//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga gewoon na mijn nachtschift vrijdag voor de winkel slapen...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #961  
Oud 24-07-10, 18:22
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Ik ga gewoon na mijn nachtschift vrijdag voor de winkel slapen
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #962  
Oud 24-07-10, 18:26
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

net ook in een Mobistar Center (mobistar-owned, dus geen zelfstandige) geweest, de dame in kwestie zei eerst dat ze geen informatie had omtrent de iPhone 4, ze moet dit zeggen van het hoofdkantoor. Na een aantal minuten te praten krijg ik toch wat informatie los, ze krijg vrijdag 10 iPhones waarvan er al 4 dienen om tentoon te stellen, dus 6 te verkopen. Ze mogen van het hoofdkantoor geen lijst aanleggen, dus vrijdag is first come, first serve. Ze wist mij ook te vertellen dat er voorrang gegeven wordt aan Mobistar klanten, en de reden vond ik overtuigend, op de iPhone maken zij amper winst, waarop halen zij winst, het abonnement met internet, en de verzekering. Er komt blijkbaar een verzekering van 6 (voor schade) of 9€ (voor schade en diefstal) per maand bij de iPhone. Daarom wordt er voorrang gegeven aan Mobistar klanten. Ze zei mij ook dat er vorig jaar veel fout gelopen is en, sorry voor de Nederlanders, dat de Nederlandse klanten eigenlijk enorm veel toestellen kochten, terwijl dit geen potentiële Mobistar klanten zijn. Daarom willen ze nu voorrang geven aan mobistarklanten of mensen die ,samen met de aankoop van de iPhone, een abonnement afsluiten.

Met alle respect, ik ben zelf Mobistar, ik vind dit geweldig om te horen
  #963  
Oud 24-07-10, 18:29
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
net ook in een Mobistar Center (mobistar-owned, dus geen zelfstandige) geweest, de dame in kwestie zei eerst dat ze geen informatie had omtrent de iPhone 4, ze moet dit zeggen van het hoofdkantoor. Na een aantal minuten te praten krijg ik toch wat informatie los, ze krijg vrijdag 10 iPhones waarvan er al 4 dienen om tentoon te stellen, dus 6 te verkopen. Ze mogen van het hoofdkantoor geen lijst aanleggen, dus vrijdag is first come, first serve. Ze wist mij ook te vertellen dat er voorrang gegeven wordt aan Mobistar klanten, en de reden vond ik overtuigend, op de iPhone maken zij amper winst, waarop halen zij winst, het abonnement met internet, en de verzekering. Er komt blijkbaar een verzekering van 6 (voor schade) of 9€ (voor schade en diefstal) per maand bij de iPhone. Daarom wordt er voorrang gegeven aan Mobistar klanten. Ze zei mij ook dat er vorig jaar veel fout gelopen is en, sorry voor de Nederlanders, dat de Nederlandse klanten eigenlijk enorm veel toestellen kochten, terwijl dit geen potentiële Mobistar klanten zijn. Daarom willen ze nu voorrang geven aan mobistarklanten of mensen die ,samen met de aankoop van de iPhone, een abonnement afsluiten.

Met alle respect, ik ben zelf Mobistar, ik vind dit geweldig om te horen
Om welk Mobistar Center gaat het hier? Wij zijn een tijdje geleden overgeschakeld naar Proximus dus dat heet dan pech zeker?
  #964  
Oud 24-07-10, 18:29
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Ik ga gewoon op 29 juli een mail sturen naar Lab9, of ze op 30 juli de iPhone 4 verkopen.

Want ik wil liever bij Lab9 gaan dan bij Mobistar Center. Dit omdat ik heel content bent van de service van Lab9.
__________________
Mac Mini - 2GHz  iMac 27" - 2,8GHz i5  MacBook Air 13" - 1,8GHz i7  iPad 2 - 64GB  www.applepedia.be
  #965  
Oud 24-07-10, 19:26
proXify proXify is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Oostende
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
net ook in een Mobistar Center (mobistar-owned, dus geen zelfstandige) geweest, de dame in kwestie zei eerst dat ze geen informatie had omtrent de iPhone 4, ze moet dit zeggen van het hoofdkantoor. Na een aantal minuten te praten krijg ik toch wat informatie los, ze krijg vrijdag 10 iPhones waarvan er al 4 dienen om tentoon te stellen, dus 6 te verkopen. Ze mogen van het hoofdkantoor geen lijst aanleggen, dus vrijdag is first come, first serve. Ze wist mij ook te vertellen dat er voorrang gegeven wordt aan Mobistar klanten, en de reden vond ik overtuigend, op de iPhone maken zij amper winst, waarop halen zij winst, het abonnement met internet, en de verzekering. Er komt blijkbaar een verzekering van 6 (voor schade) of 9€ (voor schade en diefstal) per maand bij de iPhone. Daarom wordt er voorrang gegeven aan Mobistar klanten. Ze zei mij ook dat er vorig jaar veel fout gelopen is en, sorry voor de Nederlanders, dat de Nederlandse klanten eigenlijk enorm veel toestellen kochten, terwijl dit geen potentiële Mobistar klanten zijn. Daarom willen ze nu voorrang geven aan mobistarklanten of mensen die ,samen met de aankoop van de iPhone, een abonnement afsluiten.

Met alle respect, ik ben zelf Mobistar, ik vind dit geweldig om te horen
En waar is die Mobistar Center gelegen?
  #966  
Oud 24-07-10, 19:31
proXify proXify is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Oostende
Berichten: 145
Standaard

En wat zal de prijs nu zijn van de iPhone 4G 16GB?
  #967  
Oud 24-07-10, 19:40
jonasvdc's schermafbeelding
jonasvdc jonasvdc is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door proXify Bekijk bericht
En wat zal de prijs nu zijn van de iPhone 4G 16GB?
Waarschijnlijk €629 en €739 voor de 32GB. (Zdnet)
__________________
 MacBook 15" - i5 2.53Ghz - hi-res
 iPhone 4 32GB (zwart) iOS 5.0  Apple iPhone developer
  #968  
Oud 24-07-10, 19:55
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Provincie Antwerpen
  #969  
Oud 24-07-10, 20:42
proXify proXify is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Oostende
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
Provincie Antwerpen
Ik zal niet van West-Vlaanderen gaan rijden naar provincie Antwerpen.
Misschien zou al die moeite voor niets geweest zijn.
  #970  
Oud 25-07-10, 04:20
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

vanuit het standpunt van mobistar is het logisch dat ze voorrang geven aan hun eigen klanten, aangezien ze meer verdienen aan alles rond de iPhone, dan aan de iPhone zelf...
  #971  
Oud 25-07-10, 11:35
Velocity Velocity is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Mol, België
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
vanuit het standpunt van mobistar is het logisch dat ze voorrang geven aan hun eigen klanten, aangezien ze meer verdienen aan alles rond de iPhone, dan aan de iPhone zelf...
Dit vind ik ook wel. Ik ben reeds 12 jaar Mobistar-klant. Het is niet meer dan normaal dat klanten voorrang krijgen op niet-klanten. Ik zou erg teleurgesteld zijn moest Mobistar een niet-klant voorrang geven op mij. Ik heb mij als één van de eerste aangemeld voor een iPhone 4. Ik kan mijn iPhone ook niet direct gaan halen. Ik ben dan nl. op vakantie. Ik verwacht dan ook dat mijn bestelling blijft liggen tot ik terug in het land ben. En niet word doorgegeven.
In de winkel waar ik werk is dat ook zo. Ben je klant. Dan doen wij meer voor jou.
  #972  
Oud 25-07-10, 11:53
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Velocity Bekijk bericht
Dit vind ik ook wel. Ik ben reeds 12 jaar Mobistar-klant. Het is niet meer dan normaal dat klanten voorrang krijgen op niet-klanten. Ik zou erg teleurgesteld zijn moest Mobistar een niet-klant voorrang geven op mij. Ik heb mij als één van de eerste aangemeld voor een iPhone 4. Ik kan mijn iPhone ook niet direct gaan halen. Ik ben dan nl. op vakantie. Ik verwacht dan ook dat mijn bestelling blijft liggen tot ik terug in het land ben. En niet word doorgegeven.
In de winkel waar ik werk is dat ook zo. Ben je klant. Dan doen wij meer voor jou.
De wet is de wet en voor de wet is een klant een klant zonder onderscheid ...

Kan je dus aantonen dat men 'voorkeursbehandelingen' geeft schakel dan de Economische Inspectie in om je gelijk te krijgen.
  #973  
Oud 25-07-10, 12:20
svenska87 svenska87 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Kontich [BE]
Berichten: 26
Standaard

Als het werkelijk zo is dat ze enkel Mobistar klanten gaan bedienen nu vrijdag, dan zijn ze echt niet goed bezig. Hoe kunnen ze nu in godsnaam één van hun belachelijk dure iPhone abonnementen door iemands strot duwen?? Ik kan op geen enkel andere manier een gelijkwaardig abonnement vinden zoals ik nu heb, voor die prijs. (Base 10 met Base Data voor 20 euro / maand).
Moest Mobistar hun tarieven nu eens verlagen, dan was het nog het overwegen waard.

Ik ga er vrijdag toch mijn kans op wagen bij één van de M* winkels, indien niet-abonnees geweigerd worden, zal er nog wel een staartje aan komen, zelfs ter plekke (want ik zal niet de enige zijn op dat moment als "niet-klant").
  #974  
Oud 25-07-10, 12:49
Cencicodis Cencicodis is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België
Berichten: 47
Standaard

10 iPhones in 1 mobistar winkel? Laat me niet lachen
En dat op de release van de iPhone 4. Dat zullen er wel meer zijn hoor.
  #975  
Oud 25-07-10, 13:03
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Waarschijnlijk zeggen ze dat, maar hebben ze er meer. Zoals het hier al eerder is vermeld.
  #976  
Oud 25-07-10, 13:08
Cencicodis Cencicodis is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Waarschijnlijk zeggen ze dat, maar hebben ze er meer. Zoals het hier al eerder is vermeld.
Natuurlijk hebben ze er meer. Dat is toch onlogisch dat 1 winkel met 100+ klanten maar 10 iPhones krijgt -_-
  #977  
Oud 25-07-10, 17:14
LemonBE LemonBE is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cable Bekijk bericht
Heb de mijne al begin Juli besteld/gereserveerd, de Zwarte, 32GB. Voorschot van 200Euro. 16gb was een voorschot van 178 Euro. Sta het 4de op de lijst dus normaal geen problemen ..
(Mobistar Lommel)
Ik sta daar eerstes op de lijst Was de 25ste juni ofzo naar daar gaan.
  #978  
Oud 25-07-10, 18:25
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Stiekem denk ik dat we niet teveel moeten geloven wat elk mobistar center zegt, want ze weten het zelf allemaal niet..

Iedereen staat achter de verkoop van de iPhone alleen maar aan mobistar-klanten.. wel dat vind ik niet.. Mobistar is de enige provider die de iPhone mag verkopen dus moet iedereen de kans krijgen hem te kopen.. ze verkopen al een verplicht accessoire-pakket erbij wat nog niet eens mag, daar "verdienen" ze al op..
En al die "reclame" voor Mobistar is ook mooi mee genomen..

Ik zelf heb in mijn plaatselijk mobistar center ook een iPhone4 16GB gereserveerd op 14juni.. ik heb nog niets gehoord van als ik hem daadwerkelijk zal krijgen.. dinsdag ga ik eens bellen want morgen is hij gesloten.. Ik hoop dat ik hem vrijdag heb, maar niets is zeker..

Stiekem hoop ik dat apple genoeg voorraad voorziet van de iPhone..
Van de iPad had apple er 10.000 gegeven, dus hoop ik van de iPhone 4 even veel..
Er zijn al 150 mobistar centers in belgië.. als alles gelijk zou verdeeld zijn dan zouden er afgerond 66 iPhone's/ center moeten zijn.. helaas is dit niet het geval.. Enkel zullen enkele APR er ook nog krijgen, maar die aantallen zijn maar bitter weinig.. pak dat er 1000 verdeeld worden onder de APR dan zijn er nog 9000 over dus 60/center..


Vrijdag zal alles duidelijk worden, en hopelijk al eerder..
  #979  
Oud 25-07-10, 18:38
Cable Cable is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik weet van betrouwbare bronnen dat Mobistar Lommel (Middelgrote stad?) 60 stuks binnenkrijgt in totaal .
  #980  
Oud 25-07-10, 18:41
vhrgamer vhrgamer is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Oosterhout
Berichten: 47
Standaard

Ik ben van plan als Nederlander zijnde ook een Iphone 4 16GB in Belgie te gaan halen. Ik ga 2 augustus op vakantie en kom de 23e weer terug, ik ga morgen naar de dichtsbijzijnde Mobistart winkel (39km van mij huis) bellen of ze er voor de 24e ofzo eentje kunnen appart leggen .

Ik vraag me af hoe snel dat zal gaan met levertijden, of ze na een week of bijvoorbeeld na een maand pas weer een 2e levering hebben.
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:26.