//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Diddy To zover mijn informatie reikt, krijg je een iphone met Micro-sim die ze daar voor u instellen. Niets importeren ed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1621  
Oud 28-07-10, 13:59
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diddy Bekijk bericht
To zover mijn informatie reikt, krijg je een iphone met Micro-sim die ze daar voor u instellen. Niets importeren ed maar gewoon die micro-sim aan je nummer koppelen. Nu kan er evenwel een probleem voordoen, indien blijkt dat je nummer geen mobistar nummer is, en dus ook niet configureerbaar (ze gaan namelijk geen base micro-sim configureren, behalve als je mobistar wordt).
Moeilijkheden kunnen zich dus wel voordoen, al lijkt me dit wel sterk van Mobistar indien ze dit zouden aandurven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diddy Bekijk bericht
Het kan, maar het zou een sterk staaltje van koppigheid, hardnekkigheid van mobistar moeten zijn. Het probleem bij de iphone4 is dat je niet enkel de gsm koopt maar ook de micro-sim.
Niets verplichte micro-sim.. Mobistar moet jou gewoon vragen: Wenst u een Micro-Sim te hebben?
als jij nee zegt hebben ze niet te zagen dat je één MOET hebben..
De iPhone word SIM-lock vrij (!) verkocht. dus als jij nu lekker je iPhone4 met een andere provider gebruikt is jou zaak, niet het hunnen.. anders moesten ze maar Koppelverkoop doen..
We betalen genoeg voor onze iPhone..
__________________
http://www.twitter.com/W_ess
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1622  
Oud 28-07-10, 14:02
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wess Bekijk bericht
Niets verplichte micro-sim.. Mobistar moet jou gewoon vragen: Wenst u een Micro-Sim te hebben?
als jij nee zegt hebben ze niet te zagen dat je één MOET hebben..
De iPhone word SIM-lock vrij (!) verkocht. dus als jij nu lekker je iPhone4 met een andere provider gebruikt is jou zaak, niet het hunnen.. anders moesten ze maar Koppelverkoop doen..
We betalen genoeg voor onze iPhone..
Amen!

Even serieus, lijkt mij ook. Anders zouden er redelijk wat mobistar klanten bij (moeten) komen.
  #1623  
Oud 28-07-10, 14:02
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diddy Bekijk bericht
Het kan, maar het zou een sterk staaltje van koppigheid, hardnekkigheid van mobistar moeten zijn. Het probleem bij de iphone4 is dat je niet enkel de gsm koopt maar ook de micro-sim.
Ik heb al een micro-simkaart van Mobile Viking, dus dan kunnen ze die aan iemand anders geven . En als ze proberen een abonnement te geven zeg ik dat ik eerst nog over wil nadeken en dat ik eens terug kom .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wess Bekijk bericht
Niets verplichte micro-sim.. Mobistar moet jou gewoon vragen: Wenst u een Micro-Sim te hebben?
als jij nee zegt hebben ze niet te zagen dat je één MOET hebben..
De iPhone word SIM-lock vrij (!) verkocht. dus als jij nu lekker je iPhone4 met een andere provider gebruikt is jou zaak, niet het hunnen.. anders moesten ze maar Koppelverkoop doen..
We betalen genoeg voor onze iPhone..
Pak van mijn hart
__________________
Mac Mini - 2GHz  iMac 27" - 2,8GHz i5  MacBook Air 13" - 1,8GHz i7  iPad 2 - 64GB  www.applepedia.be
  #1624  
Oud 28-07-10, 14:06
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy Bekijk bericht
Amen!

Even serieus, lijkt mij ook. Anders zouden er redelijk wat mobistar klanten bij (moeten) komen.
Lol!
Neen word een beetje gek van al dat gezeik van Mobistar.. Ik ben 7jaar trouwe klant geweest maar sinds 2maand ben ik weg gegaan bij hun! Zelfs 150euro boete betaald omdat ik mijn contract opzegde terwijl ik nog anderhalf jaar bij hun moest blijven (ik had pas mijn contract verlengd voor gratis SMS)
Maar ik wou een goedkoop data-plan hebben en daarom op Mobile-Vikings overgeschakeld..

Ik werd gek van hun te dure prijzen, amateuristische zakelijke aanpak..
Het is jammer dat zij net de iPhone alleen verkopen..
  #1625  
Oud 28-07-10, 14:09
Diddy Diddy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wess Bekijk bericht
Niets verplichte micro-sim.. Mobistar moet jou gewoon vragen: Wenst u een Micro-Sim te hebben?
als jij nee zegt hebben ze niet te zagen dat je één MOET hebben..
De iPhone word SIM-lock vrij (!) verkocht. dus als jij nu lekker je iPhone4 met een andere provider gebruikt is jou zaak, niet het hunnen.. anders moesten ze maar Koppelverkoop doen..
We betalen genoeg voor onze iPhone..
Er is een duidelijk verschil tussen de verkoop van de iphone3GS en de iphone4 hoor. Mobistar gaat ervan uit dat je die micro-sim nodig hebt voor de iphone4, wat niet het geval is voor iphone3GS. Het feit dat ze de verkoop wouden bevoorrechten aan de mobistarklanten, maar niet gelukt is, zou hen wel eens durven drijven tot hetzelfde spelletje maar dan voor de kassa. (wat ik wel betwijfel, maar ik zal pas zeker zijn als ik hem in mijn handen heb, en spring nog geen gat in de lucht voor dat bevestigingsmailtje).
  #1626  
Oud 28-07-10, 14:13
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diddy Bekijk bericht
Er is een duidelijk verschil tussen de verkoop van de iphone3GS en de iphone4 hoor. Mobistar gaat ervan uit dat je die micro-sim nodig hebt voor de iphone4, wat niet het geval is voor iphone3GS. Het feit dat ze de verkoop wouden bevoorrechten aan de mobistarklanten, maar niet gelukt is, zou hen wel eens durven drijven tot hetzelfde spelletje maar dan voor de kassa. (wat ik wel betwijfel, maar ik zal pas zeker zijn als ik hem in mijn handen heb, en spring nog geen gat in de lucht voor dat bevestigingsmailtje).
Ik ben het met je eens wat dat laatste betreft, het is namelijk 2010 en daar kan alles in gebeuren!
Maar dat bewijsje is toch redelijk krachtig. Anders mogen ze mij uit gaan leggen waarom ik vanuit noord-brabant naar Hasselt ben komen rijden (zo vroeg op de ochtend).
  #1627  
Oud 28-07-10, 14:15
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Of het lukt of niet weten we pas vrijdag ochtend.
  #1628  
Oud 28-07-10, 14:15
ZPhone ZPhone is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 72
Standaard

Maar micro-sims zijn ook bij andere providers leverbaar, en je kunt hem ook zelf nog verknippen.

En er zijn mensen die gebeld hebben, en lijkt allemaal geen probleem te zijn hoor. Ze verwachten veel mensen en grote drukte, dus ze gaan niet iedereen checken hoor, alleen of je de bevestiging hebt of niet.

En daarnaast, de winkels die meedoen (Hasselt bv) zijn niet allemaal mobistar eigen winkels, maar franchisers volgens mij. Maakt hun allemaal geen kont uit aan wie ze de iPhone verkopen, geld is geld, en liefst zo snel mogelijk. Ook bestaande klanten kunnen daar hun iPhone kopen die misschien al lang een abonnement hebben, daar verdienen ze ook niet ineens extra aan door de iPhone. Het abonnement hadden ze tenslotte al.
  #1629  
Oud 28-07-10, 14:19
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

@zPhone: In Hasselt zijn 2 Mobistar Centers, 1 in de Koning Albertstraat en 1 in de de Demerstraat (dezelfde straat, de grote winkelstraat, maar eentje vanachter, en eentje vanvoor) Die van in de Demerstraat is een francisezaak. Die van de Konging Albertstraat niet, dat is een officiele, en winkel in Hasselt die bij de 2 ontbijtsessie winkels is, is die in de Koning Albertstraat, geen franchise dus.
  #1630  
Oud 28-07-10, 14:20
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone Bekijk bericht
Maar micro-sims zijn ook bij andere providers leverbaar, en je kunt hem ook zelf nog verknippen.

En er zijn mensen die gebeld hebben, en lijkt allemaal geen probleem te zijn hoor. Ze verwachten veel mensen en grote drukte, dus ze gaan niet iedereen checken hoor, alleen of je de bevestiging hebt of niet.

En daarnaast, de winkels die meedoen (Hasselt bv) zijn niet allemaal mobistar eigen winkels, maar franchisers volgens mij. Maakt hun allemaal geen kont uit aan wie ze de iPhone verkopen, geld is geld, en liefst zo snel mogelijk. Ook bestaande klanten kunnen daar hun iPhone kopen die misschien al lang een abonnement hebben, daar verdienen ze ook niet ineens extra aan door de iPhone. Het abonnement hadden ze tenslotte al.
op de iPhone zelf verdient mobistar zeer zeer weinig, alles errond (acc, abo,...), dat is de echte opbrengst voor mobistar!
  #1631  
Oud 28-07-10, 14:21
ZPhone ZPhone is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
@zPhone: In Hasselt zijn 2 Mobistar Centers, 1 in de Koning Albertstraat en 1 in de de Demerstraat (dezelfde straat, de grote winkelstraat, maar eentje vanachter, en eentje vanvoor) Die van in de Demerstraat is een francisezaak. Die van de Konging Albertstraat niet, dat is een officiele, en winkel in Hasselt die bij de 2 ontbijtsessie winkels is, is die in de Koning Albertstraat, geen franchise dus.
ah ok, duidelijk. dank.
  #1632  
Oud 28-07-10, 14:25
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda Bekijk bericht
Zijn er mensen die vanuit omgeving Eindhoven vertrekken? zo ja ik heb hier twee mensen die mee willen reizen tegen betaling!
Het zou kunnen dat ik vrijdag langs ehv kom! Als mijn reservering iig binnen is die gisteren in Lommel gemaakt is.
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt
  #1633  
Oud 28-07-10, 14:25
proXify proXify is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Oostende
Berichten: 145
Standaard

Zal dat mogelijk zijn om mijn oude iphone in te leveren voor recyclage tijdens de voorverkoop vrijdagochtend?
  #1634  
Oud 28-07-10, 14:28
ococ ococ is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 38
Standaard

Heeft er iemand misschien een reservering over ik heb nog steeds geen bevestigingsmailtje gehad wacht al sinds 10 uur.
  #1635  
Oud 28-07-10, 14:29
palatinus palatinus is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Mechelen, Belgie
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door proXify Bekijk bericht
Zal dat mogelijk zijn om mijn oude iphone in te leveren voor recyclage tijdens de voorverkoop vrijdagochtend?
Je mag hem aan mij geven
  #1636  
Oud 28-07-10, 14:36
Argeln Argeln is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wess Bekijk bericht
Laat zeker iets weten wat jou center zegt ;-)

Heb enkele malen geprobeerd, steeds bezet. Vraag me af of ze van miserie de telefoon niet gewoon van de haak hebben laten liggen
  #1637  
Oud 28-07-10, 14:37
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argeln Bekijk bericht
Heb enkele malen geprobeerd, steeds bezet. Vraag me af of ze van miserie de telefoon niet gewoon van de haak hebben laten liggen
Ja ik heb ook vaak paar keer moeten bellen voor ze opnamen.. blijven proberen zou ik zeggen ;-)
  #1638  
Oud 28-07-10, 14:46
Argeln Argeln is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

De medewerkers van de klantendienst van Mobistar (en vooral het winkelpersoneel) zal wel blij zijn als deze gekte voorbij is
  #1639  
Oud 28-07-10, 14:48
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Maar ik ook ze, en zeker als ik enkel de Apple iPhone heb.
  #1640  
Oud 28-07-10, 14:51
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diddy Bekijk bericht
To zover mijn informatie reikt, krijg je een iphone met Micro-sim die ze daar voor u instellen. Niets importeren ed maar gewoon die micro-sim aan je nummer koppelen. Nu kan er evenwel een probleem voordoen, indien blijkt dat je nummer geen mobistar nummer is, en dus ook niet configureerbaar (ze gaan namelijk geen base micro-sim configureren, behalve als je mobistar wordt).
Moeilijkheden kunnen zich dus wel voordoen, al lijkt me dit wel sterk van Mobistar indien ze dit zouden aandurven.
Maar de iPhone moet niet in de winkel geconfigureerd worden. Het is wel zo dat mobistar abonnee zowiezo een nieuwe simkaart moet hebben. Maar Mobistar moet niks aan je iPhone activeren, dat doe je zelf via iTunes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.