//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor diegene die de Mobistar website met de iPhone 4 bekendmaking niet hebben gezien......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1161  
Oud 27-07-10, 03:56
proXify proXify is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Oostende
Berichten: 145
Wink

Voor diegene die de Mobistar website met de iPhone 4 bekendmaking niet hebben gezien...


Laatst gewijzigd door proXify; 27-07-10 om 04:06.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1162  
Oud 27-07-10, 10:01
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

Wat zou hij wel niet kosten, als je er gewoon mee zou kunnen bellen?
  #1163  
Oud 27-07-10, 10:03
diesel diesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 11
Standaard

ben ik blij dat ik hem al 2 weken in gebruik heb ,veel succes voor zij die moeten aanschuiven enz..
  #1164  
Oud 27-07-10, 10:12
Velocity Velocity is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Mol, België
Berichten: 10
Standaard

Vele MC weten nog steeds niet of ze vrijdag iPhone 4 binnen hebben.
uit betrouwbare bron!!!
__________________
No pain, no gain!
  #1165  
Oud 27-07-10, 10:17
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

het is al jaren bekend dat het in Belgie niet is toegestaan om telefoons te voorzien van een simlock. Hoevaak moet dit nog verteld worden. Lees eerst eens wat posts door.
  #1166  
Oud 27-07-10, 10:19
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door runner70 Bekijk bericht
Wat zou hij wel niet kosten, als je er gewoon mee zou kunnen bellen?

ik snap je niet runner70
  #1167  
Oud 27-07-10, 10:19
ZoepC ZoepC is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 15
Standaard

is het trouwens zo dat als er een mobistar inschrijfactie komt op bv 28 juli dat die zelfs voor de reservaties van de Mobi Centers gaat die er nu al staan? Denk t wel toch
  #1168  
Oud 27-07-10, 10:26
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Dit is voor de Nederlanders die in Belgie een telefoon willen kopen.

Richt je ogen niet op Mobistar die zullen voor 99% enkel aan belgen verkopen omdat ze bij de nederlanders verder niets kunnen verdienen. Er zijn genoeg andere shops die de iphone ook verkopen en die het niet uitmaakt of je nederlander of belg bent.

Doorzoek het forum en je vind die andere shops wel.
  #1169  
Oud 27-07-10, 10:52
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonk Bekijk bericht
Dit is voor de Nederlanders die in Belgie een telefoon willen kopen.

Richt je ogen niet op Mobistar die zullen voor 99% enkel aan belgen verkopen omdat ze bij de nederlanders verder niets kunnen verdienen. Er zijn genoeg andere shops die de iphone ook verkopen en die het niet uitmaakt of je nederlander of belg bent.

Doorzoek het forum en je vind die andere shops wel.
Hmmm... welke andere shops?

Mobistar rules tijdens de release. Toch?
  #1170  
Oud 27-07-10, 11:39
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Velocity Bekijk bericht
Vele MC weten nog steeds niet of ze vrijdag iPhone 4 binnen hebben.
uit betrouwbare bron!!!
Ik heb ook net naar de plaatselijke Mobistar center gebeld en dit hebben ze mij ook verteld.. ik zou toch niet voor Mobistar willen werken hoor.. die laat hun personeel nogal in de steek..
  #1171  
Oud 27-07-10, 11:41
fonzy fonzy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leuven
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dthiemann Bekijk bericht
Hmmm... welke andere shops?

Mobistar rules tijdens de release. Toch?
idd, wil je op dag van release een phone, dan is mobistar je beste kans, ongeacht vanwaar je komt. Al is is die kans miss wel kleiner voor een ndl dan voor een belg. Maar dat heb je ook zelf voor een groot stuk in de hand. Ik snap al die nederlanders niet die hier zeggen dat ze naar antwerpen zullen rijden. Als ik ndl was, was dat de laatste plaats waar ik zou gaan staan. Als je toch de verplaatsing wil doen naar belgie, rij dan ten minste nog een uurtje verder door, richting binnenland. In antwerpen met 50 ndls samen gaan staan in de rij lijkt me geen goeie beslissing
  #1172  
Oud 27-07-10, 11:49
fonzy fonzy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leuven
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wess Bekijk bericht
Ik heb ook net naar de plaatselijke Mobistar center gebeld en dit hebben ze mij ook verteld.. ik zou toch niet voor Mobistar willen werken hoor.. die laat hun personeel nogal in de steek..
Mobistar centers worden pas de dag voordien ingelicht. Het is dus volstrekt normaal dat sommigen van niks weten of dat andere verkopers verkondigen dat de iphone half augustus uitkomt omdat ze dat 5 maand geleden ergens opgevangen hebben en sindsdien hun info niet hebben kunnen bijstellen.

Voor iedereen op dit forum (incl mezelf) mag de iphone release dan wel een hoogdag zijn, voor de doorsnee mobistar verkoper is het een gsm als een ander en ze hebben bijgevolg weinig voeling met wat er leeft in de early adopters group die sinds maanden/weken, meerdere keren per dag, alle evoluties volgen
  #1173  
Oud 27-07-10, 11:58
Jasn Jasn is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonzy Bekijk bericht
Mobistar centers worden pas de dag voordien ingelicht. Het is dus volstrekt normaal dat sommigen van niks weten of dat andere verkopers verkondigen dat de iphone half augustus uitkomt omdat ze dat 5 maand geleden ergens opgevangen hebben en sindsdien hun info niet hebben kunnen bijstellen.

Voor iedereen op dit forum (incl mezelf) mag de iphone release dan wel een hoogdag zijn, voor de doorsnee mobistar verkoper is het een gsm als een ander en ze hebben bijgevolg weinig voeling met wat er leeft in de early adopters group die sinds maanden/weken, meerdere keren per dag, alle evoluties volgen
Zelfs toen ik men micro simkaart ging bestellen: Ik vroeg zo: Kan ik er een bestellen? Verkoper: Wat is een micro simkaart? Opeens riep er iemand van achteraan zo: Dat is een andere soort simkaart voor bepaalde toestellen. De verkoper is die persoon van achteraan gaan halen en die heeft er voor mij dan een besteld. Zoals er al gezegd is, alleen de geïnteresseerde verkopers weten er wat van. Maar ik ben vorige week in mechelen gaan horen, en de verkoper wist mij te vertellen dat er daar 15 zouden binnenkomen, hy wist zelfs hoeveel van 16 & 32 gig (ben ik ondertussen al vergeten) ... kan dit dan?
  #1174  
Oud 27-07-10, 11:59
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasn Bekijk bericht
Zelfs toen ik men micro simkaart ging bestellen: Ik vroeg zo: Kan ik er een bestellen? Verkoper: Wat is een micro simkaart? Opeens riep er iemand van achteraan zo: Dat is een andere soort simkaart voor bepaalde toestellen. De verkoper is die persoon van achteraan gaan halen en die heeft er voor mij dan een besteld. Zoals er al gezegd is, alleen de geïnteresseerde verkopers weten er wat van. Maar ik ben vorige week in mechelen gaan horen, en de verkoper wist mij te vertellen dat er daar 15 zouden binnenkomen, hy wist zelfs hoeveel van 16 & 32 gig (ben ik ondertussen al vergeten) ... kan dit dan?

haha, aan mij zei de verkoopster dat er maar 10 binnenkomen waarvan er slechts 6 verkocht zullen worden, aan diegene die er het eerst staan...

we spreken elkaar tegen, dus wsl maken ze ons gewoon wat wijs
  #1175  
Oud 27-07-10, 12:24
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Ik las net iets heel interessant in de Standaard (voor de niet-wetende nederlanders, een kwaliteitskrant zoals het AD en NRC), ik citeer;

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Standaard
Matieu Ghyssel is toch best tevreden met de opkomst en de verkoop. "Je kan op voorhand nooit goed inschatten hoeveel volk er zal komen opdagen. Er waren uiteindelijk ook maar weinig mensen die het wisten, omdat we niets mochten zeggen." Apple ziet heel nauwlettend toe op het hele verkoopproces van de iPad en andere producten. Het creëren van een kunstmatige schaarste bij de lancering van een nieuw product maakt integraal deel uit van de marketingstrategie. Fnac Antwerpen kreeg donderdag 134 iPads geleverd, zegt Ghyssel. "Heel de Fnac-keten heeft er tweeduizend gekregen. Een pak minder dan dat er gevraagd waren." Maar wellicht volstaat de voorraad toch wel om de eerste dagen door te komen denkt hij.
Verder stond er iets eerder in het artikel dat de Fnac pas 1 minuut na middernacht van de lanceer datum een email mocht rondsturen met de boodschap dat ze de iPad gingen verkopen.

100% zeker dat hetzelfde nu met Mobistar aan de hand is. Apple speelt dit goed.
  #1176  
Oud 27-07-10, 12:27
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin Bekijk bericht
Ik las net iets heel interessant in de Standaard (voor de niet-wetende nederlanders, een kwaliteitskrant zoals het AD en NRC), ik citeer;



Verder stond er iets eerder in het artikel dat de Fnac pas 1 minuut na middernacht van de lanceer datum een email mocht rondsturen met de boodschap dat ze de iPad gingen verkopen.

100% zeker dat hetzelfde nu met Mobistar aan de hand is. Apple speelt dit goed.

dat zei een verantwoordelijke van een MC mij ook, appel houdt mobistar heel erg in de gaten, er mag geen informatie lekken, als dat het geval is, moet mobistar zich verantwoorden en kunnen zijn hun exclusief contract verliezen..
  #1177  
Oud 27-07-10, 12:35
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin Bekijk bericht
Ik las net iets heel interessant in de Standaard (voor de niet-wetende nederlanders, een kwaliteitskrant zoals het AD en NRC), ik citeer;
Kunt u de link alstublieft eens geven.

Dus eigenlijk is er op vrijdag 30 juli genoeg voorraad bij de Apple Premium Resellers en de Mobistar Centers?
__________________
Mac Mini - 2GHz  iMac 27" - 2,8GHz i5  MacBook Air 13" - 1,8GHz i7  iPad 2 - 64GB  www.applepedia.be
  #1178  
Oud 27-07-10, 12:36
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devosf Bekijk bericht
Kunt u de link alstublieft eens geven.

Dus eigenlijk is er op vrijdag 30 juli genoeg voorraad bij de Apple Premium Resellers en de Mobistar Centers?
het gaat hier wel over de ipad!!
  #1179  
Oud 27-07-10, 12:37
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Maar als Apple dit met de iPad doet, dan ook bij de iPhone 4
  #1180  
Oud 27-07-10, 12:37
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Ik ga vrijdag gewoon naar een Mobistar winkel over de grens. Welke moet ik nog kijken.
Denk dat als je daar op de stoep staat en zegt dat je er een paar wil kopen ze niet moeilijk doen, vooral niet als je als eerste bent!
__________________
Windows says: reboot.. Linux says be root!
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:46.