//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) iemand die een mail/naam teveel heeft? ben bereid hem tegen betaling af te kopen. Bij voorkeur in Gent....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1721  
Oud 28-07-10, 19:00
theory18 theory18 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 74
Standaard

iemand die een mail/naam teveel heeft?
ben bereid hem tegen betaling af te kopen.
Bij voorkeur in Gent.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1722  
Oud 28-07-10, 19:06
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Ik weet niet of het al vermeld is maar er is nu een mail die naar niet klanten gaat en die doet toch uitschijnen dat er vrijdag ook zonder reservaties iPhones te koop zijn.

In die mail staat hij vanaf 10u verkrijgbaar is.

en verder
Citaat:
Op 30 juli start in alle Mobistar Centers de verkoop van de nieuwe iPhone 4. Met zijn nieuwe scherm, multitasking en een prachtig nieuw design, is de iPhone4 ook deze keer een compleet nieuwe ervaring. Voor de lancering hebben we slechts een beperkt aantal exemplaren ter beschikking. Er snel bij zijn is de boodschap!
  #1723  
Oud 28-07-10, 19:08
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mapmap Bekijk bericht
Ik weet niet of het al vermeld is maar er is nu een mail die naar niet klanten gaat en die doet toch uitschijnen dat er vrijdag ook zonder reservaties iPhones te koop zijn.

In die mail staat hij vanaf 10u verkrijgbaar is.

en verder
Er werd duidelijk gezegd: de mensen die gereserveerd hebben en voor 10u niet de iPhone komen ophalen hebben pech en die iPhone's zullen dan verkocht worden aan de klanten die niet hebben kunnen reserveren..
Ook zullen de andere centers wel iPhone's hebben.. Maar hoeveel is niet bekend, en sommige werken met reservatie-lijsten..
__________________
http://www.twitter.com/W_ess
  #1724  
Oud 28-07-10, 19:12
Dbr Dbr is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin Bekijk bericht
ja, dat kun je doen als jongetje van 14. Zoiets heet de identificatieplicht en kost je €50 euro en ik ben getuigen.
Dan ben je mooi beetgenomen, heb zelf al paar keer mij zonder problemen moeten identificeren...
  #1725  
Oud 28-07-10, 19:16
Kris8400 Kris8400 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

Iemand een idee hoelang het zal duren voor om aan een 4 te raken voor zij die de boot net gemist hebben?
  #1726  
Oud 28-07-10, 19:18
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris8400 Bekijk bericht
Iemand een idee hoelang het zal duren voor om aan een 4 te raken voor zij die de boot net gemist hebben?
Niet echt. Zeker een 2tal weken en kan zelfs 2 maanden worden.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #1727  
Oud 28-07-10, 19:28
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rampage Bekijk bericht
Juist... Je hebt gelijk. Dan heb ik sjans gehad dat Mobistar eerst foute prijzen gezet had ;-). Bij de eerste lichting had ik geen succes, was nog niet wakker!

't Is eigenlijk wel een beetje zot, m'n 3GS heb ik pas van in maart 2010... Hopelijk krijg ik er nog wat €€€ voor terug.
Gewoon op marktplaats.nl. Ik denk dat je, mits hij fabriekaf simlockvrij is, zeker nog wel 375 euro kan vangen hier in NL.

Mijn 3G heb ik iemand al toegezegd en levert mij nog 225 euro op...
  #1728  
Oud 28-07-10, 19:28
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris8400 Bekijk bericht
Iemand een idee hoelang het zal duren voor om aan een 4 te raken voor zij die de boot net gemist hebben?
3u gaat dat duren. Vanaf 10u kan je nog zonder reservatie proberen
  #1729  
Oud 28-07-10, 19:35
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Gewoon op marktplaats.nl. Ik denk dat je, mits hij fabriekaf simlockvrij is, zeker nog wel 375 euro kan vangen hier in NL.

Mijn 3G heb ik iemand al toegezegd en levert mij nog 225 euro op...
Ik heb enkele weken terug voor mijn 3G zelfs nog 350 euro gekregen... Voor een toestel zonder simlock en in goede staat, wordt er écht nog veel geboden hoor.
  #1730  
Oud 28-07-10, 19:37
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Ik heb enkele weken terug voor mijn 3G zelfs nog 350 euro gekregen... Voor een toestel zonder simlock en in goede staat, wordt er écht nog veel geboden hoor.
Ik verkoop mijn 3G (plus al de cases die ik heb gekocht en toch niet meer passen) voor 330euro..

Ook nog in goede staat op enkele haarscheuren na (scherm is zo goed als nieuw omdat ik altijd screen protector gebruik)
  #1731  
Oud 28-07-10, 19:49
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Ik heb enkele weken terug voor mijn 3G zelfs nog 350 euro gekregen... Voor een toestel zonder simlock en in goede staat, wordt er écht nog veel geboden hoor.
Kijk dqt zijn prijzen. Mijn 3G is fabriekaf simvrij. Heb hem gebruikt zonder hoesje, zonder protector. Achterkant zitten genoeg krassen en putjes. Scherm zitten maar 2 kleine krasjes.
Dus 225 vind ik wel best...

Dus de prijs die ik extra heb betaald is uiteindelijk: 100 minus aanschaf hoesjes\protector(s).

Dus die 225 is heel zo slecht nog niet
  #1732  
Oud 28-07-10, 20:03
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wess Bekijk bericht
Ik verkoop mijn 3G (plus al de cases die ik heb gekocht en toch niet meer passen) voor 330euro..

Ook nog in goede staat op enkele haarscheuren na (scherm is zo goed als nieuw omdat ik altijd screen protector gebruik)
Tsja, je kunt natuurlijk zoveel vragen als je wilt, of je het gaat krijgen is nog maar de vraag... (als je serieus wilt proberen zou ik het doen op marktplaats, daar lopen nog veel leken rond).
  #1733  
Oud 28-07-10, 20:05
lesfetes lesfetes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kapellen, Belgie
Berichten: 97
Standaard

Als niet mobistar klant de boot weer vierkant gemist ... komt ervan als je op je luie k+nt aan het zwembad in Frankrijk zit ipv de hele ochtend op de mobist+r site, had dus toch niet kunnen gaan.

Aan de andere kant toen de 3G uitkwam heb ik deze de zaterdag NA de release gewoon via de mobistarwebsite kunnen kopen en de woensdag daarop nog eens eentje voor mijn vrouw.
Op deze herhaling was al de hele tijd mijn hoop gevestigd (weet trouwens iemand hoe de betaling via hun website nu is, ik heb dat kastje voor de ogone beveiliging natuurlijk thuisgelaten )

Wel lachen dat er nog een 8Gig 3GS met ontbijt kan gereserveerd worden
  #1734  
Oud 28-07-10, 20:13
ProGunNL ProGunNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Ik heb enkele weken terug voor mijn 3G zelfs nog 350 euro gekregen... Voor een toestel zonder simlock en in goede staat, wordt er écht nog veel geboden hoor.
ik had die van mijn voor 300€ verkocht en behoorlijke gebruiks sporen aan de achterkant, krassen aan de voorkant + simlock
  #1735  
Oud 28-07-10, 20:13
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin Bekijk bericht
Tsja, je kunt natuurlijk zoveel vragen als je wilt, of je het gaat krijgen is nog maar de vraag... (als je serieus wilt proberen zou ik het doen op marktplaats, daar lopen nog veel leken rond).
Mijne is al verkocht voor €330.. zoals ik zei ;-)
  #1736  
Oud 28-07-10, 20:13
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Iets in mij (zal vast de twijfelachtige duivel zijn, vaker last van) zegt dat het nog allemaal te mooi is om waar te zijn...

Ik ben geen Mobistar-klant, kom niet uit België en heb nu een iPhone 4G gereserveerd. Ik heb een bevestiging op papier, maar met uitzondering van de naam is hij erg onpersoonlijk. Waarom moest ik bijvoorbeeld mijn nummer (fake nummer) opgeven, terwijl deze niet in de bevestiging staat?

Zal de iPhone werkelijk op mij wachten, ook als ik niet om 07.00 uur de winkel binnen storm maar dat ik pas om 09.00 uur kom binnenzetten?
  #1737  
Oud 28-07-10, 20:20
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment Bekijk bericht
Iets in mij (zal vast de twijfelachtige duivel zijn, vaker last van) zegt dat het nog allemaal te mooi is om waar te zijn...

Ik ben geen Mobistar-klant, kom niet uit België en heb nu een iPhone 4G gereserveerd. Ik heb een bevestiging op papier, maar met uitzondering van de naam is hij erg onpersoonlijk. Waarom moest ik bijvoorbeeld mijn nummer (fake nummer) opgeven, terwijl deze niet in de bevestiging staat?

Zal de iPhone werkelijk op mij wachten, ook als ik niet om 07.00 uur de winkel binnen storm maar dat ik pas om 09.00 uur kom binnenzetten?
Met de reserverings bevestiging zou dat geen probleem moeten zijn. Zou daar niet bang voor zijn.
  #1738  
Oud 28-07-10, 20:34
crazyceesy crazyceesy is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

mooi, de plaatjes in de mail zijn er weer. meteen ff een printscreen gemaakt. zijn er trouwens mensen die van ver naar hasselt komen? (NL bijvoorbeeld) misschien leuk om met ze alle de nacht door te halen en elkaar wakker te houden?
  #1739  
Oud 28-07-10, 20:34
anandvr's schermafbeelding
anandvr anandvr is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 138
Standaard

17.00 uur pas een mail gekregen van Mobistar...heel netjes
  #1740  
Oud 28-07-10, 20:36
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crazyceesy Bekijk bericht
mooi, de plaatjes in de mail zijn er weer. meteen ff een printscreen gemaakt. zijn er trouwens mensen die van ver naar hasselt komen? (NL bijvoorbeeld) misschien leuk om met ze alle de nacht door te halen en elkaar wakker te houden?
En dan? heb je uw iPhone en zijt ge stikkapot en wilt ge, neen moet je, slapen in plaats van lekker je iPhone te ontdekken ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.