet actief was op het WK voetbal, en Nederland 2e is geworden, vind ik dat wij meer recht hebben op hun iPhones!!
  #1057  
Oud 26-07-10, 14:05
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zphone Bekijk bericht
en omdat belgie ook al niet actief was op het wk voetbal, en nederland 2e is geworden, vind ik dat wij meer recht hebben op hun iphones!!
hahahaha xd
grapjas..

Wij scoren op tennis vlak veel beter dus hebben wij meer recht.. XD
  #1058  
Oud 26-07-10, 14:10
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

Ook hier gehoord dat ze voorrang zullen geven aan Belgen
  #1059  
Oud 26-07-10, 14:12
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wess Bekijk bericht
hahahaha xd
grapjas..

Wij scoren op tennis vlak veel beter dus hebben wij meer recht.. XD
Hoeveel rechten zullen ze in Spanje dan wel niet hebben....
  #1060  
Oud 26-07-10, 14:16
Dbr Dbr is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 39
Standaard

Wij kunnen ook geen iPhones kopen in Nederland, terwijl iedereen in België er eentje komt kopen, dus is het toch maar een beetje normaal dat wij Belgen de eerste weken wat voorrang krijgen... Wij spreken hier enkel over wat voorrang voor enkele weken, Nederland verhindert zelfs dat we bij jullie iPhones kunnen kopen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:38.