//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door devosf Ah zou, maar ik dacht eerlijk gezegd dat Mobistar altijd duurste was. Want voor ik overgeschakeld ben naar Mobile Viking ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 22-06-10, 09:44
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Ah zou, maar ik dacht eerlijk gezegd dat Mobistar altijd duurste was. Want voor ik overgeschakeld ben naar Mobile Viking zat ik bij Proximus, en ik was daar altijd zeer blij van. Van service netwerk en prijs.

Maar heeft Proximus eigenlijk aparte abonnement voor de iPhone zo als Mobistar één heeft.
Mobistar IS ook de duurste van alle netwerken, als excuus halen ze vaak aan dat ze het "meest performante" netwerk van België bezitten.

Ik ben gewoon overgestapt naar MV omdat ik het constante gez€!k van Mobistar beu was, als je mms of sms het niet deed ligt het ALTIJD aan de gebruiker, dat is hun uitgangspunt. Bij MV wordt je vriendelijk te woord gestaan en als de problemen niet dezelfde moment opgelost kunnen worden, dan stuurt men zonder een probleem te maken een nieuwe SIM kaart op, bij Mobistar was een technisch probleem altijd een heel gedoe eer je je gelijk haalde.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 22-06-10, 10:04
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Applefan42 Bekijk bericht
Ik ben bij proximus met gereration MTV. Dat is onbeperkt sms'en en 60 minuten bellen + 10 mb internet gratis. Kost normaal 20€, maar als je intekend voor langer is er meestal promotie voor 10€ gedurende 12 maanden. Ik heb dan 100 mb bijgenomen voor 9,99€ per maand. Dat is voor mij voldoende, want thuis zit ik op Wi-Fi.
Dus 19,99€ voor onbeperkt sms'en, 60 minuten bellen, 110 mb en 3G netwerk valt mee. Na dat jaar vragen we weer een nieuwe promotie en tekenen we weer voor langere periode in
Ik zit nu niet veel op internet, dit komt ook omdat het scherm van mijn gsm klein is en onhandig om op internet te werken.

Maar met de iphone ga dat anders zijn, en vanaf volgend jaar ga ik meer met de trein naar huis moeten. En dan kan het wel gebeuren dat ik dan op internet ga, op iphoneclub en andere mac website. Maar kom ik dan wel met 100MB toe.

Daarnaast ga ik ook instellen dat iphone om het uur mijn mails check. Want dit is nu ook ingesteld op mijn gsm.

Zo 100MB dan niet te weinig zijn, thuis zit ik sowieso via Wi-Fi.
  #403  
Oud 22-06-10, 10:10
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Ik zit nu niet veel op internet, dit komt ook omdat het scherm van mijn gsm klein is en onhandig om op internet te werken.

Maar met de iphone ga dat anders zijn, en vanaf volgend jaar ga ik meer met de trein naar huis moeten. En dan kan het wel gebeuren dat ik dan op internet ga, op iphoneclub en andere mac website. Maar kom ik dan wel met 100MB toe.

Daarnaast ga ik ook instellen dat iphone om het uur mijn mails check. Want dit is nu ook ingesteld op mijn gsm.

Zo 100MB dan niet te weinig zijn, thuis zit ik sowieso via Wi-Fi.
als het alleen maar is om je mails te checken en of en toe op internet moet het lukken al is het wel weinig.
Maar dan moet je al geen filmpjes gaan bekijken en/of foto's gaan doorsturen want dan is het snel opgebruikt
__________________
at your service
  #404  
Oud 22-06-10, 10:12
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Nee, het enige wat ik zal doen is eventueel op dit forum posten. Nieuwsartikelen lezen, en ook andere nieuwssite + forums zo als intermactivity.

Maar dat weet ik niet of deze website veel vragen of niet.
  #405  
Oud 22-06-10, 10:14
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Nee, het enige wat ik zal doen is eventueel op dit forum posten. Nieuwsartikelen lezen, en ook andere nieuwssite + forums zo als intermactivity.

Maar dat weet ik niet of deze website veel vragen of niet.
dan moet het wel haalbaar zijn,wel elke dag je budget check eens doen bij je provider om te zien hoe je verbruik is en je er niet overheen gaat
  #406  
Oud 22-06-10, 10:16
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Ah oké, dank u voor de hulp. Nu nog wachten tot ik het geld heb en tot iPhone 4 uit is in België en goed leverbaar is.

Ik kijk er zo naar uit naar de dag dat ik de iphone in mijn handen kan leggen. Want heb eigenlijk nog nooit een iphone gehad of vast gehad . Wel al gezien in het echt, de eerste iPhone (had een vriend) en nu soms zie ik de iphone op school maar dan is het van ver.
  #407  
Oud 22-06-10, 10:17
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Ah oké, dank u voor de hulp. Nu nog wachten tot ik het geld heb en tot iPhone 4 uit is in België en goed leverbaar is.
dan heb je nog wel even tijd om te sparen!
  #408  
Oud 22-06-10, 10:19
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Met 100mb kom ik niet toe hoor, in de eerste maand wel, maar hoe langer je internet op de gsm hebt, hoe vaker je het zal gaan gebruiken, neem dat van mij aan. 
  #409  
Oud 22-06-10, 10:19
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Ah, maar in augustus mag ik een vakantiejob doen. Dus ik denk dat ik eind augustus begin september genoeg geld heb.

En dan heb ik mijn 18 verjaardag nog 25 september. Maar ga eerst proberen mijn ouders te overhalen om samen met de familie 1 te kopen voor mij. Dan heb ik het geld voor andere zaken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Met 100mb kom ik niet toe hoor, in de eerste maand wel, maar hoe langer je internet op de gsm hebt, hoe vaker je het zal gaan gebruiken, neem dat van mij aan. 
Daar ben ik ook bang voor, met MV weet ik dat ik wat meer op internet mag. Eens een filmpje zien want ik heb 1GB, maar als je 100MB heb moet je toch veel oppassen.

Laatst gewijzigd door Bomans; 22-06-10 om 11:33. Reden: edit-knop gebruiken aub.
  #410  
Oud 22-06-10, 10:21
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Modbreak:
En kunnen we nu terug ontopic gaan aub. Dergelijke vragen kunnen elders op het forum

  #411  
Oud 22-06-10, 12:24
bon2 bon2 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Heb net naar mobistar tienen gebeld ivm iphone 4, ok, waarschijnlijk niet het beste mobistar centrum voor zoiets, maar soit.
Het was best grappig, ze denken dat de iPhone 4 in oktober leverbaar zal zijn, en er worden reservaties aangenomen vanaf half september. Ik wees hen erop dat ik online andere dingen las, zoals leverbaar in juli. Daarvan waren ze zich bewust, maar wouden toch geen reservaties aannemen.

Persoonlijk vind ik dat het bij mobistar serieus uit de hand aan het lopen is. Reservaties worden niet en dan weer wel aangenomen... Levertijden die drie maanden uit elkaar liggen...
Nochtans het kan toch niet zo moeilijk zijn als distributeur, producten aankopen en verkopen, het is niet zo dat mobistar de iphones moet maken :-S...

cheers

bon
  #412  
Oud 22-06-10, 12:26
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

voor de nederlanders;
iphoneservice.nl verkoopt ook de iPhone 4 simlockvrij
  #413  
Oud 22-06-10, 12:29
DaFre DaFre is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bon2 Bekijk bericht
Heb net naar mobistar tienen gebeld ivm iphone 4, ok, waarschijnlijk niet het beste mobistar centrum voor zoiets, maar soit.
Het was best grappig, ze denken dat de iPhone 4 in oktober leverbaar zal zijn, en er worden reservaties aangenomen vanaf half september. Ik wees hen erop dat ik online andere dingen las, zoals leverbaar in juli. Daarvan waren ze zich bewust, maar wouden toch geen reservaties aannemen.

Persoonlijk vind ik dat het bij mobistar serieus uit de hand aan het lopen is. Reservaties worden niet en dan weer wel aangenomen... Levertijden die drie maanden uit elkaar liggen...
Nochtans het kan toch niet zo moeilijk zijn als distributeur, producten aankopen en verkopen, het is niet zo dat mobistar de iphones moet maken :-S...

cheers

bon

Je bent niet de enige met zo'n verhaal. Ik heb contact gehad met het mobistar center in Hoboken waar ze mij vertelden dat hij pas in DECEMBER zou geleverd worden. ;-)

Nu ja we zien wel...
  #414  
Oud 22-06-10, 12:36
bon2 bon2 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

December!! :-O Dan denk ik dat ik toch eens naar Nederland, Frankrijk of Engeland zal reizen voor de iphone 4...
  #415  
Oud 22-06-10, 12:37
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bon2 Bekijk bericht
December!! :-O Dan denk ik dat ik toch eens naar Nederland, Frankrijk of Engeland zal reizen voor de iphone 4...
Wacht nu toch eens gewoon af, wat weten die afzonderlijke Mobistar Centers daar nu van. Zo lang Mobistar nog niets officiëel heeft gemaakt is het gewoon nog afwachten en kan alles nog De verwachting is nog steeds eind juli.
  #416  
Oud 22-06-10, 12:37
DaFre DaFre is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bon2 Bekijk bericht
December!! :-O Dan denk ik dat ik toch eens naar Nederland, Frankrijk of Engeland zal reizen voor de iphone 4...
Inderdaad maar ik geloof er niets van eerlijk gezegd.
  #417  
Oud 22-06-10, 13:53
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Ah zou, maar ik dacht eerlijk gezegd dat Mobistar altijd duurste was. Want voor ik overgeschakeld ben naar Mobile Viking zat ik bij Proximus, en ik was daar altijd zeer blij van. Van service netwerk en prijs.

Maar heeft Proximus eigenlijk aparte abonnement voor de iPhone zo als Mobistar één heeft.
Ik heb gekeken bij proximus voor een formule zoals die iphone 45 van mobistar en die vind ik eerlijk gezegd niet, als ik hetzelfde wil bij proximus moet ik nog meer betalen tenzij iemand hier die proximus heeft mij kan helpen en het kan aantonen dit niet zo is .

Proximus zijn voor mij altijd al de duurste geweest en zijn het nog steeds en veel formules die je kan kiezen heb je ook niet, daarmee vind ik er nooit echt mijn draai in naar hetgeen ik echt wil zonder me blauw te betalen.

In feite zoals ik al heb aangehaalt zit je het beste met proximus qua 3g dekking, bij mobistar ga je nog op vele plaatsen geen 3g hebben en bij base het minste van allemaal natuurlijk dus voor mij is base sowieso uitgesloten om als 1ste nr te gebruiken.

Het probleem is ook dat bij proximus de 3g binnen in een cafe beter is dan bv bij mobistar, bij mobistar staan er nog te weinig masten en daardoor valt het 3g signaal binnen dikwijls weg en val deze naar EDGE.
Via EDGE surfen valt nog redelijk mee maar er beginnen meer en meer zaken bij te komen die 3G eisen.
  #418  
Oud 22-06-10, 16:00
abacab81 abacab81 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: aalst
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaFre Bekijk bericht
Je bent niet de enige met zo'n verhaal. Ik heb contact gehad met het mobistar center in Hoboken waar ze mij vertelden dat hij pas in DECEMBER zou geleverd worden. ;-)

Nu ja we zien wel...

Inderdaad, ik heb hetzelfde gehoord: 'voor eindejaar'. Kon het eerst niet geloven. Maar blijkbaar komt hier nog iemand met hetzelfde verhaal.
  #419  
Oud 22-06-10, 16:48
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Het mobistar center in wijnegem zei dat ze een van de volgende dagen met meer info gaan komen, maar reservaties namen ze niet aan. In de switch dan weer wel maar daar wisten ze niks qua datum en prijs
  #420  
Oud 22-06-10, 16:50
SPiET SPiET is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 56
Standaard

Wijnegem zelf of Mobistar op hun site?
Reageren



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:55.