//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Ik heb daarnet een exemplaar gereserveerd bij de Apple-reseller in Hasselt. Ik kreeg vervolgens een mail terug met een orderbevestiging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 10-06-10, 17:40
abacab81 abacab81 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: aalst
Berichten: 38
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Ik heb daarnet een exemplaar gereserveerd bij de Apple-reseller in Hasselt.

Ik kreeg vervolgens een mail terug met een orderbevestiging met alle gegevens, alsook een begeleidende brief waarin vermeld staat dat volgens Apple de iPhone op 28 juli gelanceerd zal worden in België!

Das mijne verjaardag! Die Steve Jobs toch, altijd grappig willen doen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 10-06-10, 17:51
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Hmm 28e zou mooi kl*te zijn, dan ben ik net op vakantie.. zelfde had ik 2 jaar terug met de 3G..
  #143  
Oud 11-06-10, 15:14
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Hier juist op de lijst laten zetten bij switch gent.
Dan even langs geweest bij mobistar oudenaarde die hadden nog geen lijst na wat aandringen heeft de verkoper een telefoontje gedaan naar mobistar hoofd bureau.
Mobistae gaat niet werken met pre order lijsten maar met een lijst van mensen die geintereseerd zijn in de nieuwe iphone omdat er niet genoeg iphones gaan zijn op de release data.
Lijsten komen normaak 2 weken voor de release.
Maar met wat aandringen staan we op nr 1 van de lijst.
Speel nu mee op 2 lijsten dus hopelijk een iphone op de release datum.
  #144  
Oud 11-06-10, 15:21
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Vorige keer bij de 3GS stond ik gewoon als 1ste aan de deur bij een mobistar shop . Had meteen de eerste Iphone daar.

Waarom zo een haast, gewoon die bepaalde dag maar wat vroeger opstaan. Met al dat stom gepre-order.
  #145  
Oud 11-06-10, 15:23
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Met die plaats op de Switch-lijst ben je trouwens niet veel. Het is in feite niet meer dan een veredelde nieuwsbrief want het principe van "Wie eerst komt krijg eerst" geldt nog steeds. Of je nu op de lijst staat of niet.
  #146  
Oud 11-06-10, 15:41
Yargo Yargo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimvb Bekijk bericht
Hier juist op de lijst laten zetten bij switch gent.
Dan even langs geweest bij mobistar oudenaarde die hadden nog geen lijst na wat aandringen heeft de verkoper een telefoontje gedaan naar mobistar hoofd bureau.
Mobistae gaat niet werken met pre order lijsten maar met een lijst van mensen die geintereseerd zijn in de nieuwe iphone omdat er niet genoeg iphones gaan zijn op de release data.
Lijsten komen normaak 2 weken voor de release.
Maar met wat aandringen staan we op nr 1 van de lijst.
Speel nu mee op 2 lijsten dus hopelijk een iphone op de release datum.
Dat is straf. Ik heb een half uur geleden nog naar hen zitten bellen, en ze beweerden dat ze geen lijst hadden, dat het nog te vroeg was . Ik heb een paar Mobistar centers opgebelt, en ze zeiden allemaal hetzelfde: eind juli begin augustus pas
  #147  
Oud 11-06-10, 15:50
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yargo Bekijk bericht
Dat is straf. Ik heb een half uur geleden nog naar hen zitten bellen, en ze beweerden dat ze geen lijst hadden, dat het nog te vroeg was . Ik heb een paar Mobistar centers opgebelt, en ze zeiden allemaal hetzelfde: eind juli begin augustus pas
'k Zit met 't zelfde probleem bij één van de filialen van dezelfde eigenaar.
Ik hoop dat ze daar er rekening mee houden (in positieve zin ) als er dan toch uiteindelijk ne lijst komt dat ik er al lang achter zaag .
Maar 'k vrees dan ook in zo'n gevallen voor wat vriendjespolitiek...
Wel spijtig dat de iPhone zo populair geworden is eigenlijk, alleen al voor dat.
  #148  
Oud 11-06-10, 15:57
Yargo Yargo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 43
Standaard

Mijn stoute schoenen eens aangetrokken en teruggebeld naar Oudenaarde: ze beweren bij hoog en laag dat ze geen lijst hebben, dat het nog redelijk zinloos is, omdat hij pas eind juli komt. Dusja, daar sta je dan...
  #149  
Oud 11-06-10, 16:04
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yargo Bekijk bericht
Mijn stoute schoenen eens aangetrokken en teruggebeld naar Oudenaarde: ze beweren bij hoog en laag dat ze geen lijst hebben, dat het nog redelijk zinloos is, omdat hij pas eind juli komt. Dusja, daar sta je dan...
En toch is derr ne lijst zenne . da kan ik u verzekeren .
ga even langs in de winkel en vraag naar christof . Na een beetje zagen en vragen over de nieuwe iphone zal hij je der wel opzetten (maar wel zorgen dat je christof hebt en niet eddy )
  #150  
Oud 11-06-10, 18:24
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Net terug van Mobistar Center Lanaken.

Ik mocht daar bestellen, en heb een voorschot betaald van 350 euro voor 2 iphones. Heb ook een papier moeten ondertekenen dat ik weet dat de prijs van de iphone nog niet bekend is etc.
De vrouw achter de toog heeft me verteld dat ze gisteren nog van mobistar hoorde dat het midden juli ging worden.

Ik was de eerste die er besteld had.
  #151  
Oud 11-06-10, 18:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimvb Bekijk bericht
En toch is derr ne lijst zenne . da kan ik u verzekeren .
ga even langs in de winkel en vraag naar christof . Na een beetje zagen en vragen over de nieuwe iphone zal hij je der wel opzetten (maar wel zorgen dat je christof hebt en niet eddy )
Ik zou er niet teveel m'n hoop opzetten want volgens mij gaan ze nog met echte officele dingen afkomen en hetgeen men nu doet uiteindelijk mss niet zal meetellen.
  #152  
Oud 11-06-10, 18:52
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tasty Bekijk bericht
Net terug van Mobistar Center Lanaken.

Ik mocht daar bestellen, en heb een voorschot betaald van 350 euro voor 2 iphones. Heb ook een papier moeten ondertekenen dat ik weet dat de prijs van de iphone nog niet bekend is etc.
De vrouw achter de toog heeft me verteld dat ze gisteren nog van mobistar hoorde dat het midden juli ging worden.

Ik was de eerste die er besteld had.
Was het sowieso verplicht om voorschot te betalen?! Anders ga ik daar morgen toch ook eens naar bellen. Ben alvast niet van plan om een voorschot te betalen, of ze zouden mij op dat papier moeten zetten dat ik mijn voorschot mag terugeisen als ik de eerste dag/week geen toestel heb kunnen bemachtigen
  #153  
Oud 11-06-10, 20:51
jantwerpen jantwerpen is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 27
Standaard

Beste mensen,

Ik heb al contact gehad met de mensen van Switch in Antwerpen, en zowel terplekke als via telefoon als via de website zeggen ze en maken ze melding dat er nog niets kan besteld worden, omdat ze nog geen prijs weten.
Ook hebben hun bazen nog niet beslist of er een voorschot moet betaald worden of niet.
Afwachten dus, en wachten duurt altijd lang...
  #154  
Oud 11-06-10, 21:55
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jantwerpen Bekijk bericht
Beste mensen,

Ik heb al contact gehad met de mensen van Switch in Antwerpen, en zowel terplekke als via telefoon als via de website zeggen ze en maken ze melding dat er nog niets kan besteld worden, omdat ze nog geen prijs weten.
Ook hebben hun bazen nog niet beslist of er een voorschot moet betaald worden of niet.
Afwachten dus, en wachten duurt altijd lang...
Interessant, want ik heb bij Switch in Antwerpen mij op de lijst laten zetten. In mijn Online ID op hun website kan ik deze bestelling zelfs zien staan.
  #155  
Oud 11-06-10, 22:24
jantwerpen jantwerpen is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 27
Standaard

hallo

Dat is wel heeel raar, ik ben bij de dichtste geweest , deze op de melkmarkt, waar ben jij geweest? Bij welke in Antwerpen?
  #156  
Oud 12-06-10, 02:44
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Was het sowieso verplicht om voorschot te betalen?! Anders ga ik daar morgen toch ook eens naar bellen. Ben alvast niet van plan om een voorschot te betalen, of ze zouden mij op dat papier moeten zetten dat ik mijn voorschot mag terugeisen als ik de eerste dag/week geen toestel heb kunnen bemachtigen
yop! Was verplicht!
  #157  
Oud 12-06-10, 11:54
DaFre DaFre is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb ook al 2 mobistar centers gecontacteerd en telkens hetzelfde antwoord: zolang er geen release datum bekend is, is er geen lijst.
  #158  
Oud 12-06-10, 11:57
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Je moet gewoon de juiste persoon aanspreken op het juiste moment en ze overtuigen van het nut van een pre-order lijst lang voor de release. Dit heb ik ook gedaan en resultaat is dat ik nu eerste op de lijst sta en ook als eerste mijn toestel zal hebben, voorschot van 50€ betaald wat logisch is. Heb mijn vorige iPhone's daar ook lang voor release datum laten pre-orderen, altijd netjes op release dag mijn iPhone afgehaald.
  #159  
Oud 12-06-10, 13:02
DaFre DaFre is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Dan maar gereserveerd bij switch antwerpen theater. hopelijk is hij ook vanaf dag 1 beschikbaar. weet iemand wat de kans is dat ik hem op dag 1 heb als ik 30e ben op de lijst?
  #160  
Oud 12-06-10, 13:14
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaFre Bekijk bericht
Dan maar gereserveerd bij switch antwerpen theater. hopelijk is hij ook vanaf dag 1 beschikbaar. weet iemand wat de kans is dat ik hem op dag 1 heb als ik 30e ben op de lijst?
Ik weet dat ze er meer kunnen leveren nu, dan vroeger.
En bij Mobistar shop Lanaken( wat super klein is en niet te vergelijken met antwerpen) kregen ze er toen met de release al zeker 30 op dag 1! Je moet juist geluk hebben met de kleur en aantal gigabytes. Dat die specifieke iphone die jij wilt dan nog niet allemaal weg zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:59.