//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar weken geleden mij al aangemeld bij mobistar, maar heb nog altijd geen antwoord gekregen. Ik denk niet dat er veel van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1261  
Oud 27-07-10, 20:12
Claudia Claudia is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

Ik heb een paar weken geleden mij al aangemeld bij mobistar, maar heb nog altijd geen antwoord gekregen. Ik denk niet dat er veel van in huis gaat komen. Toen de Iphone 3G uitkwam, heb ik hem gewoon enkele weken voor hij uitkwam besteld bij Mobistar, en de dag van de lancering ben ik hem gewoon gaan halen. Zonder problemen. Vind dat ze dit jaar heel mysterieus doen. Ben eens benieuwd wanneer ik antwoord krijg van Mobistar, want uiteindelijk is het nu al dinsdag en vrijdag zou hij "normaal" moeten uitkomen. Heeft er iemand al antwoord gekregen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1262  
Oud 27-07-10, 20:18
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Claudia Bekijk bericht
Heeft er iemand al antwoord gekregen?
Goh... Is dat niet de vraag die iedereen hier in dit topic heeft???

Nogmaals, voor iedereen, neem eens de moeite om alle berichten te lezen. Staat veel in hoor
  #1263  
Oud 27-07-10, 20:21
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

haha, als je niet gevolgd hebt de laatste maand, moet je maar 64 pagina's lezen, wij hebben ze ook allemaal gelezen, wel gespreid over tijd, maar toch
  #1264  
Oud 27-07-10, 20:27
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Nou weer wat meegemaakt, mijn Pa heeft in Lommel een 4G gereserveerd maar hij heeft zich helaas wat extra accessoires laten aansmeren zonder dat hij zich er van bewust was.... Hij controleert de bon thuis en ziet dat er ineens een screenprotector, een case en een autolader extra bij staat!!! Dit zonder dat hij hiervan in de winkel op de hoogte is gebracht of hij hierover wat is gevraagd!! Dit kan toch niet joh. Dit zou ik hier in mijn winkel eens moeten proberen!! Ik sta 26e op de lijst en heb 175 moeten aanbetalen voor een iphone welke ex. btw 520.39 zou kosten, dus 629 incl!!! Echter moet ik nu daar ff straks 697 komen afrekenen!!!
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt
  #1265  
Oud 27-07-10, 20:31
Claudia Claudia is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

Iedereen zegt hier wat anders, hoe moet een mens dan nog kunnen volgen. andere hebben hem wel kunnen bestellen bij een mobistar center, en andere dan weer niet. Ik loop al 3 weken een mobistar center binnen, en elke keer zeggen ze dat ze van niks weten, tot vorige week, dan was het enkel online bestellen. Maar daar is ook niks van terug te vinden. Op de site van mobistar om op de hoogte te blijven, bij aangemeld, zelfs daar sturen ze niks van terug, geen prijzen niks.
  #1266  
Oud 27-07-10, 20:31
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Nou weer wat meegemaakt, mijn Pa heeft in Lommel een 4G gereserveerd maar hij heeft zich helaas wat extra accessoires laten aansmeren zonder dat hij zich er van bewust was....
Tja, voor deze, toch wel onfrisse, praktijken van Mobistar medewerkers werd reeds uitvoerig gewaarschuwd in dit topic... Ik hoop echt dat het de allerlaatste keer is dat Mobistar de iPhone exclusief mag verdelen in België. Voor mijn part mag iemand anders het eens proberen... het zal misschien niet beter zijn, maar slechter kan toch moeilijk ;-)
__________________
iPhone 6 128 GB - iPad Pro 9.7" Wi-Fi+4G 256 GB
  #1267  
Oud 27-07-10, 20:32
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

weet er iemand nog om hoelaat vorig jaar de reservatiemail uitgestuurd werd door mobistar? in de kantooruren?
  #1268  
Oud 27-07-10, 20:33
AppAddict's schermafbeelding
AppAddict AppAddict is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Limburg (België)
Berichten: 60
Standaard

Iedereen is gefrustreerd want mobistar doet echt wel geheimzinnig. Vrijdag is de release en we weten nog van niks, zelfs de prijs is niet officieel. Da's toch zot. Ben eens benieuwd of Mobistar morgen/overmorgen effectief een mail gaat rondsturen.
  #1269  
Oud 27-07-10, 20:35
Claudia Claudia is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

Ik ben ook benieuwd. Bij de switch store kan je hem bestellen vanaf vrijdag, zowel online als in de winkel. Maar meer zeggen ze daar ook niet.
  #1270  
Oud 27-07-10, 20:36
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Tja, voor deze, toch wel onfrisse, praktijken van Mobistar medewerkers werd reeds uitvoerig gewaarschuwd in dit topic... Ik hoop echt dat het de allerlaatste keer is dat Mobistar de iPhone exclusief mag verdelen in België. Voor mijn part mag iemand anders het eens proberen... het zal misschien niet beter zijn, maar slechter kan toch moeilijk ;-)
__________________
Tja dat had ik dus ook gelezen en mijn pa hiervoor gisteren nog opgebled om hem dit te melden!! Nu hebben ze het gewoon op de bon gezet ZONDER hem hiervan op de hoogte te stellen, dut kan toch niet! Dit moet ik eens in mijn winkel doen, annuleren ze gelijk heel de bon!
  #1271  
Oud 27-07-10, 20:36
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Ik kan bij een kennis in Belgie overnachten en dan is het de bedoeling 's ochtends naar een winkel te gaan.
Bij voorkeur willen we reserveren, ik heb me ook al aangemeld bij Mobistar.

Of moeten we een winkel bellen?
  #1272  
Oud 27-07-10, 20:38
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Wink

Ik ga die accessoires echt niet afnemen hoor, dan ga ik mijn iPhone wel net voor sluitingstijd ophalen, eens kijken wie er aan het langste eind trekt
  #1273  
Oud 27-07-10, 20:39
abacab81 abacab81 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: aalst
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Nou weer wat meegemaakt, mijn Pa heeft in Lommel een 4G gereserveerd maar hij heeft zich helaas wat extra accessoires laten aansmeren zonder dat hij zich er van bewust was.... Hij controleert de bon thuis en ziet dat er ineens een screenprotector, een case en een autolader extra bij staat!!! Dit zonder dat hij hiervan in de winkel op de hoogte is gebracht of hij hierover wat is gevraagd!! Dit kan toch niet joh. Dit zou ik hier in mijn winkel eens moeten proberen!! Ik sta 26e op de lijst en heb 175 moeten aanbetalen voor een iphone welke ex. btw 520.39 zou kosten, dus 629 incl!!! Echter moet ik nu daar ff straks 697 komen afrekenen!!!

Er is toch nog niets gebeurd... Hij heeft de screenprotector, de case en de autolader nog niet mee naar huis? Je hebt bedenktijd weet je. En hij moet er ook maar op aandringen dat de cases gratis zijn via Apple.
  #1274  
Oud 27-07-10, 20:40
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Nou weer wat meegemaakt, mijn Pa heeft in Lommel een 4G gereserveerd maar hij heeft zich helaas wat extra accessoires laten aansmeren zonder dat hij zich er van bewust was.... Hij controleert de bon thuis en ziet dat er ineens een screenprotector, een case en een autolader extra bij staat!!! Dit zonder dat hij hiervan in de winkel op de hoogte is gebracht of hij hierover wat is gevraagd!! Dit kan toch niet joh. Dit zou ik hier in mijn winkel eens moeten proberen!! Ik sta 26e op de lijst en heb 175 moeten aanbetalen voor een iphone welke ex. btw 520.39 zou kosten, dus 629 incl!!! Echter moet ik nu daar ff straks 697 komen afrekenen!!!
Zal eens wat vertellen. Bij de release van de 3G stonden we s'morgens vroeg al om half 7 aan de Mobistar Center in Lommel. De winkel ging om 9u open en wij blij naar binnen. Dan zegt die vent, dat de iPhone 3G's nog niet eens geleverd zijn en hij wist niet eens wanneer ze geleverd werden. We konden wel op ne lijst gezet worden, alleen moesten we een accessoire kit erbij pakken. Anders kwamen we achter op de lijst te staan. Heb toen gezegt doe dat maar, heb wel nooit niks meer van hun gehoord. Het gaat om de winkels van de Allcom groep.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #1275  
Oud 27-07-10, 20:41
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Nee alleen staat er op die bon wel bij dat er niets kan worden geruild kan worden, dat vind dan weer erg vreemd. Ik heb de bon nog niet gezien maar dit slaat gewoon echt alles....
  #1276  
Oud 27-07-10, 20:41
palatinus palatinus is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Mechelen, Belgie
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
weet er iemand nog om hoelaat vorig jaar de reservatiemail uitgestuurd werd door mobistar? in de kantooruren?
Die werd voor de 3GS om 11:41 gestuurd op donderdag (met launch vrijdag), het jaar daarvoor met de 3G was dat om 17:21

Niet dat dit enige garantie bied naar dit jaar toe natuurlijk.

Laatst gewijzigd door palatinus; 27-07-10 om 20:50. Reden: toevoeging
  #1277  
Oud 27-07-10, 20:42
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Klopt is allcom volgens mij. Ik ga hierover nu nog maar niet bellen, wacht wel tot ik hem kan komen ophalen...
  #1278  
Oud 27-07-10, 20:44
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Wil ik nu nog een iPhone reserveren, dan hoef ik niet te verwachten dat ik binnen 5 weken een iPhone heb? (Eventueel moet ik hem dan uit Engeland laten komen en ik haal liever een iPhone zelf op)

Als ik het goed gelezen heb, kan je vanaf vrijdag weer reserveren of is dat iets te voorbarig?
  #1279  
Oud 27-07-10, 20:47
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Klopt is allcom volgens mij. Ik ga hierover nu nog maar niet bellen, wacht wel tot ik hem kan komen ophalen...
Aha, het gaat dus om een zelfstandige winkel of winkelketen die zulke dingen doet... misschien eens laten weten aan Mobistar zelf dan (niet dat dit zoveel gaat uitmaken, maar je weet maar nooit)?
  #1280  
Oud 27-07-10, 20:53
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rampage Bekijk bericht
Aha, het gaat dus om een zelfstandige winkel of winkelketen die zulke dingen doet... misschien eens laten weten aan Mobistar zelf dan (niet dat dit zoveel gaat uitmaken, maar je weet maar nooit)?
Maakt niet veel uit. Hebben we toen ook gezegd tegen de verkopers. Mobistar zegt 1 iPhone per klant, daar zeggen ze. Oh, meneer u wilt er 3, geen probleem
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:58.