//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Als de lancering in Spanje op woensdag 28 juli is, dan is het toch ook heel groot dat het in Nederland en België ook op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #641  
Oud 08-07-10, 19:07
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Als de lancering in Spanje op woensdag 28 juli is, dan is het toch ook heel groot dat het in Nederland en België ook op 28 juli is.
__________________
Mac Mini - 2GHz  iMac 27" - 2,8GHz i5  MacBook Air 13" - 1,8GHz i7  iPad 2 - 64GB  www.applepedia.be
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 08-07-10, 19:08
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Dat is nog 20 dagen
Hopelijk hebben ze dan al witte en is het antenne probleem al opgelost (ben linkshandig) en mijn 3GS heeft het probleem ook juist blijven er altijd 2 streepjes staan.
  #643  
Oud 08-07-10, 19:10
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Ik vind wel spijtig dat het later is, want hopelijk kan mijn vader 28 juli ook vrij houden.

Ja, ik wil eigenlijk ook graag de witte iPhone 4. Maar de zwarte is ook mooi, als echt niet kan wil ik de zwarte ook nemen.
  #644  
Oud 08-07-10, 19:11
Thomas S. Thomas S. is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Dat is nog 20 dagen
Hopelijk hebben ze dan al witte en is het antenne probleem al opgelost (ben linkshandig) en mijn 3GS heeft het probleem ook juist blijven er altijd 2 streepjes staan.
Ja hoop ik ook
  #645  
Oud 08-07-10, 19:12
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Ik wil echt een witte
zwarte staat na 1 sms al vol met vingervlekken
  #646  
Oud 08-07-10, 19:13
Thomas S. Thomas S. is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 70
Standaard

Idd White iPhone FTW
  #647  
Oud 08-07-10, 19:13
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Ja, daar heb je wel een punt. En ik vind eigenlijk de witte iPhone 4 mooier dan de 3GS. Dus laten we hopen dat de witte beschikbaar is.
  #648  
Oud 08-07-10, 19:18
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Mijn 3GS begint tegen te steken
En mijn pa wilt hem tegen een hoge prijs overkomen als de volgende iPhone uitkomt.
  #649  
Oud 08-07-10, 19:41
RickDeckard RickDeckard is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
tuurlijk, maar zoek dan eerst eens welke winkels geen lijst gebruiken... en dan ook niet de winkels die bij het launchevent (zoals bij de 3GS) betrokken zijn, het zullen er dan niet veel zijn...
ik ben bij 3 Mobistar centers langsgeweest en bij geen van allen werden er (toen) lijsten aangelegd. Als Mobistar straks officiëel een aankondiging maakt en beslist om met lijsten te werken is het een ander verhaal natuurlijk, maar voorlopig zijn er winkels genoeg waar er geen reserveringen genomen worden.
  #650  
Oud 08-07-10, 19:47
erickatja erickatja is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Dat is nog 20 dagen
Hopelijk hebben ze dan al witte en is het antenne probleem al opgelost (ben linkshandig) en mijn 3GS heeft het probleem ook juist blijven er altijd 2 streepjes staan.
dit zat in mijn mailbox van Apple:

Citaat:
Brief van Apple over iPhone 4

Beste iPhone 4-gebruikers,

iPhone 4 is de succesvolste introductie in de geschiedenis van Apple gebleken. Critici in de hele wereld vinden het de beste smartphone ooit en gebruikers laten ons weten dat ze er weg van zijn. Onze verbazing was dus groot toen we hoorden dat er sprake zou zijn van problemen met de ontvangst. We hebben dit meteen onderzocht en dit zijn onze bevindingen.

Om te beginnen wordt de ontvangst van elke mobiele telefoon één of twee blokjes minder als je 'm op een bepaalde manier vasthoudt. Dit geldt voor iPhone 4 en iPhone 3GS, maar ook voor veel Droid-, Nokia- en RIM-gsm's. Sommige gebruikers beweren echter dat iPhone 4 wel vier of vijf blokjes ontvangst verliest als ze het toestel stevig vasthouden op een manier waarbij de zwarte strip links onder in de metalen band wordt afgedekt. Dat is een veel groter verlies dan normaal. Er wordt door sommigen dan ook met een beschuldigende vinger gewezen naar het antenne-ontwerp van iPhone 4, dat veel te wensen zou overlaten.

Tegelijkertijd lezen we onverminderd in artikelen en in honderden e-mails van gebruikers dat iPhone 4 een betere ontvangst heeft dan iPhone 3GS. Zij zijn razend enthousiast. En dat sluit aan bij onze eigen ervaringen en tests. Hoe kan dat nu?

We hebben de oorzaak voor die grote terugval van de blokjes ontdekt, en die blijkt even verrassend als simpel te zijn.

Tot onze grote ontsteltenis bleek de formule waarmee de weergave van het juiste aantal signaalblokjes wordt berekend, helemaal niet te kloppen. Er worden vaak twee blokjes te veel weergegeven voor een bepaalde signaalsterkte. Zo kan het dus voorkomen dat je vier blokjes ziet, terwijl het signaal maar twee blokjes sterk is. Gebruikers die de signaalsterkte met meerdere blokjes zien dalen als ze hun iPhone op een bepaalde manier vasthouden, bevinden zich waarschijnlijk in een gebied waar de ontvangst slecht is. Ze zijn zich daar alleen niet van bewust, omdat er per abuis vier of vijf blokjes worden weergegeven. Dat er zoveel blokjes verdwijnen, is te wijten aan het feit dat het hoge aantal blokjes sowieso niet juist was.

Om dit probleem op te lossen, stappen we over op de formule van AT&T voor het berekenen van de weergave van het juiste aantal blokjes voor de signaalsterkte, die onlangs als de aanbevolen formule hiervoor is bestempeld. De werkelijke signaalsterkte blijft ongewijzigd, maar het bijbehorende aantal blokjes op iPhone zal accurater worden weergegeven. Gebruikers hebben dan een veel beter idee van de ontvangst die zij ergens hebben. We zullen de eerste drie blokjes ook wat groter maken, zodat ze beter te zien zijn.

Binnen enkele weken zullen we een gratis software-update met de aangepaste formule uitgeven. Aangezien al vanaf de eerste iPhone sprake is van deze fout, zal deze software-update ook voor iPhone 3GS en iPhone 3G beschikbaar zijn.

We hebben alles opnieuw getest en het eindresultaat was ongewijzigd: de draadloze functionaliteit van iPhone 4 is beter dan in de eerdere modellen. Voor het leeuwendeel van de gebruikers die geen last hadden van dit probleem, betekent deze software-update alleen maar dat de weergave van de blokjes accurater zal zijn. Degenen die bang waren dat ze een miskoop hadden gedaan, bieden we onze excuses aan.

En mocht je toch niet helemaal tevreden zijn over je aankoop: iPhones in onbeschadigde staat kunnen binnen 30 dagen na aankoop worden geretourneerd naar de Apple Online Store, waarbij het aankoopbedrag in zijn geheel wordt terugbetaald.

We hopen dat jullie net zo weg zullen zijn van iPhone 4 als wij.

Hartelijk dank voor jullie geduld en steun.

Apple

PR-afdeling van Apple Nederland
Jurriaan Trommels
media.nl@euro.apple.com
+31 (0)20 5352728
problem solved?
  #651  
Oud 08-07-10, 20:04
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Ik heb die e-mail niet gehad
staat wel op site van apple
  #652  
Oud 08-07-10, 20:27
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Mensen, jullie lezen dit forum amper zeker...
Dit stond een week geleden al op de homepage.
  #653  
Oud 08-07-10, 20:29
erickatja erickatja is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Mensen, jullie lezen dit forum amper zeker...
Dit stond een week geleden al op de homepage.
zat verleden week in Parijs, vandaar.
Anyway, mijn excuses.
  #654  
Oud 09-07-10, 07:50
abacab81 abacab81 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: aalst
Berichten: 38
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Mijn 3GS begint tegen te steken
En mijn pa wilt hem tegen een hoge prijs overkomen als de volgende iPhone uitkomt.


Dat is heel leuk voor jou maar hebben andere mensen wat aan deze informatie? Het is spijtig dat het forum nu vol staat met dergelijke berichten. "Wil ik nu een witte, of vind ik een zwarte mooier?" "Mijn abonnement vervalt binnen 14 dagen", "Mijn lief gaat naar amerika en wil een iphone kopen"...
Mensen, blijf toch een beetje on-topic. Mensen die iets van informatie willen moeten echt zoeken tussen dergelijke '***' berichten. En hou er ook eens rekening mee dat als je zo iets post dat dit ook doorgestuurd wordt naar iedereen in zijn mailbox.
Ik heb er echt niet veel aan hoor om in mijn mail een bericht te krijgen dat jouw pa nog een goede prijs geeft voor jouw 3GS.
  #655  
Oud 09-07-10, 08:48
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Heb ik allang afgezet hoor, kwam ik gek van
  #656  
Oud 09-07-10, 12:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Mijn 3GS begint tegen te steken
En mijn pa wilt hem tegen een hoge prijs overkomen als de volgende iPhone uitkomt.
Hoge prijs?
  #657  
Oud 09-07-10, 12:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erickatja Bekijk bericht
dit zat in mijn mailbox van Apple:



problem solved?
Dikke zever; dit is hardware matig en niet software matig.
De enige mogelijkheid is mss zo'n bumpercase en dan nog blijft het afwachten.
Ik heb de iphone 4 en als ik deze in de linkerhand houd en ik bedek met mijn handpalm daar waar het probleem is dan heb ik het ook voor het signaal mindert en soms gewoon wegvalt net zoals ik met de 3gs had.
Uiteraard houd ik zelfs om te bellen of smsen meestal mijn iphone zo niet dus kom ik dit dan ook maar zelden tegen dat wegvallend signaal .
  #658  
Oud 09-07-10, 14:39
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

@apotheosis

als je al een iPhone4 hebt moet je dat wel even aanpassen in je profiel

ik heb de mijne nu ongeveer 2 weken en ik ben bij de gelukkigen die het signaalverlies niet hebben. wat ik ook probeer met m'n handen, krijg er maar geen balkje af!

wie weet hoeveel ik op ebay zou krijgen voor een iPhone4 ZONDER hardware probleem!
  #659  
Oud 09-07-10, 14:53
SPiET SPiET is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 56
Standaard

Ik snap niet echt dat bepaalde Iphone 4 WEL het probleem hebben en ANDERE niet ...

Ik bedoel, Apple heeft NIETS hardwarematig verandert tot nu toe dus komen van zelfste fabriek, zelfste onderdelen enz ...

Misschien ligt het toch aan provider?
  #660  
Oud 09-07-10, 14:56
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ik snap het ook niet. Maar ik weet wel dat ik er GEEN last van heb. (gelukkig maar!)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:27.