//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Momenol ik ben dus goed gepoept door de verkoper. Die verkopers flappen er soms ook nogal wat uit hoor ik geloof ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #721  
Oud 16-07-10, 22:14
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Momenol Bekijk bericht
ik ben dus goed gepoept door de verkoper.
Die verkopers flappen er soms ook nogal wat uit hoor ik geloof niet alles wat ze zeggen
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #722  
Oud 16-07-10, 23:44
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Momenol Bekijk bericht
ik ben dus goed gepoept door de verkoper.
Daar ziet het wel naar uit ja
  #723  
Oud 17-07-10, 01:09
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Weet er iemand vanaf wanneer ik de iphone 4 in belgie zou kunnen kopen, zonder dat ik als eerst aan de winkel moet zijn, vanaf half augistus? Of zou ik nog langer moeten wachten? :-(
  #724  
Oud 17-07-10, 01:28
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems Bekijk bericht
Weet er iemand vanaf wanneer ik de iphone 4 in belgie zou kunnen kopen, zonder dat ik als eerst aan de winkel moet zijn, vanaf half augistus? Of zou ik nog langer moeten wachten? :-(
Gewoon zoeken naar een winkel waar ze reservaties aannemen? Het is wachten op de persconferentie van Mobistar, mogelijk volgt er daar meer concrete info. Maar vooraleer de iPhone zomaar voorradig gaat zijn in de winkels, zijn we toch al minstens 2-3 maand verder hoor.
  #725  
Oud 17-07-10, 10:25
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Op 30 juli komt de iPhone 4 uit in België, gaat dit ook over de witte iPhone of enkel over de zwarte?
__________________
Mac Mini - 2GHz  iMac 27" - 2,8GHz i5  MacBook Air 13" - 1,8GHz i7  iPad 2 - 64GB  www.applepedia.be
  #726  
Oud 17-07-10, 12:22
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Gewoon zoeken naar een winkel waar ze reservaties aannemen? Het is wachten op de persconferentie van Mobistar, mogelijk volgt er daar meer concrete info. Maar vooraleer de iPhone zomaar voorradig gaat zijn in de winkels, zijn we toch al minstens 2-3 maand verder hoor.
wow, ik hoop dat ik een winkel vind dan, wil niet tot eind september op men iphone wachten:s
  #727  
Oud 17-07-10, 13:36
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Heeft er een van jullie als nederlander al gereserveerd in belgie??
Of is het nog niet mogelijk om te reserveren? en wanneer is die 'persconferentie' van mobistar?
  #728  
Oud 17-07-10, 13:44
mcbbvb mcbbvb is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

ik vroeg me ook al af of we al in de grote Mobistar's kunnen reserveren. ik heb zojuist een email gestuurd naar de twee Mobistar's in Antwerpen (ik moet met de trein naar Belgie dus Antwerpen is waarschijnlijk de enige oplossing). Zodra ik iets terugkrijg zal ik het hier posten. Ik hoop dat ik al kan reserveren anders ben ik bang dat de lijst straks al te groot is voor de eerste levering en dat ik er buiten val...
  #729  
Oud 17-07-10, 13:50
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcbbvb Bekijk bericht
ik vroeg me ook al af of we al in de grote Mobistar's kunnen reserveren. ik heb zojuist een email gestuurd naar de twee Mobistar's in Antwerpen (ik moet met de trein naar Belgie dus Antwerpen is waarschijnlijk de enige oplossing). Zodra ik iets terugkrijg zal ik het hier posten. Ik hoop dat ik al kan reserveren anders ben ik bang dat de lijst straks al te groot is voor de eerste levering en dat ik er buiten val...
Hoe kan je hun mail vinden?? kan het echt niet vinden
  #730  
Oud 17-07-10, 13:57
ManindeWereld ManindeWereld is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 70
Standaard

mscenter@mail.mobistar.be ?

Probeer anders eens gewoon één van hun winkels te bellen..
http://www.mobistar.be/info/verkoopp...ken/index.html

Laatst gewijzigd door ManindeWereld; 17-07-10 om 14:00.
  #731  
Oud 17-07-10, 14:30
mcbbvb mcbbvb is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

ik had specifieke email adressen gevonden op Google van de winkels op Meir en Heidevettersstraat.

antwoord van Mobistar (zo te zien een standaard mailtje):

Beste klant,

Het is niet mogelijk om een iPhone 4 te bestellen of in pre-order te zetten,
noch zijn we op dit ogenblik op de hoogte van verdere details.
U kan zich inschrijven op de Mobistar-website om op de hoogte gehouden te worden van de details, kies hiervoor de "Newsletter".


Wij kijken -net als u- uit naar de launch!


Mvg,


Uw Mobistar Center-team.
  #732  
Oud 17-07-10, 16:07
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Heeft er een van jullie als nederlander al gereserveerd in belgie??
Of is het nog niet mogelijk om te reserveren? en wanneer is die 'persconferentie' van mobistar?
Die persconferentie vindt aanstaande donderdag plaats. Die persconferentie zou echter wel gewoon over de financiële resultaten van Mobistar gaan, maar nu is bekend gemaakt dat de iPhone binnen twee weken verkocht wordt bij ons, lijtk het me vrij aannemelijk dat ze het donderdag ook over de iPhone zullen hebben.
  #733  
Oud 17-07-10, 17:14
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Ik hoop enkel dat Mobistar nu ook eens met echte koppelverkoop begint.
Verschillende abonnementen met verschillende (aankoop)prijzen.

We hebben voor en tegenstanders maar ik heb al een paar maal naar NYC geweest waar de iPhone's ook verkocht worden met koppelverkoop.
Het is ongelooflijk hoeveel iPhones je daar in gebruik ziet ... dus ergens zit het wel goed.

Wat mij betreft, ik wil een iPhone 4 kopen, dit kost mij de volle aankoopprijs + een abonnement bij ene provider. Als beide zouden gekoppeld kunnen worden dan komt dit mij beter uit.

Dus Mobistar ... we wachten op nieuws
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #734  
Oud 17-07-10, 17:22
Impulse_Greg Impulse_Greg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 15
Standaard

Ben juist terug van Mobistar Sint-Truiden. Na het nieuws dat hij op 30juli ging uitkomen dacht ik toch maar eens tot daar te gaan. bleek dat ze al aant pre orderen waren sinds 1juli. Ik sta nu 8ste in de lijst voor de Iphone 4 16GB. Moest wel voorschotje van €50 euro betalen en alles staat mooi op papier. Hopelijk krijgen ze er toch 10 van elk binnen ofzo
  #735  
Oud 17-07-10, 18:46
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Geen voorschot, maar wel 100ste op de lijst, gemeenschappelijk voor 3 Mobistar winkels ...
Nu maar hopen dat dit voor alle modellen is en niet enkel voor het model dat ik wil (32 GB zwart)
  #736  
Oud 17-07-10, 19:54
mcbbvb mcbbvb is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

Welke winkels als ik vragen mag?

En kan je bij Apple resellers ook reserveren of krijgen die de iPhone later dan Mobistar?
  #737  
Oud 17-07-10, 22:19
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcbbvb Bekijk bericht
Welke winkels als ik vragen mag?

En kan je bij Apple resellers ook reserveren of krijgen die de iPhone later dan Mobistar?
Daar komen ze op dezelfde dag binnen, maar heb de indruk dat de lijsten er wel nog een pak langer zijn. (bij S&S in Hasselt bv, is de lijst al 200 namen lang heb ik vernomen)
  #738  
Oud 17-07-10, 22:55
Laurens S. Laurens S. is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Om eens en voor altijd de vragen ivm de Mobistar heisa te doorbreken, de situatie is de volgende; in België heb je private en 'gewone' winkels, in één van beide (weet niet exact meer welke van beide) leggen ze een wachtlijst aan, in de andere werken ze met het principe van 'first come, first served'
  #739  
Oud 17-07-10, 23:25
RickDeckard RickDeckard is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens S. Bekijk bericht
Om eens en voor altijd de vragen ivm de Mobistar heisa te doorbreken, de situatie is de volgende; in België heb je private en 'gewone' winkels, in één van beide (weet niet exact meer welke van beide) leggen ze een wachtlijst aan, in de andere werken ze met het principe van 'first come, first served'
Sommige private leggen lijsten aan, sommige niet. Degenen die lijsten aanleggen verplichten soms ook aankoop van een accessoireset.
De officiële winkels leggen geen lijsten aan, maar wachten tot er een officiëel standpunt wordt ingenomen vanuit Mobistar. Dit betekent dus helemaal niet dat die winkels volgens first come first served principe gaan werken, het kan best dat je binnenkort via officiële Mobistar kanalen een exemplaar van de iPhone 4 kan reserveren in één van de Mobistar owned Mobistar winkels.

Laatst gewijzigd door RickDeckard; 18-07-10 om 00:30.
  #740  
Oud 17-07-10, 23:51
mcbbvb mcbbvb is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

Bedankt voor alle info van iedereen. Ik wil zelf graag 30 juli met de trein naar Antwerpen voor een iPhone. Zijn alle Mobistar winkels daar officiële winkels? Zo ja dan wacht ik gewoon even af wat Mobistar zal zeggen over de introductie ipv nu al ergens op een lijst te komen.
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.