//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ABry Nee, aangezien er al mensen sinds eind juni aan het bestellen zijn en deze dus allemaal voor jou er een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1021  
Oud 26-07-10, 00:16
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABry Bekijk bericht
Nee, aangezien er al mensen sinds eind juni aan het bestellen zijn en deze dus allemaal voor jou er een krijgen. Of je moest veel geluk hebben en in een kleine mobistar in een of ander boeregat gaan waar er nog niemand heeft bestelt.
Ik heb mij half juni gereserveerd in de Mobistar Center in Herentals en toen stonden er (incl ik) in totaal 41 mensen op de lijst (voor alle modellen)..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door palatinus Bekijk bericht
Maar dan ben je wel zeker dat je een iPhone 4 hebt
Zonder reservatie ben je van niks zeker... (Met reservatie ook niet trouwens; we spreken hier over Mobistar hé )

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dbr Bekijk bericht
Kan je in de mobistar centers met MasterCard of Visa betalen?
Niet overal, in het Wijnegem Shopping Center accepteren ze enkel bancontact, voor zover ik weet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1022  
Oud 26-07-10, 00:16
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommie Bekijk bericht
Goeie vraag inderdaad, want de voorbetaling moet je namelijk contant doen. Ik hoop ook niet dat je de echt iPhone contant moet betalen want dat wordt een flink pak papiertjes!

Lijkt me dat pinnen gewoon mogelijk moet zijn, graag even een bevestiging van mensen die al eerder een iPhone 3G of 3GS gehaald hebben in België.
https://forum.iculture.nl/f18/i...tml#post498900
Oke niet overal dus.. Raar dat een het grote Wijnegem Shopping Center geen visa accepteert en hier in lanaken (boerendorp) wel..
  #1023  
Oud 26-07-10, 00:25
Kris8400 Kris8400 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

shit de nightshop om de hoek is strakker georganiseerd dan mobistar blijkbaar.

iemand al eens in gent geprobeerd?
  #1024  
Oud 26-07-10, 00:38
Cencicodis Cencicodis is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België
Berichten: 47
Standaard

Iemand enig idee waarom ik in mijn plaatselijke mobistar center niet kan reserveren? (Omdat het niet mag?) Ik dacht eerst dat mobistar-owned centers geen reserveringen aannamen?
  #1025  
Oud 26-07-10, 08:54
blaatje blaatje is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Weet iemand toevallig of ik als nederlandse ondernemer de iPhone btw vrij kan kopen als ik vrijdag bij een mobistar winkel ga kamperen?
  #1026  
Oud 26-07-10, 09:06
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cencicodis Bekijk bericht
Iemand enig idee waarom ik in mijn plaatselijke mobistar center niet kan reserveren? (Omdat het niet mag?) Ik dacht eerst dat mobistar-owned centers geen reserveringen aannamen?
Hant ervanaf, mobistar-owned centers mogen in principe geen reserveringen aannemen, de privé mobistar centers, kiezen het zelf wat ze doen...
  #1027  
Oud 26-07-10, 10:37
astin astin is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Je kan gewoon pinnen hoor!
  #1028  
Oud 26-07-10, 10:43
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Ben vandaag naar Mobistar Center in Ninove gegaan, er stonden al 50 op de wachtlijst. Ze wisten van niks, ook niet dat hij uitkom op 30 juli. Wist ook niet dat de witte iPhone wereldwijd is uitgesteld.

Ik wist meer als haar, ik heb mij op de wachtlijst gezet. Maar ben van zin om vrijdag vroeg naar Lab9 te gaan. Daar hebben ze geen wachtlijsten en ben zeker van mijn exemplaar.
__________________
Mac Mini - 2GHz  iMac 27" - 2,8GHz i5  MacBook Air 13" - 1,8GHz i7  iPad 2 - 64GB  www.applepedia.be
  #1029  
Oud 26-07-10, 10:45
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Ben vandaag naar Mobistar Center in Ninove gegaan, er stonden al 50 op de wachtlijst. Ze wisten van niks, ook niet dat hij uitkom op 30 juli. Wist ook niet dat de witte iPhone wereldwijd is uitgesteld.

Ik wist meer als haar, ik heb mij op de wachtlijst gezet. Maar ben van zin om vrijdag vroeg naar Lab9 te gaan. Daar hebben ze geen wachtlijsten en ben zeker van mijn exemplaar.

Volgens mij doet Mobistar dit express.. hun winkels niets laten weten, hun "klanten" om zo de grote massa te beperken vrijdag..
Daarom dat we de afgelopen 2 jaar alleen maar 2dagen opvoorhand wat wisten..
  #1030  
Oud 26-07-10, 11:22
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Is er eigenlijk al meer nieuws dat Apple Premium Reseller op vrijdag 30 juli ook de iPhone 4 verkopen?
  #1031  
Oud 26-07-10, 11:30
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Is er eigenlijk al meer nieuws dat Apple Premium Reseller op vrijdag 30 juli ook de iPhone 4 verkopen?
Nog geen nieuws..
vermits Mobistar de verdeling doet onder de centers en APR's zal dit ook nog even afwachten zijn..

Trouwens bij de APR's zijn al enorme grote wachtlijsten, dus de kans dat daar vrij gewoon verkocht wordt is klein..
De reservatielijst zal eerst wel weggewerkt worden..
  #1032  
Oud 26-07-10, 11:44
Fool Fool is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Is er eigenlijk al meer nieuws dat Apple Premium Reseller op vrijdag 30 juli ook de iPhone 4 verkopen?
Dat vraag ik me inderdaad ook af, waarom verkoopt de apple premium reseller de iphone niet op 30 juli?
  #1033  
Oud 26-07-10, 11:45
ZPhone ZPhone is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blaatje Bekijk bericht
Weet iemand toevallig of ik als nederlandse ondernemer de iPhone btw vrij kan kopen als ik vrijdag bij een mobistar winkel ga kamperen?
In principe zou dat moeten kunnen Blaatje, maar ik vraag me af of ze dat ook willen doen als het erg druk is in de winkel. Kost namelijk nog extra handelingen. Maar ik neem iig mijn kvk/belasting papieren mee, voor het geval dat. Anders kun je altijd nog gemakkelijk via onze eigen belastingdienst de BTW terugvorderen hoor.

grt Z
  #1034  
Oud 26-07-10, 11:48
Foesbar Foesbar is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Mechelen Belgium
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fool Bekijk bericht
Dat vraag ik me inderdaad ook af, waarom verkoopt de apple premium reseller de iphone niet op 30 juli?
Zij krijgen in BE ook hun iphone voorraad aangeleverd door Mobistar en niet van Apple rechtstreeks.
In weze zijn ze dus klant van Mobi en hangen dus volledig af van Mobistar om Iphones te kunnen verkopen
  #1035  
Oud 26-07-10, 11:53
Fool Fool is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foesbar Bekijk bericht
Zij krijgen in BE ook hun iphone voorraad aangeleverd door Mobistar en niet van Apple rechtstreeks.
In weze zijn ze dus klant van Mobi en hangen dus volledig af van Mobistar om Iphones te kunnen verkopen
Oke dus het heeft waarschijnlijk geen zin om vrijdag bij een apple reseller naar binnen te stappen...?
  #1036  
Oud 26-07-10, 11:56
Foesbar Foesbar is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Mechelen Belgium
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fool Bekijk bericht
Oke dus het heeft waarschijnlijk geen zin om vrijdag bij een apple reseller naar binnen te stappen...?
Klopt, veel mensen reserveren bij APR's omdat er geen duidelijke lijn zit in de Mobistar centers zelf.

Maar ik vermoed dat de voorraad bij APR's nog beperkter zal zijn dan in de Mobi centers zelf.
  #1037  
Oud 26-07-10, 11:58
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foesbar Bekijk bericht
Klopt, veel mensen reserveren bij APR's omdat er geen duidelijke lijn zit in de Mobistar centers zelf.

Maar ik vermoed dat de voorraad bij APR's nog beperkter zal zijn dan in de Mobi centers zelf.
Klopt, vorig jaar had de Switch in Oostende 3 iPhone's van elk, op de laceringsdag ..
  #1038  
Oud 26-07-10, 12:15
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foesbar Bekijk bericht
Klopt, veel mensen reserveren bij APR's omdat er geen duidelijke lijn zit in de Mobistar centers zelf.

Maar ik vermoed dat de voorraad bij APR's nog beperkter zal zijn dan in de Mobi centers zelf.
Bij Lab9 in Aalst nemen ze nog geen bestellingen aan. Dus ik ga daar vrijdag vroeg staan, ze nemen bestelling aan als hij in België uit is.
  #1039  
Oud 26-07-10, 12:33
ZPhone ZPhone is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 72
Standaard

Wordt een beetje ziek van Mobistar inmiddels. Reserveren als Nederlander kan sowieso niet, en de winkels die niet aan reserveringslijsten doen (de mobistar-owned winkels dus) verkopen eerst en alleen aan Mobistar klanten. Als Nederlander moest je het in september/oktober nog maar eens proberen zei hij doodleuk..... dat ie lekker de *!**^% krijgt dan.....grrrrrrrrrrrr
  #1040  
Oud 26-07-10, 12:38
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone Bekijk bericht
Wordt een beetje ziek van Mobistar inmiddels. Reserveren als Nederlander kan sowieso niet, en de winkels die niet aan reserveringslijsten doen (de mobistar-owned winkels dus) verkopen eerst en alleen aan Mobistar klanten. Als Nederlander moest je het in september/oktober nog maar eens proberen zei hij doodleuk..... dat ie lekker de *!**^% krijgt dan.....grrrrrrrrrrrr
Ja ergens vind ik dit wel een normale reactie hoor..
Alleen mobistar klanten ben ik op tegen, Belgen eerst wel.. te iPhone komt ten-slotte ook bij jullie uit.. wij moeten het ook met onze voorraad stellen voor ons Belgen.. Ik zeg niet dat jullie niet bij ons mogen kopen (alleen maar goed voor onze economie) maar ik vind wel dat wij de eerste 2-4 weken voorrang moeten krijgen..
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.